Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Sfat fiat punto

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#1
mepetz

mepetz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 21.04.2015
As vrea sa cumpar un Fiat punto 1.9 jtd insa nu gasesc prea multe despre aceasra motorizare , an 2000, 1.9 jtd
Ce parere aveti despre acest motor?e fiabil, ce consum are? E stricacios la motor?
Sunt incepator si de asta am ales aceasta masina.. mica ieftina
Vreau doar pareri despre acest motor ..fara 1.2 , 1.1 ...

#2
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015
Fabricat in 2000 si diesel nu cred ca merita, mai repede iei pe benzina, diesel sh nu prea renteaza ca sunt scumpe piesele daca iti pica vre-o piesa importanta...
Ce buget ai ?
Motoarele Fiat au fiabilitate mare si pentru incepator mai bine iei pe benzina este mai usor de intretinut fata de un diesel care are costuri de intretinere mai mari.
Mai bine faci un efort si iei un fiat albea 1.2 16v Posted Image  la punto in primii ani parca 2000 pana in 2002 sau 2003 au avut probleme cu motorasul de servodirectie, se uza ceva la motoras prea repede, daca tii neaparat la modelul ala cauta de la 2004 in sus si nu o sa mai aiba buba cu motorasul.
Uite aici ceva despre 1.9 jtd:
https://forum.softpe...-motor-19-fiat/

Edited by diegodanny, 15 October 2018 - 11:49.


#3
mepetz

mepetz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 21.04.2015