Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 

Skoda Scala - inlocuitoarea Skodei Rapid

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
187 replies to this topic

#19
hMr

hMr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.11.2018
Un material mai amplu in limba germana,inclusiv interviu cu desigerul noului model,test drive

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e1uXBy_rGfQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by hMr, 23 November 2018 - 10:48.


#20
hMr

hMr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.11.2018
Mda...nu este ceea ce caut eu,la videoul de mai sus se vede la 4:05 spatiul pt pasagerii din spate(stau cu genunchii in gat),deci nu este nici pe departe o masina de familie in care sa se stea confortabil in spate pt o calatorie mai lunga de ex

Ciudat este ca pe site ul skoda ,despre Scala scrie in felul urmator in comparatie cu Octavia :elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA) .In fine ,in Octavia chiar ai loc pe bancheta din spate iar astia dau intre ele o diferenta de 2,4 cm

Edited by hMr, 23 November 2018 - 12:08.


#21
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 hMr, on 23 noiembrie 2018 - 12:06, said:

Mda...nu este ceea ce caut eu,la videoul de mai sus se vede la 4:05 spatiul pt pasagerii din spate(stau cu genunchii in gat),deci nu este nici pe departe o masina de familie in care sa se stea confortabil in spate pt o calatorie mai lunga de ex

Ciudat este ca pe site ul skoda ,despre Scala scrie in felul urmator in comparatie cu Octavia :elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA) .In fine ,in Octavia chiar ai loc pe bancheta din spate iar astia dau intre ele o diferenta de 2,4 cm
Depinde cat de inalt si gras  este cel care sta pe bancheta si cat de dat in spate este scaunul soferului.In cazul a 2 adulti si 2 copii, din punctul meu de vedere, este suficient.Da, Octavia dar mai ales Superbul ofera spatii mari, atat in fata cat si in spate, inclusiv pentru cei cu lungimea de peste 1,80m.Pentru mine si familia mea, Octavia este prea mare.Nu am ce face cu atata spatiu.Ca sa nu mai vorbesc de Superb care ofera cel mai mult spatiu din gama autoturismelor Skoda.
Unii se descurca si acum cu compacte avand volumul portbagajului sub 400l asa ca o compacta care ofera 467l volum la portbagaj, volum oferit pana nu demult si de breakuri din gama compactelor, ar trebui sa fie suficient pentru majoritatea pentru majoritatea oamenilor care nu isi cara toate bunurile peste tot, dupa ei.

Edited by max_01, 23 November 2018 - 12:59.


#22
hMr

hMr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.11.2018

 max_01, on 23 noiembrie 2018 - 12:52, said:

Depinde cat de inalt si gras  este cel care sta pe bancheta si cat de dat in spate este scaunul soferului.In cazul a 2 adulti si 2 copii, din punctul meu de vedere, este suficient.Da, Octavia dar mai ales Superbul ofera spatii mari, atat in fata cat si in spate, inclusiv pentru cei cu lungimea de peste 1,80m.Pentru mine si familia mea, Octavia este prea mare.Nu am ce face cu atata spatiu.Ca sa nu mai vorbesc de Superb care ofera cel mai mult spatiu din gama autoturismelor Skoda.
Unii se descurca si acum cu compacte avand volumul portbagajului sub 400l asa ca o compacta care ofera 467l volum la portbagaj, volum oferit pana nu demult si de breakuri din gama compactelor, ar trebui sa fie suficient pentru majoritatea pentru majoritatea oamenilor care nu isi cara toate bunurile peste tot, dupa ei.

Pai asta ma deruteaza si pe mine,eu am 1.90 inaltime si aprox 90 kg.Am facut un drive test cu octavia 3 facelift cu dealerul auto in spatele scaunului soferului si statea absolut confortabil.
Era un tip la 1,80-1,85 inaltime, nici nu atingea cu genunchii  scaunul soferului. Daca ne uitam pe video nici ziaristul care face drive testul nu este departe de aceste dimensiuni iar  astia dau spatii pt Octavia/Scala aprox egale pt zona pasageri spate...

In ceea ce priveste portbagajul,este f generos la 467 L.Eu am acum 430 L si e ok

Si pt mine Octavia este cam mare la dimensiune exterioare,tocmai de aceea o Scala cu un spatiu in interior apropiat (cum prezinta ei oficial pe site Skoda)si un portbagaj rezonabil ar fi picat ca o manusa

Comparatie:  LUNGIME 4670 /4362,latime1814\1793,inaltime1461/1471


DIMENSIONS
Despite its compact dimensions, the ŠKODA SCALA offers a generous amount of space in the interior for a vehicle in the compact car segment. The new compact model measures 4,362 mm in length, is 1,793 mm wide, and 1,471 mm high. The long wheelbase of 2,649 mm gives the ŠKODA SCALA very good driving characteristics.
In terms of interior dimensions, the ŠKODA SCALA leaves nothing to be desired and is getting closer to the ŠKODA OCTAVIA. The kneeroom is 73 mm (73 mm for the ŠKODA OCTAVIA), elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA). And in typical ŠKODA style, the ŠKODA SCALA has one of the largest boots in its segment with a capacity of 467 litres. With the rear seats folded down, the volume increases to 1,410 litres.

Edited by hMr, 23 November 2018 - 14:10.


#23
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 hMr, on 23 noiembrie 2018 - 13:57, said:

Pai asta ma deruteaza si pe mine,eu am 1.90 inaltime si aprox 90 kg.Am facut un drive test cu octavia 3 facelift cu dealerul auto in spatele scaunului soferului si statea absolut confortabil.
Era un tip la 1,80-1,85 inaltime, nici nu atingea cu genunchii  scaunul soferului. Daca ne uitam pe video nici ziaristul care face drive testul nu este departe de aceste dimensiuni iar  astia dau spatii pt Octavia/Scala aprox egale pt zona pasageri spate...

In ceea ce priveste portbagajul,este f generos la 467 L.Eu am acum 430 L si e ok

Si pt mine Octavia este cam mare la dimensiune exterioare,tocmai de aceea o Scala cu un spatiu in interior apropiat (cum prezinta ei oficial pe site Skoda)si un portbagaj rezonabil ar fi picat ca o manusa

Comparatie:  LUNGIME 4670 /4362,latime1814\1793,inaltime1461/1471


DIMENSIONS
Despite its compact dimensions, the ŠKODA SCALA offers a generous amount of space in the interior for a vehicle in the compact car segment. The new compact model measures 4,362 mm in length, is 1,793 mm wide, and 1,471 mm high. The long wheelbase of 2,649 mm gives the ŠKODA SCALA very good driving characteristics.
In terms of interior dimensions, the ŠKODA SCALA leaves nothing to be desired and is getting closer to the ŠKODA OCTAVIA. The kneeroom is 73 mm (73 mm for the ŠKODA OCTAVIA), elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA). And in typical ŠKODA style, the ŠKODA SCALA has one of the largest boots in its segment with a capacity of 467 litres. With the rear seats folded down, the volume increases to 1,410 litres.
Fata de Octavia, Scala este mai scurta cu circa 30cm.Asta inseamna mai putin spatiu interior atat la pasageri cat si la portbagaj fata de o Octavia 3.Octavia 4 care va fi lansata in anul 2020, va avea acelasi spatiu ca Octavia 3.
In luna februarie 2019 Scala va fi lansata in Romania.Trebuia vazuta Scala, pe viu, ca sa ne facem o opinie corecta despre ea.

#24
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Ar fi o idee aia sa ai portbagaj rabatabil, cu tot cu geamul din spate prin care daca nu transporti nimic in portbagaj sa transformi masina in break ... astfel ai avea loc confortabil pana si in cutia aia de solenza ...ceva bazat pe un sistem cam ca burduful ala de acordeon...
dar asta e asa wishful thinking ...
revenind la ce se discuta aici , exista intotdeauna discutii in ceea ce priveste marimea portbagajului si probabil cum producatorul nu poate scoate o masina individual pentru fiecare persoana cu capacitatea portbagajului si spatiul interior , cea mai buna solutie e aia de a face un calcul la inceput in ceea ce priveste la ce vei folosi masina. astfel daca esti un cumparator de fel iei masina intr-un fel daca esti mai calculat nu iti iei masina in felul asta

#25
hMr

hMr

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 13.11.2018

 karax, on 25 noiembrie 2018 - 09:17, said:

Ar fi o idee aia sa ai portbagaj rabatabil, cu tot cu geamul din spate prin care daca nu transporti nimic in portbagaj sa transformi masina in break ... astfel ai avea loc confortabil pana si in cutia aia de solenza ...ceva bazat pe un sistem cam ca burduful ala de acordeon...
dar asta e asa wishful thinking ...
revenind la ce se discuta aici , exista intotdeauna discutii in ceea ce priveste marimea portbagajului si probabil cum producatorul nu poate scoate o masina individual pentru fiecare persoana cu capacitatea portbagajului si spatiul interior , cea mai buna solutie e aia de a face un calcul la inceput in ceea ce priveste la ce vei folosi masina. astfel daca esti un cumparator de fel iei masina intr-un fel daca esti mai calculat nu iti iei masina in felul asta

Totul e "pe incercate" si mai multe probleme isi vor gasi rezolvarea cand masina se va regasi in showroom si fiecare o incearca cum vrea in ceea ce priveste spatiul...cunosc pe cineva care a venit in showroom cu caruciorul si scaunul pt copil pt a testa spatiul.

Strict personal,consider ca spatiul pt portbagaj este arhisuficient pt o masina de familie,chiar prea mare.Problemele vin la cel interior atat in fata cat si in spate.Eu de ex conduc o masina destul de spatioasa si cand am facut drive test  cu Skoda Rapid am simtit din prima lipsa confortului  cu care eram obisnuit. Lansarea e pe 6 dec si sper sa aunga in showroomuri la inceputul anului viitor ca sa ne facem o parere.

#26
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 hMr, on 26 noiembrie 2018 - 10:04, said:

Strict personal,consider ca spatiul pt portbagaj este arhisuficient pt o masina de familie,chiar prea mare.Problemele vin la cel interior atat in fata cat si in spate.Eu de ex conduc o masina destul de spatioasa si cand am facut drive test  cu Skoda Rapid am simtit din prima lipsa confortului  cu care eram obisnuit. Lansarea e pe 6 dec si sper sa aunga in showroomuri la inceputul anului viitor ca sa ne facem o parere.
Cum am mai spus.Totul tine de dimensiunile indivizilor.Daca esti cu o inaltime de sub 1,85m, nu esti mare in dimensiuni, Scala este ok ca spatiu.Eu sunt sub 1,85m asa ca spatiul oferit de Octavia 3 este prea mult pentru mine.
Deja in luna februarie 2019, Scala va fi disponibila pentru vanzare in Romania.Mi-a spus un client Skoda care a fost informat de dealerul de la care si-a cumparat masina ca a fost invitat de acest dealer la lansarea Skodei Scala  la acea reprezentanta auto.

Edited by max_01, 26 November 2018 - 18:36.


#27
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Primele imagini cu interiorul modelului Skoda Scala.
http://m.automarket....aviv-88403.html
Ergonomia inclusiv a plansei de bord este simplista dar practica.

Edited by max_01, 30 November 2018 - 19:54.


#28
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
nice Posted Image

#29
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Chiar arata bine plansa de bord si interiorul in general. Pacat ca pe usa au folosit atat de mult negru si nu au mai rupt ritmul si cu altceva.

#30
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Este interiorul tipic VAG de ani de zile. Il gasesti de la Seat, Skoda si pana la VW si Audi. Difera doar calitatea materialelor si dimensiunea ecranelor. Nici o emotie, nimic...

Edited by edi10000, 01 December 2018 - 10:01.


#31
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,461
  • Înscris: 15.06.2007
Cum sa scrii gaz natural "compresat"?  Are comprese?
Unu' scrie o prostie, pentru ca a baut cerneala la scoala, si restul dai cu copy paste la veselie.

#32
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Reactor2015, on 01 decembrie 2018 - 09:15, said:

Chiar arata bine plansa de bord si interiorul in general. Pacat ca pe usa au folosit atat de mult negru si nu au mai rupt ritmul si cu altceva.
Nu va fi asa la toate modele Scala.Vor fi si alte culori sau combinatii de culori, in functie de gustul clientului.

 edi10000, on 01 decembrie 2018 - 10:01, said:

Este interiorul tipic VAG de ani de zile. Il gasesti de la Seat, Skoda si pana la VW si Audi. Difera doar calitatea materialelor si dimensiunea ecranelor. Nici o emotie, nimic...
Corect.Calitatea este in functie de pret.Aceasta abordare, din motive pragmatice, o au toti producatorii auto.

#33
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Frana de mana si climatizare cu comenzi fizice Posted Image

#34
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 underb, on 01 decembrie 2018 - 17:20, said:

Frana de mana si climatizare cu comenzi fizice Posted Image
Din cauza costurilor care se doresc a fi mai mici.Nu as fi surpirns ca si viitoarea Octavia 4 sa aiba frana de mana clasica.

#35
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,558
  • Înscris: 05.11.2009

 underb, on 01 decembrie 2018 - 17:20, said:

Frana de mana si climatizare cu comenzi fizice Posted Image
asta ar trebui sa fie un lucru negativ?

#36
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu inteleg intrebarea.
N-ai vazut emoticonul?

 max_01, on 01 decembrie 2018 - 18:18, said:

Din cauza costurilor care se doresc a fi mai mici.Nu as fi surpirns ca si viitoarea Octavia 4 sa aiba frana de mana clasica.
Frana da, e pt reducerea costurilor dar comenzile fizice de climatizare costa mai mult decat sa le ascundeau in vreun meniu al displayului.

Legat de frana la buton, e misto ca aspect mai ales ca vorbim de un element f important de siguranta si conteaza f mult asta, si ar putea fi ok asa limitata cum e in functionare adica on/off si atat (si nu vb de drifturi aici) daca nu ar avea atat de multe probleme stupide cunoscute mai ales la vag dar asta probabil pt ca sunte mukt mai multe vaguri cu asa ceva.
Imi pare rau dar eu nu pot sa iau in serios asa ceva ca si sistem de siguranta si nici nu vreau sa renunt la el.
Si nici macar nu e vorba de progres sau ceva de genul cum am vazut pe multe topics. Progres a fost repartitorul electronic de franare in locul celui mecanic.

Climatizarea. Dupa ce iti cunosti masina, o operezi fara sa te uiti la ea, exact la fel cum operezi schimbatoril de viteza fara sa te uiti la el.
Pe ecranul tactil, mai ales in unele implementari, nu ai nicio sansa sa arunci doar o privire scurta si sa reglezi dupa aia. Stupid. Nici nu aduc in discutie durata de viata a unui astfel de ecran sau unei unitati media sau cat de repede devin perimat softul din spatele acelei unitati. Sau ca o problema de soft facut mai mult dupa standarde home use nu automotive poate incapacita multe functii importante ale masinii.
E stupid ca multe tehnologii destepte si f folositoare vin impreuna cu mult moloz inutil si lipsit de ergonomie si mai ales ca sunt inglobate in echipament nefiabile si pe care ruleaza de multe ori soft dezvoltat pt domeniul home use si doar putin modificat, care are un planned obsolescence mult mai agresiv decat in domeniul automotive.

Ce-ar fi ca acasa sa pice tot cand ti se buleste windowsul la calculator sau moare monitorul? Si sa nu poti sa il repari tu de capul tau.

Edited by underb, 02 December 2018 - 12:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate