Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Restaurare generator
#1
Posted 17 October 2018 - 15:41
Zilele trecute am avut sansa de a salva de la fier vechi un generator de armata rusesc in stare aceptabila ........una din probleme la prima verificare nu se misca deloc pedala de actionare a motorului.Am trecut la demontarea propriu zisa si am constatat ca pistonul este blocat din cauza caliminei sau a altor cauze....problema este ca nu reusesc sa-l deblochez cu toate ca am dat cu spray pentru curatarea carburatorului,benzina ,diluant si deruginol dar deocamdata nu se misca....Cred ca voi fi obligat sa renunt la acest motor antic si sa folosesc alt motor o clona chinezeasca Honda GX160 de care dispun momentan ....
Attached FilesEdited by cristian68n, 17 October 2018 - 15:50. |
#2
Posted 17 October 2018 - 15:50
Apa, sare, elecroliza, incalzit, ciocanit, etc.
In 48 ore cedeaza. |
#3
Posted 17 October 2018 - 15:54
Are ceva timp (cca 2-3 zile ) de la aplicarea acestor solutii dar cilindrul se ridica in sus cu tot cu piston.......
Cred ca o sa incerc sa-i aplic ceva vibratii cu ajutorul masinii de gaurit cu percutie aplicate prin distantier cilindric din plastic masiv.... Interesant ca are si schema electrica pe capacul superior.....iar pe laterala are un bloc de redresare cu diode din seleniu.... SCHEMA.JPG 77.64K 72 downloads Edited by cristian68n, 17 October 2018 - 15:56. |
#4
Posted 17 October 2018 - 15:56
NU renunta la el, e pacat.
Aplica, cu multa rabdare, solutia propusa de dorin_2k |
#5
Posted 17 October 2018 - 15:59
Tre sa fi meserias de meserias ca sa-i dai de cap....eu zic sa il pastrezi in paralele cu celalalt si sa il reconditionezi asa pentru ambitia ta
|
#6
Posted 17 October 2018 - 16:00
Incearca cu putin ulei intre camasa si piston si lasat 1 zi
Daca nu merge cu ulei poti da cu lichid de frana diluat in proportie de 50% pt ca este coroziv Edited by Nytro84, 17 October 2018 - 16:02. |
#8
Posted 17 October 2018 - 16:01
Oricum motorul este destul de vechi si dupa experienta mea merg segmenti de Minsk 125 dupa masurarea alezajului .....dar un motor in doi timpi consuma mai multa benzina fata de Honda GX160 ....ghinionul meu este ca am modificat acest motor renuntind la dispozitivul de mentinere al acceleratiei (governor parca scrie in engleza) ...
Acum caut diverse informatii pe internet despre acest motor 2CD reglaje si alte detalii....este destul de masiv si impreuna cu generatorul are undeva la 55-60 kg..!! Edited by cristian68n, 17 October 2018 - 16:04. |
#9
Posted 17 October 2018 - 16:03
Domnule, este un generator de curent continuu de 24-26 Vdc.
Era in dotarea autostatiilor R405, R401,R403, si probabil inca altele. Este un motor in 2T cu pornirea la manivela. Lasati in camera de ardere, daca nu sint deschise fantele, ulei penetrant, petrol dar nu motorina actuala, in nici un caz motorina. Daca nu se degripeaza incalziti cu lampa de gaz si apoi bateti cu o coada de ciocan cu finete. Pina la urma porneste el. Verificati si lagarele/rulmentii sa fie unsi. P.S. Prima data m`am uitat la motor, dupa si la generator, nu`i ala de 24-26Vdc generatorul, posibil sa fie de 230Vac si 2KVA. Edited by Ion_Bumbu, 17 October 2018 - 16:07. |
#10
Posted 17 October 2018 - 16:07
Incazeste cu un arzator doar cilindrul. Nu si pistonul.
Ciocaneste. Demonteza tot. Sunt ceva tutoriale superbe pe yt. Restaureaza ala de toate. |
|
#11
Posted 17 October 2018 - 16:34
Am incercat ceva lovituri cu ajutorul cozii de la ciocan de cca 1kg dar nimic ! Nu cedeaza !Are pus in cilindru un pic de solutie de la sprayul decarburol deocamdata...
Acum am inceput verificarile la fata locului daca voi fi nevoit sa adapte celalalt motor disponibil.. Generator cuplaj.JPG 80.41K 39 downloads Honda GX160 modif.JPG 80.49K 38 downloads Ax motor Honda Gx160.JPG 81.42K 37 downloads Modificare acceleratie.JPG 78.51K 34 downloads Motorul acesta clona HondaGX160 l-am pregatit in vederea utilizarii la un tractoras homemade dupa modelul lui Silesax...dar deocamdata o sa vad cum se desfasoara operatia de resuscitare a rusnacului.... Edited by cristian68n, 17 October 2018 - 16:39. |
#12
Posted 17 October 2018 - 17:42
Intrebare: Merita efortul ? Adica sa folosesti acel motor 2T pentru un generator ?
Nu mai bine folosesti motorul 2T la altceva si motorul de Honda il pui la generator ? |
#13
Posted 17 October 2018 - 17:57
Foarte bine punctat in ambele cazuri !
Cred ca a doua varianta este cea mai buna si eficienta......ramine sa testez daca generatorul functioneaza si ma gindesc la adaptarea in versiunea folosirii motorului de care dispun. Am gasit ceva interesant despre folosirea acestui generator : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zFnmgB-PSgs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian68n, 17 October 2018 - 18:01. |
#14
Posted 17 October 2018 - 19:02
Fa-i o eoliana si folosest-el ca atare . Am si eu un generator fara motor , si asta vreau sa fac cu el , cand o sa am timp .
|
#15
Posted 17 October 2018 - 21:12
Cred ca ai nevoie de un mecanic cu un minim de experienta.
Spui ca e blocat pistonul. De unde stii ca e pistonul ? Din poze se vede ca nu ai desfacut motorul complet. Pistonul are biela etc. Pote chiar generatorul are rulmentii gripati, ceea ce nu e de mirare daca e din 196x. Nu e niciodata o solutie sa iei un ciocan mai mare. Desfaci mai intai piesa cu piesa. Faci poze si notezi fiecare de unde vine. Probabil o sa ai nevoie de piese de schimb si nu-mi dau seama cu si unde le gasesti. Poate doar daca gasesti un mecanic batran pasionat de motociclete. In ce priveste generatorul vine si ala cu multe probleme. Daca nu e ars, are probleme mecanice. Intre generator si motor exista o legatura. Acceleratia motorului este comandata electric in functie de incarcarea generatorului. Cred ca regulatorul cu pricina va trebui inlocuit. Este greu de crezut ca mai functioneaza corect dupa 50 de ani( dar nu se stie niciodata). P.s. acum m-am uitat la schema electrica. Nu are control automat pentru acceleratie. Probabil tensiunea de iesire se controleaza manual folosind potentiometrele si ceasurile indicatoare. Edited by cspot, 17 October 2018 - 21:28. |
|
#17
Posted 17 October 2018 - 21:37
https://translate.go...31946653401212/
https://translate.go...898.0&sandbox=1 Generatorul este de 1kW. Consumul pe la 0,8l amastec pe ora. Motorul este de 123cmc 2T si facea o galagie monstru, acelasi motor era folosit si la generatoarele de curent continuu 24Vdc. Destul de greu de zis ce e mai util de facut mai departe. La motoare in genere intepeneste pistonul, restul cedeaza usor. Vezi la fel de usor ce`i intepenit, exista jocuri si elasticitate incit vezi daca vrea sa porneasca pistonul dupa urma de ulei de pe circumferinta cind bati usor in el. Mai incalzeste`l direct, pistonul si mai pune`i ulei, mai reincalzesti apoi mai pui ulei. Trebuie sa rupi cumva rugina segmentilor. P.S. Acceleratia motorului e comandata de un regulator centrifugal. Merge la ca ceasul Победа, 100 de ani fara reparatii capitale. Edited by Ion_Bumbu, 17 October 2018 - 21:45. |
#18
Posted 17 October 2018 - 22:16
Ion_Bumbu, on 17 octombrie 2018 - 21:37, said:
...cind bati usor in el... Protejând capul pistonului, desigur, să nu treacă șurubul presei prin el... pasilla, on 17 octombrie 2018 - 21:31, said:
DJL-ule ce parere ai ? Mai bine te scarpini matale discret, toată lumea-i happy. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users