Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie masina 7000 fara batai de cap
Last Updated: Nov 23 2018 08:49, Started by
alwaysfresh
, Oct 24 2018 11:12
·
0
#1
Posted 24 October 2018 - 11:12
Salut
Deschid si eu un topic pentru ca socrul meu vrea sa renunte la vechea Laguna 1 1.6 16V (cu care a si avut ceva probleme; de ECU s-au dovedit a fi) si sa ia o alta masina cu care sa NU mai aiba PROBLEME. "Masina de iesit la pensie" 1. 7000E doar masina 2. Cuplu 50+-, ca si spatiu Berlina/Sedan/Limuzina, sub 1000km/luna 3. Benzina 80% Diesel 20% 4. Manuala 80% Automata 20% 5. Passat B6, Octavia 2 FL Ideea e asa, omul a avut probleme cu Renault (eu zic ca a fost ghinion mai ales pe 1.6 16V) si nu mai vrea astfel de masini (frantuzesti). Ar prefera din grupul VAG, dar nu e obligatoriu. Eu as evita gama Dacia din motive de siguranta. Isi doreste in mod special Berlina/Sedan/Limousina de clasa medie si eventual compacta, dar e deschis si la SUV/CrossOver. Motor sub 2000cmc, Euro5, benzina zice el (eu as completa aspirat ca sa nu aibe probleme), iar pentru durabilitate eu as zice chiar si diesel (dar e riscant ca nu se stie ce taxe vor fi puse sau cand vor fi scoase). Ca si dotari, nu stiu cum ar vedea trecerea de la Laguna cu clima automata, parbriz incalzit, scaune incalzite la o masina mai slab dotata, dar e deschisa orice varianta. Nu are pretentii de performanta/consum (bine nu 15l/100). Pretul maxim 7000E doar pe masina, fara aducerea ei in tara daca e cazul, fara inmatriculare etc. Eu vad asa cateva variante: -Octavia 2FL 1.6MPI (eventual si GPL) -Passat B6 2.0TDI eventual DSG -Fluence/Laguna 1.6 16V -Elantra 1.6 -Insignia 1.6 16V Dupa cum vedeti ma feresc de benzinare supra alimentate din motive de probleme, dar sunt tare curios de parerea voastra si ce optiuni ati vedea voi. |
#4
Posted 24 October 2018 - 11:29
#5
Posted 24 October 2018 - 11:31
Cred ca mai degrabă una din clasa compactă i se potrivește mai bine.
Clar benzină. Din cele puse mai sus, șansele să găsească una bună înclină mult spre Elantra. |
#6
Posted 24 October 2018 - 11:38
In exemple sunt doua clase, compacta si medie. La banii aia recomand compacta, mai putini km si posibil mai multe dotari.
Pentru ca a pus accentul pe fiabilitate si intretinere, de exclus dieselul, nu se stie cum evolueaza lucrurile plus ca vin si cu probleme posibile gen turbina si filtru de particule (la filtru, daca face drumuri scurte si dese chiar va avea probleme, cazul meu e un exemplu) Octavia si Ford Focus le-as vedea ca favorite. Golf ar fi ideal, dar e mai scump si s-ar putea sa trebuiasca sa faca niste compromisuri. Si da, motorul aspirat e mai fiabil, deci il recomand in cazul lui (chiar daca nu sunt mare fan) Mare grija la dotari, cu cat mai multe, cu atat mai multe posibilitati de a se defecta. |
#7
Posted 24 October 2018 - 11:41
Sa vezi ce injuraturi iti iei dupa ce i se strica bijuteria B6 sau cand vede cum ii curge tablele de pe octavia 2 ) Sau Insignia 1.6 (sigur are asa ceva?) care e mult submotorizata la ce greutate are , o sa aibe si un consum cat 2 logane noi la un loc.
Orice vrea din gama vag din perioada aia sunt proaste , mai ales benzinarele (alea turbo... sau alea fsi), iar la diesel o sa fie loterie. Oricum per ansamblu sunt masini proaste, b6 e frumos si cam atat. |
#9
Posted 24 October 2018 - 11:58
#12
Posted 24 October 2018 - 12:54
exclus hatch? am putea să-i explicăm că-i mai comod...
opel (astra) nu vezi în curtea lui? cele pe benzină nu știu să fi avut probleme deosebite off-topic: mașină pt pensionare? cred că glumești că vrea o SH care să țină încă 15 ani! (și nouă nu cred că ține atât!!!) on: 7000 pt sedanuri ar fi puțin, deci uitați-vă după compacte acum ceva vreme am mers cu o Kia ceed cu motor de 1,4 (cre'că 2010) și era măsa! (cu sau fără cratimă!) |
#14
Posted 24 October 2018 - 13:24
#15
Posted 24 October 2018 - 13:39
ursamajor, on 24 octombrie 2018 - 12:50, said: De fapt, singurul argument contra e prejudecata. Mașina nu ți-o iei să te izbești cu ea. Dacă se-ntâmplă mori și-n una cu 5 stele EuroNCAP. Sa intri intr-un sant nu e neaparat nemaintalnit, chiar socrul meu a avut o experienta de genul cu o Supernova, a iesit de pe drum si s-a dat peste cap. N-a patit nimeni nimic. In schimb cu ultimele generatii de la Dacia... https://www.digi24.r...la-beius-960075 Cu Megane2-ul meu nu s-ar fi intamplat tragedia asta. Sa ai prejudecati ca nu vrei Dacia ca tu nu te cobori la nivelu ala e o prostie, nu stiu in ce contexte exista acest gen de oameni. Eu cred ca Dacia e o masina super ok, care isi merita banii. Dar argumentul meu in privinta sigurantei il ai mai sus. Pentru mine, familia mea, copilul meu, Dacia iese din calcul. Pentru socrul meu in schimb, s-ar putea dovedi a fi cea mai ok optiune, am sa-i propun. Legat de Passat 1.9, nu se incadreaza pentru ca nu este Euro5 Edited by alwaysfresh, 24 October 2018 - 13:41. |
|
#17
Posted 24 October 2018 - 15:04
Audi A4 B6 1.9TDI 116cp euro 4 sau 1.8t 163cp ... si mai ramai cu vreo 3000e
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users