Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Manuala sau automata
Last Updated: Nov 09 2018 10:29, Started by
StefRG
, Nov 05 2018 10:49
·
0
#2
Posted 05 November 2018 - 11:00
Cutia o iei după cum îți place. Că la ce mașină alegi se pare că ai bani de piese + combustibil + taxe.
2. Te duci cu ea la un service BUN și faci o verificare amănunțită. Nu te uiți la ea cu o listuță de recomandări. |
#3
Posted 05 November 2018 - 11:04
La ce masina vrei sa cumperi ... cutia chiar nu conteaza
Ia automata - e mai lejer in oras |
#4
Posted 05 November 2018 - 11:07
În mare așa, e important să aibă actele ok, să nu fie lovită, să nu aibă probleme mecanice. NU ?
|
#5
Posted 05 November 2018 - 11:10
Ia automata.
Pana nu vine gloata si se cearta ca ba manuala, ba automata. ) Depinde si de tine, ce-ti place, si de masina, cat de buna e dupa o verificare. Edited by bai3tzash, 05 November 2018 - 11:11. |
#6
Posted 05 November 2018 - 11:12
Important e sa fie verificata cum trebuie intr-un service serios. Si as opta pt manuala. Stiu pe cineva care si-a luat un haudi second din reprezentanta si cutia aia minune automata a fost manarita si lipita cu poxipol. A mers ce a mers asta cu ea si cand a vrut sa ii dea si el in goarna sa vada cat duce masina a facut poc lipitura aia. Sa nu mai zic ca dupa aia costa sa repare masina mai mult decat a dat pe ea...
Deci de preferat masina cat mai simpla si verificata klumea. Chit ca dai 100-200 iepuroi pe verificare, dupa aia nu stai sa plangi ca asta cu poxipolul. |
#7
Posted 05 November 2018 - 11:14
Aoleo...
Pe scurt: ia automat, fa schimbul de ulei la cutie si bucura-te de civilizatie. Nu ai ce sa stii altceva, decat verific-o cat e posibil inainte sa o iei, vezi reviziile, schimba uleiul la motor/cutie/diferentiale. Are 10 ani, vezi si cum sta cu filtrul de particule. |
#8
Posted 05 November 2018 - 11:24
A6 3.0 Tdi doar ca din 2006 , este automata , cutia este exemplara , pe masina asta iti recomand automata , nu ai probleme cu ea daca o intretii cum trebuie.
Edited by Victor19R, 05 November 2018 - 11:25. |
#9
Posted 05 November 2018 - 11:28
Daca stai in Bucuresti, poti lua acel model cu automata, chiar daca e cea mai slaba automata din istoria producatorului pt ca din pacate nu prea mai merge cu manuala prin Bucuresti. Din fericire pt toata lumea , nu toti stam in Bucuresti. Altfel, daca stai in alt oras si nu te-a facut sofer cutia automata, uita de ea pe masina aia. Chiar e problematica, mai ales daca nu stii istoricul complet al masinii.
Nu zic ca va cadea 100% dar e de departe cea mai problematica de la Audi. Edited by underb, 05 November 2018 - 11:30. |
#11
Posted 05 November 2018 - 11:29
Depinde de cum iti place sa conduci.
Vrei sa amesteci in benzina/motorina iei manuala. Nu-ti place sa schimbi viteze iei automata. Ambele cutii au plusuri si minusuri. Alegi ce-ti place. Cine da argumente de genul : Cutie automata= civilizatie...probabil se plictiseste teribil. |
#12
Posted 05 November 2018 - 11:30
Vezi ca Audi pune mai multe cutii pe masinile lor. Daca cutia e CVT, multitronic cum ii ziceau pe vremuri e cea mai praf cutie de la VAG stai departe de asa ceva. Sunt cutii facute de Audi, niste mizerii care au fost inlocuite la un moment dat de cutiile dublu ambreaj.
L.E. Cum tu iti iei masina de 10 ani, ai mari sanse sa te bucuri de primele probleme sau o reparatie prost facuta de proprietarii anteriori. Edited by filipxxx, 05 November 2018 - 11:31. |
#13
Posted 05 November 2018 - 11:37
Exact aia e si e varza.
mephistotel, on 05 noiembrie 2018 - 11:29, said:
Depinde de cum iti place sa conduci. Vrei sa amesteci in benzina/motorina iei manuala. Nu-ti place sa schimbi viteze iei automata. Ambele cutii au plusuri si minusuri. Alegi ce-ti place. Cine da argumente de genul : Cutie automata= civilizatie...probabil se plictiseste teribil. Din pacate traim intr-o lume in care defectele sunt ridicate la rang de virtute. E mai simplu asa. Din fericire nu prea se aplica in Romania La modul real inca nu trebuie sa dam explicatii cunoscutilor sau strainilor de ce nu conducem automate, de ce nu avem iPhone sau alte gay-sme din astea care se intampla in lumea "civilizata". Initiator, cum ziceam, in cazul masinii aleia evita automata daca nu ai neaparat nevoie de ea. Edited by underb, 05 November 2018 - 11:46. |
#14
Posted 05 November 2018 - 11:50
StefRG, on 05 noiembrie 2018 - 10:49, said:
Buna ziua! As dori sa achizitionez un Audi A5 3.0 tdi an 2008 si as aprecia daca mi-ati putea da un sfat cu privire la ce cutie ar fi mai buna,manuala sau automata? Plus alte sfaturi daca mai cunoasteti ceva ce ar trebui sa stiu despre ea. Va multumesc anticipat! Să fi atent ce scrie pe acte, dacă pentru mașina asta sa plătit despăgubire pentru că e diesel scrie pe carte că nu se mai poate înscrie în circulație. Naijax, on 05 noiembrie 2018 - 11:04, said:
La ce masina vrei sa cumperi ... cutia chiar nu conteaza Ia automata - e mai lejer in oras La modelul ăsta cu motorizare TDI la 3 l doar cu cutii automate tiptronic S au fost. |
#15
Posted 05 November 2018 - 11:56
Varsta ta? Barbat, femeie? Cati km ai condus pana acum?
|
|
#16
Posted 05 November 2018 - 12:00
underb, on 05 noiembrie 2018 - 11:37, said: Pt unii nu e nicio problema sa conduca manuala, indiferent ca sunt profesori de muzica sau ingineri in timp pt altii chiar e o problema si cutia automata ii face soferi normali. Scuze ca ma bag. Cu vreo 25 de ani in urma...unu cumpara 2 masini Ford Taurus ( https://en.wikipedia...irst_generation) - una ptre el cu cutie manuala, si una cu autoimata ptr nevasta. Nevasta suora incantata. El ma rog sofer f bun, stil sportiv , facea niste chestii de nu doreai sa fii in masina cu el in momentele alea (ceva gen conducea Dacia 1310 cu 120 si brusc intoircea masina cu 180 grade!) ... Ma rog fiu de sofer de al CC al PCR si inavatse sa conduca de la 16 ani ... DDupa vreo 3 ani nevasta se otarraste la el sa nu ii mai ia masina ca ei nu ii place cutia mecanica si el sa isi aduca aminte ca e sportiv si deci sa nu mai fie lenes!! Acum 10 ani amandoi aveau masini cu cutii automat ba si fiul lor mai mare . Mezinu inca "sportiv" Scuze de intervnetie da aveam chef de barfa |
#17
Posted 05 November 2018 - 12:01
Automata pe acea masina este S-Tronic OB5 cu 7 trepte , schimb de ulei obligatoriu din 60 in 60 mii km cu ulei original ! in reprezentanta ajunge la 1000Eu uleiul + manopera , 6,7 litri ulei intra in ea plus filtru de ulei la care nu te sfatuiesc sa lasi sa umble orice frizer cand il schimba...
|
#18
Posted 05 November 2018 - 12:17
Sunt de acord că o CV automată oferă un confort mai mare în conducere, dar eu aş opta pentru o cutie manuală.
Cel mai important aspect este etajarea treptelor de viteză. Cutia manuală oferă mai multă siguranţă, cutia automată mai mult confort. Mie-mi place să strunesc eu maşina aşa cum vreau; dacă vreau să urc la 5000 rot/min să pot urca, dacă vreau să pot merge cu 2000 rot/min sau mai puţin, să pot merge. Eu sunt şofer "de modă veche", sunt învăţat cu cutiile manuale, nu cu cele automate. Iar piciorul stâng mi s-ar plictisi teribil dacă n-ar mai avea pedală de ambreiaj. A, nu mai spun că întreţinerea unei cutii manuale este mai ieftină decât a uneia automate. La drum întins sau în localităţi cu trafic lejer este de preferat una automată, la traficul din Bucureşti... evident, manuală. La orele de vârf scot foarte des maşina din viteză şi o las să meargă singură, nu am de ce să bag în treapta a doua cam 80% din traseu. Edited by PSC, 05 November 2018 - 12:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users