Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Teapa Ford Ecoboost
#1
Posted 17 October 2018 - 09:42
Ani buni Ford a creat un fel de aura misterioasa asupra motorului de 1l benzina turbo, care permitea intre 100CP si 125cp.
Era laudat peste tot in presa, pus on display pe la saloanele auto, si primea premii pe banda. Jurnalistii nu conteneau cu metafore. Daca cautati prin 2014 specificatii exacte sau grafice dyno, Google nu gasea nimic. Era foarte frustrant. Iata ca BBC incepe sa lumineze putin mirifica minciuna Ford. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7iGDEqRBr14?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De fapt, sub o anumite cilindree, pentru o greutate ce nu variaza foarte mult, fiabilitate scade enorm, iar diferenta consumul real vs ciclul ideal de folosire ajunge sa fie enorma. Motorul de 1l a venit la fix pt Ford, pt ca incepea scandalul Diesel. Cilindree mica, consum mic, cai putere destui (la prima vedere) si emisii de CO2 scazute. "Extrem de Perfect" Eu am condus un astfel de motor, pe un Ford Ecoboost de 100 CP in Germania (inchiriere). Am avut consum mediu de 13l/100 Km si nu pot zice ca am exagerat, doar ca masina era extrem de lenesa. Desigur, ei declara 5.3l/100Km! Nu sunt nebun sa ii cred, dar cand realitatea bate de 2.5x declaratiile, avem o problema, mai ales cand e vazut ca o alternativa economica/ecologica la diesel. Quote Motor & Getriebe 1,0 l EcoBoost, 74 kW (100 PS), Start-Stopp-System, 6-Gang-Schaltgetriebe, Euro 6d-TEMP CO2-Emissionen 121 g/km kombiniert Verbrauch 5.3 L/100 km kombiniert The 1L Ecoboost makes 123 HP and 148 lb-ft of torque, and 90s% of that torque you get from 1350 - 5375 RPM. Daca ajungi cu ea la 5000 RPM, cred ca suge ca un ///M In fine, exista probleme cu cilindreele mici, pe care prea putini vor sa le vada, pe ideea ca ei merg doar din pct A in pct B, legal. UK e o piata imensa, iar departementele de marketing reactioneaza rapid, daca astfel de articole apar. In Romania, nici macar recall-urile globale nu prea ajung, iar la o zi de la expirarea garantiei, esti singur in ploaie. Attached Files
Edited by Dany_Darke, 17 October 2018 - 10:25.
|
#2
Posted 17 October 2018 - 09:53
Asta am scris eu acum cateva zile aici pe forum:
Chiar zilele trceute am inchiriat un EcoSport 1.0 125 automat in Munchen (asa s-a nimerit), dupa aprox 400km pot spune: Strict legat de motor: + - silentios atat in ture mici cat si mari - nu vibreaza la relanti, nici macar la rece, vb totusi de un L3 - f. economic in oras si la vit. de pana in 120km/h (aerodinamica de sifonier) - destul de sprinten (sigur pe Focus se misca mai bine, mai ales la vit. mare) - nu l-am simtit sa gafaie dupa 5000rpm si nici la 6000rpm minusuri: - consum mare dupa 120km/h (repet, aerodinamica de sifoier) 130km/h 7-7.5% 140km/h 8-8.5% (desi are doar 2900rpm) 160km/h 11.5-12% La 90km/h consuma aprox 4.5% - cutia retrograda imediat cand ajungea turatia la 17-1800rpm, probabil este destul de mort sub aceasta turatie (bine eram si 4) - zgomot ascutit la peste 5000rpm Masina avea 4k km, Cb-ul indica 7.2% consum mixt, am predat-o la aprox 4.4k km cu un consum de 7.4%. Sigur pus pe Focus acest motor scoate consum ceva mai bun si sigur este mai sprinten. Comparat cu orice 1.6 aspirat, acest motor este mai economic si trage mai bine. |
#3
Posted 17 October 2018 - 09:57
eu zic ca nu poate fi considerat teapa. este imposibil de sustinut din partea unui cumparator ca se considera inselat in momentul in care a luat decizia sa ia un motor in 3 cilindri cat o sticla de lapte. omul ala daca s-a gandit ca va ajunge cu motorul la 100.000 km intreg inseamna ca fumeaza ce bun si vrem si noi
|
#4
Posted 17 October 2018 - 09:58
Ecosport si Fiesta se vand ca painea calda.
Oamenii cauta masini mici, de oras sau macar unele ce primit o garda la sol mai mare, cu pozitie mai sus. E uimitor ca ai avut un astfel de consum, mai ales cu cutie automata. Eu am avut cutie manuala, iar adesea ziceam "hai ca poti, hai ca poti, jigodie!" Cumparatorii nu sunt toti ingineri, iar maketingul lucreaza: - motor cilindree mica - 100 cp - consum mic - impozit mic - asigurare mica Edited by Ahasverus, 17 October 2018 - 10:00. |
#5
Posted 17 October 2018 - 10:03
Ahasverus, on 17 octombrie 2018 - 09:42, said:
Eu am condus un astfel de motor, pe un Ford Ecoboost de 100 CP in Germania (inchiriere). Am avut consum mediu de 13l/100 Km si nu pot zice ca am exagerat, doar ca masina era extrem de lenesa. Desigur, ei declara 5.3l/100Km! Nu sunt nebun sa ii cred, dar cand realitatea bate de 2.5x declaratiile, avem o problema, mai ales cand e vazut ca o alternativa economica/ecologica la diesel. Deci tu imi zici ca 100cp la o masina de minim 1.4 tone e lenes...NORMAL ca e lenes. Dac vroiai sprintar trebuia sa iei 1.5 150cp Cat despre consum...ori era stricat ori nu stii sa conduci. Am focus mk3,5 cu Ecoboost de 1.0 125 CP si in turcia pe autostrada la 170 consuma 8.5% In Romanica la 130 nu consuma mai mult de 6 In oras nu am scos mai mult de 10.3 niciodata (vara cu A/C si trafic de Mamaia in sezon estival) zile_san, on 17 octombrie 2018 - 09:57, said:
eu zic ca nu poate fi considerat teapa. este imposibil de sustinut din partea unui cumparator ca se considera inselat in momentul in care a luat decizia sa ia un motor in 3 cilindri cat o sticla de lapte. omul ala daca s-a gandit ca va ajunge cu motorul la 100.000 km intreg inseamna ca fumeaza ce bun si vrem si noi Sare de 250000km ecoboost-ul ...asa ca fapt divers. Sunt multi oameni care au sarit si de 500 000 Ahasverus, on 17 octombrie 2018 - 09:58, said:
Cumparatorii nu sunt toti ingineri, iar maketingul lucreaza: Motorul e foarte bun....marketing-ul e alta mancare de peste Ca fapt divers automata consuma mai mult decat manuala Alt fapt divers varianta de 100cp are cutie in 5 trepte...cea de 125 cp are cutie in 6 trepte (manuala) Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 10:04. |
#6
Posted 17 October 2018 - 10:10
#8
Posted 17 October 2018 - 10:21
Nicio masina nu consuma cat declara producatorul, dar in niciun caz nu exista diferente atat de mari.
https://www.spritmon...1.0&powerunit=2 Pt Focus 1.0 125cp media este de 6.63, medie facuta de 298 de utilizatori. Edited by ionutMembruAnonimut, 17 October 2018 - 10:21. |
#9
Posted 17 October 2018 - 10:25
6.63 e un pic optimist.
Doar daca faci preponderent drumuri lungi. In oras daca nu e aglomerat si conduc predictiv(nu accelerez ca idiotul sa pun frana la semafor in 10 m) scot 7.5% Daca ma grabesc...9.5/10 e uzual Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 10:26. |
#10
Posted 17 October 2018 - 10:32
Este vb de consum mixt. Oricum, nu totulse rezuma la Romania sau la Bucuresti.
|
|
#12
Posted 17 October 2018 - 10:35
ionut_ionut, on 17 octombrie 2018 - 10:21, said:
Nicio masina nu consuma cat declara producatorul, dar in niciun caz nu exista diferente atat de mari. |
#13
Posted 17 October 2018 - 10:40
Cu un motor cu cilindreea de 1 l n-ai de ce sa ajungi la 5000 RPM, daca vrei viteza atunci iti iei un motor mai puternic.
Edited by Testosteron, 17 October 2018 - 10:40. |
#14
Posted 17 October 2018 - 10:41
danpet, on 17 octombrie 2018 - 10:35, said:
Te contrazic...Corsa mea (B din '94) motor de 1.4 benzina 8 valve,60CP,consuma...exact cat scrie in carte: 5.2/100 la 90km/h si 6.8/100 la 120km/h...sau poate ca la vremea aia producatorii nu minteau ca acum Nu mint producatorii. Testele sunt standardizate, Normal ca toti si-au reglat motoarele sa scoate minim pe test. Nu or fi alea valori realiste dar sunt valorile adevarate pentru conditiile dictate pentru teste. P.S. toti producatorii urmeaza aceeasi procedura standard de test |
#15
Posted 17 October 2018 - 10:41
Ţeapa e următoarea: dacă vrei maşină sprintenă, nu trebuie să te uiţi la valori mai mici de 130 CP, dacă vorbim de mase până în 2000 kg.
Trebuie să ştii ce vrei: să te mişti repede, sau să plăteşti taxe mici. Pentru taxe mici trebuie să te mişti lent. De unde ştiu? Din propria experienţă. Am luat o maşină strict pe criterii estetice şi financiare, nu de performanţă. 110 CP la o maşină de 1400 kg masă proprie e insuficient. |
|
#16
Posted 17 October 2018 - 10:42
Testosteron, on 17 octombrie 2018 - 10:40, said:
Cu un motor cu cilindreea de 1 l n-ai de ce sa ajungi la 5000 RPM, daca vrei viteza atunci iti iei un motor mai puternic. Nu stii diferenta dintre viteza si acceleratie...esti sigur ca ai carnet? Ajung des la 5000 cand vreau sa depasesc.....retrogradez intr-a 2-a sau a 3-a si ii dau pedala. Acolo ai numarul maxim de CP si cand depasesti trebuie sa o faci cat mai rapid Edited by -Jinx-, 17 October 2018 - 10:44. |
#17
Posted 17 October 2018 - 10:42
#18
Posted 17 October 2018 - 10:49
SineNomine, on 17 octombrie 2018 - 10:42, said:
Pai tocmai cu un motor din asta ajungi la 5000-6000 RPM daca vrei demaraj. La Focus zona rosie incepe la 6500 RPM. Edited by Testosteron, 17 October 2018 - 10:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users