De ce se folosesc oameni urati in reclamele de azi?
Last Updated: Oct 29 2018 10:05, Started by
PopaXXX
, Oct 12 2018 10:42
·
0
#19
Posted 12 October 2018 - 11:31
#20
Posted 12 October 2018 - 11:33
mey, e strategie de marketing, e modul de a spune ca produsele respective se adreseaza si tie, si lui, si ei - cu totii niste oameni absolut obisnuiti, banali sau chiar uratei, nu numai frumusetilor perfecte sau persoanelor gen fotomodel.
cat despre acea tipa, acum o vad prima data, nu stiu cine este. dar ai dreptate, e cam uratica, insa tocmai asta e atuul ei, dantura cu acea strungareata enorma, imediat i se retine numele/figura si atunci e foarte usor sa fie folosita in reclame, pentru ca atrage atentia privitorilor - in mod pozitiv sau negativ - implicit in subconstient retii si la ce produs face reclama. ma mir insa ca acorzi atata atentie afiselor si reclamelor, eu le ignor cu gratie, cand la tv sunt reclame schimb postul, iar in magazine/mall-uri ma uit la produse, nu la afise... |
#21
Posted 12 October 2018 - 11:36
#22
Posted 12 October 2018 - 11:37
Pfuuu, ce bine ca avem niste criterii si niste masuratori atit de exacte pentru frumuseste:
Este atit de usor sa faci departajarea ! Hai sa recpitulam, pentru incepatori (a se citi cei care au descoperit acum apa calda): 1. Parerea lui nea' PopaXXX primeaza 2. Sa nu ai ba barba. Daca are barbam sa fie de maxim 0.5 cm 3. Sa nu aiba strungareata. Daca are strungareata, primeste 3 suturi la popou. 4. Sa aiba par in cap, 2 sprincene, 2 ochi, 2 nas... si asa mai departe 5. Indicele de frumusete dupe scala Claudia Schiffer-Naomi Campbel-Twiggy sa aibe o valuare de 80 sau mai mult. Sau, pur si simplu sa ne doara la basca, asta e problema grava... se numeste 1st world problem. Norocul nostru ca sintem in lumea a treia, doar ca unii nu vor sa recunoasca/admita. |
#24
Posted 12 October 2018 - 11:45
PopaXXX, on 12 octombrie 2018 - 10:42, said: De ce credeti ca se folosesc astfel de persoane, ce anume se urmareste prin aceasta tactica? Deoarece persoana care vede reclama trebuie sa se identifice cu persoana din reclama. Asta nu se va intampla daca reclama contine o persoana extraordinar de frumoasa. Reclamele cu persoane frumoase au alt target....sa atraga atentia (femei frumoase in reclame pt cauciucuri de masini sau barbati perfecti in reclame pt articole sportive de femei) sirgoofy, on 12 octombrie 2018 - 11:18, said:
Clar, parul facial = macho Lasand la o parte perceptia individuala, din punct de vedere biologic abundenta de par facial este asociata cu un nivel crescut de testosteron .... deci da... parul facial = macho PopaXXX, on 12 octombrie 2018 - 11:20, said:
Sunt destul de urate, unele cu spume, cum a ajuns tipa asta cheala, boccie si cu dintii aia sa fie fotomodel de top? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FGfJAsmEG6g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tendinta actuala in fashion e ca fotomodelele sa fie cat mai insesizabile...tipul blank canvas |
#26
Posted 12 October 2018 - 12:01
Quote 2. Sa nu ai ba barba. Daca are barbam sa fie de maxim 0.5 cm Quote 3. Sa nu aiba strungareata. Daca are strungareata, primeste 3 suturi la popou. Quote 4. Sa aiba par in cap, 2 sprincene, 2 ochi, 2 nas... si asa mai departe Quote Ia pune o poza cu tine, sa facem o comparatie. Edited by PopaXXX, 12 October 2018 - 12:06. |
#27
Posted 12 October 2018 - 12:01
Eu zic sa facem un referendum sa vedem daca sunt sau nu frumoase. Punct.
|
#29
Posted 12 October 2018 - 12:11
mi-au sarit in ochi,buzele,unghiile,apoi restul
frumos sau nu,nu pot decide eu asa ceva |
#30
Posted 12 October 2018 - 12:13
PopaXXX, on 12 octombrie 2018 - 12:01, said: Pai aia e barba de taliban nu de om normal in reclama de la Telekom. Tie iti place strungareata? Iti plac chelioasele? Eu arat normal, oricum nu e visul meu sa apar ca model in reclame. Da imi plac si "chelioasele" https://goo.gl/images/P1gmkA Da imi plac si strungaretele https://goo.gl/images/rz5hzL Frumusetea nu sta in perfectiune. Feumusetea e in ciuda defectelor P.S. si pistruii...sa nu uitam pistruii https://goo.gl/images/DNfaw7 Edited by -Jinx-, 12 October 2018 - 12:18. |
#31
Posted 12 October 2018 - 12:16
Majoritatea oamenilor - targetul lor, sunt evident mediocrii, unii chiar urati cu spume, si atunci ideea e ca acestia sa gaseasca mai usor credibile reclamele, sa vada mai usor ca produsele sunt adresate lor.
Iar cei frumosi pot considera ca daca produsele alea stau bine si pe urati, pe ei o sa stea si mai bine. Filozofia asta e acceptabila pana la un puct. Cand se exagereaza, atunci fie este caterinca sau sarcasm, misto facut de urati, fie daca nu se poate justifica asa, pur si simplu sunt imbecili cei care au facut reclamele. Tot asa cum exista reclame foarte bine facute, tot asa exista si reclame cretine facute de imbecili. Edited by loock, 12 October 2018 - 12:20. |
#32
Posted 12 October 2018 - 12:23
PopaXXX, on 12 octombrie 2018 - 12:01, said:
Pai aia e barba de taliban nu de om normal in reclama de la Telekom. Tie iti place strungareata? Iti plac chelioasele? Eu arat normal, oricum nu e visul meu sa apar ca model in reclame. Gogule, n-ai sesizat ironia, nu ?! 1. Barba de taliban, really ?! Sa scoatem rigla si sa masuram, citi cm sint permisi ?! 2. Ma lasa indiferent strungareata, mi se rupe mai pe romaneste. 3. Bah.... cam da... e ceva diferit. 4. Tu arati normal pentru tine. S-ar putea ca pentru altii sa arati ca muma padurii. S-ar putea ca pentru altii sa arati ca fat frumos. De fapt, ce inseamna normal ?! Ah, in primul rind heterosexual (si nu numai atit, dar si impotriva homosexualitatii, asta e clar), apoi 1.80 inaltime (sau cit e normal?), poootza de 15 cm (sau cit e normal?), par regulamentar, barba nici nu se discuta, dintii toti in gura (si citiva in plus daca se poate, dă la dușmani )....... Stii vorba aia "frumusetea e in ochiul privitorului". Eh, aia e. Exact la asta me refeream si eu cu "criteriile" alea de mai sus. Din pacate, vad ca n-am cu cine Edited by trollerul_de_serviciu, 12 October 2018 - 12:25. |
#34
Posted 12 October 2018 - 12:33
Consumatorul de reclame este tanar. Tineretul este publicul tinta. Fiind tinta, totul în domeniul reclamelor este calibrat pe tineret. Asa se schimba lumea. Parerile celor care nu sunt tineri sunt irelevante. Ei oricum nu sunt impresionați de reclame.
Edited by JurasikMan, 12 October 2018 - 12:33. |
#35
Posted 12 October 2018 - 12:39
Pentru ca doar astia sunt disponibili, ceilalti sunt la serviciu in multinationale, spitale, biserici,.....Sau au plecat spre alte tari.
Si-n fond, lucrurile la care le fac reclama, nici nu merita sa fie prezentate de oameni normali. Cat de frumos trebuie sa fie unul care face reclama la diaree pro sau contra? Edited by myshyk, 12 October 2018 - 12:41. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users