Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM
 

Dacia Duster pick-up - papuc

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010
Domnule, sa fii dumneata sanatos la cite arcuri cu foi au schimbat proprietarii de B2500 si L200, cumnatul meu la L200
a schimbat 2 in aprox 200Kkm, originale, nu aftermarket.

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,785
  • Înscris: 20.10.2015

View PostCourage, on 21 octombrie 2018 - 20:22, said:

Ai plecat din tara si ai uitat de unde ai plecat Posted Image

Suspensia cu foi de otel nu avea moarte, foarte fiabila/indestructibila, iefina.
Cand au facut Logan Pick-up toti au fost dezamagiti ca pe spate avea amortizoare si arc, care se duc dracu daca o incarci cu o tona.

Nu am plecat din Romania doar.
Aveam echipa cu care lucram in Franta la Nantes, ar fi fost neadevarat sa zic ca am plecat din Romania doar.

Si arcul cu foi are dezavantajele lui daca incarci masina peste capacitatea pentru care a fost proiectat

#21
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pick-ul ala adevarat e bine merci in Brazilia de niste ani.

#22
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010

View PostTsunnnami, on 21 octombrie 2018 - 20:46, said:

Si arcul cu foi are dezavantajele lui daca incarci masina peste capacitatea pentru care a fost proiectat

Domnule, aveti perfecta dreptate, insa problema apare si din cauza incarcarii dinamice, mai pe scurt masina incarcata
cu mult sub norma maxima dar pe un drum cu denivelari, in fapt vorbim de pick-up 4x4 cu rol de transport pe drumuri doar aproximative.
Ruperea in genere aparte datorita incarcarii suplimentare in urma unui soc de pe drum.
La elicoidale acest efect este mult diminuat.
Arcul cu foi este o solutie antediluviana mentinuta datorita simplitatii ei si atit.

Edited by Ion_Bumbu, 21 October 2018 - 21:09.


#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
E vb si de latimea benei, nu doar de simplitate si un arc cu foi permite o latime mai mare, sa intre paletul de exemplu, fara sa faci masina inutil de lata. La dube de ex vrei podeaua cat mai joasa dar aici nu e o problema.

Edited by underb, 21 October 2018 - 21:14.


#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostTsunnnami, on 21 octombrie 2018 - 16:04, said:

Dar aia nu e totul. O suspensie se proiecteaza la masa totala si repartitie pe punti.
Nu inseamna ca "masina e mai buna daca are arcuri cu foi"

Iar aceasta masina nu a fost reproiectata, e doar un Duster decupat. De asta si vechiul duster pick-up avea sarcina aia penibila. La fel cum ai taia un S-class si ai dori sa il folosesti pentru off-road...

#25
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Legat de topic,  masima va fi probabil o serie limitata, facuta la comanda, la fel ca si modelul precedent. Cei care au nevoie considera ca sarcina, capacitatile offroad si dimensiunea benei sunt suficiente pt nevoile lor si ca fac o economie luand Duster pe comanda decat un pickup adevarat bun la toate si pentru toti. Case closed :)

Edited by underb, 21 October 2018 - 21:20.


#26
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010
Domnule, este simplitate si cost redus, atit.
Cea mai joasa asieta si compacta suspensie se obtine cu bare de torsiune.
Nissan Terrano, Nissan Pick-up, NP300, toate au suspensia fata pe bare de torsiune, acolo unde era nevoie de ceva compact.
Inca un exemplu offtopic din nefericire dar util pentru robustetea si fiabilitatea suspensiei pe bare de torsiune, T34, T54, T55, TR85.

#27
Tort

Tort

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 998
  • Înscris: 02.01.2016
Asta parca merge mai bine. Duster Oroch, tot pentru Brazilia. [ https://i.postimg.cc/G2QdrpZd/Renault-Duster-Oroch-model-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#28
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,727
  • Înscris: 01.10.2002
E o masina utilitara. Isi are rostul ei. Offroad decent, la un pret mic.
Nu intaamplator Petrom a cumparat cateva sute, prin 2014 http://www.omvpetrom...255761270734281

Edited by Wotan, 21 October 2018 - 22:37.


#29
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Bine ar fi fost sa dezvolte ideea vechiului Dacia Papuc. Era o masina perfecta pt carat marfa, dar si pt gospodariile de la tara (ieftina,consum mic ).. Personal am carat cu un astfel de papuc 4 vitei odata. A si mai erau si acele Dacii Papuc cu 5 locuri, iar foarte bune pt echipe de muncitori de ex,isi carau oamenii si marfa dar si pe ei in acelasi timp. Si o mai foloseai si ca masina de familie, si chiar in zone greu accesibile pt o masina normala. Am urcat cu o Dacia papuc 5 locuri, pana sus la Ranca, unde alte masini nu urcau nici cu lanturi.

#30
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Ai Dacia lodgy pentru asta

#31
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010
E 4x4?
Papucul ala era si 4x4 Diesel.
Si mai cred ca era 5500 sau 6000E maxim...
Era la pret de Solenza Clima, asa tin minte.

Edited by Ion_Bumbu, 22 October 2018 - 11:43.


#32
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,727
  • Înscris: 01.10.2002
Renault are niste sisteme de control avansat al tractiunii, pentru modelele fara 4x4, realizate prin controlul electronic al masini, care sunt destul de bune pe drumuri noroioase sau zapada. Adaugarea lor la versiunile Stepway ar fi fost un lucru util si usor de realizat, fara costurile suplimentare aduse de 4x4...
https://vanadvisor.c...ion-vans-review
https://group.renaul...ugh-conditions/

Edited by Wotan, 22 October 2018 - 12:09.


#33
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010
Pai necazul este ca utilizatorii doresc, LCD, camere video, lumini LED albastre, bord moale, volan multifunctional, de ce sa`si mai bata capul cu add-on-uri creatoare de probleme.
Daca intrebi pe cineva, urgent iti raspunde ca nu`i nevoie de 4x4 ca nu merge pe cimp.
Renault prin urmare parafrazeaza o veche vorba, dam omului ceea ce cere, piine si circ, recte gadget-uri, ieftine la
implementat si aducatoare de bani si clienti.

Edited by Ion_Bumbu, 22 October 2018 - 14:05.


#34
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,727
  • Înscris: 01.10.2002
Acum, realitatea ca pentru majoritatea cazurilor, un pic de zapada sau drum neasfaltat, 4x4 nu e necesar.
Kübelwagen-ul german, de exemplu, n-a avut 4x4, ci doar diferential blocabil.
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Bundesarchiv_Bild_101I-022-2926-07%2C_Russland%2C_Unternehmen_%22Zitadelle%22%2C_VW_K%C3%BCbelwagen.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#35
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,564
  • Înscris: 31.01.2010
Da, si tractiune spate cu 4 gealati in el mari, tari si nici macar nu era prea grea masina.

#36
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
Dacia Duster Pick-up a fost lansata recent in Romania.

https://economie.hot...22-500-euro.htm
https://www.dacia.ro...er-pick-up.html

Edited by diabolik213, 22 October 2020 - 11:59.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate