Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Catel gasit pe strada

Arhiva tar - descarcare nesigura ...

Racord flexibil gaz in loc de apa

Microsoft Office versiune optima
 Dezmenbrare teren - cedare drum l...

Zilele cataloagelor Americane

Poate Rh-ul negativ afecta o viit...

Solutie Backup pentru Server Linux
 Laptop CS 2

AirGPU (cloud gaming)

KAZA Univisa

Reciclare hard disk-uri defecte v...
 Vacanta 7-10 zile auto

Procedura inmatriculare auto din UE

Pot pune faianta noua peste adezi...

Probleme martorii de bord Opel Me...
 

informatica

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,591
  • Înscris: 30.07.2003
Eu am facut liceu de mate-fizica. Asa era pe atunci. Licee de informatica daca numarai unul pe judet, asa ca nu se pune. Grosul oamenilor in facultate au descoperit universul. Si nu pot spune ca n-au iesit oameni cu meseria-n cap.

Edited by neagu_laurentiu, 15 October 2018 - 21:24.


#20
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,486
  • Înscris: 18.10.2011
Sa faca ce-o vrea, eu unul tot pe cont propriu am invatat ce stiu mai bine, ce mi-a ramas in cap. La scoala era cumva un feld e mancare cu program, sex cu program etc. :)

Ar trebui sa gaseasca pe cineva care stie meserie si ii deschide niste drumuri. Consiliere profesionala. Dar nu cred ca exista asa ceva in Ro.

#21
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,591
  • Înscris: 30.07.2003
Tot asa cum zici va invata, facultatea nu-i scoala de s-a obisnuit pana acum, de unde cunoasterea venea de pe tabla, ea doar iti indica un drum pe care-l urmezi sau nu, si-ti face o mica introducere sa ai un pic de habar despre ce urmeaza si cum sa intelegi lucrurile. Insa contine acest ghid, puncte de referinta, bibliografie, pe care altfel le organizai mai greu de unul singur, fara ajutorul cuiva (trecut prin asta).

#22
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009

View Postneagu_laurentiu, on 16 octombrie 2018 - 03:09, said:

facultatea [...] iti indica un drum pe care-l urmezi sau nu, si-ti face o mica introducere sa ai un pic de habar despre ce urmeaza si cum sa intelegi lucrurile.
Din pacate nu. Facultatea te incarca cu o gramada de informatii pe care nu le intelegi si nu le folosesti niciodata la nimic. 90% din ce faci la facutlate nu vei folosi niciodata la nimic. Doar pentru a avea profesorii un salariu. Pot veni oricand cu cursurile sa demonstrez asta.
Profesorii vin la cursuri si isi spun poezia - aceeasi poezie, aceleasi exemple abstracte si plictisitoare pe care nu le intelegi. Nu iti starnesc curiozitatea, nu stiu sa explice interesant, nu stiu sa te faca sa intelegi, sa faci conexiuni cu informatiile pe care deja le ei. Si multi duintre ei nici nu inteleg ce predau, isi spun poezia dar nu inteleg conceptele.
Cati profesori inteleg ce sunt integralele, derivatele si la ce folosesc ? In afara de definitia invata pe de rost ce pot sa iti spuna despre ele ? Este complet aiurea ce se intampla la clasa si la cursuri - e acelasi lucru. Acelasi mod de predare abstract si plictisitor, acelasi tip de profesor care nu stie sa starneasca curiozitatea si sa te faca sa intelegi. Mai sunt si exceptii, dar acestea intarasc regula.

Edited by PlatonX, 16 October 2018 - 07:20.


#23
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,591
  • Înscris: 30.07.2003
Nu ne legam de o comanda sau functie din nu stiu ce tehnologie (care a murit de-a lungul timpului) dar esenta acelor comenzi/functii/tehnici invatate atunci le folosesti si astazi. Cate din principiile de altadata, algoritmi sau ce mai vrei, nu se pot transpune cu un limbaj de astazi? Aici e baza facultatii (a activitatii de insusire, nu doar strict cursurile ei), vorbim despre niste concepte, nu de manualul tehnic al unui instrument trecator.
Eu n-am intalnit profesori universitari care sa nu priceapa ce predau. Da, nu toti aveau tact pedagogic, dar stiau ce spun. Noi, studentii, nu pricepeam, nu eram interesati, nu gaseam frecventa profesorului si alte asemenea (parte din vina noastra sau a lui).
Iti dau dreptate in ce spui dar pune totul intr-o alta cheie, sistemul de referinta e un pic altfel.

Edited by neagu_laurentiu, 16 October 2018 - 09:31.


#24
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009

View Postneagu_laurentiu, on 16 octombrie 2018 - 09:22, said:

Eu n-am intalnit profesori universitari care sa nu priceapa ce predau.
Vrei sa spui ca 50% din profesorii de matematica stiu ce este integrala, in afara de sa recite pe de rost definitia ?
Ma indoiesc, chiar as vrea sa am o discutie cu ei pe tema asta. Daca as fi ministru chiar asta as face. Din ce am vazut eu - ei memoreaza formule si metode de rezolvare dar nu inteleg conceptul.

Edited by PlatonX, 16 October 2018 - 11:17.


#25
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,591
  • Înscris: 30.07.2003
Eu zic de profesorii universitari. La invatamantul preuniversitar mai pot fi scapari dar dincoace n-as crede, e un traseu in cariera mai complex, te vad altii cine esti.

Edited by neagu_laurentiu, 16 October 2018 - 11:41.


#26
stef2077

stef2077

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.10.2022
Ma puteti ajuta cu aceasta problema C++ cu ajutorul metodei backtracking?

#include<iostream>
#include <fstream>
#include <cstring>
///Anagrame II. Se citește un cuvânt de la tastatură. Mocanu Stefan
///Cuvântul poate avea cel mult 8 litere. Så se afișeze toate anagramele acestui cuvânt (cuvinte cu aceleași litere dar în altă ordine) care nu conțin mai mult de două consoane alăturate.
using namespace std;
ifstream f("fisier.in");
int n,st[100],i,k ;
char v[20];
void init( )
{ st[k]=0;}
int succesor( )
{ if (st[k]<n) { st[k]++; return 1;}
  else  return 0;}
int valid( )
{ int ok=0;
    if(k==1 && strcmp(v[st[k]],"aeiou")!=0)
ok++; return 0;
for( i=1; i<k; i++)
   if (st[k] ==st[i]) return 0;
   return 1;}
int solutie( )
{ return k==n;}
void tipar ( )
{
    for( i=1; i<=k; i++)
   cout<<v[st[i]]<<" ";
cout<<endl;}
void back( )
{ int as, ev;
k=1; init( );
while ( k>0)
   { as=1;ev=0;
  while (as && ! ev)
  { as= succesor();
    if (as) ev = valid( );}
if(as) if (solutie( )) tipar( );
else {k++; init( );}
else k --;} }
int main( )
{  f>>n;
for(i=1;i<=n;i++)
    f>>v[i];
back( ) ;
return 1;}

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate