Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Auto Rulate Reprezentanta

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Nu mai generalizati. Exista cazuri si cazuri.
De exemplu sambata am vazut un Multivan la PBN in showroom cu discount de la 50.000+ la 32.000 euro. Pentru cine cauta asa ceva mi sa parut super pret. Masina noua, zero km, care a stat in showroom. Avem si colegul cu Q7 aici pe forum care tot asa, a luat-o din showroom si a prins pret cu discount foarte bun.
Pe de alta parte sunt unele de drive test rupte in doua. Daca unii dintre voi au bun simt si fac test drive responsabil, nu inseamna ca asa face toata lumea.
Saptamana trecuta am fost la Ford in Chitila cu un coleg sa vedem un Mondeo 2.0 benzina 240 cai. Masina frumoasa, pret bun, 15.000 km. Dar evacuarile erau funigine, inclusiv ornamentele cromate. La cat jar vazuse masina aia, nu mai conteaza ce garantie ofera ei.
Iar dealerii si reprezentantele nu vor iesi in pierdere cu masinile, chiar daca sunt masini de drive test.
M-a amuzat anuntul asta ieri.
https://www.autovit....html#7b54eba412
Costa 27200 masina, net.

Ieri era 23.200.
Attached File  seria 3.jpg   187.99K   99 downloads

Edited by uhu10uhu, 16 October 2018 - 09:33.


#20
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,363
  • Înscris: 23.04.2007

 waterman, on 16 octombrie 2018 - 08:28, said:

Nu mai vorbiți prostii. E un coleg aici care a zis că dacă vreunul din ăia care s-au preumblat prin mașină are HIV, TBC, ciumă bubonică ceva de genul ăsta ce faci ? Iei boala și tu ?

Și nu te-ai gândit niciodată la asta, nu-i așa ?

Mașină nouă boss nu iei cu miros de la picioarele altora.

Hai lasa ca nu absolut orice jegos merge la test-drive.
Mai degraba in ratb sau metrou iei ceva.

#21
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,906
  • Înscris: 07.11.2006

 bobocul, on 16 octombrie 2018 - 06:29, said:

O parere ca sofer fara cunostinte de mecanica auto. O masina Test drive a fost supusa la chinuri de zeci de picioare. Fiecare posibil client a forjat-o sa vada ce poate. Motor nou la care nu s-a respectat recomandarea ca in perioada de inceput sa circuli pana la o anumita viteza, sa nu o fortezi etc. Daca a fost expusa in Showroom dar are 10-20 mii km, clar a fost si masina de test drive.  Masinile primite la buy-back sau din leasing parca ar mai merge daca nu au fost recuperate (leasing) de la firme, unde soferul poate nu a avut grija de ea.

Intr-adevar,fara cunostinte de mecanica.
Din legiunile de masini SH care circula bine mersi pe soselele patriei centenare,cate oare n-au fost supuse la chinuri de zeci de picioare sau forjate pana la limite,sau soferul/proprietarul n-a avut grija de ea?Recomandare cu motorul nou era valabila pentru vehiculele de genul Dacia 1300,Skoda 100 sau Lada 1500.
Pentru alea de acum nu mai e valabila.Doar un exemplu in acest sens:in "antichitate" exista recomnadarea sa nu pleci de loc pana nu s-a incalzit motorul.Acum,acest lucru este total contraindicat.

#22
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Merita doar la masini scumpe si doar daca au cateva luni vechime si reducere mare, cel putin o treime dar din pretul real nu cel de lista.

Edited by ionutMembruAnonimut, 16 October 2018 - 10:07.


#23
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

 ionut_ionut, on 16 octombrie 2018 - 10:05, said:

Merita doar la masini scumpe si doar daca au cateva luni vechime si reducere mare, cel putin o treime dar din pretul real nu cel de lista.
anul trecut a fost un anunț că lidl a cumpărat o flotă BMW seria 3 cu 50% discount. noi niciodată nu o să obținem așa ceva. dar lidl le va folosi 9 luni, sub 20k km și o să le vândă la prețul de achiziție sau puțin sub. win - win.

#24
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006

 bobalex18, on 16 octombrie 2018 - 10:11, said:

anul trecut a fost un anunț că lidl a cumpărat o flotă BMW seria 3 cu 50% discount. noi niciodată nu o să obținem așa ceva. dar lidl le va folosi 9 luni, sub 20k km și o să le vândă la prețul de achiziție sau puțin sub. win - win.

Chiar mai mult de atat, se pare ca isi deschid autohaus pentru masinile alea pe care le vor vinde.
https://economie.hot...r-fara-chip.htm

https://translate.go...t-text=&act=url

Edited by uhu10uhu, 16 October 2018 - 10:25.


#25
d-ardeleanu

d-ardeleanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,576
  • Înscris: 12.02.2008
Eu am cumparat o masina de drive-test, Ford Focus, adusa in tara in 2001, care culmea...merge si azi...nu am avut probleme majore cu ea, mai mult la motor nu am umblat niciodata...masina a fost intretinuta corespunzator de dealer, de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat.

#26
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Da... si eu am avut Mondeo adus de afara cu 200k si 2 ani a fost perfect, dupa l-am dat.... si nu stiu ce au facut aia cu el inainte...., foarte multumit de el...
dar... sa spui ca : "de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat."
Pe bune ??? Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Se produce special pentru drive test ?????
Eu am zis mai sus ce experienta am avut cu masina de test de dealer...
Si DA, abuzam de ele in test... si eu si toti cunoscutii mei !
Cum vrei sa stii daca masina e ok? - ca sta bine pe sosea, ca nu te rastorni la orice manevra, ca te poti baza intr-o depasire, ca motorul de destul de potent pentru masina.... etc?
Sa dai o tura in curtea dealerului poate face oricine - dar ramai cu ... ce misto masina, miroase bine... cat loc e in ea.... ce de butoane are... si altele...
Nu ma intereseaza parerile chibitilor sau "experitlor" platiti pentru reclama - trebuie sa ma conving eu ce poate masina si cum ma simt in ea! - restul e gargara!
Din motivul asta am renuntat sa iau noul Duster (de care am abuzat in test on si offroad) si am luat alt suv, care imi sadisfacea toate pretentiile.
Pot fi si masini OK - dar e pacat sa o iei de test (parerea mea), eventual de showroom si doar dupa o negociere serioasa.

#27
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

 d-ardeleanu, on 16 octombrie 2018 - 11:48, said:

Eu am cumparat o masina de drive-test, Ford Focus, adusa in tara in 2001, care culmea...merge si azi...nu am avut probleme majore cu ea, mai mult la motor nu am umblat niciodata...masina a fost intretinuta corespunzator de dealer, de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat.
In general acele masini sunt cumpărate de dealeri de la Fabrica, nu exista atenție la detalii mai mare sau mai mica :) toate trebuie sa respecte un standard de calitate.

#28
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 adisz, on 16 octombrie 2018 - 10:00, said:

Doar un exemplu in acest sens:in "antichitate" exista recomnadarea sa nu pleci de loc pana nu s-a incalzit motorul.Acum,acest lucru este total contraindicat.
Doar la diZal se aplica , la benzinar poti sa stai cat vrei la ralanti ca nu se f**e nimic !

 d-ardeleanu, on 16 octombrie 2018 - 11:48, said:

... de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat.
De obicei marmota invelea ciocolata ! De unde le scoti mai prostiile astea , din putul gandirii ?

#29
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018
reducerea nu-i prea mare,2000 îți lasă din cei 30.000 mai rămân 4000iar dacă a dus o prăpădeală de mașină la rabla el a dat de nouă exact căt dai tu pe ea rulată 20000 de km

#30
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,385
  • Înscris: 29.11.2001
Sa raspund la intrebarea initiala: merita, de ce nu? Masinile sunt (in mod normal) mai bine ingrijite decat cele din targ / aduse. De aici incolo ... tine de noroc.

O masina la fel de "tanara" din targ este vanduta - de obicei - ori pentru ca are / a avut o problema, ori ca cel care o vinde a stiut din start acest lucru, si oricum si-a bagat picioarele.

 bobocul, on 16 octombrie 2018 - 06:29, said:

O parere ca sofer fara cunostinte de mecanica auto. O masina Test drive a fost supusa la chinuri de zeci de picioare. Fiecare posibil client a forjat-o sa vada ce poate. Motor nou la care nu s-a respectat recomandarea ca in perioada de inceput sa circuli pana la o anumita viteza, sa nu o fortezi etc. Daca a fost expusa in Showroom dar are 10-20 mii km, clar a fost si masina de test drive.  Masinile primite la buy-back sau din leasing parca ar mai merge daca nu au fost recuperate (leasing) de la firme, unde soferul poate nu a avut grija de ea.

Am luat in oct 2010 Kuga Mk1 de la ex-Romcar, masina care nu a fost neaparat de test-drive, dar a fost folosita de cine a apucat din Tiriac Auto, cand au avut nevoie, fara a da prea multi neuroni pe menajare.

Masina avea 2 ani, 35.000 km, am dat pe ea 19.600 EUR (15.000 EUR + TVA), am avut garantie extinsa inca 2 ani la ea, am dat-o unui prieten in oct 2017 cu 235.000 km, fara nici un fel de problema la motor / transmisie (si, in general, fara probleme majore de nici un fel). Jurnalul in detaliu poate fi gasit aici pe forum.

PS: pretul de lista al masinii era de ~ 35.500 EUR, Romcar cumparase masina cu 27.000 EUR din Germanica parca (plus TVA).

De ce am procedat gresit? :w00t: :peacefingers:

PPS: am luat si un Evoque la ~ 1.000 km, cu discount de vreo 5.000 EUR fata de cel aplicat unuia nou. Masina a ajuns la 160.000 km, si a avut relativ recent ceva probleme cu infundarea DPF-ului, din motive de exploatare cel mai probabil (s-au rezolvat intre timp prin inlocuire senzor si regenerare in service). Altceva nimic.

#31
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Cu masini rulate de la reprezentanta trebuie sa ai grija la urmatoarele aspecte:
- daca sta in showroom de ceva timp, sa ai grija sa i se fi facut reviziile la timp conform recomandarilor de producator. Ei sunt obligati sa le faca, dar poate mai "uita"
- masina rulata sa fie a reprezentantei. Sunt multe persoane fizice care isi vand masini SH prin reprezentanta
- masina buy-back, a fost returnata, poate nu neaparat ca proprietarul a vrut urmatorul model sau altul, poate avea probleme grave, nerezolvate corespunzator pe garantie
- mai prinzi ceva garantie la ea, dar garantia curge de cand a fost prima data inmatriculata. trebuie sa ai grija ca daca schimbi ceva pe garantie, garantia la ce schimbi nu te tine doi ani. poti totusi primi garantie extinsa "cadou" sau pe bani.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate