Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PINNED Black Friday 2018

Toshiba Qosmio G35-AV600

taxe dupa infiintarea pfa sau srl

Evolio x5 / Ulefone Paris - nu ma...
 Sute de pasari au murit, se pare,...

Cum se mai promoveaza sovinismul ...

Bocitoarele PSD au inceput sa jel...

Importanta unui internship
 Plita incorporabila Studio Casa

Semnaturi false in acte oficiale

unde gasesc fizica plasmei pentru...

Contract de colaborare in șo...
 Blog&magazin

limbaj potrivit pentru fizica com...

Salarii bugetari vs privat

Chuwi Hi9 Air CWI546 4G varianta ...
 

Sfat cumparare audi a4

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Trap01

Trap01

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 13.03.2014
Salut..intentionez sa cumpar un Audi A4 break an 2007-2008 motor 2.7 multitronic.

cateva pareri despre acest motor si cutie? consum,fiabilitate,cost intretinere

recomandati 2.7 pe acest model?

Edited by Trap01, 08 November 2018 - 13:22.


#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,153
  • Înscris: 24.11.2015
Daca tot vrei motor mare, atunci alege 3.0tdi, taxele sunt cam tot pe acolo, consumul la fel, puterea mult mai mare.

#3
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,588
  • Înscris: 17.05.2004
Eu m-aș gândi la impozit. Și la RCA. Prima a-ntâia.

#4
Trap01

Trap01

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 13.03.2014

Vizualizare mesajwaterman, pe 08 noiembrie 2018 - 13:24, a scris:

Eu m-aș gândi la impozit. Și la RCA. Prima a-ntâia.


am luat la cunostinta impozitul si taxele mai intai

#5
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,588
  • Înscris: 17.05.2004
Și cum sunt acestea? Așa de curios.
Nu eram ironic eram doar prea sfătos. Și cu părere de rău despre suma de bani aruncată-n vistieria statului.

Pentru că eu personal n-am nevoie de motor de 2.7, mi-e greu să-nțeleg de ce altul are nevoie. E doar un neajuns de-al meu.

#6
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,954
  • Înscris: 06.07.2007
Cutia multitronic: un gunoi.
Nu se pune problema "daca" ci "cand" anume va pica.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 13:38.


#7
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,588
  • Înscris: 17.05.2004
Uite despre...



Quote

Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data:

Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5!

De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte:

1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi.
2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri.
3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie".

As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil.

...

Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine.
Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel  mai degraba:
1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera
2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron
3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron
4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei.
5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii.
Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost?




N-ai zis de preț nimic. Pune un link cu mașina să vedem și noi ce și cum să vorbim pe concret.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,153
  • Înscris: 24.11.2015
Ala e un idiot, habar nu are ce spune.
Motoarele au fost puse asa inca de pe a4 B6, Passat B5... nu ca pe golf sau octavia, leon, etc.
1.9tdi nu are nici o problema in plus fata de cele de pe B6, acel bke s-a pus inclusiv pe B6 pe la final fiind euro 4. 2.0tdi intradevar au avut probleme si cam atat.
Nu recomanda sub 3.0tdi, insa recomanda 2.5tdi... foarte inteligent omul.
Costurile mentionate de el sunt mari , iar acele cheltuieli se aplica la orice marca.
Nu recomanda marca si spune sa se reorienteze, insa desteptul recomanda Skoda superb care e fix la fel ca a4 si passat, tot cu multe brate, tot aceleasi motoare.

#9
bolo

bolo

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 01.11.2005

 dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 13:37, said:

Cutia multitronic: un gunoi.
Nu se pune problema "daca" ci "cand" anume va pica.
Cate ai avut ?
Eu 3 si nu a picat niciuna,am vazut si cu 400.000 km fara sa fie inlocuite sau desfacute.

Daca se vrea motor mai mare pentru sportivitate,cutia multitronic nu va oferi mari satisfactii.Motoarele sunt bune,fara probleme majore de fiabilitate dar as alege oricand 3.0 daca nu m-ar deranja taxele.

#10
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,954
  • Înscris: 06.07.2007

View Postbolo, on 08 noiembrie 2018 - 14:04, said:


Cate ai avut ?
Eu 3 si nu a picat niciuna,am vazut si cu 400.000 km fara sa fie inlocuite sau desfacute.

Daca se vrea motor mai mare pentru sportivitate,cutia multitronic nu va oferi mari satisfactii.Motoarele sunt bune,fara probleme majore de fiabilitate dar as alege oricand 3.0 daca nu m-ar deranja taxele.
Multi se plang de ele. Mai ales cele din generatia 2000-2001.
Pe forumurile multimarca aproape toti spun ca sunt pacatoase. Bineinteles ca poti sa nu ai probleme la fel ca in cazul tau.
Dar eu nu m-as risca. Poate de noua. Altfel habar nu ai cum a fost intretinuta.
Pe de alta parte fiecare face ce vrea cu banii lui.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 14:21.


#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,153
  • Înscris: 24.11.2015

Vizualizare mesajdan1980_25, pe 08 noiembrie 2018 - 14:20, a scris:

Multi se plang de ele. Mai ales cele din generatia 2000-2001.

Si ce legatura are 00-01 cu 07-08 ca nu pricep.
Pe de alta parte , depinde de nr de km, orice cutie automata dupa 2-300.000km mai are nevoie de reparatii mai mici sau mai mari. Depinde de cum a fost intretinuta.
Am prieteni care au avut BMW-uri modele noi cu cutie automata si au bagat mii de euro in ele ca sa le repare si abia au asteptat sa le vanda. Eu unul sunt fan manuala :) Ce faci cu mana ta e sfant. Posted image

#12
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,954
  • Înscris: 06.07.2007
Are legatura. Sunt cam aceleasi CVT-uri cu mici imbunatatiri si au mostenit multe din "pacatele" generatiei precedente.
Dar dupa cum spuneam mai sus: fiecare face ce doreste cu banii lui.
De pe partea mea ii urez succes si multi km fara probleme.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 15:03.


#13
dem3ntor

dem3ntor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 16.04.2007
... ia Logan, 1.0 tce. :P

Am spus-o in gluma, am vrut sa fiu primul! Posted image

#14
Trap01

Trap01

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 13.03.2014
vad doar comentarii bazate pe ce spun altii...daca nu ati avut multitronic nu are rost sa vorbiti,cat despre 3.0 niciodata nu o sa ai acelasi consum,de ce? ai 230 de cai fata de 180.. clar iti vine sa o calci mult mai des sau cel putin asta as face eu,nu mai comentati daca nu aveti motorul asta si cutia pentru ca orice masina e pacatoasa sau fiabila in functie de cine o cunduce si cum o conduce. eu am postat aici pentru cei care au sau au avut aceasta masina,cutie sau motor. nu ma intereseaza sportivitatea dar nu vreau nici 2.0 cu 140 sau 170

#15
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 08.01.2008
Uite aici, poate ti-o vinde colegul pe a lui, pare a fi aproape de ce cauti:

https://forum.softpe...ri-la-relantiu/

#16
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,418
  • Înscris: 27.01.2016
Vezi sa nu dai mai mult de 7500 EUR pe ea ca te-ai fript.

#17
dan1980_25

dan1980_25

    98 de ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,954
  • Înscris: 06.07.2007

View PostTrap01, on 08 noiembrie 2018 - 15:32, said:

vad doar comentarii bazate pe ce spun altii...daca nu ati avut multitronic nu are rost sa vorbiti,
Poate ca unii nu au avut multitronic dar au vazut bube in calitate de mecanici auto. Sau poate altii au amici cu o asemenea cutie.
E un forum public, ne dam si noi cu parerea. Unii din noi au cules de-a lungul vietii multe informatii despre masini chiar daca nu le-au detinut.
Un tip destept va reusi sa discearna intre ele si culegand din mai multe parti sa-si faca o imagine de ansamblu asupra produsului.
Orice masina  are probleme specifice. Chiar si asa nu e obligatoriu sa o pateasca toata lumea.
Dar daca dai pe un topic despre o anumita problema la o anumita masina si vezi acolo 200 de pagini de plangeri, iti cam pui intrebari.
Chiar daca intotdeauna vor exista destule persoane care nu au avut acea problema.
Bineinteles ca nu trebuie sa fim cu totii de acord in legatura cu un lucru.

Edited by dan1980_25, 08 November 2018 - 16:54.


#18
bolo

bolo

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 01.11.2005

 dan1980_25, on 08 noiembrie 2018 - 14:20, said:


Multi se plang de ele. Mai ales cele din generatia 2000-2001.
Pe forumurile multimarca aproape toti spun ca sunt pacatoase. Bineinteles ca poti sa nu ai probleme la fel ca in cazul tau.
Dar eu nu m-as risca. Poate de noua. Altfel habar nu ai cum a fost intretinuta.
Pe de alta parte fiecare face ce vrea cu banii lui.
Si de prima generatie de DSG se plange lumea,sa ne cumparam toti manuale ?
Eu mi-am asumat un cost extra de 2000E pentru reparatie/inlocuire cu una din dezmembrari pentru ca m-am saturat sa schimb viteze la orele de varf.
Nici eu nu as risca la un multitronic mai vechi in combinatie cu un motor mai puternic,as alege oricand convertizorul pe tru ca sunt mai fiabile si mai usor de reparat dar asta inseamna 3.0 L la Audi.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate