Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Asus zenbook 3 deluxe ua490ux mort!
Last Updated: Nov 07 2018 22:14, Started by
scoty
, Oct 28 2018 07:03
·
0
#1
Posted 28 October 2018 - 07:03
Laptopul meu refuza sa mai pornească, din senin, butonul de Power off este aprins se aude cooler-ul mergând dar în rest nimic, care sa fie cauza? Este încă in garanție, am contactat asus suport, dar fiind sâmbătă nu mi-a răspuns nimeni!
|
#2
Posted 28 October 2018 - 07:13
Asta e, așteaptă până luni.
Pe viitor cumpără Asus. ps. omg, la banii ăia... nu mi zic nimic. Edited by ericmario, 28 October 2018 - 07:16. |
#3
Posted 28 October 2018 - 08:47
ti-a murit placa video ! ...
leaga-l la un monitor ! ... poate o fi murit doar sursa de la ecranul LED ! ... Edited by realduc, 28 October 2018 - 08:48. |
#4
Posted 28 October 2018 - 10:35
Mai intelegeam daca era o petarda de asus... dar asa un laptop de €1500... de necrezut!
Edited by YourFan, 28 October 2018 - 10:35. |
#5
Posted 28 October 2018 - 10:53
scoty, on 28 octombrie 2018 - 07:03, said:
Laptopul meu refuza sa mai pornească, din senin, butonul de Power off este aprins se aude cooler-ul mergând dar în rest nimic, care sa fie cauza? Este încă in garanție, am contactat asus suport, dar fiind sâmbătă nu mi-a răspuns nimeni! Recomand apelarea la garantie.Sigur este calea cea cortecta si rezolvarea situatiei! YourFan, on 28 octombrie 2018 - 10:35, said:
Mai intelegeam daca era o petarda de asus... dar asa un laptop de €1500... de necrezut! Mi-a intrat in service (acum aproximativ un an in urma,pana sa lucrez in datacenter si alt service) o domnisoara cu un ASUS model destul de scump si aparent foarte bine intretinut si care imi spunea ca... s-a oprit din senin! Am intrebat-o daca a varsat ceva pe el... se poate intampla accidental... raspunsul a fost halucinant: Nu stiu,imi amintesc ca nu i-am facut nimic... s-a oprit asa dintr-o data! Am facut intrare in service,dupa circa o ora m-am apucat sa-l desfac si surpriza: desi tastatura nu trada cu nimic privind din exterior ceva, placa de baza mustea de apa si era "verde"!!! Domnisoara sau cineva din familie a sters bine pe-afara sa nu se cunoasca ceva si "hai cu el la service". I-am dat vestea trista = laptop defect datorita patrunderii de lichide in interior.Am incercat curatarea placii de baza si repararea acesteia dar distrugerile erau prea mari... asa ca... Edited by Tehnicianul090370, 28 October 2018 - 11:21. |
#6
Posted 28 October 2018 - 13:31
Nu sunt domnișoara și folosesc laptopuri de când au apărut în RO, nu sunt un specialist dar nu am vărsat nimic pe el, dacă aș fi vărsat știam de unde mi se trage, într-adevăr la un laptop de 2000 euro nu mă așteptam la așa ceva după șase luni de funcționare, cred că s-a dus SSD -ul, voi apela evident la garanție, dar aș vrea să știu părerea cuiva avizat, deoarece nu prea am încredere în service-ul din RO!
|
#7
Posted 28 October 2018 - 14:06
cat timp nu afiseaza nimic, garantat nu e ssd-ul de vina.
partea proasta e ca aproape orice altceva din laptop poate fi de vina. |
#8
Posted 28 October 2018 - 18:15
E de la ... alea... s-a stricat defectul.
O sa te lamureasca bajetii de la garantie. Neaparat fa-i poze inainte de a-l trimite la garantie. |
#9
Posted 30 October 2018 - 16:04
De la Asus suport m-au trimis la ESD - ROM service, astept un curier sa vina sa-l ia pentru reparatii. Ce parere aveti despre acest service, sunt seriosi, eu n-am avut de-a face cu ei pana acum?
|
#10
Posted 31 October 2018 - 10:55
Este foarte bun, service oficial pentru Samsung si multe alte companii.
Au si site, il gasesti si tu, presupun. |
|
#11
Posted 03 November 2018 - 08:31
Da, mulțumesc l-am trimis deja!
Da, mulțumesc l-am trimis deja! Aștept acum rezultatul! |
#12
Posted 07 November 2018 - 22:14
A inviat Laptopul, foarte operativi lucratorii de la ESD Service, au schimbat display-ul cu tot cu capac. Au rezolvat totul in sase zile cu tot cu plimbatul prin curier.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users