Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Înlocuire motor vw polo
Last Updated: Nov 11 2018 07:48, Started by
softaipan
, Oct 30 2018 21:25
·
0
#37
Posted 31 October 2018 - 18:48
dar ce a avut vechiul motor.s-a spart in bucati sau ai vrut un moft sa ai motor mai puternic?nu urmaresti si tu pe tv cei care modifica puterea unei masini modifica si discuri de frana si evacuare si admisie etc.
|
#38
Posted 01 November 2018 - 13:26
Nu e chestie de mofturi sau taninuri. ...vechiul pierde ulei pe cilindru nr 1 ,pe evacuare.Motorul. La del nu scoate fum doar o perioada după mers la ralanti. ...Are implicit și o pierdere de putere care se simte mai ales la depășiri. Acum mă gândeam sa-la desfac și sa remediez problema dar am luat Ă®n calcul și schimbarea motorului (gandindu-mă ca fiind piesa de schimb nu implica prea multe bătăi de cap)M-am gândit ca 1.4 ar aduce un minim de putere suplimentara Ă®n situații minim necesare.Nu am urmărit alte scopuri...Acum după cele expuse în răspunsuri voi analiza costurile cu RAR ul și omologarea sau repararea celui actual și în cel mai rău caz pierd cei 500 lei pe care i-am dat pe motor....Taxa pe prostie ce da faci!
Edited by softaipan, 01 November 2018 - 13:28. |
#39
Posted 01 November 2018 - 13:34
Eu l-as desface pe cel vechi si as estima niste costuri. Daca nu sunt si alte probleme majore as merge pe ideea reparatie.
|
#40
Posted 02 November 2018 - 10:24
Pai ăsta o sa fac...Doar ca nu prea am timp.O sa-l demontez sa văd ce problema are.
|
#41
Posted 02 November 2018 - 17:52
#42
Posted 06 November 2018 - 08:22
Am avut lupo ALL. E euro 2, alte mufe, alte kkturi mai simple. Ce ai pus tu este euro 4, are nevoie de sonda lambda de dupa catalizator + clar alt ECU, alt cablaj. Daca vroiai sa faci o afacere luai motor + cutie + electronica necesara. Adica....aprox. o treime de masina iti trebuia.
Motorul ALL are o cutie cu raporate ff scurte. Mergea in a 5.a lejer cu 70 Km/h. A trebuit sa o schimb si am gasit doar de 1.4 (e nevoie de cutie pe cabluri si nu tije si sunt fff rare) iar treapta 5 este MUUUULTTTT mai lunga. la 3200 rpm aveam 140 Km/h. Edited by ct03nut, 06 November 2018 - 08:32. |
#43
Posted 10 November 2018 - 20:49
Ehee ei bine in final dupa ce am incercat cu calculatorul motorului de 1.4,imobilizator schimbat....merge de trazneste cu calculatorul masinii si implicit sl motorului de 1 l ALL
Fara diagnoze,recunoasteri sau alte chestii,fara alte setari doar cu avansul putin marit! Practic am pus motorul de 1.4 in locul celui de 1.l si am marit putin avansul. Sapatamana viitoare ma duc cu el la RAR si-l omologhez si am rezolvatCutia originala a masinii,cu tije,si cu un spor vizibil de putere si motorul mai putin turat intra cincea. |
#44
Posted 11 November 2018 - 07:48
sa pui si un total cu costurile dupa ce faci omologarea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users