Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardu si bacsisu
 Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 

Erori National Geographic SD -Digi

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HIgu2UfSong?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rDYfrfyokkk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De ce face așa?
Am mai făcut sesizări și mi-au trimis echipa acasă doar ca să aud: „cred că mai lucrează ei și strică imaginea”.
Ce pot face?

#2
mediasettv

mediasettv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 24.05.2014
Probabil frecventa unde se afla acest canal este mai sensibilă.Iti recomand sa verifici mufele, respectiv cablurile din casă.Ar fi bine sa ii chemi pe cei de la Digi sa iti mărească semnalul de pe casa scării.Asa am pățit si eu la inceput cu Pro TV HD.Se vedea sacadat!I_am chemat si mi_au marit semnalul: s_a rezolvat problema.Mai nou am televiziune si internet prin fibră iar semnalul este de 100% si totul functioneaza impecabil (tv+net).
Daca nu a ajuns inca fibra optica la tine, iti recomand sa schimbi distribuitorul de semnal si cablul tv coaxial.SUCCES!

Edited by mediasettv, 14 October 2018 - 23:54.


#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,867
  • Înscris: 07.02.2003
Cablul daca e RG6U e suficieent de bun, spliterele aici e o intreaga smecherie intrucat marea majoritate sunt niste tepe cu sarma si un simplu miez.

#4
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,058
  • Înscris: 24.04.2013
Nu pot exclude sa fie si de la cablu sau conectica, dar de la o vreme am auzit multe plangeri (inclusiv prin casa, de exemplu ieri noapte pe Film Cafe) legate de pixelare si intreruperi de imagine pe diferite canale. Foarte posibil sa fie de la ei, si drept sa spun cam incepe sa devina deranjant (intreruperile, nu plangerile)…

Edited by sags, 15 October 2018 - 08:55.


#5
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
O fi de la aptibildul ala din coltul televizorului ;)

Intii verifici cablurile/conexiunile de la tine din casa.
Pur si simplu le misti (cu grija si incet) si vezi ce se intimpla.
Apoi, suni la ei pina se rezolva.
Si la mine (rds) mai face asa, citeva secunde, o data la 2-3 saptamini.... foarte rar.....

#6
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 26.04.2007
eu am facut reclamatie pentru asa ceva....(se deshide tichet de service din contul RDS)

si ca sa nu fie vreo indoiala ca este de la mine, cand a venit ala de la RDS i-am aratat cum face cu TV-ul montat in afara apartamentului (da ai citit bine!) astfel incat sa nu arunce el vina pe cablurile din casa...asa ca nu au avut alta solutie decat sa monitorizeze situatia si sa vada ce dracu este neinregula (la mine facea muuuuult mai rau).

Intr-un final or fi remufat sau au schimbat amplificatoare/splitere insa acum nu mai face.

Cu ocazia asta as vrea sa atrag atentia celor de la RDS ca ar fi cazul sa inceapa cu trecerea TV-ului prin fibra si sa scoata porstia aia de coaxial...
(am deja fibra iar in casa deja intra cele doua fibre)

Edited by Mihai_3, 15 October 2018 - 11:07.


#7
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008

 mediasettv, on 14 octombrie 2018 - 23:49, said:

Probabil frecventa unde se afla acest canal este mai sensibilă.Iti recomand sa verifici mufele, respectiv cablurile din casă.Ar fi bine sa ii chemi pe cei de la Digi sa iti mărească semnalul de pe casa scării.Asa am pățit si eu la inceput cu Pro TV HD.Se vedea sacadat!I_am chemat si mi_au marit semnalul: s_a rezolvat problema.Mai nou am televiziune si internet prin fibră iar semnalul este de 100% si totul functioneaza impecabil (tv+net).
Daca nu a ajuns inca fibra optica la tine, iti recomand sa schimbi distribuitorul de semnal si cablul tv coaxial.SUCCES!

Am FTTB la casă, iar cablul meu iese din ONT. Nu prea am ce să chem.

 andreic, on 15 octombrie 2018 - 01:37, said:

Cablul daca e RG6U e suficieent de bun, spliterele aici e o intreaga smecherie intrucat marea majoritate sunt niste tepe cu sarma si un simplu miez.
Am cablul rămas de la UPC.

 sags, on 15 octombrie 2018 - 08:55, said:

Nu pot exclude sa fie si de la cablu sau conectica, dar de la o vreme am auzit multe plangeri (inclusiv prin casa, de exemplu ieri noapte pe Film Cafe) legate de pixelare si intreruperi de imagine pe diferite canale. Foarte posibil sa fie de la ei, si drept sa spun cam incepe sa devina deranjant (intreruperile, nu plangerile)…

Am de ce a rămas de la UPC. Splitter etc. Singura chestie pe care a mai pus-o RDS a fost mufă conică de la ONT.

#8
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
OK, deci suna la ei pina se rezolva problema.

#9
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008

 Mihai_3, on 15 octombrie 2018 - 11:03, said:

eu am facut reclamatie pentru asa ceva....(se deshide tichet de service din contul RDS)

si ca sa nu fie vreo indoiala ca este de la mine, cand a venit ala de la RDS i-am aratat cum face cu TV-ul montat in afara apartamentului (da ai citit bine!) astfel incat sa nu arunce el vina pe cablurile din casa...asa ca nu au avut alta solutie decat sa monitorizeze situatia si sa vada ce dracu este neinregula (la mine facea muuuuult mai rau).

Intr-un final or fi remufat sau au schimbat amplificatoare/splitere insa acum nu mai face.

Cu ocazia asta as vrea sa atrag atentia celor de la RDS ca ar fi cazul sa inceapa cu trecerea TV-ului prin fibra si sa scoata porstia aia de coaxial...
(am deja fibra iar in casa deja intra cele doua fibre)

Eu am un cablu gros și urât de la UPC. Ideea e că face așa din când în când numai pe National Geographic și mai mult seara. Când au venit cei de la RDS la primul tichet, s-au uitat și au spus că nu e nici cablul, ci că e de la ei, pentru că seara se mai fac schimbări și au plecat. Mama se mai uită pe Etno și din când în când așa îi face și ei (tot aceeași conexiune).
Am un singur splitter, cel care împarte camerele și un HG8247H în curte. Cablul, splitter-ul, mufele etc sunt de la UPC, iar ei au pus cu patentul o mufă conică la ONT.
Am deschis televizorul acum și totul merge ca înainte.

 trollerul_de_serviciu, on 15 octombrie 2018 - 10:24, said:

O fi de la aptibildul ala din coltul televizorului ;)

Intii verifici cablurile/conexiunile de la tine din casa.
Pur si simplu le misti (cu grija si incet) si vezi ce se intimpla.
Apoi, suni la ei pina se rezolva.
Si la mine (rds) mai face asa, citeva secunde, o data la 2-3 saptamini.... foarte rar.....

Am încercat să îl dau jos, dar ea rămâne lipici și o bucată din abțibild pe margine.
Dacă le mișc, nu se întâmplă nimic. Am mai sunat și răspunsul e că vine echipa, iar echipa zice că e de la serverul lor

#10
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018
Asa face si la mine cateodata, doar pe NG (SD), tot pe digi (fibra). Acelasi comportament are si pe tv si pe tunerul pe care il folosesc la PC (softul de la tuner imi arata semnal foarte slab pe NG in general). Incearca si pe analog, eu nu am incercat.

#11
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 26.04.2007
nu trebuie sa faca puricii aia sau sa aiba artefacte pe ecran (uneori si sunetul este foarte distorsionat) iar aceasta problema trebuie rezolvata de catre cei de la RDS prin renuntarea treptata la cablul coaxial si trecerea la fibra optica....

#12
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,200
  • Înscris: 18.04.2008

 MusafirulCreativ, on 15 octombrie 2018 - 11:34, said:

Asa face si la mine cateodata, doar pe NG (SD), tot pe digi (fibra). Acelasi comportament are si pe tv si pe tunerul pe care il folosesc la PC (softul de la tuner imi arata semnal foarte slab pe NG in general). Incearca si pe analog, eu nu am incercat.
E puțin cam aiurea. Mama se plânge că pe Etno face cum îmi face mie NG.
Voi mai face o sesizare...

 Mihai_3, on 15 octombrie 2018 - 16:02, said:

nu trebuie sa faca puricii aia sau sa aiba artefacte pe ecran (uneori si sunetul este foarte distorsionat) iar aceasta problema trebuie rezolvata de catre cei de la RDS prin renuntarea treptata la cablul coaxial si trecerea la fibra optica....

Eu aș opta direct pentru IPTV. E mai simplu și nu presupune cabluri groase și puține interferențe

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate