Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
RAR îndeamnă românii să-și cumpere mașini Euro 6 și Euro 5 daca vor sa poata circula cu autoturismele achizitionate
Last Updated: Dec 11 2018 22:48, Started by
max_01
, Oct 20 2018 20:57
·
0
#145
Posted 31 October 2018 - 15:40
TS030, on 31 octombrie 2018 - 13:44, said:
Unii ar zice, "de ce sa platesc la fel pentru masina mea Euro 6, ca altii pentru Euro 2?" Pe de alta parte, nu am nici un dubiu ca modul de taxare va fi complet tembel - mergand tot pe promovarea cilindreelor minuscule si cu probleme (inclusiv de poluare), a dieselului (CO2? Credeam ca am trecut de faza aia)... Taxa de drum (rovigneta https://en.wikipedia.org/wiki/Road_tax) si acciza https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_tax sunt singurele care se refera la transport direct. Taxa de prima inmatriculare e printre putinele mijloace (alaturi de restrictii si de quota) prin care un stat poate controla parcul auto (de aia in unele state/orase aglomerate taxa de inmatriculare e fabuloasa), dpdv al poluantilor si al aglomerarii. In mod normal rovigneta n-ar trebui sa se calculeze in functie de capacitatea cilindrica dar dupa cum se vede in link-ul anterior sunt destule tari care fac asta. Taxele ar trebui corelate cu politici de mediu/sociale clare, altfel toata lumea ar ramane cu impresia ca se cresc taxele ca sa se acopere pomeni electorale sau furturi/prostie. Oh wait, la noi cam asta se intampla... |
#146
Posted 31 October 2018 - 16:06
Platon, on 31 octombrie 2018 - 13:28, said:
Stat de cretini, am spus si repet, UNICA TAXA DE POLUARE TREBUIE SA FIE INCLUSA IN PRETUL COMBUSTIBILULUI ! daca ai masina si mergi cu ea bagi benzina-> poluezi ! Nu mergi cu ea NU POLUEZI, nu bagi benzina, ce dracu este atat de greu ? Este o logica atat de simpla, doar statul roman plin de cretini nu intelege! Este bagata o taxa de drum si in combustibil dar tot platesti si rovignieta. Asa ca nu le da idei ca-ti va baga una si in pretul combustibilului. La foamea de bani care este... ! |
#147
Posted 31 October 2018 - 16:20
#148
Posted 31 October 2018 - 17:42
TS030, on 31 octombrie 2018 - 16:20, said:
Iar efectul este acela de a promova dieselul in detrimentul benzinarelor. Taxa de utilizare a drumului trebuie platita la fel de toti utilizatorii (in functie de utilizare si greutate), ca sunt combustibili fosili sau regenerabili. Edited by Hansolo, 31 October 2018 - 17:43. |
#149
Posted 31 October 2018 - 17:54
Deci....
Mă duc cu dieselul meu puturos euro 4 (cu ceva precursor de DPF) pe DN-urile patriei (nu prin oraș) și-mi iasă opacitatea gazelor 3, când max. e 1,5. Mă dau 40jde minute pe autostrazile din vecinătate cu același animal și-mi iasă 0,6. No ce-ar fi să mă ia controlul după ce avem autostrăzi? Hmmm? Că altfel e moartea DPF-urilor... |
#150
Posted 31 October 2018 - 20:16
Hansolo, on 31 octombrie 2018 - 17:42, said: Nu, efectul climatic e una, limitarea poluarii cu PM/Noxe alta. Taxa pe CO2 trebuie platita proportional de cei care genereaza, ca sunt masini cu combustibili fosili, ca sunt centrale cu combustibili fosili, ca sunt consumatori casnici (si aia cu incalzire electrica). Taxa pe poluare (PM, NOx) trebuie platita pe de o parte pentru a descuraja poluatorii (transport, energie, casnici, etc), pe de alta parte pentru a asigura statului posibilitatea sa asigure masuri (inclusiv subventii pentru regenerabile, bani pentru programe de sanatate, etc). Taxa de utilizare a drumului trebuie platita la fel de toti utilizatorii (in functie de utilizare si greutate), ca sunt combustibili fosili sau regenerabili. |
#151
Posted 31 October 2018 - 22:20
Hansolo, on 31 octombrie 2018 - 17:42, said:
Nu, efectul climatic e una, limitarea poluarii cu PM/Noxe alta. Taxa pe CO2 trebuie platita proportional de cei care genereaza, ca sunt masini cu combustibili fosili, ca sunt centrale cu combustibili fosili, ca sunt consumatori casnici (si aia cu incalzire electrica). Taxa pe poluare (PM, NOx) trebuie platita pe de o parte pentru a descuraja poluatorii (transport, energie, casnici, etc), pe de alta parte pentru a asigura statului posibilitatea sa asigure masuri (inclusiv subventii pentru regenerabile, bani pentru programe de sanatate, etc). Taxa de utilizare a drumului trebuie platita la fel de toti utilizatorii (in functie de utilizare si greutate), ca sunt combustibili fosili sau regenerabili. Descurajarea masinilor poluante trebuie facuta printr-o strategie coerenta, logica. Aici avem doar pretexte de muls cetatenii de bani. |
#152
Posted 01 November 2018 - 01:27
Mentalitate de balcanic. Mașina este un privilegiu, nu un drept. Puteți să vă duceți la magazin și fără mașină. Eu am reușit să fac ce-am vrut 30 de ani fără mașină.
Exemplul ăla cu casa este penibil. Nu interesează pe nimeni dacă casa cade pe tine atâta timp cât nu mă afectează pe mine. Scoți cancer pe țeavă? Atunci mă bucur să-mi ardă și mie și ție conserva împuțită. Sunteți niște egoiști, de ce mai faceți copii dacă nu vă pasă de ei? |
#153
Posted 01 November 2018 - 09:47
kriss2005, on 01 noiembrie 2018 - 01:27, said:
Mentalitate de balcanic. Mașina este un privilegiu, nu un drept. Puteți să vă duceți la magazin și fără mașină. Eu am reușit să fac ce-am vrut 30 de ani fără mașină. Exemplul ăla cu casa este penibil. Nu interesează pe nimeni dacă casa cade pe tine atâta timp cât nu mă afectează pe mine. Scoți cancer pe țeavă? Atunci mă bucur să-mi ardă și mie și ție conserva împuțită. Sunteți niște egoiști, de ce mai faceți copii dacă nu vă pasă de ei? Romanii ar fi cei mai cretini daca ar accepta o noua taxa auto! Scurt,si-ar merita titulatura de popor tembel,altii au mutat sute de fabrici poluante in Ro si taie padurile in draci dar au gasit fraieri sa plateasca in locul lor! Tu de ce mai faci copii cand altii taie padurile,sa-ti bati joc de ei? |
#154
Posted 01 November 2018 - 09:56
Neah, nu cred @eireman, stiu eu precis ca minunatul combinat de la sebes merge cu aer, si sutele de camioane care-i trec zilnic poarta nu-s incarcate cu copaci, ni se pare noua.
|
|
#155
Posted 01 November 2018 - 10:08
#156
Posted 01 November 2018 - 10:38
Hansolo, on 01 noiembrie 2018 - 10:08, said: Unde, in buricul Londrei? Poza sau nu cred ca oricine are acolo 5 masini in familie. |
#157
Posted 01 November 2018 - 11:56
Ia spune, ai taxele la masini mai mici decat cei care locuiesc in Ciorogarla?
Taxele le compari oras cu oras, sat cu sat, nu sat cu buricul Bucurestiului. Edited by Hansolo, 01 November 2018 - 11:56. |
#158
Posted 01 November 2018 - 12:19
#159
Posted 01 November 2018 - 13:28
Dci compari un orasel cu aproape 300K locuitori cu Bucurestiul care are 2 mil? Curata comparatie ti-a iesit.
Compara Belfast cu Cluj, e mai realist. Edited by ro_explorer, 01 November 2018 - 13:29. |
|
#160
Posted 01 November 2018 - 13:44
Comparatia Belfast-Bucuresti arata asa https://www.numbeo.c...layCurrency=EUR
Comparatia Belfast-Cluj https://www.numbeo.c...layCurrency=EUR Nu sunt incluse taxele in comparatie, ce-i drept dar am dubii ca ar fi mai mici in Belfast https://www.belfastl...you-pay-9555065 |
#161
Posted 01 November 2018 - 15:22
ro_explorer, on 01 noiembrie 2018 - 13:28, said:
Dci compari un orasel cu aproape 300K locuitori cu Bucurestiul care are 2 mil? Curata comparatie ti-a iesit. Compara Belfast cu Cluj, e mai realist. |
#162
Posted 11 December 2018 - 22:00
Oare RAR indeamna romanii degeaba sa-si ia doar EURO 5 si 6 ? Iata ce s-a intamplat in Ucraina dupa noua taxa auto :
https://stirileprotv...ta-afacere.html N-ar fi rea o asemenea taxa si la noi ca sa nu mai intre asemena rable si la noi in tara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users