Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Teapa Ford Ecoboost

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#37
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014
Pai Ford n-are cult following in Romania.

E o masina oarecare cu bune si rele.

Pret bun finisaje rele dinamica de drum buna motoare in linie cu concurenta.si service de marca de toata jena(in Ro)

Bau bau cu 13% de care se vb pe aici si iluziile unora care ar vrea 5% si 500 de cai  sunt irelevante

Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:52.


#38
SineNomine

SineNomine

    Artisan Distiller

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 12.02.2012

 M0sGerila, on 17 octombrie 2018 - 12:43, said:

Si Ford-ul nemtesc din ce grup e ?
Marketingul e clar, efectul este cel scontat, ce mai conteaza restul...
On : motoarele astea consuma putin daca stai potolit intre 2000-3000 rpm, altfel....

Fordul nu e VAG.

Ai dreptate cu turatiile alea doar daca sunt in treapta de viteza adecvata vitezei de deplasare. In practica nu prea ai cum sa mergi asa.

#39
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,602
  • Înscris: 07.02.2003

 spooky51, on 17 octombrie 2018 - 11:49, said:

La viteze mari, peste 110 km/h, frecarea cu aerul are un rol foarte important in cresterea consumului.
Asa este, cand depasesti o viteza frecarea creste rapid nu liniar. Cine merge pe la tara pe secundare si nu trece de 90-100 consuma putin.

#40
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

 andreic, on 17 octombrie 2018 - 12:57, said:


Asa este, cand depasesti o viteza frecarea creste rapid nu liniar. Cine merge pe la tara pe secundare si nu trece de 90-100 consuma putin.

La 115 kmph scos 5.5% pe A2 eu zic ca e bn.

Nu merg asa de obicei dar am facut un drum de curiozitate

#41
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 SineNomine, on 17 octombrie 2018 - 12:57, said:

Fordul nu e VAG.

In practica nu prea ai cum sa mergi asa.
Fordul, adevarat, nu e VAG... deocamdata. Va fi de la anu... Oricum, nu are nicio importanta ca e, nu e sau va fi. Fordul a avut cel mai bun motor (1.0 ECOBOOST, ala in 3 pistoane) timp de 6 ani. Anul asta a fost detronat, ghici, de cine?
In alta ordine de idei, imi poti explica si mie, ca la prosti, aberatia asta:

Quote

Ai dreptate cu turatiile alea doar daca sunt in treapta de viteza adecvata vitezei de deplasare. In practica nu prea ai cum sa mergi asa.

Cu toate ca nu-s de la Ford, am sa las astea aici (sunt de azi):

 Ahasverus, on 17 octombrie 2018 - 09:42, said:

...
Eu am condus un astfel de motor, pe un Ford Ecoboost de 100 CP in Germania (inchiriere).
Am avut consum mediu de 13l/100 Km si nu pot zice ca am exagerat, doar ca masina era extrem de lenesa.

Desigur, ei declara 5.3l/100Km!
Nu sunt nebun sa ii cred, dar cand realitatea bate de 2.5x declaratiile, avem o problema, mai ales cand e vazut ca o alternativa economica/ecologica la diesel.
...
Blablabla... motorul ala are vreo problema sau "soferul" are mai multe probleme... Eu am mers FIX cu asta si am scos cit zice producatorul. Deci, se poate. Aaaa, si nu mi s-a parut deloc lenesa. In anumite situatii, la masinile de mic litraj, treapta a III-a chiar face minuni...

Edited by mihalexmihalex, 17 October 2018 - 15:31.


#42
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 SineNomine, on 17 octombrie 2018 - 12:00, said:

La 130-150km/h, in treapta a 6-a este pe undeva intre 3000-3500RPM. Mie imi ia 7.5-8% mergand zilnic Bragadiru - Baicului plus alte drumuri.

Nu spune tu ca "oricum l-ai calca" nu treci de 6%, ca nu te cred.

Pai Bragadiru-Baicului ai viteza medie 60 Kmh, la ce drumuri sunt... si nu stiu cat trafic aglomerat faci cu ea... Ca daca chiar ai merege cu viteza de autostrada de 130Kmh.. nu cred ca ai avea asemenea consum. Ce putere si cilindree are masina?  Eu, cu a mea nu sar de 6%.. hai 7%... daca chiar o calc.. pe autostrada  si da.. turatia ajunge la 3500 rpm, chiar spre 4000 rpm.  Si ii masina veche de 13 ani.. Si nu mananca ulei.

Masinile noi, din pacate, sunt pline de marketing si goale de performante... La ce bun un motor mic (nepoluant si economic, zic ei) daca trebuie sa duci turatia si consumul la cer pentru un demaraj  si iesi pe total cu acelasi consum, sau mai prost decat o masina in 3 cilindri din 2005 ??

Edited by rosix, 17 October 2018 - 16:19.


#43
SineNomine

SineNomine

    Artisan Distiller

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 12.02.2012
60km/h?? As vrea eu... in perioadele bune abia scot 27km/h.
Am un Focus 1.0, 125CP.

#44
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 SineNomine, on 17 octombrie 2018 - 16:23, said:

60km/h?? As vrea eu... in perioadele bune abia scot 27km/h.
Am un Focus 1.0, 125CP.

Pai.. daca mergi cu viteza melcului, cu 1000 de porniri si opriri.. nu e normal sa-ti consume 8-9% ca e mai mult trafic de oras decat "mixt"... Eu prin mixt inteles autostrada si ceva oras... nu numai fatzaiala prin oras...

#45
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Nu inteleg de ce se numeste threadul Ford Ecoboost.
Daca nu e campanie dedicata defaimare Ford, atunci schimbati titlul, ceva de genu "polizoarele turbo de 1 litru o mare teapa" .

Ca initiatoru s-a dat cu un Ecoboost si e foarte suparat, nu imi pasa sincer, data fiind discutia. Cu ce e mai bun un polizor de la VW, sau de la Kia sau de la altii ?

#46
SineNomine

SineNomine

    Artisan Distiller

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 12.02.2012

 mihalexmihalex, on 17 octombrie 2018 - 15:28, said:

In alta ordine de idei, imi poti explica si mie, ca la prosti, aberatia asta:



Ai dreptate. Cred ca aveam altceva in cap cand am scris.

#47
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

 mihalexmihalex, on 17 octombrie 2018 - 15:28, said:

[...] In anumite situatii, la masinile de mic litraj, treapta a III-a chiar face minuni...
Am observat si eu pe un Logan de 0.9 Tce, ca in a treapta a 3-a este super nervoasa. Chiar am ramas foarte surprins  ;)

#48
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

 mihalexmihalex, on 17 octombrie 2018 - 15:28, said:

Fordul, adevarat, nu e VAG... deocamdata. Va fi de la anu...

Ce stii tu si nu stiu eu? Posted Image

#49
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Pai se discuta de zor un parteneriat / alianta VAG-FORD. Sa vedem daca pina la Craciun se si concretizeaza...

http://0-100.hotnews...nta-strategica/

#50
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,151
  • Înscris: 13.11.2017
Este doar o alianță strategică, nu e cu schimb de acțiuni și motorizări comune ca la Renault-Nissan. Practic se legalizează un concubinaj ce durează de pe vremea lui Hitler :) !

#51
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

 mihalexmihalex, on 17 octombrie 2018 - 19:29, said:

Pai se discuta de zor un parteneriat / alianta VAG-FORD. Sa vedem daca pina la Craciun se si concretizeaza...

http://0-100.hotnews...nta-strategica/


Credeam ca stii ceva concret de ai spus specific de la anul.

#52
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Nu e nimic concret, o sa împartă o linie de fabricație sau ceva va de genul. Nu are rost sa iei de bune articolele lui 3T

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 andreic, on 17 octombrie 2018 - 12:57, said:

Asa este, cand depasesti o viteza frecarea creste rapid nu liniar. Cine merge pe la tara pe secundare si nu trece de 90-100 consuma putin.
Pe secundarele noastre rurale nu trebuie să treci de 50-60 km/h, dacă ţii la maşină; dacă nu ţii, poţi merge legal (90-100 km/h).
Şi, ce să vezi: poţi consuma mai mult la 50 decât la 100 (depinde, cum spuneam, de motor şi de cutia de viteze).
Oricum, pe aceeaşi distanţă (A-B) consumi mai mult la 50 decât la 100 din simplul fapt că mergi mai mult timp.

#54
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016
Ford nu are cult in estul europei pt ca nu is nimic special. 90% din ele is urate cu spume. mai mult nu exceleaza cu nimic.

motoarele mici is BLEAH!. tot timpul au fost ascutitori fara putere.

prefer o masina de 1.5 tone cu motor de 2 litrii. costa mai mult asigurarea insa consumul e mai mic de 13% sau 10%.

cand ai 125 cai sau 100 de cai pt o masina de peste 1 tona deja e prostie.

insa nu numai Ford e responsabil... am vazut Dacia Logan cu motor de 1.2 cu 90 de cai. batuti in cap sa vanda asa ceva. deplorabil. aia nu e masina , e caruta.

cred ca ar trebuii lege prin care sa se specifice ca trebuie cel putin 1 cal putere per 10kg greutate. altfel conduci caruta pe strada , isi bate joc de tine colegul cu Nissan leaf , etc...


ecoboost e o DOAR marketing. sa mai vb ca is in 3 pistoane? ca o skoda 1.4 tdi? dezgustator.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate