Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Credeti ca trec ITP-ul?
Last Updated: Oct 14 2018 21:10, Started by
Lovele
, Oct 14 2018 18:20
·
0
#19
Posted 14 October 2018 - 19:01
Conform noii legi ITP, deficientele la caroserie sunt considerate majore deci se poate pica inspectia. Depinde doar de bunovointa inginerului care-ti verifica masina
|
#20
Posted 14 October 2018 - 19:06
#21
Posted 14 October 2018 - 19:07
dan1980_25, on 14 octombrie 2018 - 19:01, said:
Conform noii legi ITP, deficientele la caroserie sunt considerate majore deci se poate pica inspectia. Depinde doar de bunovointa inginerului care-ti verifica masina da, se refera la probleme ce pun in evidenta integritatea masinii, cum ar fi zone ruginite sau detasari ale caroseriei de schelet, am vazut masini trecute de ITP cu probleme cosmetice mult mai grave decat cele postate de initiator, daca o statie iti refuza itp-ul poti merge oricand la alta. |
#22
Posted 14 October 2018 - 19:13
Nu trece fara spaga , garantat !
Ia si vopseste-o cu trafaletu macar sa fie o singura nuanta ! |
#23
Posted 14 October 2018 - 19:18
Masina sa corespunda functional, frane, directie, troncaneala. Nu te da nimeni inapoi daca ai machiat-o, intrucat legea permite ca nu stiu cat din suprafata masinii sa fie de alta culoare.
Restul, chestii de aspect, nu conteaza in Ro. Jumatate din masini arata asa si li se da talpa ca-n NFS. Edited by YOUR_GOD, 14 October 2018 - 19:21. |
#24
Posted 14 October 2018 - 19:19
#25
Posted 14 October 2018 - 19:25
Fane, on 14 octombrie 2018 - 18:48, said:
au si niste norme estetice cei de la itp, dar in general sunt bucurosi sa le indeplinesti pe cele tehnice. N-am auzit de așa ceva. Te pomenești că te pot refuza pentru că mașina e urâtă? zzhunt, on 14 octombrie 2018 - 18:48, said:
Vedeți ajungeți la concluzia mea de pe poiană. Rablele trebuiesc scoase din circulație automat dupa 15 ani. |
#26
Posted 14 October 2018 - 19:28
#27
Posted 14 October 2018 - 19:31
Baxon, on 14 octombrie 2018 - 19:13, said:
Nu trece fara spaga , garantat ! Ia si vopseste-o cu trafaletu macar sa fie o singura nuanta ! Albastrul e albastru indiferent că sunt mai multe nuanțe pe mașină. ps. În talonul primei mele mașini, un Opel Tigra A, la rubrica culoare scria : "multicolor"! dan1980_25, on 14 octombrie 2018 - 19:28, said:
Nu, dar poti sa pici daca 50% din caroserie e de alta culoare sau daca ai elemente deteriorate, crapate, sparte, rupte, lipsa etc.... Doar nu vorbim cai verzi pe pereți, nu? Edited by ericmario, 14 October 2018 - 19:33. |
#29
Posted 14 October 2018 - 19:35
ericmario, on 14 octombrie 2018 - 19:25, said:
Norme estetice zici? N-am auzit de așa ceva. Te pomenești că te pot refuza pentru că mașina e urâtă? |
#30
Posted 14 October 2018 - 19:38
Ann0nyym0us, on 14 octombrie 2018 - 19:33, said:
colegu, eu conduc un Daewoo Tico din 2000 la care am lucrat numai eu si am invatat mecanica si electrica pe el, Albastru Cobalt (25U in codul de culori Chevrolet/GM/Daewoo/whatever). multi puteti sa spuneti ca e rabla, ca la REMAT cu ea, dar mai mult nu am nevoie pentru Bucuresti. ma strecor cu ea prin trafic si parchez in cele mai stramte locuri, plus am o vizibilitate buna la parcarea cu spatele.
|
#31
Posted 14 October 2018 - 19:41
Si-atunci de ce l-ai luat la 16 metri pe initiator? Ma rog, nu vreau sa intru in polemici, mi-am mai racit tastele pe aici inutil si nici nu am ceva personal cu tine.
@initiator: depinde mult de inginerul care iti va verifica masina. Cand e vorba de estetica, normele nu sunt extrem de stricte, si tine intr-o buna masura de subiectivitate. |
#32
Posted 14 October 2018 - 19:43
l-am luat la 16 metri pe initiator pentru ca masina mea nu are vopsea cojita pe 70% din suprafata si nu are doua nuante de albastru pe acelasi panou.
l.e. nu vreau sa par arogant, si nici sa il iau la misto pe initiator, sa rad de masina lui, dar din pacate acesta este adevarul. Daca se gasea nuanta dupa codul culorii si se vopsea/repara "nu de mantuiala" atunci dupa mine era OK, dar cine a carpit, sa-i spun pe drept si pe nume, caroseria aceea are nevoie de niste ochelari. daca initiatorul a facut asta cu manutele lui, atunci bravo lui, i-as da ITP-ul pentru efort. Edited by Al3xandru35, 14 October 2018 - 19:46. |
#33
Posted 14 October 2018 - 19:49
Fane, on 14 octombrie 2018 - 19:35, said:
rugina, indoituri, sunt niste specificatii in legea circulatiei, mi-e lene sa caut. Inițiatorul a spus că va schimba bara față care are acea crăpătură. Lacul exfoliat de pe vopsea nu pune siguranța nimănui în pericol. Ce naiba tot exagerați, nu înțeleg. Al3xandru35, on 14 octombrie 2018 - 19:43, said:
l-am luat la 16 metri pe initiator pentru ca masina mea nu are vopsea cojita pe 70% din suprafata si nu are doua nuante de albastru pe acelasi panou. Dacă se numea Inspecția Estetică Periodică, atunci da. |
|
#35
Posted 14 October 2018 - 19:52
eric, da-i inapoi o pagina si vezi un comentariu tot de la mine. am exprimat si eu acelasi lucru. partea cu tehnic si nu estetic.
|
#36
Posted 14 October 2018 - 20:10
Romanii ii dispretuiesc/urasc pe saraci.
La noi e o mare rusine sa ai o masina cu probleme de vopsea, mai bine iti iei un Logan sanatos, decat un Renaul rapciugos, dar care merge totusi bine. Pe scurt, daca masina merge bine, franele sunt ok si parbrizul nu e crapat, nu ar trebui sa fie probleme la ITP. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users