Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina familie noua benzina 20mii euro+
Last Updated: Nov 12 2018 10:18, Started by
adrianoss
, Nov 02 2018 16:50
·
0
#55
Posted 08 November 2018 - 15:38
Foarte fain si S60-ul la banii astia.
Dar din pacate nu prea se incadreaza la "masina de familie". Locul la pasageri e decent, dar portbagajul e mic si cu acces greoi din cauza ca e sedan. Dar daca nu va transporta chestii foarte voluminoase merita si S60-ul o privire. |
#58
Posted 08 November 2018 - 18:21
uhu10uhu, on 08 noiembrie 2018 - 16:48, said:
Da, buna oferta pentru S60, doar ca automata aia e de fapt un Ford Powershift. Acum fiecare face cum crede, insa eu nu m-as lega la cap. Ce ar fi in neregula cu acea cutie de vit. automata? Eu nu prea sunt fan al automatei dar oferta lor cuprinde doar cutie automata |
#59
Posted 09 November 2018 - 10:12
FlorinMihai, on 08 noiembrie 2018 - 11:59, said:
Am fost ieri pana la Volvo (dealer de la Unirii) si am aflat ca au pe stoc vreo cateva bucati de S60. Atasez poza cu oferta. Pe scurt, 1.5 benzina, automata, piele, garantie 4 ani, 23800 Euro TVA inclusa. Stocul e spre final. Nici macar nu au masina de drive test. E genul de oferta, take it or leave it. Cu placere! O oferta buna daca treci peste designul de acum 20 ani . Potrivita mai mult pentru oameni peste 50 ani . |
#60
Posted 09 November 2018 - 10:16
adrianoss, on 08 noiembrie 2018 - 18:21, said:
Ce ar fi in neregula cu acea cutie de vit. automata? Eu nu prea sunt fan al automatei dar oferta lor cuprinde doar cutie automata These defects are caused by a faulty throw out bearing, transmission control module, or a leak from either the engine's rear main seal or the transmission input shaft seals. Ford has released fixes of the seals and updated clutch kits but transmissions that have been repaired are still having repeat issues.[citation needed] These transmissions are still equipped into the newer model Focus and Fiesta. Ford Thailand agreed to buy back about 200 Ford Fiesta and Focus models with faulty PowerShift transmissions.[11] Ford Brazil extended the warranty of the transmission to 10 years or 240.000km. Ford USA extended the warranty of the transmission to 7 years or 100,000 miles depending on the model year of the vehicle. Ford Australia has had a $AU10,000,000 fine imposed on it by the Australian Federal Court for unconscionable conduct relating to the transmission problems and poor handling of customer complaints |
#61
Posted 09 November 2018 - 22:50
Un lucru e clar...nu comand masina pana nu fac un drive test sanatos.Am dat o fuga la Skoda sa ma reacomodez cu o benzinara dar din pacate nu aveau decat oktavia 1.0 de 115 cp.
Masina e oke,confortbila,spatioasa in interior,duce fara doar si poate a masina de familie,chiar este maricica si cu un portbagaj superincapator Din pacate motorasul de 1.0 sufera binisor la greutatea ei + 4 adulti, dar cred ca 1.5 de 150 cp se descurca mult mai onorabil.Multi spuneau de insonorizarea de la octavia 3 ca este relativ precara...cam asa se pare�� ( am facut un drive si cu skoda rapid 1.0 si clasa inferioara era mai putin zgomotoasa) Mai culeg info,ma duc zilele urmat sa fac o tura si cu Focusul de 1.5 240 Nm Un lucru e clar,suntem intr o perioada de tranzitie si mai toti fabricantii incearca sa optimizeze motoare benzinare sau noile dieseluri Eco Blue .Septembrie 2019 este termenul limita pt a se putea inscrie diesele non EcoBlue sau benzinare fara filtru de particule...probabil vor fi mari reduceri la masinile ramase in stoc Edited by adrianoss, 09 November 2018 - 23:01. |
#62
Posted 09 November 2018 - 23:52
uhu10uhu, on 09 noiembrie 2018 - 10:16, said:
Ford has faced class action lawsuits in the United States,[7] Australia[8] and Canada[9] over the PowerShift gearbox as being defective and potentially dangerous in the Ford Focus, Ford Fiesta and Ford EcoSport. The lawsuits allege that the PowerShift gearbox "continue to experience the transmission defect, including, but not limited to, bucking, kicking, jerking, harsh engagement, and delayed acceleration and lurching." U.S. courts tentatively approved a settlement of the U.S. lawsuit on April 25, 2017.[10] These defects are caused by a faulty throw out bearing, transmission control module, or a leak from either the engine's rear main seal or the transmission input shaft seals. Ford has released fixes of the seals and updated clutch kits but transmissions that have been repaired are still having repeat issues.[citation needed] These transmissions are still equipped into the newer model Focus and Fiesta. Ford Thailand agreed to buy back about 200 Ford Fiesta and Focus models with faulty PowerShift transmissions.[11] Ford Brazil extended the warranty of the transmission to 10 years or 240.000km. Ford USA extended the warranty of the transmission to 7 years or 100,000 miles depending on the model year of the vehicle. Ford Australia has had a $AU10,000,000 fine imposed on it by the Australian Federal Court for unconscionable conduct relating to the transmission problems and poor handling of customer complaints De acum aceste cutii automate sunt istorie la Ford. Pe noul model sunt cutii automate cu convertizor de cuplu in 8 trepte. |
#65
Posted 10 November 2018 - 21:04
MusafirulCreativ, on 02 noiembrie 2018 - 17:48, said:
Un motor puternic inseamna mult mai mult confort la condus cu un consum egal sau chiar mai mic. Nu inseamna ca esti "pilot" sau amator de liniute. Si daca tot bagi 20+ mii euro intr-o masina, macar sa nu iti faci cruce la fiecare depasire sau sa urci dealuri cu a 2-a. În principiu ai dreptate. Un motor puternic,înseamnă și un plus de confort. Dar sa spui că e necesar ca sa nu îți fie teama in depășiri... E altceva. Nebunii bazandu-te pe mașina poți să faci și cu 60 CP, dar și cu 600 CP. Diferența o va face mereu "piesa" dintre volan și scaun. On topic: cat ai de gând să păstrezi mașina și câți km faci anual? Dacă ai de gând să o ții 5-6 ani, ți-aș recomanda un Superb TSI. Dacă ai de gând să o ții 10 ani și să faci peste 150000 de km, părerea mea e să te uiți la ceva japoneze. De exemplu Honda Civic. Ca fiabilitate generala pe termen lung japonezele stau (ceva) mai bine. E o chestie general valabilă, nu neapărat o regulă. LE: din ce am citit (recunoasc că nu am testat) noul Focus nu mi se pare cine știe ce. Adică unii au cam rămas dezamăgiți de spațiul interior, finisaje și confort. În schimb ținuta de drum e la nivelul... Focus. Adică f ok. Deci e cumva o evoluție, nu chiar o locuire a modelului din 2012. Să ne spui cum ți s-a parut și ție. Edited by LauCalin, 10 November 2018 - 21:07. |
#66
Posted 12 November 2018 - 10:18
LauCalin, on 10 noiembrie 2018 - 21:04, said:
În principiu ai dreptate. Un motor puternic,înseamnă și un plus de confort. Dar sa spui că e necesar ca sa nu îți fie teama in depășiri... E altceva. Nebunii bazandu-te pe mașina poți să faci și cu 60 CP, dar și cu 600 CP. Diferența o va face mereu "piesa" dintre volan și scaun. LauCalin, on 10 noiembrie 2018 - 21:04, said:
LE: din ce am citit (recunoasc că nu am testat) noul Focus nu mi se pare cine știe ce. Adică unii au cam rămas dezamăgiți de spațiul interior, finisaje și confort. În schimb ținuta de drum e la nivelul... Focus. Adică f ok. Deci e cumva o evoluție, nu chiar o locuire a modelului din 2012. Să ne spui cum ți s-a parut și ție. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users