Auto Rulate Reprezentanta
Last Updated: Oct 25 2018 15:03, Started by
vafro
, Oct 16 2018 06:13
·
0
#19
Posted 16 October 2018 - 09:15
Nu mai generalizati. Exista cazuri si cazuri.
De exemplu sambata am vazut un Multivan la PBN in showroom cu discount de la 50.000+ la 32.000 euro. Pentru cine cauta asa ceva mi sa parut super pret. Masina noua, zero km, care a stat in showroom. Avem si colegul cu Q7 aici pe forum care tot asa, a luat-o din showroom si a prins pret cu discount foarte bun. Pe de alta parte sunt unele de drive test rupte in doua. Daca unii dintre voi au bun simt si fac test drive responsabil, nu inseamna ca asa face toata lumea. Saptamana trecuta am fost la Ford in Chitila cu un coleg sa vedem un Mondeo 2.0 benzina 240 cai. Masina frumoasa, pret bun, 15.000 km. Dar evacuarile erau funigine, inclusiv ornamentele cromate. La cat jar vazuse masina aia, nu mai conteaza ce garantie ofera ei. Iar dealerii si reprezentantele nu vor iesi in pierdere cu masinile, chiar daca sunt masini de drive test. M-a amuzat anuntul asta ieri. https://www.autovit....html#7b54eba412 Costa 27200 masina, net. Ieri era 23.200. seria 3.jpg 187.99K 99 downloads Edited by uhu10uhu, 16 October 2018 - 09:33. |
#20
Posted 16 October 2018 - 09:29
waterman, on 16 octombrie 2018 - 08:28, said:
Nu mai vorbiți prostii. E un coleg aici care a zis că dacă vreunul din ăia care s-au preumblat prin mașină are HIV, TBC, ciumă bubonică ceva de genul ăsta ce faci ? Iei boala și tu ? Și nu te-ai gândit niciodată la asta, nu-i așa ? Mașină nouă boss nu iei cu miros de la picioarele altora. Hai lasa ca nu absolut orice jegos merge la test-drive. Mai degraba in ratb sau metrou iei ceva. |
#21
Posted 16 October 2018 - 10:00
bobocul, on 16 octombrie 2018 - 06:29, said:
O parere ca sofer fara cunostinte de mecanica auto. O masina Test drive a fost supusa la chinuri de zeci de picioare. Fiecare posibil client a forjat-o sa vada ce poate. Motor nou la care nu s-a respectat recomandarea ca in perioada de inceput sa circuli pana la o anumita viteza, sa nu o fortezi etc. Daca a fost expusa in Showroom dar are 10-20 mii km, clar a fost si masina de test drive. Masinile primite la buy-back sau din leasing parca ar mai merge daca nu au fost recuperate (leasing) de la firme, unde soferul poate nu a avut grija de ea. Intr-adevar,fara cunostinte de mecanica. Din legiunile de masini SH care circula bine mersi pe soselele patriei centenare,cate oare n-au fost supuse la chinuri de zeci de picioare sau forjate pana la limite,sau soferul/proprietarul n-a avut grija de ea?Recomandare cu motorul nou era valabila pentru vehiculele de genul Dacia 1300,Skoda 100 sau Lada 1500. Pentru alea de acum nu mai e valabila.Doar un exemplu in acest sens:in "antichitate" exista recomnadarea sa nu pleci de loc pana nu s-a incalzit motorul.Acum,acest lucru este total contraindicat. |
#22
Posted 16 October 2018 - 10:05
Merita doar la masini scumpe si doar daca au cateva luni vechime si reducere mare, cel putin o treime dar din pretul real nu cel de lista.
Edited by ionutMembruAnonimut, 16 October 2018 - 10:07. |
#23
Posted 16 October 2018 - 10:11
ionut_ionut, on 16 octombrie 2018 - 10:05, said:
Merita doar la masini scumpe si doar daca au cateva luni vechime si reducere mare, cel putin o treime dar din pretul real nu cel de lista. |
#24
Posted 16 October 2018 - 10:25
bobalex18, on 16 octombrie 2018 - 10:11, said:
anul trecut a fost un anunț că lidl a cumpărat o flotă BMW seria 3 cu 50% discount. noi niciodată nu o să obținem așa ceva. dar lidl le va folosi 9 luni, sub 20k km și o să le vândă la prețul de achiziție sau puțin sub. win - win. Chiar mai mult de atat, se pare ca isi deschid autohaus pentru masinile alea pe care le vor vinde. https://economie.hot...r-fara-chip.htm https://translate.go...t-text=&act=url Edited by uhu10uhu, 16 October 2018 - 10:25. |
#25
Posted 16 October 2018 - 11:48
Eu am cumparat o masina de drive-test, Ford Focus, adusa in tara in 2001, care culmea...merge si azi...nu am avut probleme majore cu ea, mai mult la motor nu am umblat niciodata...masina a fost intretinuta corespunzator de dealer, de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat.
|
#26
Posted 16 October 2018 - 12:23
Da... si eu am avut Mondeo adus de afara cu 200k si 2 ani a fost perfect, dupa l-am dat.... si nu stiu ce au facut aia cu el inainte...., foarte multumit de el...
dar... sa spui ca : "de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat." Pe bune ??? Se produce special pentru drive test ????? Eu am zis mai sus ce experienta am avut cu masina de test de dealer... Si DA, abuzam de ele in test... si eu si toti cunoscutii mei ! Cum vrei sa stii daca masina e ok? - ca sta bine pe sosea, ca nu te rastorni la orice manevra, ca te poti baza intr-o depasire, ca motorul de destul de potent pentru masina.... etc? Sa dai o tura in curtea dealerului poate face oricine - dar ramai cu ... ce misto masina, miroase bine... cat loc e in ea.... ce de butoane are... si altele... Nu ma intereseaza parerile chibitilor sau "experitlor" platiti pentru reclama - trebuie sa ma conving eu ce poate masina si cum ma simt in ea! - restul e gargara! Din motivul asta am renuntat sa iau noul Duster (de care am abuzat in test on si offroad) si am luat alt suv, care imi sadisfacea toate pretentiile. Pot fi si masini OK - dar e pacat sa o iei de test (parerea mea), eventual de showroom si doar dupa o negociere serioasa. |
#27
Posted 16 October 2018 - 14:46
d-ardeleanu, on 16 octombrie 2018 - 11:48, said:
Eu am cumparat o masina de drive-test, Ford Focus, adusa in tara in 2001, care culmea...merge si azi...nu am avut probleme majore cu ea, mai mult la motor nu am umblat niciodata...masina a fost intretinuta corespunzator de dealer, de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat. |
#28
Posted 17 October 2018 - 08:43
adisz, on 16 octombrie 2018 - 10:00, said:
Doar un exemplu in acest sens:in "antichitate" exista recomnadarea sa nu pleci de loc pana nu s-a incalzit motorul.Acum,acest lucru este total contraindicat. d-ardeleanu, on 16 octombrie 2018 - 11:48, said:
... de obicei masinile de show-room sau drive-test sunt fabricate cu o mai mare atentie la detalii si calitate, de aceea sunt de preferat. |
|
#29
Posted 17 October 2018 - 09:33
reducerea nu-i prea mare,2000 îți lasă din cei 30.000 mai rămân 4000iar dacă a dus o prăpădeală de mașină la rabla el a dat de nouă exact căt dai tu pe ea rulată 20000 de km
|
#30
Posted 19 October 2018 - 18:33
Sa raspund la intrebarea initiala: merita, de ce nu? Masinile sunt (in mod normal) mai bine ingrijite decat cele din targ / aduse. De aici incolo ... tine de noroc.
O masina la fel de "tanara" din targ este vanduta - de obicei - ori pentru ca are / a avut o problema, ori ca cel care o vinde a stiut din start acest lucru, si oricum si-a bagat picioarele. bobocul, on 16 octombrie 2018 - 06:29, said:
O parere ca sofer fara cunostinte de mecanica auto. O masina Test drive a fost supusa la chinuri de zeci de picioare. Fiecare posibil client a forjat-o sa vada ce poate. Motor nou la care nu s-a respectat recomandarea ca in perioada de inceput sa circuli pana la o anumita viteza, sa nu o fortezi etc. Daca a fost expusa in Showroom dar are 10-20 mii km, clar a fost si masina de test drive. Masinile primite la buy-back sau din leasing parca ar mai merge daca nu au fost recuperate (leasing) de la firme, unde soferul poate nu a avut grija de ea. Am luat in oct 2010 Kuga Mk1 de la ex-Romcar, masina care nu a fost neaparat de test-drive, dar a fost folosita de cine a apucat din Tiriac Auto, cand au avut nevoie, fara a da prea multi neuroni pe menajare. Masina avea 2 ani, 35.000 km, am dat pe ea 19.600 EUR (15.000 EUR + TVA), am avut garantie extinsa inca 2 ani la ea, am dat-o unui prieten in oct 2017 cu 235.000 km, fara nici un fel de problema la motor / transmisie (si, in general, fara probleme majore de nici un fel). Jurnalul in detaliu poate fi gasit aici pe forum. PS: pretul de lista al masinii era de ~ 35.500 EUR, Romcar cumparase masina cu 27.000 EUR din Germanica parca (plus TVA). De ce am procedat gresit? PPS: am luat si un Evoque la ~ 1.000 km, cu discount de vreo 5.000 EUR fata de cel aplicat unuia nou. Masina a ajuns la 160.000 km, si a avut relativ recent ceva probleme cu infundarea DPF-ului, din motive de exploatare cel mai probabil (s-au rezolvat intre timp prin inlocuire senzor si regenerare in service). Altceva nimic. |
#31
Posted 25 October 2018 - 15:03
Cu masini rulate de la reprezentanta trebuie sa ai grija la urmatoarele aspecte:
- daca sta in showroom de ceva timp, sa ai grija sa i se fi facut reviziile la timp conform recomandarilor de producator. Ei sunt obligati sa le faca, dar poate mai "uita" - masina rulata sa fie a reprezentantei. Sunt multe persoane fizice care isi vand masini SH prin reprezentanta - masina buy-back, a fost returnata, poate nu neaparat ca proprietarul a vrut urmatorul model sau altul, poate avea probleme grave, nerezolvate corespunzator pe garantie - mai prinzi ceva garantie la ea, dar garantia curge de cand a fost prima data inmatriculata. trebuie sa ai grija ca daca schimbi ceva pe garantie, garantia la ce schimbi nu te tine doi ani. poti totusi primi garantie extinsa "cadou" sau pe bani. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users