Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Masina familie noua benzina 20mii euro+

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Foarte fain si S60-ul la banii astia.
Dar din pacate nu prea se incadreaza la "masina de familie". Locul la pasageri e decent, dar portbagajul e mic si cu acces greoi din cauza ca e sedan. Dar daca nu va transporta chestii foarte voluminoase merita si S60-ul o privire.

#56
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Da, buna oferta pentru S60, doar ca automata aia e de fapt un Ford Powershift. Acum fiecare face cum crede, insa eu nu m-as lega la cap.

#57
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Oferta e foarte buna, ca fapt divers, un Insignia similar dotat, poate 1 optional sau 2 in plus, dar nimic esential, dar fara piele (1.5t auto, innovation cu driver pack,plus winter pack si 2 3 chestii minore) dupa discount si rabla a ajuns 24800e.

#58
adrianoss

adrianoss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 03.06.2009

 uhu10uhu, on 08 noiembrie 2018 - 16:48, said:

Da, buna oferta pentru S60, doar ca automata aia e de fapt un Ford Powershift. Acum fiecare face cum crede, insa eu nu m-as lega la cap.

Ce ar fi in neregula cu acea cutie de vit. automata? Eu nu prea sunt fan al automatei dar oferta lor cuprinde doar cutie automata

#59
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 FlorinMihai, on 08 noiembrie 2018 - 11:59, said:

Am fost ieri pana la Volvo (dealer de la Unirii) si am aflat ca au pe stoc vreo cateva bucati de S60.
Atasez poza cu oferta.
Pe scurt, 1.5 benzina, automata, piele, garantie 4 ani, 23800 Euro TVA inclusa.

Stocul e spre final. Nici macar nu au masina de drive test. E genul de oferta, take it or leave it.

Cu placere!

O oferta buna daca treci peste designul de acum 20 ani  .  Potrivita mai mult pentru oameni peste 50 ani .

#60
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006

 adrianoss, on 08 noiembrie 2018 - 18:21, said:

Ce ar fi in neregula cu acea cutie de vit. automata? Eu nu prea sunt fan al automatei dar oferta lor cuprinde doar cutie automata
Ford has faced class action lawsuits in the United States,[7] Australia[8] and Canada[9] over the PowerShift gearbox as being defective and potentially dangerous in the Ford Focus, Ford Fiesta and Ford EcoSport. The lawsuits allege that the PowerShift gearbox "continue to experience the transmission defect, including, but not limited to, bucking, kicking, jerking, harsh engagement, and delayed acceleration and lurching." U.S. courts tentatively approved a settlement of the U.S. lawsuit on April 25, 2017.[10]
These defects are caused by a faulty throw out bearing, transmission control module, or a leak from either the engine's rear main seal or the transmission input shaft seals. Ford has released fixes of the seals and updated clutch kits but transmissions that have been repaired are still having repeat issues.[citation needed] These transmissions are still equipped into the newer model Focus and Fiesta.
Ford Thailand agreed to buy back about 200 Ford Fiesta and Focus models with faulty PowerShift transmissions.[11]
Ford Brazil extended the warranty of the transmission to 10 years or 240.000km.
Ford USA extended the warranty of the transmission to 7 years or 100,000 miles depending on the model year of the vehicle.
Ford Australia has had a $AU10,000,000 fine imposed on it by the Australian Federal Court for unconscionable conduct relating to the transmission problems and poor handling of customer complaints

#61
adrianoss

adrianoss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 03.06.2009
Un lucru e clar...nu comand masina pana nu fac un drive test sanatos.Am dat o fuga la Skoda sa ma reacomodez cu o benzinara dar din pacate nu aveau decat oktavia 1.0 de 115 cp.
Masina e oke,confortbila,spatioasa in interior,duce fara doar si poate a masina de familie,chiar este maricica si cu un portbagaj superincapator
Din pacate motorasul de 1.0  sufera binisor la greutatea ei + 4 adulti, dar cred ca 1.5 de 150 cp se descurca mult mai onorabil.Multi spuneau de insonorizarea de la octavia 3 ca este relativ precara...cam asa se pare�� ( am facut un drive si cu skoda rapid 1.0 si clasa inferioara era mai putin zgomotoasa)

Mai culeg info,ma duc zilele urmat sa fac o tura si cu Focusul de 1.5  240 Nm

Un lucru e clar,suntem intr o perioada de tranzitie si mai toti fabricantii incearca sa optimizeze motoare benzinare sau noile dieseluri Eco Blue .Septembrie 2019 este termenul limita pt a se putea inscrie diesele non EcoBlue sau benzinare fara filtru de particule...probabil vor fi mari reduceri la masinile ramase in stoc

Edited by adrianoss, 09 November 2018 - 23:01.


#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 uhu10uhu, on 09 noiembrie 2018 - 10:16, said:

Ford has faced class action lawsuits in the United States,[7] Australia[8] and Canada[9] over the PowerShift gearbox as being defective and potentially dangerous in the Ford Focus, Ford Fiesta and Ford EcoSport. The lawsuits allege that the PowerShift gearbox "continue to experience the transmission defect, including, but not limited to, bucking, kicking, jerking, harsh engagement, and delayed acceleration and lurching." U.S. courts tentatively approved a settlement of the U.S. lawsuit on April 25, 2017.[10]
These defects are caused by a faulty throw out bearing, transmission control module, or a leak from either the engine's rear main seal or the transmission input shaft seals. Ford has released fixes of the seals and updated clutch kits but transmissions that have been repaired are still having repeat issues.[citation needed] These transmissions are still equipped into the newer model Focus and Fiesta.
Ford Thailand agreed to buy back about 200 Ford Fiesta and Focus models with faulty PowerShift transmissions.[11]
Ford Brazil extended the warranty of the transmission to 10 years or 240.000km.
Ford USA extended the warranty of the transmission to 7 years or 100,000 miles depending on the model year of the vehicle.
Ford Australia has had a $AU10,000,000 fine imposed on it by the Australian Federal Court for unconscionable conduct relating to the transmission problems and poor handling of customer complaints

De acum aceste cutii automate sunt istorie la Ford. Pe noul model sunt cutii automate cu convertizor de cuplu in 8 trepte.

#63
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Citim si noi mai departe de ultimul reply?

#64
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Nu citisem. Scuze :) !

#65
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

 MusafirulCreativ, on 02 noiembrie 2018 - 17:48, said:

Un motor puternic inseamna mult mai mult confort la condus cu un consum egal sau chiar mai mic. Nu inseamna ca esti "pilot" sau amator de liniute. Si daca tot bagi 20+ mii euro intr-o masina, macar sa nu iti faci cruce la fiecare depasire sau sa urci dealuri cu a 2-a.

În principiu ai dreptate. Un motor puternic,înseamnă și un plus de confort. Dar sa spui că e necesar ca sa nu îți fie teama in depășiri... E altceva. Nebunii bazandu-te pe mașina poți să faci și cu 60 CP, dar și cu 600 CP. Diferența o va face mereu "piesa" dintre volan și scaun.
On topic: cat ai de gând să păstrezi mașina și câți km faci anual? Dacă ai de gând să o ții 5-6 ani, ți-aș recomanda un Superb TSI. Dacă ai de gând să o ții 10 ani și să faci peste 150000 de km, părerea mea e să te uiți la ceva japoneze. De exemplu Honda Civic. Ca fiabilitate generala pe termen lung japonezele stau (ceva) mai bine. E o chestie general valabilă, nu neapărat o regulă.

LE: din ce am citit (recunoasc că nu am testat) noul Focus nu mi se pare cine știe ce. Adică unii au cam rămas dezamăgiți de spațiul interior, finisaje și confort. În schimb ținuta de drum e la nivelul... Focus. Adică f ok. Deci e cumva o evoluție, nu chiar o locuire a modelului din 2012. Să ne spui cum ți s-a parut și ție.

Edited by LauCalin, 10 November 2018 - 21:07.


#66
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018

 LauCalin, on 10 noiembrie 2018 - 21:04, said:

În principiu ai dreptate. Un motor puternic,înseamnă și un plus de confort. Dar sa spui că e necesar ca sa nu îți fie teama in depășiri... E altceva. Nebunii bazandu-te pe mașina poți să faci și cu 60 CP, dar și cu 600 CP. Diferența o va face mereu "piesa" dintre volan și scaun.
Ce am spus a fost putin exagerat, ca sa accentuez ideea. Nu vorbim de nebunii, ci de o depasire regulamenara. Una e sa depasesti la deal cu 60 cp un TIR, si alta e cu 160 cp. Plus ca mai exista multi "destepti" care merg cu 70 km/h pe european si accelereaza cand esti deja in depasire. E tot vorba de confort pentru sofer si de senzatia de siguranta, pana la urma.

 LauCalin, on 10 noiembrie 2018 - 21:04, said:

LE: din ce am citit (recunoasc că nu am testat) noul Focus nu mi se pare cine știe ce. Adică unii au cam rămas dezamăgiți de spațiul interior, finisaje și confort. În schimb ținuta de drum e la nivelul... Focus. Adică f ok. Deci e cumva o evoluție, nu chiar o locuire a modelului din 2012. Să ne spui cum ți s-a parut și ție.
Am testat noul focus si confirm. Ca si dinamica si tinuta de drum nota 9-10, ca interior i-as da un 8 din pozitia soferului, dar pasagerii din spate s-au cam plans de spatiu si finisaje. In rest, portbagajul e mai mic decat la focus mk1, de exemplu. In orice caz, nu as spune ca seamana in vreun fel cu modelul precedent, cam totul e nou.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate