ZOE LIFE 40-R90 VS CLIO ZEN TCe90
Last Updated: Dec 24 2018 13:46, Started by
gushpi
, Oct 25 2018 14:42
·
0
#55
Posted 18 December 2018 - 12:03
pt mine rămâne dilema... electrica ar trebui să fie mai ieftină...
(un convertizor de frecvență este 500 euro...) dar e ca-n 2008 când, dacă doreai să ai un radio cu USB pe mașină trebuia să dai 500 de euro în plus, iar în magazine un radio cu USB costa 100 de euro... |
#56
Posted 18 December 2018 - 13:45
si la aer conditionat cum este?
cat costa un 12.000BTU si cat costa optiunea de ac la o masina??? |
#57
Posted 18 December 2018 - 14:10
#58
Posted 22 December 2018 - 12:59
Pai ala de masina are in jur de 18000 btu.
Edited by underb, 22 December 2018 - 13:00. |
#60
Posted 23 December 2018 - 20:44
La turatie mare, da, doar ca ai uitat un zero.
Da, nominal au 18-20k BTU cum ziceam dar la turatie mare are si dublu. Cu 4000 nu o sa racesti in veci o masina care sta la soare. Tine cont de radiatia/mp a soarelui. Nu egalezi nici macar radiatia primita de 1mp de interior de masina batut de soare, asta fara sa racesti, ci doar sa mentii. Si asta pe recirculare. Edited by underb, 23 December 2018 - 20:52. |
#61
Posted 24 December 2018 - 09:08
underb, on 23 decembrie 2018 - 20:44, said:
La turatie mare, da, doar ca ai uitat un zero. Da, nominal au 18-20k BTU cum ziceam dar la turatie mare are si dublu. Cu 4000 nu o sa racesti in veci o masina care sta la soare. Tine cont de radiatia/mp a soarelui. Nu egalezi nici macar radiatia primita de 1mp de interior de masina batut de soare, asta fara sa racesti, ci doar sa mentii. Si asta pe recirculare. nu știu ce să zic, dar dacă ne luăm după dimensiunile compresorului și ale radiatorului nu ne apropiem de 18000... și dacă considerăm că ai un volum de 3 mc de aer ce trebuie răcit, nu prea ajung la 18000 că nu trebe să calculezi că răcești și tabla... dar poate găsim ceva date tehnice pe la producători. |
#62
Posted 24 December 2018 - 10:13
Date tehnice gasesti la producatori, am cautat eu mai demult. Daca era sa racesti cei 3mc de aer era simplu dar nu aia raceste ACul ci niste mp de interior de masina aflati in bataia directa a soarelui.
Legat de dimensiunea radiatorului, schimbul de caldura este influntat mult de debitul de aer care trece prin el. Sa nu uitam ca vara radiatia solara depaseste 2000W/mp. Asta ar veni cam 7000 BTU/mp. Si asta doar ca sa mentii temperatura interiorului (bord, scaune, usi) nu sa-l racesti. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users