Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare cafea de duzina pentr...

Statie incarcare PRACHT ALPHA MON...

Cum se completeaza o declaratie d...

TVA de recuperat - Germania
 beau mult? voi ce credeti?

La Multi Ani de Sfantul Andrei!

Proces verbal acasa

Ted (2024 _ ...)
 Care e cea mai sigura si buna mas...

Poze "corupte" pe un memo...

Spațiu intre acoperiș &...

Recomandari casti in-ear - sony?
 Aveti buricul bagat sau iesit in ...

Eroare EGR

Lasagna gata facuta de la Penny

Deblocare (parola) BIOS. Recomand...
 

Cont iCloud

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 04.08.2011
Salut..am si eu o problema ... De ceva timp pe telefon imi apare : "Actualizare configurari ID Apple." . Cand dau pe acel mesaj imi cere sa introduc parola proprietarului anterior ... desi eu sunt logat cu contul meu icloud ,toate aplicatiile functionand pe contul meu ...Am contactat proprietarul si cand am incercat sa ne logam pe apple ,contul lui este inexistent(l-a sters acum ceva timp) ...

Acum sunt intr-un paradox...iphone-ul cere parola vechiului cont ,inexistent, iar atunci cand dau recupereaza parola imi spune ca nu exista nici un id apple cu acest nume ...

Ce e de facut in situatia asta? Ca ma sacaie notificarea aia ..

Multumesc!

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 23,466
  • Înscris: 22.05.2003
1. Fii sigur ca telefonul e adaugat pe contul tau - www.icloud.com
2. Un reset poate ajuta.

#3
ovidiufgs

ovidiufgs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 17.04.2007
Vezi sa nu fi ramas vreo aplicatie instalata pe telefon de pe contul vechi si acum daca vrea sa isi faca vreo actualizare sa-ti ceara parola.
Daca e asa, trebuie doar stearsa doar acea aplicatie si reinstalata pe contul tau.

#4
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 04.08.2011
@Adm

1. Da este
2. L-am resetat chiar acum...si nici un efect

@ovidiufgs Telefonul a fost resetat la setarile din fabrica inainte sa ma loghez cu contul meu ...dar o sa incerc sa sterg din aplicatiile telefonului ...intai cu cele pe care nu le utilizez

#5
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Ce ai putea incerca, faci din nou contul, exact cum era adresa si pui tu o parola.
Apoi sa introduci parola.
Cred ca a ramas activa aplicatia de urmarire iPhone.

#6
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 04.08.2011

View Postwb626ek, on 29 octombrie 2018 - 10:52, said:

Ce ai putea incerca, faci din nou contul, exact cum era adresa si pui tu o parola.
Apoi sa introduci parola.
Cred ca a ramas activa aplicatia de urmarire iPhone.
Emailul nu mai exista...a fost sters automat de yahoo...cred ca pentru inactivitate ... :(

Am incercat sa creez si un nou email dar id ul exista...cica

#7
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Cu ce adresa de email ai facut icloud? Cu Yahoo?
Cum arata de fapt adresa de icloud?

#8
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 04.08.2011
adresa mea de  [email protected] cu parola ....(contul merge ..sunt logat cu el pe appstore,pe itunes..merge si de pe pc )

adreesa pentru care se cere parola este [email protected] ... (vechiul cont cu care a fost telefonul "asociat" pana sa il iau eu si sa-i pun contul meu

#9
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Pai dacă zici ca la contul de Yahoo exista user valabil încearcă sa resetezi parola.
Și eu am pățit la fel, și pana nu bagi parola respectiva nu scapi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate