Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
informatica
Last Updated: Oct 26 2022 17:04, Started by
costin523523
, Oct 15 2018 15:54
·
0
#19
Posted 15 October 2018 - 21:21
Eu am facut liceu de mate-fizica. Asa era pe atunci. Licee de informatica daca numarai unul pe judet, asa ca nu se pune. Grosul oamenilor in facultate au descoperit universul. Si nu pot spune ca n-au iesit oameni cu meseria-n cap.
Edited by neagu_laurentiu, 15 October 2018 - 21:24. |
#20
Posted 15 October 2018 - 23:30
Sa faca ce-o vrea, eu unul tot pe cont propriu am invatat ce stiu mai bine, ce mi-a ramas in cap. La scoala era cumva un feld e mancare cu program, sex cu program etc.
Ar trebui sa gaseasca pe cineva care stie meserie si ii deschide niste drumuri. Consiliere profesionala. Dar nu cred ca exista asa ceva in Ro. |
#21
Posted 16 October 2018 - 03:09
Tot asa cum zici va invata, facultatea nu-i scoala de s-a obisnuit pana acum, de unde cunoasterea venea de pe tabla, ea doar iti indica un drum pe care-l urmezi sau nu, si-ti face o mica introducere sa ai un pic de habar despre ce urmeaza si cum sa intelegi lucrurile. Insa contine acest ghid, puncte de referinta, bibliografie, pe care altfel le organizai mai greu de unul singur, fara ajutorul cuiva (trecut prin asta).
|
#22
Posted 16 October 2018 - 07:19
neagu_laurentiu, on 16 octombrie 2018 - 03:09, said:
facultatea [...] iti indica un drum pe care-l urmezi sau nu, si-ti face o mica introducere sa ai un pic de habar despre ce urmeaza si cum sa intelegi lucrurile. Profesorii vin la cursuri si isi spun poezia - aceeasi poezie, aceleasi exemple abstracte si plictisitoare pe care nu le intelegi. Nu iti starnesc curiozitatea, nu stiu sa explice interesant, nu stiu sa te faca sa intelegi, sa faci conexiuni cu informatiile pe care deja le ei. Si multi duintre ei nici nu inteleg ce predau, isi spun poezia dar nu inteleg conceptele. Cati profesori inteleg ce sunt integralele, derivatele si la ce folosesc ? In afara de definitia invata pe de rost ce pot sa iti spuna despre ele ? Este complet aiurea ce se intampla la clasa si la cursuri - e acelasi lucru. Acelasi mod de predare abstract si plictisitor, acelasi tip de profesor care nu stie sa starneasca curiozitatea si sa te faca sa intelegi. Mai sunt si exceptii, dar acestea intarasc regula. Edited by PlatonX, 16 October 2018 - 07:20. |
#23
Posted 16 October 2018 - 09:22
Nu ne legam de o comanda sau functie din nu stiu ce tehnologie (care a murit de-a lungul timpului) dar esenta acelor comenzi/functii/tehnici invatate atunci le folosesti si astazi. Cate din principiile de altadata, algoritmi sau ce mai vrei, nu se pot transpune cu un limbaj de astazi? Aici e baza facultatii (a activitatii de insusire, nu doar strict cursurile ei), vorbim despre niste concepte, nu de manualul tehnic al unui instrument trecator.
Eu n-am intalnit profesori universitari care sa nu priceapa ce predau. Da, nu toti aveau tact pedagogic, dar stiau ce spun. Noi, studentii, nu pricepeam, nu eram interesati, nu gaseam frecventa profesorului si alte asemenea (parte din vina noastra sau a lui). Iti dau dreptate in ce spui dar pune totul intr-o alta cheie, sistemul de referinta e un pic altfel. Edited by neagu_laurentiu, 16 October 2018 - 09:31. |
#24
Posted 16 October 2018 - 11:13
neagu_laurentiu, on 16 octombrie 2018 - 09:22, said:
Eu n-am intalnit profesori universitari care sa nu priceapa ce predau. Ma indoiesc, chiar as vrea sa am o discutie cu ei pe tema asta. Daca as fi ministru chiar asta as face. Din ce am vazut eu - ei memoreaza formule si metode de rezolvare dar nu inteleg conceptul. Edited by PlatonX, 16 October 2018 - 11:17. |
#25
Posted 16 October 2018 - 11:41
Eu zic de profesorii universitari. La invatamantul preuniversitar mai pot fi scapari dar dincoace n-as crede, e un traseu in cariera mai complex, te vad altii cine esti.
Edited by neagu_laurentiu, 16 October 2018 - 11:41. |
#26
Posted 26 October 2022 - 17:04
Ma puteti ajuta cu aceasta problema C++ cu ajutorul metodei backtracking?
#include<iostream> #include <fstream> #include <cstring> ///Anagrame II. Se citește un cuvânt de la tastatură. Mocanu Stefan ///Cuvântul poate avea cel mult 8 litere. Så se afișeze toate anagramele acestui cuvânt (cuvinte cu aceleași litere dar în altă ordine) care nu conțin mai mult de două consoane alăturate. using namespace std; ifstream f("fisier.in"); int n,st[100],i,k ; char v[20]; void init( ) { st[k]=0;} int succesor( ) { if (st[k]<n) { st[k]++; return 1;} else return 0;} int valid( ) { int ok=0; if(k==1 && strcmp(v[st[k]],"aeiou")!=0) ok++; return 0; for( i=1; i<k; i++) if (st[k] ==st[i]) return 0; return 1;} int solutie( ) { return k==n;} void tipar ( ) { for( i=1; i<=k; i++) cout<<v[st[i]]<<" "; cout<<endl;} void back( ) { int as, ev; k=1; init( ); while ( k>0) { as=1;ev=0; while (as && ! ev) { as= succesor(); if (as) ev = valid( );} if(as) if (solutie( )) tipar( ); else {k++; init( );} else k --;} } int main( ) { f>>n; for(i=1;i<=n;i++) f>>v[i]; back( ) ; return 1;} |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users