Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 

Dacia Logan Prestige SL PLus 90 CP

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
404 replies to this topic

#19
mihaibzgica

mihaibzgica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 23.06.2007
Eu nu inteleg de ce ai pus huse. Tot ce se gaseste in comert este de calitate slaba a materialului. Nu cred ca se compara cu tapiteria masinii sub nici o forma.

#20
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,987
  • Înscris: 09.05.2009
@feribalint Butoanele de pe consola sunt controlul soferului pentru geamurile din spate.
Jantele sunt de tabla cu capace de plastic.
@initiator s-o stapanesti sanatos si sa te poarte fara probleme multi kilometri!! ;) Dupa prima mie de km poti sa incepi sa o turezi! O sa-ti placa!

Edited by DannyMC, 15 October 2018 - 16:38.


#21
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,281
  • Înscris: 08.11.2016
Felicitari! S-o stapanesti sanatos!

#22
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Felicitari.
Eu nu prea am inteles ce combustibil are, dar banui ca e benzina dupa consum.
Eu am luat in iunie un mcv stepway diesel de 90cp. Acum am 8000 de km, si pot spune ca usor-usor motorul isi da drumul la drum.
La mine la diesel, referitor la sistemul de indicare a schimbarii vitezei, la inceput parca era un pic subturata, nu prea am schimbat dupa el.
De ex, la 50km/h imi arata sa ii dau a 4-a si statea undeva la 1300-1400 de turatii si cam tremura, sau poate asa m-i s-a parut.
Acum dupa nr de km facuti, parca este ok, nu mai tremura la turatia asta.
Dar cum am filtru de particule, parca tot mai bine as merge cu treapta 3 la 50km/h. E mai ieftin 1 litru in plus la consum decat un filtru de particule infundat.
Astept si alte pareri in legatura cu asta.
Inca o data felicitari si fara evenimente!

Edited by wb626ek, 15 October 2018 - 17:30.


#23
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,201
  • Înscris: 28.04.2003
Prestige SL PLus 90 CP, modelul asta nu e dci? de ce consuma asa mult?
roti de 16 e un downgrade ca te va costa mai mult la anvelope si jante fara mare avantaj pe drum ca nu e Duster sa zici ca il bagi in balarii.
un alt minus care il vad fata de fostul Logan e gaura de la portbagaj, dupa ce ca era minuscula, te apleci si intri la propriu in portbagaj daca vrei sa iei ceva din "fund" au micsorat si gaura cu vreo 20 cm datorita stopurilor patrate. Puteau sa faca si ei ca la alte masini low cost, gen skoda rapid, cu haion sa se ridice tot geamul si capota spate sa ai acces lejer.
tabla punem pariu pe orice ca e mai subtire ca la fostul logan.
si eu dupa 12 ani de golan, parca ma gandesc de 2 ori inainte sa ma bag la asa ceva, si low cost si o carca de bani?
10700 cu tot cu belet de rabla? Ma sigur nu scrie duster pe factura?
intradevar nu prea ai ce alege de la concurenta la banii astia dar... un prieten si-a luat in 12000 un Passat vechi de 2 ani cu putini km la bord si cumparat in Romania.
Sa il stapanesti sanatos si km multi fara incidente :)

#24
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,228
  • Înscris: 12.12.2011
Să o stăpânești sănătos!
Mașina, condusă civilizat, poate obține consumuri în jur de 4l/100 km extra-urban.
Dacă o luăm așa, la 10700 mai pui până la 12000, la 12000 mai pui 1000 euro și tot așa


#25
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Sa stapanesti sanatos golanu. Multi kilometrii fara probleme, belele si oameni care te necajesc ca nu ai luat de la SH o cioara vopsita. Oare daca pun si eu un turbocompresor la cutia de chibrituri (Tico) oare recuperez diferenta de 0.1 litrii?

#26
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Daca merge si cu spatele probabil ca iasa 4%

Dar e irelevant, propritar sa te folosesti sanatos de utilaj si drumuri fata gropi !

Poate nu am fost atent, cat a fost pretul final pe factura ?

#27
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011

 Octavian___, on 15 octombrie 2018 - 18:25, said:

10700 euroi

#28
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Desi aveai o multime de alternative mult peste (sh desigur), mie imi place foarte mult acest model SL Plus. Sa il stapanesti sanatos si sa faci cat mai multi km fara incidente.
Probabil pe viitor daca se vor baga taxe mari si vor fi probleme cu astea sub euro 4 sau 5, cred ca o sa trec din nou la Dacia noua. Tot la 0.9tce ma gandesc. Sunt curios cum e in comparatie cu cel de 75cp de pe Logan 1 pe care l-ai avut, la putere, consum si cat de turat este la 100-120km/h fata de 1.4mpi. Am avut 1.2 benzina pe logan 1.

#29
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005
Fiindca nu am fost explicit: motorul este pe benzina norma EURO6. Nu reusesc sa "fac" mai mult de 9000-10000km/am deci investitia pe diesel mi se pare inutila plus ca masina este folosita 3/4 daca nu si mai mult in oras. La MCV de la serviciu, prima revizie a costat 800 lei Posted Image Bine, nu ma plang, cu programul Dacia All Inclusive am garantie si revizie 5 ani gratuit, dar dupa 5 ani s-ar putea sa trebuiasca sa schimb atatea ca mai bine cumpar alta Posted Image La consum, ma repet, nu pot sa ma pronunt, cred ca abia am trecut de 100 km, deci, vorbim mai incolo. Dar despre putere DAAAA e mult peste 1.4 Mpi de 75 Cp pe care l-am avut inainte. Imi place zgomotul infundat pe care il are (semana foarte mult cu sunetul de diesel - de altfel MCV-ul de la serviciu m-a convins sa raman tot la Logan nou - chiar daca am avut multi critici care incercau sa ma convinga sa iau un SH). Masina a costat 10700 euro cu tot cu covorase (pe care sincer nu le recomand) si pachetul de siguranta (obligatoriu si pe care oricum trebuia sa le iau). Am scazut 1700 euro (pretul obtinut pe Loganul vechi) minus 700 euro de la Rabla (am dat masina veche al celuia caruia i-am vandut Loganul la Rabla si am impartit vaucherul jumi-juma), deci pret final 8300 euro. Am mai avut 5000 stransi pentru zile negre, deci am facut credit la ei doar pentru 3300 euro ca sa pot prinde programul asta cu 5 ani "fara griji"...Ma intreba cineva mai sus cum e cu schimbarea vitezelor: da si mie mi se pare un pic cam "rapid" dar ori asa sunt motoarele acestea noi ori te face sa conduci economic. La cel diesel de la serviciu intradevar e jale, la motorul acesta pe benzina parca e mai permisiv si nu dardaie daca nu schimb chiar dupa cum vrea ea. La Duster-ul nou, cu 6 viteze e si mai rapida schimbarea aceasta de viteze (avem unul la firma pe care l-am condus vreo 2 zile) . Tablaria nu mi se pare sub cea de la modelul vechi, ba chiar pare mai rigida. La capota de ex, la cea veche, cand o dadeam cu ceara mi se parea ca se infunda daca nu sunt atent si apas prea tare pe cand la modelul nou nu mai am aceasta senzatie - ori au regandit nervurile ori e tabla mai groasa, nu stiu ce sa zic. Oricum, fata de cea veche care era rosu passion simplu (nemetalizat) si care nu am avut probleme cu rugina (in 12 ani am avut doar 3 pete mici - 2 pe portiere si una la o aripa pe care le-am "rezolvat" la timp-  acum am luat cu vopsea metalizata care toata lumea zice ca rezista mai bine in timp. Daca mai aveti alte intrebari nu ezitati sa intrebati. Inainte de a o cumpara si in timpul cat am asteptat sa -mi "vina" Posted Image am tot cautat pe forumuri pareri, impresii asa cum aparusera la primele modele dar sincer, nu prea am gasit. Probabil lumea s-a obisnuit cu Loganurile si nu mai fac atata caz dupa ele Posted Image

Edited by johnnybegoode, 15 October 2018 - 19:34.


#30
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,987
  • Înscris: 09.05.2009
Sfatul meu dupa 3 ani si jumatate de alergat 0.9 TCe este ca la condus normal sa ignori GSI-ul (adica indicatorul de schimbat viteza)! De cele mai multe ori iti va indica sa schimbi pe la 2100-2200 rpm (pentru economie si mers eco) dar te va duce in treapta superioara la o turatie mult prea mica. Motorasul nu se simte confortabil la turatii mici si o sa-l omori daca mergi asa!
L.E. Inca ceva, ca am vazut acum ca ai reviziile gratuite. Desi mai e ceva pana la prima revizie, nu-i lasa sub nici o forma sa-ti puna in motor 10W40 !!

Edited by DannyMC, 15 October 2018 - 19:51.


#31
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005
Multumesc de informatie - banuiam eu da acum sunt sigur Posted Image Deci tot pe la 3000 sa zicem e bine de schimbat, nu?
Stie cineva daca auto start/stopul se poate dezactiva de tot? Sau ma rog, pana vrei sa-l reactivezi (ceva de genul airbagului de la pasager)

Edited by johnnybegoode, 15 October 2018 - 19:54.


#32
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
@DannyMC, la diesel ai idee cam pe la ce turație s-ar schimba viteza?
@johnny referitor la start stop dacă stai de la 30 secunde în sus cred ca e folositor.

#33
johnnybegoode

johnnybegoode

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 30.03.2005

 wb626ek, on 15 octombrie 2018 - 19:57, said:

@johnny referitor la start stop dacă stai de la 30 secunde în sus cred ca e folositor.

Da, la peste 30 sec cred ca e folositor, dar sa se opreasca dupa 1 secunda dupa ce s-a oprit roata mi se pare penibil. Daca era setat pe undeva la 10 sec sa zicem ar mai fi fost OK, dar asa e groaznic. Am ramas de nu stiu cate ori in mijlocul cate unei intersectii si a naibii - abia la a doua- a treia pedala pe ambreiaj a vrut sa porneasca Posted Image

Edited by johnnybegoode, 15 October 2018 - 20:04.


#34
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 DannyMC, on 15 octombrie 2018 - 19:43, said:

... nu-i lasa sub nici o forma sa-ti puna in motor 10W40 !!
Ce le faci, le dai o capatina-n gura? Daca asa le apare alora in planul service, poti sa te pisi in sus ca sonda, n-ai ce face. Mai ales ca nu dai bani... Iar daca initiatorul zice ca dupa terminarea garantiei de 5 ani le-a va da pachet si va lua alta, eu zic sa nu-si faca griji.
@initiator
S-o stapinesti sanatos! "Alearg-o" mai cu mila in primii 2k km , apoi - apa, paie si ...bataie. Dpmdv ai facut alegerea care trebuie. Decat un sehas obosit, mai bine un golan nou-nout. Ca tot esti din Moldova, cum zicea marele Creanga: "decit codas la oras, mai bine-n satul tau fruntas!" Drumuri bune si fara nefacute!

#35
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,987
  • Înscris: 09.05.2009

 mihalexmihalex, on 15 octombrie 2018 - 20:05, said:

Ce le faci, le dai o capatina-n gura? Daca asa le apare alora in planul service, poti sa te pisi in sus ca sonda, n-ai ce face. Mai ales ca nu dai bani... Iar daca initiatorul zice ca dupa terminarea garantiei de 5 ani le-a va da pachet si va lua alta, eu zic sa nu-si faca griji.
Nu le dai nici o capatana, le ceri sa le puna uleiul potrivit pentru motorul pe care il ai! Adica sintetic si cu normele si certificarile necesare. Iar uleiul asta nu este 10W40 ci 5W40.
Reprezentantele se bazeaza pe lipsa de cunostinte a clientilor si pun ce e mai ieftin!

Edited by DannyMC, 15 October 2018 - 20:12.


#36
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 wb626ek, on 15 octombrie 2018 - 19:57, said:

...la diesel ai idee cam pe la ce turație s-ar schimba viteza?
...
Ca la benzinare. Au si afisaj antiprost! Daca e sa ne luam dupa "specialistii" care "stiu ei" ca e mai bine sa schimbe la x turatie, inseamna ca "discutam discutii"... Nu stiu cum e la Dacia insa la VAG eu schimb dupa cum zice afisajul antiprost si totul e ok. Bine, schimbi dupa ala, la inceput, in primii 3-400km, apoi te obisnuiesti si schimbi fara sa te mai uiti acolo.

 wb626ek, on 15 octombrie 2018 - 19:57, said:

...
@johnny referitor la start stop dacă stai de la 30 secunde în sus cred ca e folositor.
La mine ala e butonul pe care-l apas imediat ce pornesc masina. In Bucuresti (sau alt oras mare) e curata nerozie sa nu apesi butonul ala...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate