Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Vodafone TV.

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
829 replies to this topic

#397
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008
Spunea unul de la tehnic ca doar pentru mobil este optimizata, faptul ca merge si pe laptop/desktop e un bonus.
Cand vor baga favorite si alte chestii marunte, cand va fi mai bine optimizat si sa nu mai sacadeze sa ma anuntati.
Pana atunci folosesc cu extrem de mare succes o platforma online de la alt furnizor.

#398
vierme

vierme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,101
  • Înscris: 31.08.2007
Eu am folosit-o putin pe Chromecast cu AndroidTV. Mai au mult de lucrat la ea.
Intradevar, pe telefon cu Android este acceptabila. Lipseste insa functia de "cast". HorizonGO era cu ani lumina in fata. Pacat ca nu mai e.

#399
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008
Avand in vedere ca au inceput cursele de ciclism pe sosea, zic sa inregistrez etapele unui tur, ce sa vezi, nu este traducere deloc.
Nici nu se poate derula inainte, cam aiurea.

#400
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008
Oare sunt in stare sa rezolve problema cu alegerea canalelor favorite si asezarea lor in ordinea dorita?
Anul asta, la anul...

#401
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018
Ce se mai aude cu aplicația Vodafone TV pt webOS și Tizen? Prin Decembrie se zicea ca în Ianuarie-Februarie 2022 se va implementa pe cele doua sisteme.

#402
Fly_85

Fly_85

    #5

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,263
  • Înscris: 15.06.2014
am observat aseara ca pe aplicatia de mobile (Android) am acces free la cateva canale, DaVinci, TV5 Monde, Tv1000, B1, etc.
insa, pe Vodafone tv (android tv), nu am acces la ele

#403
valitv

valitv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 11.03.2014

 Fly_85, on 06 februarie 2022 - 12:39, said:

am observat aseara ca pe aplicatia de mobile (Android) am acces free la cateva canale, DaVinci, TV5 Monde, Tv1000, B1, etc.
insa, pe Vodafone tv (android tv), nu am acces la ele
Esti abonat Vodafone telefonie mobila sau la cartela?

#404
Fly_85

Fly_85

    #5

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,263
  • Înscris: 15.06.2014

 valitv, on 06 februarie 2022 - 18:07, said:


Esti abonat Vodafone telefonie mobila sau la cartela?
Prepaid

#405
valitv

valitv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 11.03.2014

 Fly_85, on 07 februarie 2022 - 07:58, said:


Prepaid
Probabil de aceea nu poti vedea si pe Android tv.
Ai primit de la Vodafone tv o felie de tort gratuit ca sa incerci, sa vezi daca iti place.
Iar daca iti place iti ofera intregul tort contra cost la abonament.
Chestie de marketing...banuiesc.

#406
Fly_85

Fly_85

    #5

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,263
  • Înscris: 15.06.2014
nu vad ce treaba ar avea, din moment ce le vizionez pe wifi (ftth orange) wifi la care este legat si tv -ul

#407
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018
Din cate stiu, pe aplicatie de mobil Vodafone TV, cei cu cartela au acces la x nr canale, cei cu abonament au acces la y nr canale si a 3-a varianta cei care au abonament de 3,9 € Vodafone TV Premium GO au acces la mai multe.

#408
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008
Am cartela si 96 de canale in aplicatia pe mobil.
Grila TV Complet.

#409
valitv

valitv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 11.03.2014

 danghetau, on 07 februarie 2022 - 13:32, said:

Am cartela si 96 de canale in aplicatia pe mobil.
Grila TV Complet.
Ai si servicii fixe de la Vodafone?

#410
valitv

valitv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,652
  • Înscris: 11.03.2014

 Fly_85, on 07 februarie 2022 - 10:56, said:

nu vad ce treaba ar avea, din moment ce le vizionez pe wifi (ftth orange) wifi la care este legat si tv -ul
Conecteaza wi-fi de la tv pe internetul de la telefon .Intri in setari la telefon, deschizi portable hotspot, acolo afli username si parola pentru wi-fi oferit de telefonul tau.

Edited by valitv, 07 February 2022 - 14:14.


#411
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,693
  • Înscris: 21.08.2008

 valitv, on 07 februarie 2022 - 13:41, said:

Ai si servicii fixe de la Vodafone?
Grila TV Complet asta inseamna.
Initiatorul discutiei nu a mentionat nimic in acest sens.

#412
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,378
  • Înscris: 10.12.2018

 danghetau, on 07 februarie 2022 - 13:32, said:

Am cartela si 96 de canale in aplicatia pe mobil.
Grila TV Complet.
Eu m-am referit doar la cei cu servicii mobile Vodafone.

#413
TurdusMerula

TurdusMerula

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.02.2022
"Eroare de redare media. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu. (WT1807)"

Mai are cineva aceasta problema? Mai exact, continua cineva sa aiba aceasta problema?
La mine a inceput sa apara intermitent de anul trecut, ceva mai frecvent uneori, ca saptamanile astea sa-mi taie de tot vizionarea.
Folosesc VodafoneTv in browser. Interactia cu suportul a fost greoaie, de lunga durata, la multe mesaje am ramas fara raspunsuri.
Ultima interactie, desi "nervoasa" la inceput, mi-a lamurit cauza.
Am luat decizia sa scriu cate ceva aici pentru ca cei ce intampina aceasta problema sa stie ce au de facut.

Cauza problemei, desi mesajul de eroare nu lasa de inteles, este necalificarea dispozitivului de pe care ne uitam la TV ,(laptop, desktop), drept un dispozitiv HDCP compliant.
Ce inseamna asta? Cei care au Netflix, AmazonePrime poate ca au intalnit problema si au beneficiat de un suport mult mai bun, eu am luat-o cu doctor Google.

HDCP - High-bandwidth Digital Content Protection - implementat de Intel, este un standard prin care furtul continutului difuzat devine imposibil.
Cum se face asta? - Sunt doua componente :
1. Hardware - este impiedicata transmiterea semnalului receptionat de catre tine, prin alte porturi - neagreate (VGA de exemplu), catre dispozitive pe care ai putea sa inregistrezi continutul receptionat, filmul, serialul..
2.Software - este exclusa utilizarea pe dispozitivul pe care il folosesi ca tv a oricarei aplicatii de remote desktop - nu poti trimite pe un alt monitor continutul pe care l-ai receptionat doar tu de la transmitator (Vodafone, in cazul meu) .
Astea sunt problemele noastre, ale celor ce primim aceasta eroare, ca receptorul nostru- laptopul, desktopul -, fie nu au incorporata tehnologia hardware necesara si nu pot decripta semnalul digital, fie au instalate aplicatii software interzise. Ca atare conexiunea se prabuseste.
Asta-i teoria, in practica detaliile ne omoara. Ce am aflat eu, in mica mea cercetare, unele sunt indicii, altele nu trebuie neaparat sa le gasiti in situatia voastra toate odata, dar fiecare isi alege categoria in care intra:

1. Dispozitivele ce trebuie sa fie HDCP compliant nu sunt doar laptopul, desktopul (luat "la gramada"). Trebuie sa se califice drept compliant monitoarele dar si cablurile (!!). Asta e viata.

2. Primul indiciu care ar trebui sa-ti dea de gandit ar fi vechimea echipamentului pe care vrei sa-l folosesti ca televizor. De ce? Pentru ca standardul e mai nou, implicit, apar probleme.
Asa ca, daca NU ai porturi HDMI, DVI e greu de crezut ca esti HDCP compliant. Pe unul dintre laptopuri eu am DP si un port VGA - portul VGA (conectare monitoare mai vechi) sigur ma penalizeaza, prin acest port este posibil furtul continutul audio/video. Deduc, deci, ca daca ai HDCP, DVI, DP dar ai VGA (banuiesc ca e posibila toata gasca de porturi) - esti terminat.

3. Daca situatia e in regula cu porturile, problema se muta la software. Urmatoarea intrebare e daca ai aplicatii "Remote Desktop" - o lista se gaseste la o cautare pe Google. Unele nu pot fi sterse, pot fi doar dezactivate de userul Administrator al dispozitivului. Se pare ca sunt multe, un pom de Craciun, si vin cu sistemul de operare. Am cautat inclusiv o posibilitate de a le detecta cu un program dar nu se gaseste asa ceva.

Dupa ce am lamurit ca vechimea si portul VGA al primului laptop ma trag pe tusa, am trecut la laptop number 2. Asta are HDMI, DVI si in rest e curat. Am cautat cea mai cunoscuta aplicatie de remote desktop, MSTeams, si am dezinstalat-o. Am vazut 1/2 dintr-un film fara probleme si la un moment dat "Eroare de redare media, bla bla". Momentan nu am raspuns. In interactia cu suportul am primit si recomandarea sa cer producatorului dispozitivului certificarea ca dispozitivul este HDCP compliant, cu care sa ma prezint la suport si ei ma vor ajuta mai departe.
In cazul meu, producatorul este lenovo iar la formularul de contact nu exista nicio categorie unde as putea trimite aceasta cerere. Momentan stationez, ma scarpin in crestet si ma gandesc.
Ce am gasit util la producatorul chipset-ului si procesorului grafic (Intel+Intel), este ca garanteaza HDCP compliance. https://community.in...ile.language=en

Mai am si varianta trei de laptop dar m-am plictisit de subiectul de TV.

Am cateva intrebari la care nu am raspuns:
1. De ce totusi am vazut o jumatate de film cu laptopul 2 aparent compliant?
2. Este asta o banare a userului? Cum face vodafone verificarea? Poate ca nu stie ca am trecut la laptop 2.


In ceea ce priveste ajutorul lor am tras urmatoarele concluzii:
1. Suntem prea putini cei ce nu avem televizor ca tot omul si folosim Laptopul si diverse browsere, prin urmare nu necesitam atentia si grija lor.
2. Se ascund in spatele scuzei - sunt dispozitivele dumneavoastra si nu va putem ajuta.
3. "Nu garantam ca va functiona si asta scrie in contract", dar noi nu am citit, (nu-i asa?).
4. A fost si varianta in care suportul a trimis un link unde as fi putut verifica daca sunt HDCP compliant - am verificat, a dat ca sunt- (in realitate nu eram), oricum suportul a scris ca nu sunt, doar primesc eroarea in continuare..

Cam asta e - am studii de tehnologie incepute dar am virat-o pe stiinte mai exacte tocmai pentru ca tehnologia, cand ti-e lumea mai draga iti arde una dupa ceafa, iti creste tensiunea si asa mai departe.
Succes si astept completari, alte indicii si solutii.
5. Nicio grija din partea lor sa "traduca" eroarea si pentru noi, intr-un text din care sa intelegem ce problema avem. As si rezolvat singura problema, de la data la care a aparut, stiam ce am de facut...
6. Scuza este ca noi, utilizatorii, nu am fi inteles ce este HDCP, desi utilizatorul fervent de calculator are macar abilitatile de a cauta...
Epuizanta experienta!


https://www.lifewire...plained-3276387
https://www.techwall...-hdcp-compliant

#414
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
Aplicatia asta fuctioneaza si daca ai exclusiv abonament(e) de telefonie mobila vodafone?! Mamei nu-i functioneaza logarea, desi plateste de ani de zile 2 abonamente de tel mobil de 10 euro. Eroare WA122, incercati mai tarziu (a se citi la Sfantu’ Așteaptă!).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate