Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ZOE LIFE 40-R90 VS CLIO ZEN TCe90
Last Updated: Dec 24 2018 13:46, Started by
gushpi
, Oct 25 2018 14:42
·
0
#1
Posted 25 October 2018 - 14:42
Salut,
Am ales să compar două mașini asemănătoare ca dimensiuni, putere și dotări. Astfel ZOE (electrica) costă 33450 Euro, iar Clio (benzină și configurată cu tot ce are Zoe) costă 14650 euro Ambele au cutii de viteze automate. O simplă diferență ne arată că: un motor pe benzină (cu toate sistemele sale de răcire/evacuare) +(PLUS) 18800 euro =(EGAL) un motor electric + un set de acumulatori (citisem că acumulatorii ar valora 5000 - 7000 euro, cu tot cu sistemul de încărcare) NE MAI FACEM BINE? |
#2
Posted 25 October 2018 - 15:27
Nu-i prost cine mananca 5 kg de carne la o masa. E prost cine-i da.
|
#3
Posted 25 October 2018 - 15:28
Diferenta de doar 8800 Euro fiidca scazi Rabla Plus, altfel nu merita
La un consum mediu de benzina de 6% vei cheltui pe benzina cam 1150 de Euro pe an daca mergi 15000 km/an. Deci diferenta o amortizezi cam in 7 - 8 ani sau mai putin daca faci mai multi km (ai si reviziile la jumatate si impozitul mai mic). Oricum e la noroc. Vei iesi mai bine daca se va scumpi benzina si mai rau daca nu va mai fi gratuit curentul de la chargere. Cel mai rapid o amortizezi daca faci macar 15000 km pe an numai in oras unde un consum mediu de 8 la suta chiar si la Clio va fi o realizare. Edited by Ford4, 25 October 2018 - 15:29. |
#5
Posted 25 October 2018 - 15:33
Nu la ZOE parca platesti lunar o suma pentru acumulatoare? Acum vreo 2-3 ani am vazut una la o prezentare si parca asa era, vreo 80 euro pe luna. Poate ma insel.
Edit: https://en.wikipedia...iki/Renault_Zoe In France the Zoe pricing starts at €20,700 (US$27,250) before applying the existing €6,300 (US$8,300) tax incentive, plus a monthly fee for the battery. The cost of leasing the battery for 36 months starts from €79/month (US$104/month) for an annual distance travelled of 12,500 km (7,800 mi) and includes comprehensive breakdown assistance. Edited by jm2010, 25 October 2018 - 15:36. |
#6
Posted 25 October 2018 - 15:34
Teoretic da, dar in versiunea asta (cu acumulatorii inchiriati), nu putea participa la programul Rabla Plus...
|
#8
Posted 25 October 2018 - 15:41
addelin, on 25 octombrie 2018 - 15:32, said:
Pai totusi si Clio se poate lua cu rabla, deci mai scazi ceva si de acolo. Parerea mea e ca o masina electrica la momentul actual e fix un gadget, merita sa o iei daca iti place, ti se pare "cool", incarci gratis la birou, etc... Acei 1500 pentru Clio se pot lua in plus de cei 10000 si la ZOE de aia nu i-am mai socotit jm2010, on 25 octombrie 2018 - 15:33, said:
Nu la Zoe parca platesti lunar o suma pentru acumulatoare? Nu te inseli, dar de anul trecut au renuntat la forma asta de vanzare. |
#9
Posted 25 October 2018 - 16:08
#10
Posted 25 October 2018 - 16:32
elbjorn, on 25 octombrie 2018 - 16:08, said:
Nu e asa. Tehnologia electrica nu este deloc una viabila si si performantele asteptate de la un autoturism in 2018 vs pret nu sunt deloc avantajoase. Faptul ca UE incearca sa bage pe gatul consumatorului ceva clar neviabil in momentul de fata (si inca destui ani de acum inainte as zice) nu este decat o alta dovada a incompetentei celor din Bruxelles care incearca sa rezolve o problema prost. Masina electrica nu este o tehnologie viabila in momentul de fata pentru consumatorul de rand.
|
|
#11
Posted 25 October 2018 - 16:58
jm2010, on 25 octombrie 2018 - 16:32, said:
Nu e asa. Tehnologia electrica nu este deloc una viabila si si performantele asteptate de la un autoturism in 2018 vs pret nu sunt deloc avantajoase. Faptul ca UE incearca sa bage pe gatul consumatorului ceva clar neviabil in momentul de fata (si inca destui ani de acum inainte as zice) nu este decat o alta dovada a incompetentei celor din Bruxelles care incearca sa rezolve o problema prost. Masina electrica nu este o tehnologie viabila in momentul de fata pentru consumatorul de rand. Nici masinile nu erau viabile atunci cand pe drumuri erau numai carute. Si totusi rolurile s-au inversat rapid. |
#13
Posted 25 October 2018 - 17:11
Ford4, on 25 octombrie 2018 - 16:58, said: Nici masinile nu erau viabile atunci cand pe drumuri erau numai carute. Si totusi rolurile s-au inversat rapid. |
#14
Posted 25 October 2018 - 17:24
#16
Posted 25 October 2018 - 21:59
86-APP, on 25 octombrie 2018 - 17:24, said: Mai invata istorie si vei vedea ca fenomenul nu s-a datorat aberatiilor ecologisto-politice ca acum ci altor motive mult mai " palpabile " . Nici acum nu se datorează aberațiilor ecologisto-politice, cum le spui tu, ci fiindcă sunt mult mai bune. Vezi vânzările pe septembrie din SUA ale Model 3 care au propulsat modelul pe locul 13 in dauna unor modele mult mai ieftine pacopaco1967, on 25 octombrie 2018 - 17:11, said: Pai nu aveau multi bani de masini in acele vremuri iar drumurile erau groaznice. Si azi pe un drum de tara mai bine mergi pe jos decat cu masina. Și totuși mașinile s-au impus ! |
#17
Posted 26 October 2018 - 10:01
io înțeleg să calculez că voi face economie din combustibil, dar mi-a sărit în ochi faptul că electrica ar trebui să coste cu muuult mai puțin
păi dacă compari „uzina” unui motor termic cu „bobina” unui motor electric io zic că ceva e extrem de putred deci motorul electric e extrem de simplu și ieftin în comparație cu unul termic, ȘI TOT trebuie să dau în plus mii de euro să iau o ZOE???!!!??? (nu mai zic că prin amplasarea acumulatorilor sub podea se schimbă total calculul de rezistență al caroseriei și ar trebui să fie o „țâră” mai economică) (apoi de ce naiba păstrăm forma actuală, când putem obține caroserii cu coeficienți aerodinamici muuult mai buni?) trendul e să te convingă să treci pe ecologie, DAAAR tot pe banii mei? io tot zic că o electrică ar trebui să fie mai ieftină decât o termică!!! |
#18
Posted 26 October 2018 - 10:08
@gushpi - Va deveni ieftina in momentul in care rezervele de petrol se vor epuiza. Pana atunci absolut nimeni nu are interes in asta: nici producatorii, nici comerciantii de combustibili nici guvernele (pentru ca mai mult de jumatate din pretul la pompa sunt taxe si accize care inseamna o parte importanta din PIB oriunde in Europa). Despre ce vorbim pana la urma? Bullshit de ecologie ca da bine la prostime dar practic nimanui nu ii pasa in momentul de fata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users