Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina noua - buget limitat
Last Updated: Oct 23 2018 22:09, Started by
AdrianP1990
, Oct 16 2018 16:10
·
0
#19
Posted 16 October 2018 - 19:57
Eu chiar am fost ieri pe la Ford să văd cât e un preț pentru Fiesta...varianta Titanium cu multe dotări inclusiv pachet iarnă, cameră spate, etc am scos-o la 13500 euro cu rabla. Varianta Fiesta Active care după părerea mea e mai arătoasă (are jante 17inch, sistem audio B&O, bord LCD, faruri LED etc) e 14300 în varianta cea mai dotată Active 2 (preț cu rabla, dacă nu ai rablă se adaugă 2000 lei cam cât costa un tichet)
20181016_205221.jpg 146.9K 79 downloads |
#20
Posted 16 October 2018 - 20:18
AdrianP1990, on 16 octombrie 2018 - 16:10, said:
Salut, As dorii sa achizitionez o masina noua, buget ~13-14k euro. Stiu ca pierzi multi bani in timp, etc. doar ca nu am timp de reparatii si prefer ceva nou. Ideea e ca, parerea mea personala, o masina noua, bine intretinuta, ~10 ani nu prea ai probleme cu ea. Ce v-ati luat sau ce m-ati sfatui sa iau in bugetul asta? Prefer diesel deoarece o sa merg mai mult de 80% din km extern. Va multumesc! |
#21
Posted 16 October 2018 - 21:02
Fiind vorba de termen lung si drumuri lungi poate reusesti sa suplimemtezi cu cateva mii bugetul pt a trece de cateoria diesel lowcost (301, Tipo).
Daca nu, cu Astra J 1.4T am scos consumuri decente la drum lung si se incadreaza in buget. In oras are consumuri normale ca e grea dar afara e ok, am fost multumit de consum. Din ce zice lumea 1.0 TSI are consumuri chiar mai bune. Ar trebui sa fie ok chiar si cel de 85 daca nu poti sa urci la cel de 115 si nu obisnuiesti sa te duci in ture mari gen 5000rpm si peste unde e destul de slab cel de 85. Eu nu agreez in mod deosebit astfel de motoare gen 1.0tsi din alte considerente, mai ales cand am alternative dar nici nu le exclud dar pt ce vrei tu, e f bun. Dpdv al dinamicii n-as avea nicio problema sa conduc un 1.0tsi 85 la drum lung sau foarte lung. Ce masina/motor ai avut pana acum? Edited by underb, 16 October 2018 - 20:59. |
#22
Posted 16 October 2018 - 21:22
Tovarăși colegi, scoți un consum de 5 extraurban cu un benzinar doar dacã mergi cu 90km/h în ultima treaptă de viteză. Altfel mai adăugați vreo 2 litri. Minim.
P.S. Am ambele tipuri de motoare în ogradă. Și nici cu dieselul nu reușesc să am un consum atât de scăzut. Edited by sfantu.dracu, 16 October 2018 - 21:23. |
#24
Posted 16 October 2018 - 22:42
Octavian_SK, on 16 octombrie 2018 - 22:37, said: Confirm consumul la masina aia; 5L/100 Km pe autostrazile din Austria - Ungaria Altfel as recomanda Corolla Degeaba confirmi, ca ei nu te cred. Eu le-am spus ca aveam 4 la suta cu Jetta de 2.0 tdi 140 cp pe aceleasi autostrazi si am auzit toata gama, de la politicoase oftaturi neincrezatoare, pana la marlanii de sant. |
#25
Posted 16 October 2018 - 23:07
#26
Posted 17 October 2018 - 06:25
Octavian_SK, on 16 octombrie 2018 - 23:07, said: Poate au dreptate; eu l-am crezut odata pe unu cu Metzingen-ul, am fost si nu prea am fost incantat ....da sigur eu am fost de vina Vad ca tii si cu Real, deci clar la tine e problema. Ontopic, discutiile despre cat consuma o masina sunt nesfarsite, ce e cu adevarat clar e ca stam prost cu ascultatul si unei a doua pareri. Subsemnatul included, dar macar constientizez si fac eforturi sa imbunatatesc ceva. Sunt curios cati dintre cei care nu cred in consumuri bune si f bune au avut o masina buna sub fund, vorbesc de masini normale, dar dotate decent, in intervalul de pret de pe la 25000 euro pret achizitie. Ca asa, de pe margine, putem bate din gura ... |
#27
Posted 17 October 2018 - 08:36
@Xavier_em Bucuresti
@underb Logan 1.5 dci, VW golf 6 1.6 diesel 105 hp, vw golf 7 2018 1.6 diesel 115hp pe care o conduc acum dar este masina de companie. Cu toate cele 3 am avut consum f bun la drum lung. ~5l/100 O sa fac drumuri sapt viitoare pe la dealeri sa vedem poate prind vreo oferta. Legat de motoarele 1.0 mi se par cam "moarte", la fel parerea mea personala. Am condus un polo din 2017 cu motor de 1.0, nu stiu cati hp, dar mi se parea foarte slab. |
#28
Posted 17 October 2018 - 08:45
AdrianP1990, on 17 octombrie 2018 - 08:36, said: Legat de motoarele 1.0 mi se par cam "moarte", la fel parerea mea personala. Am condus un polo din 2017 cu motor de 1.0, nu stiu cati hp, dar mi se parea foarte slab. Alea turbate in schimb trag numa bine daca stii sa folosesti pedala de acceleratie. |
|
#29
Posted 17 October 2018 - 10:55
Pentru distante lungi diesel is the way to go. Tocmai incep sa apara primele studii conform masinile pe benzina cu injectie directa arunca mai multe particule in atmosfera (mai ales la rece) fata de dieselele echipate cu filtru de particule, asa ca in curand vom vedea si un "petrolgate" si GPF.
|
#30
Posted 17 October 2018 - 11:14
spooky51, on 17 octombrie 2018 - 10:55, said:
Pentru distante lungi diesel is the way to go. Tocmai incep sa apara primele studii conform masinile pe benzina cu injectie directa arunca mai multe particule in atmosfera (mai ales la rece) fata de dieselele echipate cu filtru de particule, asa ca in curand vom vedea si un "petrolgate" si GPF. Au aparut deja benzinarele cu GPF. Vezi la Renault si VW, 1.33 TCe si 1.5 tsi |
#31
Posted 17 October 2018 - 12:32
@AdrianP1990:
Ca observatie personala, ofertele de la reprezentanta din Bucuresti si imprejurimi sunt mai slabe(scumpe) decat in provincie. Are sens daca ne gandim cate masini se vand in Bucuresti. Eu am luat masina din Bistrita(fiind din Buc), si iti recomand si tie sa cauti oferte la reprezentante mai departe de orasele mari. Ai sanse sa gasesti mai ieftin cu cateva site de euro pana la peste omie. Ca si logistica, te poti duce tu sa ridici masina, sau ti-o aduc acasa pe platforma. In al doilea caz te costa ceva, dar per total e posibil sa iesi mult mai ieftin. Edited by Xavier_em, 17 October 2018 - 12:40. |
#32
Posted 17 October 2018 - 13:04
AdrianP1990, on 17 octombrie 2018 - 08:36, said:
@Xavier_em Bucuresti @underb Logan 1.5 dci, VW golf 6 1.6 diesel 105 hp, vw golf 7 2018 1.6 diesel 115hp pe care o conduc acum dar este masina de companie. Cu toate cele 3 am avut consum f bun la drum lung. ~5l/100 O sa fac drumuri sapt viitoare pe la dealeri sa vedem poate prind vreo oferta. Legat de motoarele 1.0 mi se par cam "moarte", la fel parerea mea personala. Am condus un polo din 2017 cu motor de 1.0, nu stiu cati hp, dar mi se parea foarte slab. Edited by underb, 17 October 2018 - 13:06. |
#34
Posted 18 October 2018 - 16:18
Eu in loc de masina noua recomand un SH cu max 2 ani vechime si <20.000 rulati. Gasesti la 2/3 din pretul initial si, daca a fost exploatata corect, e ca noua. Ca exemplu, eu am luat de la un dealer Mazda 6 2.2 Revolution AT, 18 luni vechime, 20.000km cu 23.000 euro fata de 33.000 cat era pretul de nou.
Mai gasesti pe la licitatii pe-afara masini foarte putin rulate la preturi excelente, dar trebuie sa cunosti pe cineva care le are cu astea. |
#35
Posted 18 October 2018 - 16:27
AdrianP1990, on 17 octombrie 2018 - 08:36, said:
... Legat de motoarele 1.0 mi se par cam "moarte", la fel parerea mea personala. Am condus un polo din 2017 cu motor de 1.0, nu stiu cati hp, dar mi se parea foarte slab. |
#36
Posted 18 October 2018 - 18:39
Nu stiu cat mai merita dieselul mai ales cand vb de clasa compacta, ascutitorile turbo sunt f economice si destul de nervoase chiar si la turatii mai mici.
1500-2000e vor fi f greu de recuperat. Diferenta de consum este destul de mica, chiar si in regim ex. urban. Edited by ionutMembruAnonimut, 18 October 2018 - 18:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users