Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina familie noua benzina 20mii euro+
Last Updated: Nov 12 2018 10:18, Started by
adrianoss
, Nov 02 2018 16:50
·
0
#37
Posted 04 November 2018 - 07:27
Revolutia la acest 1.5 tsi ar fi ca are un sistem inteligent care dezactiveaza a l 4 lea piston si ramane in 3 pistoane la o anumita viteza/turatie,cand masina nu e in sarcina- de aici si minunea de consum
In fine,eu nu cred in MosCraciun dar un 5 pe hartie nu prea are cum sa fie 10,ma imbarbatez eu.Acest 1.5 tsi este pe golf si T Roc sau Octavia deocamdata.Am citit parerile celor de pe Octavia si mai toti vb de lag sub 2000 de rotatii si zgomot.. mai ma documentez, eu oricum vin dupa 12 ani de dieseluri 2.0 150 cp cu cuplu peste 300Nm si consum 6-7.Pt mine trecerea la un benzinar este " arest la domiciliu" dar vad ca trendul asta este dupa interzicerea diesel in viitor. |
#38
Posted 04 November 2018 - 09:21
Adica nu ai bani de combustibil sau cum ?
Inca se vand diesel-uri, de ce sa te autoarestezi ? Plus ca vei umple apoi forumurile de pareri aiurea ! Ia-ti ce iti vine si place, personal nu as suporta mestecatul in mamaliga permanent al diesel-ului, ai ajuns la 3500 rpm, ups schimba viteza ca sare motorul prin capota....pe cand la benzina de acolo incepe distractia .... Fii liber, alege combustibilul inferior ! Diesel-urile nu vor disparea in urmatorii 20 de ani ! Edited by M0sGerila, 04 November 2018 - 09:22. |
#39
Posted 04 November 2018 - 10:31
Asta ai inteles tu? Vorbesti de " distractie" ...pai distractia o ai cu un diesel de 350 Nm cuplu,nicidecum cu un benzinar de 250.
Cat priveste partea de consum ,pt mine un 10 la suta in oras e o intoarcere in timp,anii 90 cand conduceam student fiind Dacia 1310 a parintilor �� Daca mai desfundam si un jigler e tacamul complet Edited by adrianoss, 04 November 2018 - 10:34. |
#40
Posted 04 November 2018 - 16:50
... Mergi si fa drive test cu benzinar de 150cp si 250 nm si tine turatia la 2500 3000 si vb apoi de demaraje. Faptul ca acceleratia e liniara si nu are senzatia aia de impins puternic ca la un diesel, se numeste rafinare... Si un diesel turbo modern va trage la fel, mult mai liniar vs unul vechi de 12 ani...
Ca exemplificare vezi ca aici 1.4tsi 140 cp vs 2.0tdi 150 http://www.zeperfs.c...el4661-6630.htm Vezi in special reprizele 80-120 in treptele 5 si 6, unde benzinarul are aproape 2 sec avans... |
#41
Posted 05 November 2018 - 04:53
adrianoss, on 04 noiembrie 2018 - 10:31, said:
Asta ai inteles tu? Vorbesti de " distractie" ...pai distractia o ai cu un diesel de 350 Nm cuplu,nicidecum cu un benzinar de 250. Cat priveste partea de consum ,pt mine un 10 la suta in oras e o intoarcere in timp,anii 90 cand conduceam student fiind Dacia 1310 a parintilor �� Daca mai desfundam si un jigler e tacamul complet Doar daca esti tractorist atunci o sa ti se para distractie . Am avut diesel 10 ani , si am condus alte diesel-uri de 180+ cp , nici unul n-a fost fun . In schimb la benzina e superfun sa o turezi pana la redline , in special daca e un motor aspirat de capacitate 2l+ . Si benzinarele turbo sunt misto dar parca tot pe clasic aspirat as merge. Un V-tec de la Honda suna minunat , pacat ca in ultimii ani l-au modificat sa fie Ivtec si au mai pus si turbo. |
#42
Posted 05 November 2018 - 08:23
adrianoss, on 02 noiembrie 2018 - 17:12, said: Pai ma uitam la Skoda Octavia si au motor de 1 si 1.5 tsi.La fel si fordul focus,hatctchback ul are benzinare ecoboost de 1 sau 1.5 Oricare o fi, trebuie sa faci drivetest, la 20-22000 Euro trebuie sa iti placa ce conduci, nu numa sa fie ok ca spatiu. Nu baga in seama tractoristii care la 150+ cp pe o compacta benzinara nu sunt in stare sa depasesca un camion. |
#43
Posted 06 November 2018 - 06:31
Distractie pe o plaja de 2000 rpm versus o plaja de 4000 rpm.....daaa, cuplu, cuplu face diferenta.. Cand tragi remorcile dupa tine !
Stai acolo unde esti, nu are sens sa folosesti combustibili superiori ! |
#44
Posted 06 November 2018 - 16:45
Octavian___, on 05 noiembrie 2018 - 08:23, said:
Octavia combi mai potrivita la familie. Ford Focus (combi) trrbuie sa iti placa f mult, pt ca nu are acelasi spatiu ca Octavia, e mai ingramadit la tot ce inseamna spatiu disponibil. Asta era valabila la comparatia intre Octavia si Focus Mk3. Actualul Focus (Mk4) a crescut foarte mult in interior, si se apropie foarte mult de Octavia la capitolul spatiu disponibil. |
#45
Posted 06 November 2018 - 20:59
axl07, on 06 noiembrie 2018 - 16:45, said: Asta era valabila la comparatia intre Octavia si Focus Mk3. Actualul Focus (Mk4) a crescut foarte mult in interior, si se apropie foarte mult de Octavia la capitolul spatiu disponibil. Io nu-s fan skoda, dar spatiu ca-n octavia sau, mai rau, superb, nu am vazut. Intr-un combi de la ei, portbagajul e cat o masina intreaga de la altii (sper ca hiperbola literara nu supara prea tare). |
#46
Posted 07 November 2018 - 11:05
Nici eu nu am vazut spatiu ca si in Octavia, dar noul Focus se apropie. Stiu ca pare greu de crezut, avand in vedere inghesuiala din versiunea anterioara, dar asa este. In toate reviewurile care le-am vazut cu Mk4 se remarca chestia asta, daca e greu de vazut masina live.
|
|
#47
Posted 07 November 2018 - 11:24
axl07, on 07 noiembrie 2018 - 11:05, said:
Nici eu nu am vazut spatiu ca si in Octavia, dar noul Focus se apropie. Stiu ca pare greu de crezut, avand in vedere inghesuiala din versiunea anterioara, dar asa este. In toate reviewurile care le-am vazut cu Mk4 se remarca chestia asta, daca e greu de vazut masina live. |
#48
Posted 07 November 2018 - 19:56
Am trecut astazi pe la o reprez Skoda si avem urmatoarele:
-motorul diesel de 2.0,150 cp nu se msi pune pe Octavia cutie manuala si probabil va fi scos in curand si de pe DSG - din cauza ca se fac schimbari la liniile de productie(adaugare filtru particule la benzinare si EcoBlue la diesel) sunt foarte in urma cu productia si lansarea unei Octavia 1.5 TSI inseamna o asteptare de25-30 de saptamani(DA,PLATESTI AZI ACONTO SI AI MASINA IN JUMATATE DE AN😆😆) Edited by adrianoss, 07 November 2018 - 20:01. |
#49
Posted 07 November 2018 - 21:35
Asa e cu masinile din grupul VAG in acest moment, multe variante de motorizari si cutii de viteza nemaifiind disponibile in configurator, pana cand nu stabilizeaza omologarea lor la cerintele WLTP.
O Octavia 1.5 TSI, cu DSG, faruri full LED, etc, ca si masina de familie, mi se pare o optiune buna in acei bani. E rapida, confortabila, spatioasa, are garda la sol buna. |
#50
Posted 07 November 2018 - 21:39
adrianoss, on 07 noiembrie 2018 - 19:56, said:
Am trecut astazi pe la o reprez Skoda si avem urmatoarele: -motorul diesel de 2.0,150 cp nu se msi pune pe Octavia cutie manuala si probabil va fi scos in curand si de pe DSG - din cauza ca se fac schimbari la liniile de productie(adaugare filtru particule la benzinare si EcoBlue la diesel) sunt foarte in urma cu productia si lansarea unei Octavia 1.5 TSI inseamna o asteptare de25-30 de saptamani(DA,PLATESTI AZI ACONTO SI AI MASINA IN JUMATATE DE AN) Pai si ce mai au la vanzare ? Doar 1.0 TSI si 1,6 TDI ? |
#51
Posted 07 November 2018 - 22:21
|
#52
Posted 08 November 2018 - 05:59
GabiA, on 07 noiembrie 2018 - 21:35, said:
Asa e cu masinile din grupul VAG in acest moment, multe variante de motorizari si cutii de viteza nemaifiind disponibile in configurator, pana cand nu stabilizeaza omologarea lor la cerintele WLTP. O Octavia 1.5 TSI, cu DSG, faruri full LED, etc, ca si masina de familie, mi se pare o optiune buna in acei bani. E rapida, confortabila, spatioasa, are garda la sol buna. DSG cu ambreiaj umed sau uscat ? Nu de alta da isi plang unii la altii de mila pe forumul VW la cate belele au cu cutiile DSG cu ambreiaj uscat. Nu inteleg de ce pun automate ZF doar pe varfurile de gama, de la Audi A6 in sus . |
#53
Posted 08 November 2018 - 09:38
Ford4, on 07 noiembrie 2018 - 21:39, said: Pai si ce mai au la vanzare ? Doar 1.0 TSI si 1,6 TDI ? Pt Octavia am intrebat de 1.5 Tsi si 2.0 TDI,in mom asta se cam vinde ce este pe stoc. 1.0 si 1.6 gasesti destule,chiar la ei pe site au cateva zeci in showroomurile din tara. warchilde, on 07 noiembrie 2018 - 22:21, said: doar ca n-o iei la 20.000 si nici pe aproape ) Fara rabla (1400euro)si cu DSG bate spre 23 de mii clar |
#54
Posted 08 November 2018 - 11:59
Am fost ieri pana la Volvo (dealer de la Unirii) si am aflat ca au pe stoc vreo cateva bucati de S60.
Atasez poza cu oferta. Pe scurt, 1.5 benzina, automata, piele, garantie 4 ani, 23800 Euro TVA inclusa. Stocul e spre final. Nici macar nu au masina de drive test. E genul de oferta, take it or leave it. Cu placere! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users