Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Duster pick-up - papuc
Last Updated: Oct 22 2020 11:59, Started by
Courage
, Oct 21 2018 14:21
·
0
#19
Posted 21 October 2018 - 20:35
Domnule, sa fii dumneata sanatos la cite arcuri cu foi au schimbat proprietarii de B2500 si L200, cumnatul meu la L200
a schimbat 2 in aprox 200Kkm, originale, nu aftermarket. |
#20
Posted 21 October 2018 - 20:46
Courage, on 21 octombrie 2018 - 20:22, said:
Ai plecat din tara si ai uitat de unde ai plecat Suspensia cu foi de otel nu avea moarte, foarte fiabila/indestructibila, iefina. Cand au facut Logan Pick-up toti au fost dezamagiti ca pe spate avea amortizoare si arc, care se duc dracu daca o incarci cu o tona. Nu am plecat din Romania doar. Aveam echipa cu care lucram in Franta la Nantes, ar fi fost neadevarat sa zic ca am plecat din Romania doar. Si arcul cu foi are dezavantajele lui daca incarci masina peste capacitatea pentru care a fost proiectat |
#21
Posted 21 October 2018 - 20:57
Pick-ul ala adevarat e bine merci in Brazilia de niste ani.
|
#22
Posted 21 October 2018 - 21:07
Tsunnnami, on 21 octombrie 2018 - 20:46, said:
Si arcul cu foi are dezavantajele lui daca incarci masina peste capacitatea pentru care a fost proiectat Domnule, aveti perfecta dreptate, insa problema apare si din cauza incarcarii dinamice, mai pe scurt masina incarcata cu mult sub norma maxima dar pe un drum cu denivelari, in fapt vorbim de pick-up 4x4 cu rol de transport pe drumuri doar aproximative. Ruperea in genere aparte datorita incarcarii suplimentare in urma unui soc de pe drum. La elicoidale acest efect este mult diminuat. Arcul cu foi este o solutie antediluviana mentinuta datorita simplitatii ei si atit. Edited by Ion_Bumbu, 21 October 2018 - 21:09. |
#23
Posted 21 October 2018 - 21:13
E vb si de latimea benei, nu doar de simplitate si un arc cu foi permite o latime mai mare, sa intre paletul de exemplu, fara sa faci masina inutil de lata. La dube de ex vrei podeaua cat mai joasa dar aici nu e o problema.
Edited by underb, 21 October 2018 - 21:14. |
#24
Posted 21 October 2018 - 21:15
Tsunnnami, on 21 octombrie 2018 - 16:04, said:
Dar aia nu e totul. O suspensie se proiecteaza la masa totala si repartitie pe punti. Nu inseamna ca "masina e mai buna daca are arcuri cu foi" Iar aceasta masina nu a fost reproiectata, e doar un Duster decupat. De asta si vechiul duster pick-up avea sarcina aia penibila. La fel cum ai taia un S-class si ai dori sa il folosesti pentru off-road... |
#25
Posted 21 October 2018 - 21:16
Legat de topic, masima va fi probabil o serie limitata, facuta la comanda, la fel ca si modelul precedent. Cei care au nevoie considera ca sarcina, capacitatile offroad si dimensiunea benei sunt suficiente pt nevoile lor si ca fac o economie luand Duster pe comanda decat un pickup adevarat bun la toate si pentru toti. Case closed
Edited by underb, 21 October 2018 - 21:20. |
#26
Posted 21 October 2018 - 21:19
Domnule, este simplitate si cost redus, atit.
Cea mai joasa asieta si compacta suspensie se obtine cu bare de torsiune. Nissan Terrano, Nissan Pick-up, NP300, toate au suspensia fata pe bare de torsiune, acolo unde era nevoie de ceva compact. Inca un exemplu offtopic din nefericire dar util pentru robustetea si fiabilitatea suspensiei pe bare de torsiune, T34, T54, T55, TR85. |
#27
Posted 21 October 2018 - 22:15
Asta parca merge mai bine. Duster Oroch, tot pentru Brazilia. [ https://i.postimg.cc/G2QdrpZd/Renault-Duster-Oroch-model-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#28
Posted 21 October 2018 - 22:28
E o masina utilitara. Isi are rostul ei. Offroad decent, la un pret mic.
Nu intaamplator Petrom a cumparat cateva sute, prin 2014 http://www.omvpetrom...255761270734281 Edited by Wotan, 21 October 2018 - 22:37. |
|
#29
Posted 22 October 2018 - 11:07
Bine ar fi fost sa dezvolte ideea vechiului Dacia Papuc. Era o masina perfecta pt carat marfa, dar si pt gospodariile de la tara (ieftina,consum mic ).. Personal am carat cu un astfel de papuc 4 vitei odata. A si mai erau si acele Dacii Papuc cu 5 locuri, iar foarte bune pt echipe de muncitori de ex,isi carau oamenii si marfa dar si pe ei in acelasi timp. Si o mai foloseai si ca masina de familie, si chiar in zone greu accesibile pt o masina normala. Am urcat cu o Dacia papuc 5 locuri, pana sus la Ranca, unde alte masini nu urcau nici cu lanturi.
|
#31
Posted 22 October 2018 - 11:41
E 4x4?
Papucul ala era si 4x4 Diesel. Si mai cred ca era 5500 sau 6000E maxim... Era la pret de Solenza Clima, asa tin minte. Edited by Ion_Bumbu, 22 October 2018 - 11:43. |
#32
Posted 22 October 2018 - 12:00
Renault are niste sisteme de control avansat al tractiunii, pentru modelele fara 4x4, realizate prin controlul electronic al masini, care sunt destul de bune pe drumuri noroioase sau zapada. Adaugarea lor la versiunile Stepway ar fi fost un lucru util si usor de realizat, fara costurile suplimentare aduse de 4x4...
https://vanadvisor.c...ion-vans-review https://group.renaul...ugh-conditions/ Edited by Wotan, 22 October 2018 - 12:09. |
#33
Posted 22 October 2018 - 14:04
Pai necazul este ca utilizatorii doresc, LCD, camere video, lumini LED albastre, bord moale, volan multifunctional, de ce sa`si mai bata capul cu add-on-uri creatoare de probleme.
Daca intrebi pe cineva, urgent iti raspunde ca nu`i nevoie de 4x4 ca nu merge pe cimp. Renault prin urmare parafrazeaza o veche vorba, dam omului ceea ce cere, piine si circ, recte gadget-uri, ieftine la implementat si aducatoare de bani si clienti. Edited by Ion_Bumbu, 22 October 2018 - 14:05. |
|
#34
Posted 22 October 2018 - 14:25
Acum, realitatea ca pentru majoritatea cazurilor, un pic de zapada sau drum neasfaltat, 4x4 nu e necesar.
Kübelwagen-ul german, de exemplu, n-a avut 4x4, ci doar diferential blocabil. [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Bundesarchiv_Bild_101I-022-2926-07%2C_Russland%2C_Unternehmen_%22Zitadelle%22%2C_VW_K%C3%BCbelwagen.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 22 October 2018 - 14:28
Da, si tractiune spate cu 4 gealati in el mari, tari si nici macar nu era prea grea masina.
|
#36
Posted 22 October 2020 - 11:59
Dacia Duster Pick-up a fost lansata recent in Romania.
https://economie.hot...22-500-euro.htm https://www.dacia.ro...er-pick-up.html Edited by diabolik213, 22 October 2020 - 11:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users