Plecare cu scârț
Last Updated: Dec 25 2018 10:56, Started by
vldsnz97
, Oct 17 2018 13:38
·
0
#19
Posted 17 October 2018 - 14:06
Daca pleci cu scart in cateva cazuri speciale nu poti spune ca strici masina, totul e sa nu fie un obicei.
Exista si masini care miraculos nu au absolut nici o problema cu plecatul cu scart, cu gropile si denivelarile sau franele bruste, ele se numesc masini de serviciu. |
#20
Posted 17 October 2018 - 14:07
Se invata si dupa, daca ai problema asta .Nu invata mare lucru in scoala in ziua de azi .Toata viata inveti .Nu-i o rusine .Iar problema asta e destul de grava .Sunt incepatori care o patesc in giratorii, sau la iesirea rapida de pe un secundar intr-o artera circulata, unde trebuie rapiditate de reactie .
Scapa masina din control si nu iese rapid de acolo, vine unul de-l face praf .Trebuie avut grija cu asta .Cu cat iesi mai rapid din situatie cu atat mai bine . |
#22
Posted 17 October 2018 - 14:10
#23
Posted 17 October 2018 - 14:11
vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:
Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit ) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau |
#25
Posted 17 October 2018 - 14:14
La 860 de HP si la 50 T, Bizonul TR 85 M1 cum am eu la mine numa cu scart nu pleaca .M1 e varianta modernizata inca .
|
#26
Posted 17 October 2018 - 14:14
spooky51, on 17 octombrie 2018 - 14:06, said:
Daca pleci cu scart in cateva cazuri speciale nu poti spune ca strici masina, totul e sa nu fie un obicei. Exista si masini care miraculos nu au absolut nici o problema cu plecatul cu scart, cu gropile si denivelarile sau franele bruste, ele se numesc masini de serviciu. Edited by rex, 17 October 2018 - 14:15. |
#27
Posted 17 October 2018 - 14:14
1. Mașina pe care am făcut școala era diesel, când ridicam ambreiajul zbârnâia toată mașina, și plecam doar cu ambreiajul,fără accelerație. Acum pe benzina ambreiajul e prea sensibil, găsesc greu punctul de cuplaj și dacă îl ratez îmi moare motorul
2.nu mă laud cu ea, dacă era o mașină nouă și luxoasa înțeleg lauda, dar probabil avea cutie automata și nu mai aveam treaba cu ambreiajul ) 3.nu plec în viteza, "scârțul" asta e lung și plec de pe loc greu, în rampă cel mai mult, sunt foarte preventiv de fel și sunt prieten cu frâna, nu cu accelerația ) |
#28
Posted 17 October 2018 - 14:16
vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:
Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit ) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau In timp footi ambreiajul sau anvelopele, la plecari din astea.. Incearca sa gasesti raportul optim dintre pedale.. adica nici prea accelerat, nici prea eliberat din ambreiaj, pana masina pleaca lin... Intr-un weekend dimineata, cand nu-i nici drku pe strada, incearca intr-o parcare cateva porniri line pana iti intri in mana. Edited by rosix, 17 October 2018 - 14:16. |
|
#29
Posted 17 October 2018 - 14:17
O sa te inveti, stai linistit .Nu s-a nascut nimeni la volan, ci la obstetrica, dezbracati si plangaciosi .
|
#30
Posted 17 October 2018 - 14:49
vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 13:38, said:
Sunt mai începător, am un Megane din 2006 si de multe ori, de frică să nu scap mașina în rampă sau fără să îmi dau seama la trecerile de pietoni, plec cu scârț, nu prea îmi dau seama cum fac asta dar as vrea să știu dacă afectează ceva mașina și cum să evit ) mulți se chinuie să facă asta și eu fac fără să vreau |
#31
Posted 17 October 2018 - 14:53
plecarea de pe loc se face doar din patinarea ambreiajului.... (cu sau fara scart). mai departe exista rev matching.
|
#32
Posted 17 October 2018 - 15:11
#33
Posted 17 October 2018 - 15:12
pisici, ca nu a facut un burnout.... sau poate asta a facut + un drift.
|
|
#35
Posted 17 October 2018 - 15:49
Plecatul regulat cu scart iti va termina prematur anvelopele. Si nici ambreiajului nu-i va fi bine. Invata sa folosesti ambreiajul ala...2-3 saptamani de practica si n-ar trebui sa mai ai batai de cap. Sau i-ati automata...pentru oras si situatii ca asta este exceptionala.
|
#36
Posted 17 October 2018 - 16:13
vldsnz97, on 17 octombrie 2018 - 14:14, said:
3.nu plec în viteza, "scârțul" asta e lung și plec de pe loc greu, în rampă cel mai mult... Daca turezi excesiv motorul la plecare vei strica multe chestii destul de repede! Edited by DannyMC, 17 October 2018 - 16:14. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users