Teapa Ford Ecoboost
#19
Posted 17 October 2018 - 10:50
ionut_ionut, on 17 octombrie 2018 - 09:53, said:
Masina avea 4k km, Cb-ul indica 7.2% consum mixt, am predat-o la aprox 4.4k km cu un consum de 7.4%. Sigur pus pe Focus acest motor scoate consum ceva mai bun si sigur este mai sprinten. Edited by andreic, 17 October 2018 - 10:51. |
#20
Posted 17 October 2018 - 10:52
-Jinx-, on 17 octombrie 2018 - 10:42, said:
Nu stii diferenta dintre viteza si acceleratie...esti sigur ca ai carnet? Ajung des la 5000 cand vreau sa depasesc.....retrogradez intr-a 2-a sau a 3-a si ii dau pedala. Acolo ai numarul maxim de CP si cand depasesti trebuie sa o faci cat mai rapid Daca folosesti turatia aia doar cand depasesti este cat de cat OK, dar daca sa zicem pe autostrada vrei sa-i dai viteza atunci vei merge constant cu 5000RPM, iar daca vei merge constant la peste 4000 RPM vei avea consum. Ca sa scoti consumul din cartea tehnica trebuie s-o tii undeva la sub 120km/h, de altfel cred ca scrie treaba asta in cartea tehnica. Edited by Testosteron, 17 October 2018 - 10:52. |
#21
Posted 17 October 2018 - 10:54
SineNomine, on 17 octombrie 2018 - 10:42, said:
Pai tocmai cu un motor din asta ajungi la 5000-6000 RPM daca vrei demaraj. La Focus zona rosie incepe la 6500 RPM. Deci e super-laser frate.. treaba. Ai motor de 1l, faci marketing cu tona, dar cand ai nevoie de demaraj calci mai mult pedala sa ajungi la 5000 rpm si iti creste consuul momentan la 13%, nu? Si daca mergi pe autostrada, constant cu viteza de 130-150Kmh.. o tii constant in 6000rpm cu 13% consum, nu ??? Pai asa... oricat de sofer ai fi.. nu scoti medie sub 8-10% in consum mixt, ceea ce este fix pola. Eu cu un Polo 1.4 TDI.... vechi de 13 ani, scot 6% in consum mixt, oricum l-as calca... iar daca merg economic ating cifra de 4.5%.. din cartea tehnica, ca si cand ar fi masina noua. Edited by rosix, 17 October 2018 - 10:56. |
#22
Posted 17 October 2018 - 10:56
Testosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:52, said:
Daca folosesti turatia aia doar cand depasesti este cat de cat OK, dar daca sa zicem pe autostrada vrei sa-i dai viteza atunci vei merge constant cu 5000RPM, iar daca vei merge constant la peste 4000 RPM vei avea consum. Ca sa scoti consumul din cartea tehnica trebuie s-o tii undeva la sub 120km/h, de altfel cred ca scrie treaba asta in cartea tehnica. La 170km/h ai 3800 rpm intr-a 6-a... n-ai nevoie de mai mult nicaieri in lume |
#23
Posted 17 October 2018 - 10:57
#24
Posted 17 October 2018 - 11:06
In articolul de pe yt e vorba de consum...? Parca e vorba de supraincalzire motoare de 1 litru si incendiu, din cauza racirii, nu se spune nimic de viteza,consum!
|
#26
Posted 17 October 2018 - 11:22
#27
Posted 17 October 2018 - 11:25
Inclusiv compozitia de materiale din chiulasa motorului pt a nu crapa cum este in cazul de fata. Da aluminiul este un bun conductor de caldura dar este extrem de fragil deci asta ar fi cauza distrugerii motoarelor de la Ford. Probabil existe anumite defecte de fabricatie care duc la asemenea dezastre probabil 10% din numarul total de motoare fabricate. Sa retraga toate motoarele? Probabil nu dar intotdeauna am privit cu suspiciune cei 125 cp scosi din motorul de 1 litru de la Ford. Oamenii care vor sa se foloseasca in timp mai indelungat de masina vor cauta despre aceste probleme si se vor tine departe de motoarele respective.
|
#28
Posted 17 October 2018 - 11:49
|
#29
Posted 17 October 2018 - 12:00
Testosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:57, said: Pai si-atunci la 3800RPM scoate consum de 13l/100? Nu..la 170kmph scoate 8.5 . I-am si zis OP ca ori era stricat ori nu stia el sa conduca Nytro84, on 17 octombrie 2018 - 11:25, said:
Inclusiv compozitia de materiale din chiulasa motorului pt a nu crapa cum este in cazul de fata. Da aluminiul este un bun conductor de caldura dar este extrem de fragil deci asta ar fi cauza distrugerii motoarelor de la Ford. Probabil existe anumite defecte de fabricatie care duc la asemenea dezastre probabil 10% din numarul total de motoare fabricate. Sa retraga toate motoarele? Probabil nu dar intotdeauna am privit cu suspiciune cei 125 cp scosi din motorul de 1 litru de la Ford. Oamenii care vor sa se foloseasca in timp mai indelungat de masina vor cauta despre aceste probleme si se vor tine departe de motoarele respective. Te inseli. Problema a fost deoarece un furtunas ce trecea prin apropierea turbinei nu era rezistent la temperatura si ceda. Au rezolvat-o de mult. Motorul nu e fragil...e foarte robust. Sunt multe exemplare la 500 k km Nu cunosc nici un caz de bloc motor fisurat.. arab, on 17 octombrie 2018 - 11:06, said:
In articolul de pe yt e vorba de consum...? Parca e vorba de supraincalzire motoare de 1 litru si incendiu, din cauza racirii, nu se spune nimic de viteza,consum! Vezi ca ti-am zis mai sus de u de era problema cu incalzirea. S-a rezolvat prin Technical Service Bulletin spooky51, on 17 octombrie 2018 - 11:49, said: La viteze mari, peste 110 km/h, frecarea cu aerul are un rol foarte important in cresterea consumului. Teoretic ce spui e adevarat...dar Focusul de 1.4 tone 125 cp cu 2 persoane in masina nu sare de 9% la 170 regim constant pe autostrada Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:28. |
#30
Posted 17 October 2018 - 12:00
rosix, on 17 octombrie 2018 - 10:54, said:
Deci e super-laser frate.. treaba. Ai motor de 1l, faci marketing cu tona, dar cand ai nevoie de demaraj calci mai mult pedala sa ajungi la 5000 rpm si iti creste consuul momentan la 13%, nu? Si daca mergi pe autostrada, constant cu viteza de 130-150Kmh.. o tii constant in 6000rpm cu 13% consum, nu ??? Pai asa... oricat de sofer ai fi.. nu scoti medie sub 8-10% in consum mixt, ceea ce este fix pola. Eu cu un Polo 1.4 TDI.... vechi de 13 ani, scot 6% in consum mixt, oricum l-as calca... iar daca merg economic ating cifra de 4.5%.. din cartea tehnica, ca si cand ar fi masina noua. La 130-150km/h, in treapta a 6-a este pe undeva intre 3000-3500RPM. Mie imi ia 7.5-8% mergand zilnic Bragadiru - Baicului plus alte drumuri. Nu spune tu ca "oricum l-ai calca" nu treci de 6%, ca nu te cred. |
#31
Posted 17 October 2018 - 12:06
Eu m-am prins de mult...majoritatea romanilor sunt atat de rupti in partea dorsala incat visul lor umed e sa aiba o masina de lux diesel cu 3000 de euro care sa consume 3%.
De aia avem atatea cazane pe roti in Romania la ora actuala cu 300k km"reali" . "Dizelu e vis taica...ce daca tre sa sparg DPF si fumeg ca un mofo...circul ca un bo$$ cu consum 0.0001%" Kill me now pls. Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:23. |
#32
Posted 17 October 2018 - 12:19
Masina aia ori era defecta, ori nu stii sa conduci. Cum sa scoti 13L? Ca nici in fostul meu Audi A5 cu peste 200 de cai nu scoteam 13 L. Doar nu mergi cu Hummerul.
EcoBoost este premiat ca motor si ca sistem. Si in continuare este unul dintre cele mai bune motoare din Europa, chiar daca vin din spate motoarele grupului PSA care la fel sunt premiate. |
#33
Posted 17 October 2018 - 12:20
Caii aia ii trebuie hraniti. O masina pe benzina cu un aspirat tot cu 125cp cat crezi ca o sa consume ? Nu exista putere fara fum/ardere de combustibil.
Pe o masina de clasa mica e un motor perfect, pe o compacta as avea retineri. Legat de fiabilitate nu cred ca sunt probleme, 300k km ar trebui sa mearga lejer. Si 0.9tce de la Renault e un motor reusit, nu am vazut probleme si multi au trecut de 200.000km. Iar consumul este comparativ cu 1.2 16v de 75cp insa e mai performant. Sunt o afacere buna, ideale pentru oras. |
|
#34
Posted 17 October 2018 - 12:23
A scos 13 pentru ca (probabil invatat cu diesel mare) nu a retrogradat si a apasat in disperare pe acceleratie! Asta e si motivul pentru care i s-a parut lesinat.
As putea sa pun pariu! Edited by DannyMC, 17 October 2018 - 12:24. |
#35
Posted 17 October 2018 - 12:27
-Jinx-, on 17 octombrie 2018 - 12:06, said:
Eu m-am prins de mult...majoritatea romanilor sunt atat de rupti in partea dorsala incat visul lor umed e sa aiba o masina de lux diesel cu 3000 de euro care sa consume 3%. De aia avem atatea cazane pe roti in Romania la ora actuala cu 300k km"reali" . "Dizelu e vis taica...ce daca tre sa sparg DPF si fumeg ca un mofo...circul ca un bo$$ cu consum 0.0001%" Kill me now pls. Sa nu uitam....sa fie neaparat dar neaparat din grupul VAG Daca nu e , e pacat lasat de la Dumnezeu... Ce daca au sarit sute de lanturi pe 1.2 TSI din cauza mizeriei de intinzator hidraulic. Ce daca au mintit ca nesimtitii cu noxele....VAG is life and there can be no life without VAG Dumnezeu se scrie cu un singur D mare...dar la VAG toate literele sunt mari...ce alta demonstratie mai ai nevoie Mic drop Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:31. |
#36
Posted 17 October 2018 - 12:43
Si Ford-ul nemtesc din ce grup e ?
Marketingul e clar, efectul este cel scontat, ce mai conteaza restul... On : motoarele astea consuma putin daca stai potolit intre 2000-3000 rpm, altfel.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users