Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Teapa Ford Ecoboost

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,542
  • Înscris: 07.02.2003

View Postionut_ionut, on 17 octombrie 2018 - 09:53, said:

Masina avea 4k km, Cb-ul indica 7.2% consum mixt, am predat-o la aprox 4.4k km cu un consum de 7.4%. Sigur pus pe Focus acest motor scoate consum ceva mai bun si sigur este mai sprinten.
Mi se pare bun si asa consumul fata de ce zice initiatorul... ca se poate si mai bine asta e altceva.

Edited by andreic, 17 October 2018 - 10:51.


#20
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,890
  • Înscris: 27.01.2016

View Post-Jinx-, on 17 octombrie 2018 - 10:42, said:

Nu stii diferenta dintre viteza si acceleratie...esti sigur ca ai carnet?

Ajung des la 5000 cand vreau sa depasesc.....retrogradez intr-a 2-a sau a 3-a si ii dau pedala.

Acolo ai numarul maxim de CP si cand depasesti trebuie sa o faci cat mai rapid

Daca folosesti turatia aia doar cand depasesti este cat de cat OK, dar daca sa zicem pe autostrada vrei sa-i dai viteza atunci vei merge constant cu 5000RPM, iar daca vei merge constant la peste 4000 RPM vei avea consum. Ca sa scoti consumul din cartea tehnica trebuie s-o tii undeva la sub 120km/h, de altfel cred ca scrie treaba asta in cartea tehnica.

Edited by Testosteron, 17 October 2018 - 10:52.


#21
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostSineNomine, on 17 octombrie 2018 - 10:42, said:

Pai tocmai cu un motor din asta ajungi la 5000-6000 RPM daca vrei demaraj. La Focus zona rosie incepe la 6500 RPM.

Deci e super-laser frate.. treaba.  Ai motor de 1l, faci marketing cu tona, dar cand ai nevoie de demaraj calci mai mult pedala sa ajungi la 5000 rpm si iti creste consuul momentan la 13%, nu?  Si daca mergi pe autostrada, constant cu viteza de 130-150Kmh.. o tii constant in 6000rpm cu 13% consum, nu ???  

Pai asa... oricat de sofer ai fi.. nu scoti medie sub 8-10% in consum mixt, ceea ce este fix pola.  

Eu cu un Polo 1.4 TDI.... vechi de 13 ani, scot 6% in consum mixt, oricum l-as calca... iar daca merg economic ating cifra de 4.5%.. din cartea tehnica, ca si cand ar fi masina noua.

Edited by rosix, 17 October 2018 - 10:56.


#22
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

View PostTestosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:52, said:

Daca folosesti turatia aia doar cand depasesti este cat de cat OK, dar daca sa zicem pe autostrada vrei sa-i dai viteza atunci vei merge constant cu 5000RPM, iar daca vei merge constant la peste 4000 RPM vei avea consum. Ca sa scoti consumul din cartea tehnica trebuie s-o tii undeva la sub 120km/h, de altfel cred ca scrie treaba asta in cartea tehnica.

La 170km/h ai 3800 rpm intr-a 6-a... n-ai nevoie de mai mult nicaieri in lume

#23
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,890
  • Înscris: 27.01.2016

View Post-Jinx-, on 17 octombrie 2018 - 10:56, said:


La 170km/h ai 3800 rpm intr-a 6-a... n-ai nevoie de mai mult nicaieri in lume
Pai si-atunci la 3800RPM scoate consum de 13l/100?

#24
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
In articolul de pe yt e vorba de consum...? Parca e vorba de supraincalzire motoare de 1 litru si incendiu, din cauza racirii, nu se spune nimic de viteza,consum!

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mai contează şi etajarea cutiei de viteze, nu numai motorul. Aici este un articol foarte interesant, unele chestii nu le ştiam nici eu.

#26
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostTestosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:57, said:

Pai si-atunci la 3800RPM scoate consum de 13l/100?


Probabil a scos 13% pe distanta f scurta cu schimbat la rosu. oricum este irelevant, motorul ala nu consuma atat.

#27
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Inclusiv compozitia de materiale din chiulasa motorului pt a nu crapa cum este in cazul de fata. Da aluminiul este un bun conductor de caldura dar este extrem de fragil deci asta ar fi cauza distrugerii motoarelor de la Ford. Probabil existe anumite defecte de fabricatie care duc la asemenea dezastre probabil 10% din numarul total de motoare fabricate. Sa retraga toate motoarele? Probabil nu dar intotdeauna am privit cu suspiciune cei 125 cp scosi din motorul de 1 litru de la Ford. Oamenii care vor sa se foloseasca in timp mai indelungat de masina vor cauta despre aceste probleme si se vor tine departe de motoarele respective.

#28
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006

View PostTestosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:57, said:

Pai si-atunci la 3800RPM scoate consum de 13l/100?
La viteze mari, peste 110 km/h, frecarea cu aerul are un rol foarte important in cresterea consumului.

#29
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

View PostTestosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:57, said:


Pai si-atunci la 3800RPM scoate consum de 13l/100?

Nu..la 170kmph scoate 8.5  . I-am si zis OP ca ori era stricat ori nu stia el sa conduca

View PostNytro84, on 17 octombrie 2018 - 11:25, said:

Inclusiv compozitia de materiale din chiulasa motorului pt a nu crapa cum este in cazul de fata. Da aluminiul este un bun conductor de caldura dar este extrem de fragil deci asta ar fi cauza distrugerii motoarelor de la Ford. Probabil existe anumite defecte de fabricatie care duc la asemenea dezastre probabil 10% din numarul total de motoare fabricate. Sa retraga toate motoarele? Probabil nu dar intotdeauna am privit cu suspiciune cei 125 cp scosi din motorul de 1 litru de la Ford. Oamenii care vor sa se foloseasca in timp mai indelungat de masina vor cauta despre aceste probleme si se vor tine departe de motoarele respective.

Te inseli. Problema a fost deoarece un furtunas ce trecea prin apropierea turbinei nu era rezistent la temperatura si ceda. Au rezolvat-o de mult.

Motorul nu e fragil...e foarte robust. Sunt multe exemplare la 500 k km

Nu cunosc nici un caz de bloc motor fisurat..

View Postarab, on 17 octombrie 2018 - 11:06, said:

In articolul de pe yt e vorba de consum...? Parca e vorba de supraincalzire motoare de 1 litru si incendiu, din cauza racirii, nu se spune nimic de viteza,consum!

Vezi ca ti-am zis mai sus de u de era problema cu incalzirea. S-a rezolvat prin Technical Service Bulletin

View Postspooky51, on 17 octombrie 2018 - 11:49, said:


La viteze mari, peste 110 km/h, frecarea cu aerul are un rol foarte important in cresterea consumului.

Teoretic ce spui e adevarat...dar Focusul de 1.4 tone 125 cp cu 2 persoane in masina nu sare de 9% la 170 regim constant  pe autostrada

Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:28.


#30
SineNomine

SineNomine

    Artisan Distiller

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 12.02.2012

View Postrosix, on 17 octombrie 2018 - 10:54, said:

Deci e super-laser frate.. treaba.  Ai motor de 1l, faci marketing cu tona, dar cand ai nevoie de demaraj calci mai mult pedala sa ajungi la 5000 rpm si iti creste consuul momentan la 13%, nu?  Si daca mergi pe autostrada, constant cu viteza de 130-150Kmh.. o tii constant in 6000rpm cu 13% consum, nu ???  

Pai asa... oricat de sofer ai fi.. nu scoti medie sub 8-10% in consum mixt, ceea ce este fix pola.  

Eu cu un Polo 1.4 TDI.... vechi de 13 ani, scot 6% in consum mixt, oricum l-as calca... iar daca merg economic ating cifra de 4.5%.. din cartea tehnica, ca si cand ar fi masina noua.

La 130-150km/h, in treapta a 6-a este pe undeva intre 3000-3500RPM. Mie imi ia 7.5-8% mergand zilnic Bragadiru - Baicului plus alte drumuri.

Nu spune tu ca "oricum l-ai calca" nu treci de 6%, ca nu te cred.

#31
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014
Eu m-am prins de mult...majoritatea romanilor sunt atat de rupti in partea dorsala incat visul lor umed e sa aiba o masina de lux diesel cu 3000 de euro care sa consume 3%.

De aia avem atatea cazane pe roti in Romania la ora actuala cu 300k km"reali" .

"Dizelu e vis taica...ce daca tre sa sparg DPF si fumeg ca un mofo...circul ca un bo$$ cu consum 0.0001%"

:facepalm:

Kill me now pls.

Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:23.


#32
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
Masina aia ori era defecta, ori nu stii sa conduci. Cum sa scoti 13L? Ca nici in fostul meu Audi A5 cu peste 200 de cai nu scoteam 13 L. Doar nu mergi cu Hummerul.

EcoBoost este premiat ca motor si ca sistem. Si in continuare este unul dintre cele mai bune motoare din Europa, chiar daca vin din spate motoarele grupului PSA care la fel sunt premiate.

#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Caii aia ii trebuie hraniti. O masina pe benzina cu un aspirat tot cu 125cp cat crezi ca o sa consume ? Nu exista putere fara fum/ardere de combustibil.
Pe o masina de clasa mica e un motor perfect, pe o compacta as avea retineri.
Legat de fiabilitate nu cred ca sunt probleme, 300k km ar trebui sa mearga lejer. Si 0.9tce de la Renault e un motor reusit, nu am vazut probleme si multi au trecut de 200.000km. Iar consumul este comparativ cu 1.2 16v de 75cp insa e mai performant. Sunt o afacere buna, ideale pentru oras.

#34
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
A scos 13 pentru ca (probabil invatat cu diesel mare) nu a retrogradat si a apasat in disperare pe acceleratie! Asta e si motivul pentru care i s-a parut lesinat.
As putea sa pun pariu!

Edited by DannyMC, 17 October 2018 - 12:24.


#35
-Jinx-

-Jinx-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,208
  • Înscris: 02.03.2014

View Post-Jinx-, on 17 octombrie 2018 - 12:06, said:

Eu m-am prins de mult...majoritatea romanilor sunt atat de rupti in partea dorsala incat visul lor umed e sa aiba o masina de lux diesel cu 3000 de euro care sa consume 3%.

De aia avem atatea cazane pe roti in Romania la ora actuala cu 300k km"reali" .

"Dizelu e vis taica...ce daca tre sa sparg DPF si fumeg ca un mofo...circul ca un bo$$ cu consum 0.0001%"

:facepalm:

Kill me now pls.

Sa nu uitam....sa fie neaparat dar neaparat din grupul VAG

Daca nu e , e pacat lasat de la Dumnezeu...

Ce daca au sarit sute de lanturi pe 1.2 TSI din cauza mizeriei de intinzator hidraulic.

Ce daca au mintit ca nesimtitii cu noxele....VAG is life and there can be no life without VAG

Dumnezeu se scrie cu un singur D mare...dar la VAG toate literele sunt mari...ce alta demonstratie mai ai nevoie

Mic drop

:lol:

Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 12:31.


#36
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Si Ford-ul nemtesc din ce grup e ?
Marketingul e clar, efectul este cel scontat, ce mai conteaza restul...
On : motoarele astea consuma putin daca stai potolit intre 2000-3000 rpm, altfel....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate