Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 

Teapa Ford Ecoboost

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#109
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005
hai s o scurtam

puneti mediile pe care le aveti  pe bord  in mersul vostru si km intre schimburile de placute :) ( de ambreiaj nu mai zic)

daca aveti in zona ( 10 - 20 km / h ) si placutele pe la 15 - 30,000 k un schimb...lasati masina acasa. fie condusul nu e pt voi fie nu de masina aveti nevoie ca sa va deplasati.
apoi voribim de frana de motor.

si mai simplu - de cate ori ati avut nevoie sa atingeti pedala fricosului la un drum de 500 km si ce medie ati scos.

next please.

#110
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcloschkutza, on 23 octombrie 2018 - 15:11, said:

Consumul de la stat pe loc la ralanti e in litri / h, nu litri / 100km, ca stai Posted Image.
La o viteza (pe liber) de 30km/h (sa presupunem) consumul ala exprimat in l/100km se duce pe la cel putin 1.8 litri / 100km pentru ca turatia de ralanti in general creste cand masina e in miscare vs cand este pe loc.
Cat mergi in frana de motor daca ai 30km/h ? Dar scoasa din viteza?

Bre...ce drac borbim noi aici?
De ve incercam in teorie sa demonstram ceva ce practic nu este ?

#111
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Eu iti spuneam doar ca in practica nu are cum sa fie consumul de 0.6l / 100km, cel pe care il ziceai tu si ca atunci cand stai pe loc, consumul instant este exprimat in l/h :).
Altfel, in practica am grija sa scot pe liber in momentul in care calc frana pentru a ma opri complet. Asta pentru ca in general fie merg cu viteza constanta, fie sunt in decelerare (pe care incerc sa o prelungesc cat de mult se poate).
Evit cat se poate de mult mersul pe liber, singurele dati cand mai fac asta este la viteze de ~5-10km/h, cand se merge in coloana si coloana se taraie la propriu (accelerez un pic in treapta 1 si apoi scot pe liber) si asta pentru ca de obicei coloana merge mai incet decat pot eu merge (comod) in treapta 1.

#112
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View Postfoxbat, on 23 octombrie 2018 - 15:56, said:

si mai simplu - de cate ori ati avut nevoie sa atingeti pedala fricosului la un drum de 500 km

next please.
Next - tu citi km ai condus fara sa atingi pedalele masinii ?

#113
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,390
  • Înscris: 29.11.2001
of of, mai mai ...

Frana de motor este utila prin cu totul altceva decat scaderea consumului (care este, totusi, o realitate) - prin faptul ca rotile sunt in continuu in "legatura" cu motorul.

Mergand cu discutia catre frana de motor de urgenta (cea pe care o faci  pe gheata, zapada, in panta) acest aspect devine evident, dar nu inseamna ca doar in astfel de situatii este benefica / necesara.

#114
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 23.09.2005
e bine ca scoateti pe liber, mai ales ca masinile astea noi au pompa de ulei si de apa cu debit variabil. Si oricarui motor ii place, ca incins fiind, sa aibe mai putin ulei si antigel ca sa stea mai cald.
Mai ales pentru turbo e bun tratamentul asta, accelerezi puternic si apoi scoti pe liber :)

#115
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Cine spune ca merge pe liber ?
Nimeni, toti folosim la greu frana de motor, defapt mergem mai mult in frana de motor decat acceleram. Doar discutam teoria ECO de consum zero si astfel ca toti soferii sunt ECO si merg in frana de motor, frectie d.p.d.v. al consumului, insignifiant, apa de ploaie, bruma de pe iarba, ceata de dimineata, zatzu de cafea, un orgasm de juma de secunda.
Pe trafic urban demonstrez la oricine ca se scoate consum mai bun pe liber decat insistat cu ECOfrana de motor.
Doar ca nu e ok mers asa, nici ca stil (idiot) de condus, nici pt motor mai ales, cu toate pompele cu debit variabil.

Pt mine frana de motor (daca exista, nu ce apa de ploaie e la 1.0 ecoboost) inseamna cu totul altveva decat condus ECO, avand un stil mai aprig de pilotaj.

Cea buna buna  frana de motor era la Dacia 1300 mai ales ca avea jiglorul de ralanti infundat



#116
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005

View Postadrian_r5, on 23 octombrie 2018 - 17:51, said:

Next - tu citi km ai condus fara sa atingi pedalele masinii ?
la motocicleta - 180 km Bucuresti - Siriu - Sarata Monteoru - Trovantii Babele (numai asfalt), lasat moto in sat jos
La masina - Bucuresti - Ferry Chiciu

astea 2 recente, vorbim de iesierea din Bucuresti

In afara - Makaza - Keramoti

Ruse - Troyan

moto - V2 si monocilindru ( 1000cmc si respectiv 660)
masina -- 1.6 si 2 L , 4 in linie. A, si un 2.5

astea din ce mi amintesc ca nu stau sa numar pedalele..

prin vest nu mai zic ( din Ungaria in Elvetia cred ca am franat de 10 ori..

#117
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View Postfoxbat, on 23 octombrie 2018 - 20:24, said:

cred ca am franat de 10 ori..
Eu ma refeream la toate 3 pedalele (sau 2 sau chiar 4 ... dupa caz) ... nu doar la pedala de frina ;)

#118
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
Uitati ce potent e acest motor Posted Image

Attached Files



#119
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De fapt cutia e cam rustica, cel putin pe masina testata acolo. Pierdere de putere de 25% !?

Adica gaz ars degeaba.
Asta-i pierdere de transmisie integrala permanenta heavy duty, nu de turism 2WD.

#120
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Lucru normal si valabil si la alte utilaje mai potente.
Calmati-va

Attached Files



#121
radulescu328

radulescu328

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,178
  • Înscris: 02.10.2015
Detin un FF Wagon 1.0 cu 125 CP. De Revelion am plecat din Covasna in R.Ungaria , 4 persoane  si portbagajul pana la plafon plin cu diferite chestii.  Cauciucuri de iarna Nokian cred. Pe bucatile de autostrada am condus  intre 140- 150 km/h. Benzina de 100 de la Mol. Consum verificat la Peco plin pe plin 6 l/100 km. Datorita frecarii aerului de caroserie , consumul creste exponential cu cresterea vitezei de deplasare. Pe traseul de 150 km Covasna Buzau via DN 10 Brasov Buzau am scos si 5,2 l consum.

#122
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

View PostPSC, on 19 octombrie 2018 - 10:17, said:

Cine ți-a spus asta?
De viteză de croazieră ai auzit? Acolo ai regimul de mers cel mai economic.
Cu o mașină cu CV manuală Ăźn 5 trepte nu poți merge economic Ăźn primele trei trepte de viteză, acelea sunt pentru demaraj. Mersul economic este din treapta a patra Ăźncolo.
Dacă vitezomterul este corect Ăźmpărțit și etalonat, consumul economic Ăźl ai acolo unde acul lui are poziția verticală. La mine, conform lui, viteza este de 120 km/h. Și Ăźntr-adevăr, la 120 km/h am consumul cel mai mic - prin asta, ĂźnțelegĂąnd cel mai mic consum Ăźn cel mai bun timp de deplasare.
Dacă merg cu 100 km/h consumul instantaneu este mai mic decĂąt la 120, Ăźnsă consumul total este mai mare (din A Ăźn B) deoarece merg mai mult timp, deci motorul funcționează mai mult.

Doamne fereste... Instant e mai mic dar total e mai mare. Acel instant il masori in l/100km sau in l/h?

#123
cristian_lp

cristian_lp

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 20.05.2020

 Testosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:52, said:

Daca folosesti turatia aia doar cand depasesti este cat de cat OK, dar daca sa zicem pe autostrada vrei sa-i dai viteza atunci vei merge constant cu 5000RPM, iar daca vei merge constant la peste 4000 RPM vei avea consum. Ca sa scoti consumul din cartea tehnica trebuie s-o tii undeva la sub 120km/h, de altfel cred ca scrie treaba asta in cartea tehnica.

la peste 120km/h cam orice masina are consum mare, unele chiar f mare in functie de motorizare.

#124
crystyan83

crystyan83

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 342
  • Înscris: 03.03.2011
Buna ,sunt pe cale sa imi iau masina si nu stiu prea multe de motorizare 1.0 ecoboost,am gasit un combi din 2014,130k km la un pret foarte bun..
https://www.olx.ro/o...14-IDe0QQu.html
Eu detin un Ford focus 2 tot pe benzina 1.6 aspirat din 2005 tot combi.Daca iau asta sunt sanse sa fiu nemultumit de cum trage motorul?Nu sunt genul sa o calc ,merg regulamentar dar ma intereseaza daca bag 4 pers. in masina si plec la drum ,am de urcat delauri ,trage sau ma rog de ea..

#125
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,961
  • Înscris: 06.04.2007
Daca esti multumit de 1.6 aspirat, de asta vei fi sigur multumit, e varianta de 125 cp.
Nu te rogi de ea incarcata, te duce ok.

Atentie insa la ofertele foarte bune, omu e vanzator de masini, pretul asa la o prima cautare e sub pretu pietei.

#126
crystyan83

crystyan83

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 342
  • Înscris: 03.03.2011
Ma duc sambata sa o vad,vanzatorul isi lauda marfa dar la fata locului se vede cel mai bine...vad si parerei pro si contra de aceasta motorizare...eu nus genul sa o calc sa fac demarajae dar nici nu imi place cand tre sa bag bani in ea ca pica incontinuu cate ceva..altii spun ca sunt problematice motorizarile ecoboost..nu mai stii dupa cine sa te iei

Edited by crystyan83, 10 September 2020 - 22:50.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate