Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ZOE LIFE 40-R90 VS CLIO ZEN TCe90
Last Updated: Dec 24 2018 13:46, Started by
gushpi
, Oct 25 2018 14:42
·
0
#19
Posted 26 October 2018 - 10:09
în cazul ista trec pe hibridă
că țițeiul tot izvorăște... |
#20
Posted 26 October 2018 - 11:45
La una pe GPL nu te-ai gandit sau hibrida sunt diversi producatori care ofera masini noi hibride
La o masina SH de cilindree mica gen Logan sau Clio cu GPL iesi mult mai avantajos si recuperezi investitia mai repede plus raza de actiune extinsa. O masina GPL polueaza cat 20 de masini pe benzina. O masina pe benzina scoate tot atatea noxe cat 40 de masini diesel Daca vrei sa fii ecologist nu electric este optiunea cea mai viabila ci GPL |
#21
Posted 26 October 2018 - 14:03
gushpi, on 26 octombrie 2018 - 10:01, said:
io înțeleg să calculez că voi face economie din combustibil, dar mi-a sărit în ochi faptul că electrica ar trebui să coste cu muuult mai puțin păi dacă compari „uzina” unui motor termic cu „bobina” unui motor electric io zic că ceva e extrem de putred deci motorul electric e extrem de simplu și ieftin în comparație cu unul termic, ȘI TOT trebuie să dau în plus mii de euro să iau o ZOE???!!!??? (nu mai zic că prin amplasarea acumulatorilor sub podea se schimbă total calculul de rezistență al caroseriei și ar trebui să fie o „țâră” mai economică) (apoi de ce naiba păstrăm forma actuală, când putem obține caroserii cu coeficienți aerodinamici muuult mai buni?) trendul e să te convingă să treci pe ecologie, DAAAR tot pe banii mei? io tot zic că o electrică ar trebui să fie mai ieftină decât o termică!!! Preturile mici sunt date de producția de masa deoarece scad costurile atat cu manopera cat si de achizitie (unul e pretul cand achizitionezi un rulment si altul este pretul per bucata cand achizitionezi 100000). Până Ford nu a inventat liniile de asamblare care puteau să scoată multe masini pe zi, automobilul era un bun inaccesibil oamenilor de rand. Sau mai clar spus, dacă Clio ar fi produs doar in 1000 exemplare pe lună cum este acum produs ZOE, probabil că ar avea un pret mai mare decât acesta. Se estimează însă că prețurile cele două tipuri de motorizări vor converge undeva in jurul anului 2025. |
#22
Posted 26 October 2018 - 15:31
#23
Posted 29 October 2018 - 09:32
nu vreau GPL!
am avut una de servici și: -era vb de economie doar la drumuri extraurban, în oraș consuma 11/12 la sută -TOATE furtunașele de cauciuc au fost înlocuite după 50k km - erau extracrăpate (poate în ziua de azi se vor fi rezolvat problemele, dar nu mă risc...) aș subscrie la faptul că la o producție de masă ar scădea prețul, dar: -tot ce ține de caroserie, tren rulare, direcție, frăne, lumini sunt TOT alea!!! (deci prod de masă) -motoarele electrice se produc de peste 100 de ani (deci prod de masă) DECI dacă 90% din mașină e pe prod de masă - despre ce vb noi aici? |
#24
Posted 29 October 2018 - 09:34
#25
Posted 29 October 2018 - 09:46
PĂI, ia citește mai la început! le-am luat în calcul...
|
#26
Posted 29 October 2018 - 14:17
#27
Posted 29 October 2018 - 15:09
Ford4, on 29 octombrie 2018 - 14:17, said:
Nu este nici-o producție de masă. Motoarele electrice diferă constructiv unele de altele. La fel și bateriile ! Edited by jm2010, 29 October 2018 - 15:10. |
#28
Posted 29 October 2018 - 19:49
|
#29
Posted 30 October 2018 - 03:32
A lovit ecologia in roman de i-a dat dauna totala. Vorbim aici de poluarea lui Clio 0.9 litri benzina comparativ cu ZOE cu baterii. Cat polueaza fratilor 0.9 benzina, chiar asa v-au spalat astia cu media pe creier? Bateriile alea cresc in gradina cu gunoi de grajd sau apar si ele intr-o fabrica poluanta prelucrand o materie prima toxica? Voi uitati ca in USA masina cu V6 si 3 litri e masina de sarac, au mamicile pe SUVuri cu care duc copiii la scoala asa ceva si nu isi mai fac griji de taxe de poluare. Cea mai vanduta masina din USA e Ford F150 care pana acum 4 ani nici nu se vindea cu motor mai mic de 3.5 litri benzina?
|
#30
Posted 30 October 2018 - 08:45
filipxxx, on 30 octombrie 2018 - 03:32, said:
A lovit ecologia in roman de i-a dat dauna totala. ... io chiar nu-s ecolog, ci doar doresc să văd cu ce iese mai ieftin soția în cei 14 km de navetă zilnică... și pt că am terminat cu „magna cum laudae” clasele primare ( ), am efectuat două adunări și două scăderi și am observat că portofelul e tot mai gol... off-topic: io zic că benzina arsă e mai periculoasă decât motorina arsă..., dar „de gustibus...” nu mai contează ce zic io... |
#31
Posted 30 October 2018 - 13:42
Nu ma refeream la tine cu ecologia, topicul tau e de bun simt caci compara aceeasi masina practic, odata pe electric, odata pe benzina. Era cineva mai sus care o dadea in poluare, de parca 0.9 TCE Euro 6 e in centrul poluarii Romaniei si nu milioanele de masini Euro 4 si mai jos aparute intr-o tara in care jumatate din angajati sunt platiti cu salariul minim pe economie sau nu muncesc deloc preferand sa creasca gaini, ceapa si castraveti pe langa casa.
|
#32
Posted 19 November 2018 - 23:32
Nytro84, on 26 octombrie 2018 - 11:45, said:
... O masina GPL polueaza cat 20 de masini pe benzina. O masina pe benzina scoate tot atatea noxe cat 40 de masini diesel Daca vrei sa fii ecologist nu electric este optiunea cea mai viabila ci GPL Ai vrut sa zici ceva, da' nu ti-a prea iesit. Mai incearca o data. |
#33
Posted 17 December 2018 - 11:18
1KWh de baterii inca e +200$.
Ai plecat de la o premiza gresita. Baga managementul lor, incarcarea, tractiunea si restul sistemelor si vezi ce iese. Altfel, un ATV mai acatarii e cat Clioul ala iar un UTV bun mult mai scump. Nici motocicletele nu sunt ieftine. Fara serie mare nu poti face nimic. Edited by underb, 17 December 2018 - 11:19. |
|
#34
Posted 17 December 2018 - 11:39
underb, on 17 decembrie 2018 - 11:18, said:
1KWh de baterii inca e +200$. Ai plecat de la o premiza gresita. Baga managementul lor, incarcarea, tractiunea si restul sistemelor si vezi ce iese. Altfel, un ATV mai acatarii e cat Clioul ala iar un UTV bun mult mai scump. Nici motocicletele nu sunt ieftine. Fara serie mare nu poti face nimic. EEE... tracțiune și alte sisteme sunt și pe termice... dar ai dreptate cu seria... |
#35
Posted 17 December 2018 - 16:44
Pai nu prea sunt. Prin tractiune ma refeream la motor electric si la controlerul lui. Nu sunt deloc ieftine. Asta pe langa baterie si electronica ei care nu costa cat ai citit tu.
|
#36
Posted 17 December 2018 - 20:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users