Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Serviciile post-vanzare in Romania lasa de dorit!
Last Updated: Nov 07 2018 22:30, Started by
gabrolio
, Nov 05 2018 10:49
·
0
#1
Posted 05 November 2018 - 10:49
Cand o sa avem si noi servicii de vanzare complete de calitate in Romania oare?! Si aici ma refer in special la serviciile post-vanzare, ca inainte de a vinde un produs majoritatea sunt serviabili si zambitori.
Intamplare recenta: De curand am achizitionat o masina rulata de la un dealer auto mare si agentul de vanzari a fost foarte receptiv si implicat pana in momentul in care am semnat actele de vanzare-cumparare. Ramasese ca intr-o saptamana sa ma anunte sa merg sa-mi dea fiscalul si l-am sunat eu dupa 8 zile, moment in care mi-a zis ca urma sa ma sune sa rezolvam in ziua respectiva, ca are actele. Dupa-amiaza am mers sa le iau, dar nu erau pregatite - agentul respectiv era plecat si mi-a raspuns mai greu la telefon spunandu-mi ca se va ocupa o colega de-a lui din birou, colega care nu stia nimic ca nu-i comunicase. S-a rezolvat pana la urma, dar mi-a ramas impresia ca nu-l mai interesa deloc, ceea ce e cam aiurea (mai ales ca lucreaza in vanzari). Mi-au mai spus de-a lungul timpului unii clienti ca romanii in general nu se gandesc pe termen lung si ii intereseaza doar beneficiul imediat. Am citit multe cazuri si aici pe forum cu magazinele online referitor la garantii, inlocuire sau returnare produse. Oare cand o sa ne civilizam si o sa avem servicii complete de vanzare in Romania? |
#2
Posted 05 November 2018 - 10:58
Candva in viitor poate, oricum dupa noi astia de acum si aici!
E o moda asta, esti bun pana dai banul... |
#3
Posted 05 November 2018 - 11:00
Mai intai trebuie sa ne civilizam ca si CUMPARATORI
Majoritatea cumparatorilor romani merg pe principiul - sunt cetatean ioropean si am drepturi Dar obligatiile ? Era OBLIGATIA ta sa te interesezi IN AVANS de toate detaliile astea nesemnificative Restul e CAN CAN |
#4
Posted 05 November 2018 - 11:01
Ti-ai raspuns singur: cand nu o sa fie interesati doar de castigul de moment.
Pentru asta trebuie sa treaca timp ca sa invatam si noi ce e ala marketing de calitate. Sa se implementeze o cultura de marketing buna in firme, sa se angajeze oameni buni si sa se urmareasca cat de cat ce fac ei. Asta e, avem patroni care vor doar rezultate rapide. Avem manageri la companii mari care tot cam asta vor sau ii doar undeva cum agentul isi face treaba, cat la sfarsit de luna ies bine cifrele. Sa treaca ani, sa nu fim insetati doar de bani. Sa treaca ani, sa ne educam. |
#5
Posted 05 November 2018 - 11:01
Peste tot sunt servicii si asistenta din ce in ce mai proaste. Asa ca in Romania asteptati si sperati.
|
#6
Posted 05 November 2018 - 11:05
In vanzari se merge pe principiul "arde fraierul".
apoi ce te ofuschezi mai tare ca o muiere ca nu ti-a raspuns la telefon si te-a sunat el doua minute mai tarziu, sau te-a pasat unei alte persoane sa se ocupe de maruntisuri? ce, credeai ca te-a luat de nevasta omul ala daca ti-a vandut un harb? Edited by laffin, 05 November 2018 - 11:06. |
#7
Posted 05 November 2018 - 11:08
Naijax, on 05 noiembrie 2018 - 11:00, said:
Mai intai trebuie sa ne civilizam ca si CUMPARATORI Majoritatea cumparatorilor romani merg pe principiul - sunt cetatean ioropean si am drepturi Dar obligatiile ? Era OBLIGATIA ta sa te interesezi IN AVANS de toate detaliile astea nesemnificative Restul e CAN CAN on-topic: esti agent de vanzari? laffin, on 05 noiembrie 2018 - 11:05, said:
In vanzari se merge pe principiul "arde fraierul". apoi ce te ofuschezi mai tare ca o muiere ca nu ti-a raspuns la telefon si te-a sunat el doua minute mai tarziu, sau te-a pasat unei alte persoane sa se ocupe de maruntisuri? ce, credeai ca te-a luat de nevasta omul ala daca ti-a vandut un harb? Din pacate, din astia ca voi e plina Romania. Vorba aia, s-a rasturnat carul pe aici. |
#8
Posted 05 November 2018 - 11:12
Cand? Pai cand vom si plati pentru ele
Problema e cam asa: Clientul considera ca i se cuvine totul, de preferinta ieri si gratuit. Vanzatorul zambeste si e miros fix pana cand tipareste chitanta. El e foarte atent sa nu scrie nicaieri ceea ce promite. In acel moment el si-a incasat bonusul si il doare de basca => a uitat de tine si cauta urmatorul fraier. Teoretic, ai nevoie de un sistem integrat de marketing, iar asta costa mult! Cand ti-a plecat omul cu agenda, nu mai stii care iti sunt clietii si furnizorii. |
#9
Posted 05 November 2018 - 11:12
jm2010, on 05 noiembrie 2018 - 11:08, said:
Poate ai probleme cu intelegerea unui text. Omul zicea ca astepta sa il anunte agentul ala de vanzari cand sa mearga sa ii dea acte ("Ramasese ca intr-o saptamana sa ma anunte sa merg sa-mi dea fiscalul si l-am sunat eu dupa 8 zile"), adica loaza aia din vanzari, cand s-a vazut ca a prins clientul i s-a falfait. on-topic: esti agent de vanzari? Mai omule Tzeapa cu masina fara certificat fiscal este cea mai clasica dintre toate tepele posibile Daca tu dai banii pe o petarda si nu iei fiscalul PE LOC = riscul sa iei teapa este deja foarte mare Ia cauta matale pe net - Masina fara certificat fiscal sau Teapa cu fiscalul auto Ai sa ramai surprins Deci - prima data ar trebui sa te educi ca si CUMPARATOR Acum e clar ? Edited by Naijax, 05 November 2018 - 11:13. |
#10
Posted 05 November 2018 - 11:23
jm2010, on 05 noiembrie 2018 - 11:08, said:
Deja vedem doi agenti de vanzari care merg pe principiul "arde fraierul" Din pacate, din astia ca voi e plina Romania. Vorba aia, s-a rasturnat carul pe aici. Adica eu sunt agent e vanzari, sau cum? Din pacate (sau din fericire pentru agentii de vanzari), e plin din astia ca voi, rupti de realitate.. credeti in povesti cu uniorni si ponei roz. Pana va loveste realitatea dupa ceafa Edited by laffin, 05 November 2018 - 11:24. |
|
#11
Posted 05 November 2018 - 12:22
Singura obligatie a cumparatorului este sa dea toti banii la timp.
|
#12
Posted 05 November 2018 - 12:23
Adm, on 05 noiembrie 2018 - 11:12, said:
Cand? Pai cand vom si plati pentru ele Problema e cam asa: Clientul considera ca i se cuvine totul, de preferinta ieri si gratuit. Vanzatorul zambeste si e miros fix pana cand tipareste chitanta. El e foarte atent sa nu scrie nicaieri ceea ce promite. In acel moment el si-a incasat bonusul si il doare de basca => a uitat de tine si cauta urmatorul fraier. Teoretic, ai nevoie de un sistem integrat de marketing, iar asta costa mult! Cand ti-a plecat omul cu agenda, nu mai stii care iti sunt clietii si furnizorii. |
#13
Posted 05 November 2018 - 12:27
#14
Posted 05 November 2018 - 12:47
În România încă funcţionează nişte principii moştenite din anii 80:
"Zi mersi că" "Bine că nu e mai rău" "Pe ăştia-i avem, cu ăştia defilăm" "Nu mai comenta, bine că s-a rezolvat" "Eşti prea mic pentru a te lupta cu sistemul" "Nu-ţi convine, du-te în altă parte" "Mai sunt 100 care aşteaptă la uşă". Mă rog, mai sunt câteva. Atunci când vor dispărea aceste principii, nuanţele de gri şi totul va fi alb sau negru, atunci când nu vor mai fi compromisuri, vom avea şi servicii de calitate. Nu numai post-vânzare, ci şi în TG. |
#15
Posted 05 November 2018 - 13:37
@filipxxx - esti fixat pe masini si e un exemplu bun, dar nu doar el este.
Marketingul si serviciile post-vanzare merg mana in mana, dar e f greu sa le controlezi de sus, iar micro-managementul e costisitor. Ai producatorul, apoi ditribuitor, vanzator (ala cu interfata client). Vanzatorul e interesat sa dea gol si atat. Problema e ca de sus de doreste un control total (altfel iese haos), iar asta limiteaza total mai jos actiunile => nu prea ai ce vorbi cu nimeni, despre problemele punctuale si specifice, pt ca nu au puterea sa de ajute. |
|
#16
Posted 05 November 2018 - 14:30
Nu e neaparat la masini, masina e fost ca referinta de pret in zona maximala unde are acces omul de rand, nu vorbim de firme intre firme. Mi-am montat niste rulouri la geam cu cel mai scump motor pe care il aveau, cu intrerupator cu tot ce trebuie de la ei. La un geam nu mergea intrerupatorul bine, sun la ei dupa o zi sa spun ca nu merge bine m-a luat direct ca nu se baga deca nu am intrerupator de la ei, ca producatorul, ca PLM. Nici macar nu s-a obosit sa verifice ce am luat, daca am luat de la ei, adica exact atitunea de japca transmisa de la conducere in jos: i-ai luat banul, da-l dracu.
|
#17
Posted 05 November 2018 - 14:42
gabrolio, on 05 noiembrie 2018 - 10:49, said:
Cand o sa avem si noi servicii de vanzare complete de calitate in Romania oare?! Oare cand o sa ne civilizam si o sa avem servicii complete de vanzare in Romania? Cand cumperi o masina precum o pereche de sosete de la niste dubiosi, fara acte deja in regula e fix problema ta, nu a necivilizatiei in care traiesti. |
#18
Posted 05 November 2018 - 15:16
Friskey, on 05 noiembrie 2018 - 14:42, said:
O sa aveti si voi servicii de vanzare complete de calitate in Romania atunci cand o sa va civilizati si o sa apelati la ele. Cand cumperi o masina precum o pereche de sosete de la niste dubiosi, fara acte deja in regula e fix problema ta, nu a necivilizatiei in care traiesti. Alo, alo mai usor cu presupunerile daca nu cunosti situatia punctuala. Daca stii sa citesti am cumparat o masina rulata de la un dealer mare cu acte in regula pe societate, deci nici vorba de aberatiile pe care le insiri mai sus. Si a durat atat sa scoata fiscalul pentru ca ei fac asta pentru mai multe masini odata si probabil merg o data pe saptamana. Am spus clar ca m-a deranjat si anume atitudinea persoanei de la vanzari dupa ce am efectuat plata. Am simtit ca e cazul sa iau atitudine impotriva celor ca tine care nu au nimic util de spus referitor la subiect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users