Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Plecare cu scârț

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#19
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Daca pleci cu scart in cateva cazuri speciale nu poti spune ca strici masina, totul e sa nu fie un obicei.
Exista si masini care miraculos nu au absolut nici o problema cu plecatul cu scart, cu gropile si denivelarile sau franele bruste, ele se numesc masini de serviciu.

#20
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Se invata si dupa, daca ai problema asta .Nu invata mare lucru in scoala in ziua de azi .Toata viata inveti .Nu-i o rusine .Iar problema asta e destul de grava .Sunt incepatori care o patesc in giratorii, sau la iesirea rapida de pe un secundar  intr-o artera circulata,  unde trebuie rapiditate de reactie .
Scapa masina din control si nu iese rapid de acolo, vine unul de-l face praf .Trebuie avut grija cu asta .Cu cat iesi mai rapid din situatie cu atat mai bine .

#21
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Hane tu ai plecat cu scârț cu al tau Bizon?

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 GingisHan2015, on 17 octombrie 2018 - 14:07, said:

....Cu cat iesi mai rapid din situatie cu atat mai bine .
pentru asta exista 3-5000ture, nu scartait aiurea din cauciucuri.... e suficient sa schimbi cum trebuie vitezele si scapi de acolo mult mai redepe decat daca face scart...

#23
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:

Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit Posted Image) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau
Mai asteapta si tu o luna doua pana da zapada, apoi vei scapa de aceasta problema! Posted Image

#24
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
sau de masina....

#25
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
La 860 de HP si la 50 T, Bizonul TR 85 M1 cum am eu la mine numa cu scart nu pleaca .M1 e varianta modernizata inca .

#26
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

 spooky51, on 17 octombrie 2018 - 14:06, said:

Daca pleci cu scart in cateva cazuri speciale nu poti spune ca strici masina, totul e sa nu fie un obicei.
Exista si masini care miraculos nu au absolut nici o problema cu plecatul cu scart, cu gropile si denivelarile sau franele bruste, ele se numesc masini de serviciu.
chiar daca e un obicei si la masina personala, dupa prima factura de service (ambreiaj, volanta, rulment presiune, eventual si 1-2 planetare) se dezvata imediat.

Edited by rex, 17 October 2018 - 14:15.


#27
vldsnz97

vldsnz97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 770
  • Înscris: 22.04.2018
1. Mașina pe care am făcut școala era diesel, când ridicam ambreiajul zbârnâia toată mașina, și plecam doar cu ambreiajul,fără accelerație. Acum pe benzina ambreiajul e prea sensibil, găsesc greu punctul de cuplaj și dacă îl ratez îmi moare motorul
2.nu mă laud cu ea, dacă era o mașină nouă și luxoasa înțeleg lauda, dar probabil avea cutie automata și nu mai aveam treaba cu ambreiajul :))
3.nu plec în viteza, "scârțul" asta e lung și plec de pe loc greu, în rampă cel mai mult, sunt foarte preventiv de fel și  sunt prieten cu frâna, nu cu accelerația :))

#28
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:

Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit Posted Image) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau

In timp footi ambreiajul sau anvelopele, la plecari din astea.. Incearca sa gasesti raportul optim dintre pedale.. adica nici prea accelerat, nici prea eliberat din ambreiaj, pana masina pleaca lin... Intr-un weekend dimineata, cand nu-i nici drku pe strada, incearca intr-o parcare cateva porniri line pana iti intri in mana.

Edited by rosix, 17 October 2018 - 14:16.


#29
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
O sa te inveti, stai linistit .Nu s-a nascut nimeni la volan, ci la obstetrica, dezbracati si plangaciosi .

#30
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,571
  • Înscris: 11.06.2010

 vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:

Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit Posted Image) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau
Problema ta de fapt e ca nu intelegi cum se transfera puterea de la motor la roata. Nu stiu ce motor ai, dar iti recomand sa incerci sa misti masina in a1a fara sa apesi pe acceleratie, asa usor usor lasi de ambreiaj, na, o sa vezi tu.

#31
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
plecarea de pe loc se face doar din patinarea ambreiajului.... (cu sau fara scart). mai departe exista rev matching.

#32
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016

 adisz, on 17 octombrie 2018 - 14:03, said:


Pe ce motiv l-a oprit politistul?
Deranjarea linistei si ordinii publice ca si pe cei care tureaza motocicletele noaptea

#33
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
pisici, ca nu a facut un burnout.... sau poate asta a facut + un drift.

#34
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Cutie automata si gata ...

#35
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,430
  • Înscris: 30.08.2017
Plecatul regulat cu scart iti va termina prematur anvelopele. Si nici ambreiajului nu-i va fi bine. Invata sa folosesti ambreiajul ala...2-3 saptamani de practica si n-ar trebui sa mai ai batai de cap. Sau i-ati automata...pentru oras si situatii ca asta este exceptionala.

#36
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

 vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 14:14, said:

3.nu plec în viteza, "scârțul" asta e lung și plec de pe loc greu, în rampă cel mai mult...
In rampa foloseste frana de mana, pana te obisnuiesti cu jocul de pedale! Nu mai ai stres ca scapi masina in spate si te poti concentra pe facut manevra corect!
Daca turezi excesiv motorul la plecare vei strica multe chestii destul de repede!

Edited by DannyMC, 17 October 2018 - 16:14.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate