Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
White Astra J 2018
Last Updated: Feb 03 2019 11:19, Started by
_-AppleS-_
, Nov 02 2018 08:33
·
0
#37
Posted 03 November 2018 - 19:35
_-AppleS-_, on 03 noiembrie 2018 - 19:28, said:
Screenshot cu consumul combinat, cred ca am 40% oras Bucuresti acolo Screenshot_20181103-192406.jpg Ai Onstar? Nu se mai poate pune ca optiune pentru ca Grupul PSA nu a cumparat si Onstar si nu o sa mai functioneze dupa 31 decembrie 2020. |
#38
Posted 03 November 2018 - 19:48
#39
Posted 03 November 2018 - 20:05
Da, e o șareta cu 140 de asini...😎😎😎
... dacă știi ce sunt ăia...!?! PS: inițiator mii de scuze pentru poluarea topicului. Edited by A-ONE, 03 November 2018 - 20:20. |
#40
Posted 03 November 2018 - 20:18
cristyz, on 03 noiembrie 2018 - 19:35, said: Ai Onstar? Nu se mai poate pune ca optiune pentru ca Grupul PSA nu a cumparat si Onstar si nu o sa mai functioneze dupa 31 decembrie 2020. Ce nu are in varianta mea de echipare: - nu are navigatie - nu are android auto - nu are scaun/volan/parbriz incalzit. Si cam atat, cred ca asta era maximul pe care mi-l doream de la masina. |
#41
Posted 04 November 2018 - 09:34
#42
Posted 04 November 2018 - 09:47
Eu nu interveneam in discutie asta (nu exista chimie intre Astra J sedan si mine) daca initiatorul nu spunea neadevaruri legate de Hyundai i20 si Sandero diesel. i20 nu are probleme legate de consumul de ulei vs motorul de 140 CP 1.4 turbo care are sute de pagini de discutii pe pagina de profil. Si doi, Sandero are cuplu la diesel superior Astrei, deci nu inteleg de ce se denigreaza Dacia. Una este sa spui ca nu iti place plasticul de la interior, ergonomia, design-ul pentru ca pana la urma este vorba de preferinte si alta este sa induci in eroare . Mai ales daca este vorba despre o masina conceputa in 2007-2008, deci dpmdv uzata grav moral in anul de gratie 2018. My 5 cents...
|
#43
Posted 04 November 2018 - 09:57
Stai sa ne intelegem... Ce legatura are sula cu prefectura? Aaaa, daca initiatorul a spus ceva de masinile alea, te-ai simtit lezat?
Doi la mana, lui i-a placut acea masina "uzata grav moral"... banii lui. Ai contribuit cu ceva la bugetul masinii incit ai avea pretentia sa fii intrebat la efectuarea achizitiei? Cine plateste lautarii, comanda muzica. |
#44
Posted 04 November 2018 - 14:05
Nu am denigrat pe nicaieri Dacia, din contra am zis ca mi-a placut Duster si chiar si Sandero imi placea, doar pretul nu mi se parea prea atractiv pentru ca nu era vorba de motorul diesel, era cel pe benzina de 0.9tce 90CP, nu am vrut diesel.
Despre I20, am zis doar ca am citit niste pareri negative in timp ce asteptam reinceperea programului rabla, plus ca in momentul respectiv nu se mai aducea versiunea de comfort+ (acum am vazut ca o aduce din nou, ei bine atunci nu se mai aducea), deci nu aveam nici macar un bluetooth in masina aceea de conceptie 2018. Asa ca am renuntat la I20. Deci de ce ar fi putut cineva sa se simta lezat ? |
#45
Posted 04 November 2018 - 22:13
#46
Posted 05 November 2018 - 14:04
|
#47
Posted 05 November 2018 - 17:45
Motorul e bun. In schimb pe mine m-a lasat electromotorul la naiba in praznic prin Europa si trebuia sa fiu in seara aia in alta tara. Noroc ca nu avea cutie automata si am depasit rapid momentul, impingand masina. Masina de vreo 50k de km.
Asta pt aia care isi dau ochii peste cap ca domne', suntem in 2018, cutie automata blablabla... In rest masina nu a avut probleme. Motorul oricum e unul robust, MPI, nu cu injectie directa. Asta se vede mai tarziu, nu de la inceput. Comparatia cu dci-ul de 90 e hilara. Sper ca realizezi ca vorbim de o putere cu 50% mai mare in cazul Astrei. Cum am mai zis, motoarele astea au prostul obicei sa fie legate la o cutie de viteze care nu prea e la fel. Sunt motoare de peste 200 de cai cu acelasi cuplu ca al dci90. Pai trebuiau sa puna dci 90 pe Clio RS, modelul anterior cu 2.0 aspirat, asta ca sa ramanem in cadrul grupului Renault. Edited by underb, 05 November 2018 - 18:00. |
#48
Posted 05 November 2018 - 17:48
Sa depaseasca momentul. Se intampla. Chiar si un contact slab poate duce la o astfel de problema. Da, impreuna cu automata era o problema.
Altii au schimbat tot motorul la 50k km si nu neaparat pe garantie. Edited by underb, 05 November 2018 - 17:51. |
#49
Posted 05 November 2018 - 18:43
@underb, deci ai pornit masina impinsa?
Nu are nimic distributia? |
#51
Posted 05 November 2018 - 23:17
Puneam și eu una, dar e plină de praf și umezeală.
Vacanță în Bucovina! |
|
#52
Posted 06 November 2018 - 00:37
the_same, on 05 noiembrie 2018 - 18:43, said:
@underb, deci ai pornit masina impinsa? Nu are nimic distributia? Cu fata o porneam cu a2a si f lin cu ambreiajul sa nu o bruschez. Legat de distributie, nu cred ca e problema la orice masina. Eram odata intr-un Sprinter care a pornit tractat alt Sprinter. Cand a cuplat ala din spate ambreiajul zici ca m-a lovit un catar in spate. La motoare diesel mari, nu cred ca e de bine. Asta, mai ales ca are compresie mai mica chiar decat un aspirat, e destul de lin. Am mai pornit de vreo cateva ori tot impinsa o Astra H 1.4 aspirat si alea aveau o problema cu distributia pe lant. Merge f bine si acum, dupa multi ani. Dist a fost schimbata intre timp, preventiv, pt ca dupa 120k incepeau sa faca probleme din ce zice lumea desi trebuia sa fie lifetime. Edited by underb, 06 November 2018 - 00:45. |
#53
Posted 06 November 2018 - 09:33
Am pornit si eu astra h 1.4 pe lant cu spatele ca am ramas noaptea fara baterie.
Avea 180k km si distributia originala. Te-am intrebat pt ca stiam ca la cele pe curea nu e indicat sa le pornesti impinse. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users