Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

ZOE LIFE 40-R90 VS CLIO ZEN TCe90

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#1
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
Salut,
Am ales să compar două mașini asemănătoare ca dimensiuni, putere și dotări.
Astfel ZOE (electrica) costă 33450 Euro, iar Clio (benzină și configurată cu tot ce are Zoe) costă 14650 euro
Ambele au cutii de viteze automate.

O simplă diferență ne arată că:
un motor pe benzină (cu toate sistemele sale de răcire/evacuare) +(PLUS) 18800 euro =(EGAL) un motor electric + un set de acumulatori

(citisem că acumulatorii ar valora 5000 - 7000 euro, cu tot cu sistemul de încărcare)

NE MAI FACEM BINE?

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Nu-i prost cine mananca 5 kg de carne la o masa. E prost cine-i da.

#3
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Diferenta de doar 8800 Euro fiidca scazi Rabla Plus, altfel nu merita
La un consum mediu de benzina de 6% vei cheltui pe benzina cam 1150 de Euro pe an daca mergi 15000 km/an. Deci diferenta o amortizezi cam in 7 - 8 ani sau mai putin daca faci mai multi km (ai si reviziile la jumatate si impozitul mai mic).
Oricum e la noroc. Vei iesi mai bine daca se va scumpi benzina si mai rau daca nu va mai fi gratuit curentul de la chargere.
Cel mai rapid o amortizezi daca faci macar 15000 km pe an numai in oras unde un consum mediu de 8 la suta chiar si la Clio va fi o realizare.

Edited by Ford4, 25 October 2018 - 15:29.


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai totusi si Clio se poate lua cu rabla, deci mai scazi ceva si de acolo.

Parerea mea e ca o masina electrica la momentul actual e fix un gadget, merita sa o iei daca iti place, ti se pare "cool", incarci gratis la birou, etc...

#5
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013
Nu la ZOE parca platesti lunar o suma pentru acumulatoare? Acum vreo 2-3 ani am vazut una la o prezentare si parca asa era, vreo 80 euro pe luna. Poate ma insel.

Edit: https://en.wikipedia...iki/Renault_Zoe
In France the Zoe pricing starts at €20,700 (US$27,250) before applying the existing €6,300 (US$8,300) tax incentive, plus a monthly fee for the battery. The cost of leasing the battery for 36 months starts from €79/month (US$104/month) for an annual distance travelled of 12,500 km (7,800 mi) and includes comprehensive breakdown assistance.

Edited by jm2010, 25 October 2018 - 15:36.


#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Teoretic da, dar in versiunea asta (cu acumulatorii inchiriati), nu putea participa la programul Rabla Plus...

#7
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013
Deci platesti o masinuta gen Clio la pret de SUV entry level si mai platesti si o taxa lunara pentru baterii (cam cat platesc multi in general intr-o luna pe motorina). As zice ca e mai mult decat un moft gadgetul asta.

#8
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 addelin, on 25 octombrie 2018 - 15:32, said:

Pai totusi si Clio se poate lua cu rabla, deci mai scazi ceva si de acolo.

Parerea mea e ca o masina electrica la momentul actual e fix un gadget, merita sa o iei daca iti place, ti se pare "cool", incarci gratis la birou, etc...

Acei 1500 pentru Clio se pot lua in plus de cei 10000 si la ZOE de aia nu i-am mai socotit

 jm2010, on 25 octombrie 2018 - 15:33, said:

Nu la Zoe parca platesti lunar o suma pentru acumulatoare?

Nu te inseli, dar de anul trecut au renuntat la forma asta de vanzare.

#9
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016
No, asteapta sa creasca taxele pe poluare si atunci sa te tii.
Altfel e absurd sa compari merele cu perele. Poate doar Tesla 3 vs Passat.

#10
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013

 elbjorn, on 25 octombrie 2018 - 16:08, said:

No, asteapta sa creasca taxele pe poluare si atunci sa te tii.
Altfel e absurd sa compari merele cu perele. Poate doar Tesla 3 vs Passat.
Nu e asa. Tehnologia electrica nu este deloc una viabila si si performantele asteptate de la un autoturism in 2018 vs pret nu sunt deloc avantajoase. Faptul ca UE incearca sa bage pe gatul consumatorului ceva clar neviabil in momentul de fata (si inca destui ani de acum inainte as zice) nu este decat o alta dovada a incompetentei celor din Bruxelles care incearca sa rezolve o problema prost. Masina electrica nu este o tehnologie viabila in momentul de fata pentru consumatorul de rand.

#11
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 jm2010, on 25 octombrie 2018 - 16:32, said:

Nu e asa. Tehnologia electrica nu este deloc una viabila si si performantele asteptate de la un autoturism in 2018 vs pret nu sunt deloc avantajoase. Faptul ca UE incearca sa bage pe gatul consumatorului ceva clar neviabil in momentul de fata (si inca destui ani de acum inainte as zice) nu este decat o alta dovada a incompetentei celor din Bruxelles care incearca sa rezolve o problema prost. Masina electrica nu este o tehnologie viabila in momentul de fata pentru consumatorul de rand.

Nici masinile nu erau viabile atunci cand pe drumuri erau numai carute. Si totusi rolurile s-au inversat rapid.

#12
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 30.07.2007
Cand or face camioane de mare tonaj electrice cu autonomie rezonabila imi cumpar si eu ZOE. Pana atunci merg pe mana 2.0 TDI

#13
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 Ford4, on 25 octombrie 2018 - 16:58, said:


Nici masinile nu erau viabile atunci cand pe drumuri erau numai carute. Si totusi rolurile s-au inversat rapid.
Pai nu aveau multi bani de masini in acele vremuri iar drumurile erau groaznice. Si azi pe un drum de tara mai bine mergi pe jos decat cu masina.

#14
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 Ford4, on 25 octombrie 2018 - 16:58, said:


Nici masinile nu erau viabile atunci cand pe drumuri erau numai carute. Si totusi rolurile s-au inversat rapid.
Mai invata istorie si vei vedea ca fenomenul nu s-a datorat aberatiilor ecologisto-politice ca acum ci altor motive mult mai " palpabile " .

#15
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,188
  • Înscris: 12.09.2013
Nu poti sa alegi o alta, nu franțuzoaică?

#16
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 86-APP, on 25 octombrie 2018 - 17:24, said:


Mai invata istorie si vei vedea ca fenomenul nu s-a datorat aberatiilor ecologisto-politice ca acum ci altor motive mult mai " palpabile " .

Nici acum nu se datorează aberațiilor ecologisto-politice, cum le spui tu, ci fiindcă sunt mult mai bune. Vezi vânzările pe septembrie din SUA ale Model 3 care au propulsat modelul pe locul 13 in dauna unor modele mult mai ieftine

 pacopaco1967, on 25 octombrie 2018 - 17:11, said:


Pai nu aveau multi bani de masini in acele vremuri iar drumurile erau groaznice. Si azi pe un drum de tara mai bine mergi pe jos decat cu masina.

Și totuși mașinile s-au impus :) !

#17
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012
io înțeleg să calculez că voi face economie din combustibil, dar mi-a sărit în ochi faptul că electrica ar trebui să coste cu muuult mai puțin
păi dacă compari „uzina” unui motor termic cu „bobina” unui motor electric io zic că ceva e extrem de putred
deci motorul electric e extrem de simplu și ieftin în comparație cu unul termic, ȘI TOT trebuie să dau în plus mii de euro să iau o ZOE???!!!??? :o

(nu mai zic că prin amplasarea acumulatorilor sub podea se schimbă total calculul de rezistență al caroseriei și ar trebui să fie o „țâră” mai economică)
(apoi de ce naiba păstrăm forma actuală, când putem obține caroserii cu coeficienți aerodinamici muuult mai buni?)

trendul e să te convingă să treci pe ecologie, DAAAR tot pe banii mei?

io tot zic că o electrică ar trebui să fie mai ieftină decât o termică!!!

#18
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013
@gushpi - Va deveni ieftina in momentul in care rezervele de petrol se vor epuiza. Pana atunci absolut nimeni nu are interes in asta: nici producatorii, nici comerciantii de combustibili nici guvernele (pentru ca mai mult de jumatate din pretul la pompa sunt taxe si accize care inseamna o parte importanta din PIB oriunde in Europa). Despre ce vorbim pana la urma? Bullshit de ecologie ca da bine la prostime dar practic nimanui nu ii pasa in momentul de fata.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate