Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Contact myEnel - operator uman
Last Updated: Nov 02 2018 21:37, Started by
pinguinul666
, Nov 02 2018 19:56
·
0
#1
Posted 02 November 2018 - 19:56
sal
cine este la ENEL, stie ca nr de contact este 0800 07 08 09 dar nu stiu ce taste apas pentru a intra in legatura cu un operator uman! de cca 45 de minute incerc, si doar de roboti dau ! Ce combinatie ma duce sa vb cu un operator uman ?! FARA OFFTOPIC !!!! |
#2
Posted 02 November 2018 - 20:07
Au program de Luni pana Vineri de la 08:00 la 20:00.
In urma cu 45 de minute, de cand tot suni tu, angajatii au plecat mai devreme din cauza ca e Vineri. Asadar ramane sa suni maine dimineata de la 8 caci Sambata si Duminica programul lor e de la 08:00 la 13:00. https://www.enel.ro/...le/contact.html |
#3
Posted 02 November 2018 - 20:10
Trebuie ca după ce ai ajuns la meniul final (de exemplu cât ai de plată) să aştepţi până zice "pentru a lua legătura cu un operator apăsaţi tasta x".
Edited by djl, 02 November 2018 - 20:10. |
#4
Posted 02 November 2018 - 20:14
nu mai au operatori umani la suport, i-au bagat pe toti sa sune lumea sa faca incheie contracte noi. intra pe ramura contracte si cand ai prins fraieru' ia-l la intrebari.
|
#5
Posted 02 November 2018 - 21:03
Daca ai probleme cu furnizarea energiei electrice incearca 929, sau 9291 (cu prefixul judetului inainte).
|
#6
Posted 02 November 2018 - 21:37
Ete fix, de fiecare data cand vreau sa aflu cat am sa le dau, imi fac legatura la cate un operator.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users