Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

Înlocuire motor vw polo

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
MirceaDWC

MirceaDWC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,060
  • Înscris: 28.02.2006

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:58, said:

Și apoi eu nun am văzut la nici un ITP (cu excepția omologării la rar)sa verifice cineva seria motorului...

Nu zau?! Seriile de caroserie si de motor sunt primele care se verifica. Si sa presupunem ca nu le verifica. Motorul original al masinii are niste noxe, trecute in CIV. Cel pe care-l pui altele. Crezi ca vor iesi noxele? Niciun inspector ITP normal la cap nu-ti va da ITP cu alt motor decat cel din carte, avand in vedere ca masina poate fi re-inspectata de RAR.

#20
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Poate doar la mine se intampla asta la ITP.
De fiecare data cand am facut ITP-ul au verificat seria caroseriei si a motorului.

Dar cum la noi se poate orice, zic mai bine sa cauti un VR6 si sa-l pui, tot nu conteaza ce spune legea, RAR-ul, ITP-ul se trece pe spaga...etc.

#21
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,747
  • Înscris: 10.05.2008
noxele sunt in civ doar daca s-a cerut masurare in vederea platirii timbrului de mediu
noxele pentru omologare tip sunt altele decat cele pentru trecerea itpului

#22
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:58, said:

Daaa greutate o fi un 10 kile în plus...Am luat motorul tot de pe un polo ,tot 6n,tot din 99,doar care avea 2 uși în plus,în rest identic la suspensii,etc.Aaaa și avea și AC.Oricum oricare limuzina este rabla la împlinirea vârstei de 10 ani.
Și apoi eu nun am văzut la nici un ITP (cu excepția omologării la rar)sa verifice cineva seria motorului...

In urma cu ceva ani, din nefericire sotia a trantit un biciclist la pamant. Nu, n-a murit , ceva vanatai, ochelarii sparti insa nimic grav.
Frate ..a venit Politia, a luat conform procedurii masina pe platforma si a fost dusa la expertiza desi accidentul a avut loc la o banala plecare de pe loc, deci probabil 10 km/h.

Ai idee ce inseamna o expertiza in cazul asta ? Ti se verifica inclusiv continutul stomacului, ce sa mai vorbim despre masina ! Se face o comisie, se deschide un dosar penal (la care la final se va da o solutionare) si masina se verifica inclusiv la suruburile fixare numar inmatriculare !

....dar vorbim si noi aici cu "10kile" ..."la ITP nu se verifica seria motor" ...."nu e nevoie omologare motor diferit pt ca masina e deja inmatriculata" ....
Bine.

Toate-s bune si frumoase pana nu se intampla. Si nu neaparat sa se intample un accident cu victima (Doamne-fereste-ne pe toti de asa ceva) ci poate fi vorba si de un simplu control trafic RAR.
sI repet - eu sunt convins ca nu sunt diferente mari intre cele 2 motoare dar in caz de un control/verificare/inspectie lucrurile nu asa functioneaza.

Edited by ncu, 31 October 2018 - 10:19.


#23
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View Postncu, on 31 octombrie 2018 - 10:04, said:

Ti se pare ca spun prostii ? Ca vorbesc sa ma aflu in treaba ?  ...te-ai lovit de chestiile astea mai mult decat sa dai un copy-paste de pe site-ul lor ?
Crede-ma, am vrut sa inlocuiesc la un moment dat la un benzinar motorul ...sa trec de la 1.4 la 1.8 ,  si noroc ca am fost pe la "baieti". Am iesit cu o lista care mi-a taiat orice elan pe veci !

Am ramas mirat ca in atatea comenturi n-a atins nimeni aspectul RAR.

Auzi ...."nu ma intereseaza RAR pt ca masina e inmatriculata..."
Bine boss - baga bani in ea si mai vedem cum e cu neinteresarea despre omologare mai ales ca vb de motoare diferite.


Nu era pt tine, ai apucat sa comentezi inaintea mea, d-aia nu am folosit quote.

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:45, said:

Deci sun la cel de la care am luat motorul sa-mi trimită și ECU.
Nu mă interesează rar pt ca mașină este ĂŽnmatriculată, iar chestia cu schimbarea motorului a venit ca alternativa la un plus de putere pt polo ĂŽn condițiile ĂŽn care cel de 1 l are ceva probleme la un cilindru ĂŽn sensul ca pierde ulei pe evacuare.Motorul l-am luat cu tot cu injectoare, rampa,galerie admisie.
Nu s-a modificat absolut nimic la prinderi,suporți, etc ....
În fond și la urma urmei nu am inventat eu motor de 1.4 la un polo care avea motor de 1....
În fapt dacă încerc pornirea ......În cel mai rău caz nu pornește sau îmi arata ceva erori ca doar nu se rup biele sa pistoane....

Nu te intereseaza RAR zici? Tipic romanesc. Ce pot sa iti zic. Sper asa nu iti iasa combinatia si sa te prinda aia de la RAR pe la un filtru ceva.
Prea multe cazane ruginite si modificate total ilegal.
Auzi la el ma, masina e inmatriculata si nu il intereseaza ca schimba fix motorul....E inmatriculata domne! Paysans

Edited by spe_ripper, 31 October 2018 - 10:32.


#24
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Initiator ...chiar fara rautate iti spun ....opreste orice interventie mecanica si baga o vizita la RAR. Vezi in ce conditii poti omologa noul motor si care sunt costurile. Spun asta pt ca una e teoretic si alta in practica - sunt agentii RAR mai "permisive" si altele mai "fixiste" (de la un judet la altu' )

Nu zic, poate treci un urmator ITP (desi mie mereu mi-au fost verificate seriile inainte de a spune "buna-ziua") ...poate il treci si pe al 2-lea dar la un moment dat tot vei fi luat la intrebari si nu stiu daca merita costul si stresul pt faza cu motorul inlocuit.

Referitor la functionalitate, dupa cum am spus, am indoieli ca va functiona cu vechiul ECU. A face un soft custom sau doar al inlocui nu e o chestie de o bere ...costa si asta.

Admitem ca in ciuda tuturor reusesti sa pornesti motorul ...insa sunt absolut convins ca masina va fi de neutilizat in trafic.

Daca achizitionezi si ECU noului motor, da, ai o sansa dar tot vor mai fi necesare ajustari.

Bafta !

Edited by ncu, 31 October 2018 - 10:49.


#25
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Poate-l baga apoi si la evaziune fiscala, ca impozitul pt un motor de 1 e mai mic decat pt unul de 1.4. Apoi, in caz de accident, or veni cei de la rca, care cauta orice motiv sa nu plateasca.

#26
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,288
  • Înscris: 06.02.2008

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:45, said:

Deci sun la cel de la care am luat motorul sa-mi trimită și ECU.
Nu mă interesează rar pt ca mașină este Ă®nmatriculată, iar chestia cu schimbarea motorului a venit ca alternativa la un plus de putere pt polo Ă®n condițiile Ă®n care cel de 1 l are ceva probleme la un cilindru Ă®n sensul ca pierde ulei pe evacuare.Motorul l-am luat cu tot cu injectoare, rampa,galerie admisie.
Nu s-a modificat absolut nimic la prinderi,suporți, etc ....
În fond și la urma urmei nu am inventat eu motor de 1.4 la un polo care avea motor de 1....
În fapt dacă încerc pornirea ......În cel mai rău caz nu pornește sau îmi arata ceva erori ca doar nu se rup biele sa pistoane....

Ce faci tu este ilegal și ai putea avea necazuri.
http://www.rarom.ro/?p=655

Edited by caiuscorneliu, 31 October 2018 - 11:01.


#27
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,747
  • Înscris: 10.05.2008
daca provine de pe acelasi tp de caroserie si se monteaza intr-un atelier autorizat si se face si reomologare nu este nimic ilegal
daca nu face omologarea merge pe barba lui

#28
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,288
  • Înscris: 06.02.2008
Păi în cazul expus de el este ilegal, cum că nu are chef de trecut pe la RAR. S-ar putea să fie nevoit să facă și un test dinamic pentru reomologare ceea ce nu e tocmai ieftin. O să-l coste cât mașina.


Edited by caiuscorneliu, 31 October 2018 - 11:06.


#29
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Ca tot vorbim aici ...da' chiar asa, ce diferenta de CP este intre cele 2 motoare ? Care stie ?
Intreb ca fapt divers, nu ca asta ar schimba cu ceva datele omologarii.

Edited by ncu, 31 October 2018 - 11:22.


#30
softaipan

softaipan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.08.2014
No atunci îl las pe ăla de 1 l și o dau la rabla și iau alt polo nou....Că văd ca-i prea multe complicatii

#31
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012
motorul ALL de 1,0L(999 cmc) are cca 50CP si  37kw iar motorul APQ/AEX de 1,4 L(1390cmc) are 60CP si 44kw si daca nu ma insel sunt Euro2..

Edited by cristian68n, 31 October 2018 - 11:47.


#32
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,327
  • Înscris: 22.10.2007
E diferenta de 10cp, practic e acelasi motor, in schimb cea mai buna chestie e ca APQ e varianta ce venea cu cutie automata, deci se poate monta fara probleme si asta.
Intre 1.0 si 1.4 nu sunt alte diferente, sunt aceleasi discuri de frana de 239mm.
Consumul e acelasi, poate usor mai mic la 1.4 pt ca are cuplu mai mare si misca mai usor coaja.
In mod normal ar avea nevoie de omologare pt ca ii creste cilindreea cu 40%, parca limita la rar era de 25%.
In schimb mai bine vinzi masina decat sa platesti schimbatul motorului. Daca puneai un 1.8t mai ziceam, asa nu prea merita daca motorul original merge ok.

Edited by _-livio-_, 31 October 2018 - 11:50.


#33
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
cica "ce treaba are RAR-ul, ca doar masina e inmatriculata!".
Posted Image
degeaba se plange lumea. sunt prea putine controale. (in trafic, la doctor, oriunde...)

#34
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
...

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:45, said:

... schimbarea motorului a venit ca alternativa la un plus de putere pt polo in condițiile in care cel de 1 l are ceva probleme la un cilindru in sensul ca pierde ulei pe evacuare.

Poti foarte bine sa repari motorul vechi - de vazut segmenti, supape, etc si probabil ajungi la vreo 3000 +/- lei dar sti o treaba. Sau sa cumperi un altul identic. Pt 10 CP chiar nu merita deranjul.

Asta cu "io-mi pun motor mai mare si mai teapan daca tot s-a dus cel initial" nu prea merge fara hartii, costuri si batai de cap. Bine-inteles, daca vrei sa fi legal. Daca vrei  insa sa folosesti masina la tara "pe campuri', ok, da-i bataie Posted Image

Asa ar fi simplu sa-mi trantesc si eu sub capota un 2.2 diesel, sa am cuplu si putere "cacalau" la impozite si taxe mici de 1.7 si sa ma doara la basca... Posted Image

Edited by ncu, 31 October 2018 - 12:10.


#35
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ca sa fie legal transplantul de motor cu cilindree diferita iti trebuie PROIECT autorizat si lucrarea sa fie facuta de un service AUTORIZAT RaR ! Restul is povesti si ilegalitati .
Daca te prinde echipa RaR mobil faci puscarie !

#36
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,850
  • Înscris: 27.01.2016

View Postmaistoru, on 31 octombrie 2018 - 09:29, said:

ce treaba are cu rarul daca masina e deja inmatriculata ?
O sa vezi tu ce treaba are cand o sa mergi sa-ti faci ITP-ul.

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:45, said:

Deci sun la cel de la care am luat motorul sa-mi trimită și ECU.
Nu mă interesează rar pt ca mașină este ĂŽnmatriculată,
Cum nu te intereseaza rar , dar ce te dai cu ea prin curtea casei?

View Postsoftaipan, on 31 octombrie 2018 - 09:58, said:

Și apoi eu nun am văzut la nici un ITP (cu excepția omologării la rar)sa verifice cineva seria motorului...
Vei avea surpriza sa vezi la primul ITP.Pai plimba-te pana atunci cu masina ca dupa aia...

Daca tot vrei sa inlocuiesti motorul poti s-o faci cu unul identic ca gasesti destule si fara defectiuni, apoi mergi la rar sa ti-l scrie in cartea masinii si cu asta basta. Toata chestia asta te costa 200 de lei .

Edited by Testosteron, 31 October 2018 - 16:23.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate