Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accidente in depasiri riscante, neregulamentare,
Last Updated: Oct 27 2018 15:05, Started by
cavit
, Oct 11 2018 20:13
·
0
#1
Posted 11 October 2018 - 20:13
Buna ziua acete aciidente sunt destul de urate ,am fost de curand victima unuia, dupa un near miss, s-a repet la cateva zile pe acelasi drum de data asta cu impact si avarii.
Scenariul a fost identic depasire a doua vehicule in coloana in mare viteza. Asta ma face sa stau departe de masini si de volan cu anii, am pemis de 25 de ani, dar am condus sporadic din cauza fricii povocate de asa ceva. Acum sunt pe cale sa renunt iar, deoarece nu am aptitudini psihosenzoriale pentru traficul salbatic si drumurile penibile din Romania. Este pe de o parte si iresponsabilitaea celor ce fac astfel de depasiri, de multe ori cu incalcarea semnificatiilor indicatoarelor si marcajelor, si cu depasirea cu mult a limitei de viteza, dar si limitarile mele, obosesc repede in acest trafic stressant si am tunel vision. Utimul accident l-am facut incercand sa virez la stinga pe o zona cu depasire interzisa cu o mica zona lasata special pentru virajul la stinga si limitare de viteza. Am fost depasit in viteza in conditia in care un vehicul astepta in spate si altul era la vreo 300m din fata, si s-a soldat cu coliziune. O contributie la accident a avut si invizibilitatea semnalizarii din cauza vehiculului care astepta in spate. In pricipiu as dori sa adaug semnalizari in spate si sus pe led sa fie vizibile, in sperananta de a scapa de acest gen de accident. Semnalizarile cu becuri sunt greu vizibile pe timp de zi. Edited by cavit, 11 October 2018 - 20:16. |
#2
Posted 11 October 2018 - 20:17
Sunt vizibile (dacă nu ai geamul mat sau infoliat) pentru oamenii normali. Problema e ca la 150km/h cât au bizonii nu prea sunt vizibile
|
#3
Posted 11 October 2018 - 20:17
"Accidente in depasiri riscante, neregulamentare,"
solutia => parapeti din beton. cavit, on 11 octombrie 2018 - 20:13, said:
...Semnalizarile cu becuri sunt greu vizibile pe timp de zi. Edited by arg, 11 October 2018 - 20:20. |
#5
Posted 11 October 2018 - 20:25
Mai nou am constatat ca nu (mai) semnalizeaza nimeni, asa ca experienta in ale condusului si intuitia sunt vitale in traficul haotic din Romanistan.
|
#6
Posted 11 October 2018 - 20:26
#7
Posted 11 October 2018 - 20:28
cavit, on 11 octombrie 2018 - 20:13, said:
Utimul accident l-am facut incercand sa virez la stinga pe o zona cu depasire interzisa cu o mica zona lasata special pentru virajul la stinga si limitare de viteza. Am fost depasit in viteza in conditia in care un vehicul astepta in spate si altul era la vreo 300m din fata, si s-a soldat cu coliziune. O contributie la accident a avut si invizibilitatea semnalizarii din cauza vehiculului care astepta in spate. daca aveai zona special amenajata pt viraj stanga, sigur nu incurcai pe cei ce urmau sa mearga inainte, dar in situatia asta eu intreb asa: de ce respectivul din spate folosea semnalizarea ta si nu pe a lui? de ce unul din spate a ales sa va depaseasca pe amandoi in conditiile in care drumul inainte ar fi fost teoretic liber? inseamna ca mai depasea si pe altii de mai din spate si nu a mai avut pe unde sa intre, ori prea periculos din cauza vitezei. |
#8
Posted 11 October 2018 - 20:30
BlueKing-69, on 11 octombrie 2018 - 20:26, said:
Ce parapeti? Dany_Darke, on 11 octombrie 2018 - 20:28, said:
.... de ce unul din spate a ales sa va depaseasca pe amandoi in conditiile in care drumul inainte ar fi fost teoretic liber?... |
#9
Posted 11 October 2018 - 20:42
Azi mergeam intr-o coloana de cel putin 6 masini... iar un dobitoc cu un Passat b5.5 depasea in coloana, veneau masini din fata si el se tot baga, peste cale ferata peste tot, nu conteaza... drumul e de 2 benzi insa e destul de lat, cei din sens opus opreau pe margine si el trecea... iar dupa 10 minute l-am gasit parcat la un restaurnat
|
#10
Posted 11 October 2018 - 20:43
|
#11
Posted 11 October 2018 - 20:49
Deobicei nu schimb banda de mers, dar atunci cand o schimb, nu o schimb ca vine altul din spate.
|
#12
Posted 11 October 2018 - 21:12
In Romania exsta mai multe drumuri nationale improprii circulatiei pe unele din ele scrie "Autostrada" (ex: A2 pe sectorul Bucuresti- Fundulea, unde clar iti risti viata) sau Drum Express (ex: E85) in care TIR-urile incalca o jumatate de banda, facandu-te sa apreciezi gresit ca ai loc de depasire si de fapt sa n-ai...
Aceste drumuri, ar trebui binenteles inchise circulatiei - dar trebuie sa vina UE sa faca lucrul asta.. romanii sunt prea lasi pentru asa ceva. In aceste conditii, ca sofer, nu-ti ramane decat sa circuli cu maxima prudenta si sa eviti depasirea. Dintr-un studiu pe care l-am facut.. cu depasire ajungi cu 30 min mai devreme decat ajungi daca circuli batraneste in ritm cu lumea.. Are rost, pentru 30 de min sa-ti risti viata ? |
#13
Posted 11 October 2018 - 21:22
totusi nu ar fi fost rau sa te asiguri si tu la schimbarea directiei de mers.\
daca nu te pazesti tu, altii nu te pazesc. |
#14
Posted 11 October 2018 - 21:30
Dany_Darke, on 11 octombrie 2018 - 20:28, said:
... de ce unul din spate a ales sa va depaseasca pe amandoi in conditiile in care drumul inainte ar fi fost teoretic liber? |
#15
Posted 11 October 2018 - 21:39
Semnalizarea intenției de schimbare a sensului de mers nu oferă prioritate.
Poți efectua manevra abia după ce te-ai asigurat că nu pui în pericol pe nimeni. Nici chiar pe cel care te depășește. Faptul cã mașina ta e în fața alteia nu-i important/prioritar. |
|
#16
Posted 11 October 2018 - 22:23
rosix, on 11 octombrie 2018 - 21:12, said: Dintr-un studiu pe care l-am facut.. cu depasire ajungi cu 30 min mai devreme decat ajungi daca circuli batraneste in ritm cu lumea.. Are rost, pentru 30 de min sa-ti risti viata ? |
#17
Posted 11 October 2018 - 22:42
Cred ca depinde si de distanta si de drum si de trafic. Eu la drumurile de la mine din judet, am ajuns la o diferenta de 10 maxim 15 minute mai putin fata de mersul "nervos" (in functie de trafic). Asa ca ce mi ca fac 1 ora si 10-15 minute, fata de 1 ora 20-30 minute.
|
#18
Posted 11 October 2018 - 22:42
Ma intreb daca nu cumva a fost culpa comuna cumva. Adica ok, ala a depasit pe linie continua(zice initiatorul) dar si initiatorul cred ca trebuia sa se asigure. Adica degeaba stai 10 minute cu semnalul pornit daca atunci cand pui masina in miscare nu te asiguri.
Daca era o ambulanta? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users