Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Space shooter
Last Updated: Oct 23 2018 21:52, Started by
stefansws
, Oct 23 2018 20:29
·
0
#1
Posted 23 October 2018 - 20:29
as vrea sa fac un joc de tip space shooter in c++.
cum as putea face ca proiectilul de la naveta sa tot apara. adica n doar o data sa fie.FOLOSESC VISUAL STUDIO. uite codul aici: #include "pch.h" #include <iostream> #include <conio.h> #include <Windows.h> using namespace std; bool GameOver; int inaltime; int latime; struct Obiecte { int x; int y; }; Obiecte nava; Obiecte glont; enum Directii { STOP, LEFT, RIGHT, }; Directii dir; enum Directii2 { UP, }; Directii2 dir2; void Startup() { GameOver = false; latime = 31; inaltime = 15; nava.x = 15; nava.y = 14; dir = STOP; dir2 = UP; glont.x = nava.x; glont.y = nava.y; } void Draw() { system("cls"); for (int i = 0;i < latime;i++)cout << "#"; cout << endl; for (int i = 0;i < inaltime;i++) { for (int j = 0;j < latime;j++) { if (j == 0 || j == latime-1 )cout << "#"; else if (j == nava.x && i == nava.y)cout << "O"; else if (j == glont.x && i == glont.y)cout << "|"; else cout << " "; } cout << endl; } for (int i = 0;i < latime;i++)cout << "#"; } void Input() { if (_kbhit()) { switch (_getch()) { case 'a': dir = LEFT;break; case 'd': dir = RIGHT;break; } } } void Logic() { switch (dir) { case LEFT:nava.x--; break; case RIGHT:nava.x++; break; } switch (dir2) case UP:glont.y--; } int main() { Startup(); while (!GameOver) { Input(); Logic(); Draw(); Sleep(50); } } |
#2
Posted 23 October 2018 - 21:00
Asta s-ar putea să te ajute, că am văzut că ai deschis thread și cu snake.
stefansws, on 23 octombrie 2018 - 20:29, said:
cum as putea face ca proiectilul de la naveta sa tot apara. adica n doar o data sa fie.FOLOSESC VISUAL STUDIO. Adică fiecare proiectil să aibă un lifespan, care începe de la input (keydown) și se termină când proiectilul lovește ceva sau iese din aria de joc? P.S: Folosește IDEOne sau ceva de genul când postezi cod. Sau măcar code tags. |
#3
Posted 23 October 2018 - 21:52
A10Warthog, on 23 octombrie 2018 - 21:00, said:
Asta s-ar putea să te ajute, că am văzut că ai deschis thread și cu snake. Adică fiecare proiectil să aibă un lifespan, care începe de la input (keydown) și se termină când proiectilul lovește ceva sau iese din aria de joc? P.S: Folosește IDEOne sau ceva de genul când postezi cod. Sau măcar code tags. daca vrei sa vezi ce am adaugat, // ConsoleApplication16.cpp : This file contains the 'main' function. Program execution begins and ends there. // #include "pch.h" #include <iostream> #include <conio.h> #include <Windows.h> using namespace std; bool GameOver; int inaltime; int latime; struct Obiecte { int x; int y; }; Obiecte nava; Obiecte glont; Obiecte obstacol[999]; enum Directii { STOP, LEFT, RIGHT, }; Directii dir; enum Directii2 { UP, }; Directii2 dir2; void Startup() { GameOver = false; latime = 31; inaltime = 15; nava.x = 15; nava.y = 14; dir = STOP; dir2 = UP; glont.x = nava.x; glont.y = nava.y; } void Draw() { system("cls"); for (int i = 0;i < latime;i++)cout << "#"; cout << endl; for (int i = 0;i < inaltime;i++) { for (int j = 0;j < latime;j++) { if (j == 0 || j == latime-1 )cout << "#"; else if (j == nava.x && i == nava.y)cout << "O"; else if (j == glont.x && i == glont.y)cout << "|"; else { bool eobstacol = false; for (int i = 0;i < 999;i++) { if (j == obstacol[i].x && i == obstacol[i].y) { eobstacol = true;break; } } if (!eobstacol)cout << " "; else cout << "+"; } } cout << endl; } for (int i = 0;i < latime;i++)cout << "#"; } void Input() { if (_kbhit()) { switch (_getch()) { case 'a': dir = LEFT;break; case 'd': dir = RIGHT;break; } } } void Logic() { switch (dir) { case LEFT:nava.x--; break; case RIGHT:nava.x++; break; } switch (dir2) case UP:glont.y--; if (glont.y==0){ glont.x = nava.x; glont.y = nava.y; } for (int i = 0;i < 999;i++) { obstacol[i].x = rand() % latime; obstacol[i].y = 2; } } int main() { Startup(); while (!GameOver) { Input(); Logic(); Draw(); Sleep(100); } } Edited by stefansws, 23 October 2018 - 21:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users