Skoda Scala - inlocuitoarea Skodei Rapid
#19
Posted 23 November 2018 - 10:39
Un material mai amplu in limba germana,inclusiv interviu cu desigerul noului model,test drive
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e1uXBy_rGfQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by hMr, 23 November 2018 - 10:48. |
#20
Posted 23 November 2018 - 12:06
Mda...nu este ceea ce caut eu,la videoul de mai sus se vede la 4:05 spatiul pt pasagerii din spate(stau cu genunchii in gat),deci nu este nici pe departe o masina de familie in care sa se stea confortabil in spate pt o calatorie mai lunga de ex
Ciudat este ca pe site ul skoda ,despre Scala scrie in felul urmator in comparatie cu Octavia :elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA) .In fine ,in Octavia chiar ai loc pe bancheta din spate iar astia dau intre ele o diferenta de 2,4 cm Edited by hMr, 23 November 2018 - 12:08. |
#21
Posted 23 November 2018 - 12:52
hMr, on 23 noiembrie 2018 - 12:06, said:
Mda...nu este ceea ce caut eu,la videoul de mai sus se vede la 4:05 spatiul pt pasagerii din spate(stau cu genunchii in gat),deci nu este nici pe departe o masina de familie in care sa se stea confortabil in spate pt o calatorie mai lunga de ex Ciudat este ca pe site ul skoda ,despre Scala scrie in felul urmator in comparatie cu Octavia :elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA) .In fine ,in Octavia chiar ai loc pe bancheta din spate iar astia dau intre ele o diferenta de 2,4 cm Unii se descurca si acum cu compacte avand volumul portbagajului sub 400l asa ca o compacta care ofera 467l volum la portbagaj, volum oferit pana nu demult si de breakuri din gama compactelor, ar trebui sa fie suficient pentru majoritatea pentru majoritatea oamenilor care nu isi cara toate bunurile peste tot, dupa ei. Edited by max_01, 23 November 2018 - 12:59. |
#22
Posted 23 November 2018 - 13:57
max_01, on 23 noiembrie 2018 - 12:52, said:
Depinde cat de inalt si gras este cel care sta pe bancheta si cat de dat in spate este scaunul soferului.In cazul a 2 adulti si 2 copii, din punctul meu de vedere, este suficient.Da, Octavia dar mai ales Superbul ofera spatii mari, atat in fata cat si in spate, inclusiv pentru cei cu lungimea de peste 1,80m.Pentru mine si familia mea, Octavia este prea mare.Nu am ce face cu atata spatiu.Ca sa nu mai vorbesc de Superb care ofera cel mai mult spatiu din gama autoturismelor Skoda. Unii se descurca si acum cu compacte avand volumul portbagajului sub 400l asa ca o compacta care ofera 467l volum la portbagaj, volum oferit pana nu demult si de breakuri din gama compactelor, ar trebui sa fie suficient pentru majoritatea pentru majoritatea oamenilor care nu isi cara toate bunurile peste tot, dupa ei. Pai asta ma deruteaza si pe mine,eu am 1.90 inaltime si aprox 90 kg.Am facut un drive test cu octavia 3 facelift cu dealerul auto in spatele scaunului soferului si statea absolut confortabil. Era un tip la 1,80-1,85 inaltime, nici nu atingea cu genunchii scaunul soferului. Daca ne uitam pe video nici ziaristul care face drive testul nu este departe de aceste dimensiuni iar astia dau spatii pt Octavia/Scala aprox egale pt zona pasageri spate... In ceea ce priveste portbagajul,este f generos la 467 L.Eu am acum 430 L si e ok Si pt mine Octavia este cam mare la dimensiune exterioare,tocmai de aceea o Scala cu un spatiu in interior apropiat (cum prezinta ei oficial pe site Skoda)si un portbagaj rezonabil ar fi picat ca o manusa Comparatie: LUNGIME 4670 /4362,latime1814\1793,inaltime1461/1471 DIMENSIONS Despite its compact dimensions, the ŠKODA SCALA offers a generous amount of space in the interior for a vehicle in the compact car segment. The new compact model measures 4,362 mm in length, is 1,793 mm wide, and 1,471 mm high. The long wheelbase of 2,649 mm gives the ŠKODA SCALA very good driving characteristics. In terms of interior dimensions, the ŠKODA SCALA leaves nothing to be desired and is getting closer to the ŠKODA OCTAVIA. The kneeroom is 73 mm (73 mm for the ŠKODA OCTAVIA), elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA). And in typical ŠKODA style, the ŠKODA SCALA has one of the largest boots in its segment with a capacity of 467 litres. With the rear seats folded down, the volume increases to 1,410 litres. Edited by hMr, 23 November 2018 - 14:10. |
#23
Posted 23 November 2018 - 22:42
hMr, on 23 noiembrie 2018 - 13:57, said:
Pai asta ma deruteaza si pe mine,eu am 1.90 inaltime si aprox 90 kg.Am facut un drive test cu octavia 3 facelift cu dealerul auto in spatele scaunului soferului si statea absolut confortabil. Era un tip la 1,80-1,85 inaltime, nici nu atingea cu genunchii scaunul soferului. Daca ne uitam pe video nici ziaristul care face drive testul nu este departe de aceste dimensiuni iar astia dau spatii pt Octavia/Scala aprox egale pt zona pasageri spate... In ceea ce priveste portbagajul,este f generos la 467 L.Eu am acum 430 L si e ok Si pt mine Octavia este cam mare la dimensiune exterioare,tocmai de aceea o Scala cu un spatiu in interior apropiat (cum prezinta ei oficial pe site Skoda)si un portbagaj rezonabil ar fi picat ca o manusa Comparatie: LUNGIME 4670 /4362,latime1814\1793,inaltime1461/1471 DIMENSIONS Despite its compact dimensions, the ŠKODA SCALA offers a generous amount of space in the interior for a vehicle in the compact car segment. The new compact model measures 4,362 mm in length, is 1,793 mm wide, and 1,471 mm high. The long wheelbase of 2,649 mm gives the ŠKODA SCALA very good driving characteristics. In terms of interior dimensions, the ŠKODA SCALA leaves nothing to be desired and is getting closer to the ŠKODA OCTAVIA. The kneeroom is 73 mm (73 mm for the ŠKODA OCTAVIA), elbow room in the rear is 1,425 mm (1,449 mm for the ŠKODA OCTAVIA) and head room in the rear is 982 mm (980 mm for the ŠKODA OCTAVIA). And in typical ŠKODA style, the ŠKODA SCALA has one of the largest boots in its segment with a capacity of 467 litres. With the rear seats folded down, the volume increases to 1,410 litres. In luna februarie 2019 Scala va fi lansata in Romania.Trebuia vazuta Scala, pe viu, ca sa ne facem o opinie corecta despre ea. |
#24
Posted 25 November 2018 - 09:17
Ar fi o idee aia sa ai portbagaj rabatabil, cu tot cu geamul din spate prin care daca nu transporti nimic in portbagaj sa transformi masina in break ... astfel ai avea loc confortabil pana si in cutia aia de solenza ...ceva bazat pe un sistem cam ca burduful ala de acordeon...
dar asta e asa wishful thinking ... revenind la ce se discuta aici , exista intotdeauna discutii in ceea ce priveste marimea portbagajului si probabil cum producatorul nu poate scoate o masina individual pentru fiecare persoana cu capacitatea portbagajului si spatiul interior , cea mai buna solutie e aia de a face un calcul la inceput in ceea ce priveste la ce vei folosi masina. astfel daca esti un cumparator de fel iei masina intr-un fel daca esti mai calculat nu iti iei masina in felul asta |
#25
Posted 26 November 2018 - 10:04
karax, on 25 noiembrie 2018 - 09:17, said:
Ar fi o idee aia sa ai portbagaj rabatabil, cu tot cu geamul din spate prin care daca nu transporti nimic in portbagaj sa transformi masina in break ... astfel ai avea loc confortabil pana si in cutia aia de solenza ...ceva bazat pe un sistem cam ca burduful ala de acordeon... dar asta e asa wishful thinking ... revenind la ce se discuta aici , exista intotdeauna discutii in ceea ce priveste marimea portbagajului si probabil cum producatorul nu poate scoate o masina individual pentru fiecare persoana cu capacitatea portbagajului si spatiul interior , cea mai buna solutie e aia de a face un calcul la inceput in ceea ce priveste la ce vei folosi masina. astfel daca esti un cumparator de fel iei masina intr-un fel daca esti mai calculat nu iti iei masina in felul asta Totul e "pe incercate" si mai multe probleme isi vor gasi rezolvarea cand masina se va regasi in showroom si fiecare o incearca cum vrea in ceea ce priveste spatiul...cunosc pe cineva care a venit in showroom cu caruciorul si scaunul pt copil pt a testa spatiul. Strict personal,consider ca spatiul pt portbagaj este arhisuficient pt o masina de familie,chiar prea mare.Problemele vin la cel interior atat in fata cat si in spate.Eu de ex conduc o masina destul de spatioasa si cand am facut drive test cu Skoda Rapid am simtit din prima lipsa confortului cu care eram obisnuit. Lansarea e pe 6 dec si sper sa aunga in showroomuri la inceputul anului viitor ca sa ne facem o parere. |
#26
Posted 26 November 2018 - 18:35
hMr, on 26 noiembrie 2018 - 10:04, said:
Strict personal,consider ca spatiul pt portbagaj este arhisuficient pt o masina de familie,chiar prea mare.Problemele vin la cel interior atat in fata cat si in spate.Eu de ex conduc o masina destul de spatioasa si cand am facut drive test cu Skoda Rapid am simtit din prima lipsa confortului cu care eram obisnuit. Lansarea e pe 6 dec si sper sa aunga in showroomuri la inceputul anului viitor ca sa ne facem o parere. Deja in luna februarie 2019, Scala va fi disponibila pentru vanzare in Romania.Mi-a spus un client Skoda care a fost informat de dealerul de la care si-a cumparat masina ca a fost invitat de acest dealer la lansarea Skodei Scala la acea reprezentanta auto. Edited by max_01, 26 November 2018 - 18:36. |
#27
Posted 30 November 2018 - 19:54
Primele imagini cu interiorul modelului Skoda Scala.
http://m.automarket....aviv-88403.html Ergonomia inclusiv a plansei de bord este simplista dar practica. Edited by max_01, 30 November 2018 - 19:54. |
#29
Posted 01 December 2018 - 09:15
Chiar arata bine plansa de bord si interiorul in general. Pacat ca pe usa au folosit atat de mult negru si nu au mai rupt ritmul si cu altceva.
|
#31
Posted 01 December 2018 - 11:04
Cum sa scrii gaz natural "compresat"? Are comprese?
Unu' scrie o prostie, pentru ca a baut cerneala la scoala, si restul dai cu copy paste la veselie. |
#32
Posted 01 December 2018 - 17:17
Reactor2015, on 01 decembrie 2018 - 09:15, said:
Chiar arata bine plansa de bord si interiorul in general. Pacat ca pe usa au folosit atat de mult negru si nu au mai rupt ritmul si cu altceva. edi10000, on 01 decembrie 2018 - 10:01, said:
Este interiorul tipic VAG de ani de zile. Il gasesti de la Seat, Skoda si pana la VW si Audi. Difera doar calitatea materialelor si dimensiunea ecranelor. Nici o emotie, nimic... |
#34
Posted 01 December 2018 - 18:18
#35
Posted 02 December 2018 - 00:42
#36
Posted 02 December 2018 - 12:02
Nu inteleg intrebarea.
N-ai vazut emoticonul? max_01, on 01 decembrie 2018 - 18:18, said:
Din cauza costurilor care se doresc a fi mai mici.Nu as fi surpirns ca si viitoarea Octavia 4 sa aiba frana de mana clasica. Legat de frana la buton, e misto ca aspect mai ales ca vorbim de un element f important de siguranta si conteaza f mult asta, si ar putea fi ok asa limitata cum e in functionare adica on/off si atat (si nu vb de drifturi aici) daca nu ar avea atat de multe probleme stupide cunoscute mai ales la vag dar asta probabil pt ca sunte mukt mai multe vaguri cu asa ceva. Imi pare rau dar eu nu pot sa iau in serios asa ceva ca si sistem de siguranta si nici nu vreau sa renunt la el. Si nici macar nu e vorba de progres sau ceva de genul cum am vazut pe multe topics. Progres a fost repartitorul electronic de franare in locul celui mecanic. Climatizarea. Dupa ce iti cunosti masina, o operezi fara sa te uiti la ea, exact la fel cum operezi schimbatoril de viteza fara sa te uiti la el. Pe ecranul tactil, mai ales in unele implementari, nu ai nicio sansa sa arunci doar o privire scurta si sa reglezi dupa aia. Stupid. Nici nu aduc in discutie durata de viata a unui astfel de ecran sau unei unitati media sau cat de repede devin perimat softul din spatele acelei unitati. Sau ca o problema de soft facut mai mult dupa standarde home use nu automotive poate incapacita multe functii importante ale masinii. E stupid ca multe tehnologii destepte si f folositoare vin impreuna cu mult moloz inutil si lipsit de ergonomie si mai ales ca sunt inglobate in echipament nefiabile si pe care ruleaza de multe ori soft dezvoltat pt domeniul home use si doar putin modificat, care are un planned obsolescence mult mai agresiv decat in domeniul automotive. Ce-ar fi ca acasa sa pice tot cand ti se buleste windowsul la calculator sau moare monitorul? Si sa nu poti sa il repari tu de capul tau. Edited by underb, 02 December 2018 - 12:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users