Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Astra K Innovation 1.4 turbo, 150 CP
Last Updated: May 19 2023 10:57, Started by
suri
, Oct 11 2018 18:23
·
0
#55
Posted 18 December 2018 - 21:23
suri, on 13 decembrie 2018 - 12:02, said:
felicitari, esti un pas mai aproape! eu inca nu am primit nici o veste, in afara de VIN - acum vre-o 10 zile, parca. asteptare usoara in continuare. 20181218_093533.jpg 433.13K 230 downloads Edited by daleh, 18 December 2018 - 21:23. |
#56
Posted 20 December 2018 - 08:41
frumos cadou de craciun! sa te bucuri de ea pe drumuri bune, cu cei dragi alaturi!
|
#57
Posted 20 December 2018 - 21:37
Santa v-a adus Astra!
Va doresc sa va bucurati cu/de ea multi ani si km fara probleme! Si eu m-am uitat cu interes la Astra K, ce-i drept motorul de 1.6. Pana la urma am luat-o pe cea cu "bancheta meschina". P.S. Poza e de la Union Motors Otopeni,nu? Edited by DragosDe, 20 December 2018 - 21:39. |
#58
Posted 26 December 2018 - 12:08
#59
Posted 22 January 2019 - 21:27
si a venit!!!!
prin 7 sau 8 ianuarie a sunat tanti de la dealer ca are ceva pentru noi . am temporizat un pic din motive de roti de iarna si saptamana trecuta miercuri am platit si joi am semnat hartiile si am luat masina. in weekend am facut un drum "de acomodare" pina la craiova (e drept ca la intoarcere am adus-o si pe soacra-mea la noi, dar asta este partea mai putin placuta a povestii ). desi ne-am straduit sa plecam devreme, cind am intrat pe autostrada deja mijea de ziua, deci n-am putut sa-mi fac o impresie relevanta despre faruri - asta (si alte citeva altele) ramine pe alta data. pe restul o sa le trec in revista in cele ce urmeaza. prima impresie OAU - motorul! 150 de cai la vre-o 1350 de kilograme (cu tot cu pasageri), impreuna cu o cutie foarte bine etajata reusesc sa miste masinuta intr-un mare fel. iar faptul ca la 140 km/h in viteza a 6-a motorul are doar un pic peste 3.000 de ture e un fel de invitatie la joaca . si evident ca n-am zis nu, chiar si cu limitatorul de viteza (sotia) alaturi . pozitia la condus este ok, scaunul are suport lateral bun si vine de asemenea cu o gaselnita - parte din fata a sezutului se extinde si ajunge sa sustina coapsa pina aproape de genunchi. oglinda interioara nu este insa foarte practica cind sunt doi soferi - fiind heliomata, nu mai are switchul de comutare a inclinarii. sper ca in timp articulatia aia sa nu se slabeasca. pe bord sunt doua chestii care ma enerveaza: controlul calculatorului de bord este un inel pe maneta din stinga care este incomod de operat in mers fiind in spatele volanului, apoi butonul de avarii care este asezat pe plansa de bord catre pasager, nu catre sofer. chiar ma intreb care ar putea fi ratiunea acestei asezari, fiindca simetric in partea dinspre sofer locul este liber. lane assist-ul merge neasteptat de bine - pe dn se descurca la nevoie doar cu marcajul central, dar se dezactiveaza in curbele accentuate. pe autostrada nu l-am vazut sa aiba probleme. n-am reusit sa ma dumiresc cum functioneaza cruise controlul adaptiv - l-am lasat sa se apropie de masina din fata, dar nu am vazut sa dea semne de incetinire. asta, impreuna cu radioul - care afiseaza doar frecventele, nu si nume posturilor in lista, mai sunt de testat. de asemenea n-am reusit sa conectez telefonul prin Android Auto, dar nici nu am stat de asta. desi este un pic mai mica decit astra h, spatiul interior este mai mare, atit in fata cit mai ales in spate. portbagajul pare un pic mai mic la prima vedere decit la astra h, dar sub "pardoseala", pe linga roata de rezerva, mai sunt spatii care pot fi folosite pentru obiecte mici. poze nu am facut inca, si asta imi aminteste de o alta nemultumire: SE MURDARESTE RAU, pe toate partile, daca soseaua e uda! da' promit ca de indata ce o spal ii fac si poze si le urc aici. Edited by suri, 22 January 2019 - 21:32. |
#60
Posted 23 January 2019 - 13:22
Felicitari! S-o stapanesti sanatos!
suri, on 22 ianuarie 2019 - 21:27, said:
asta, impreuna cu radioul - care afiseaza doar frecventele, nu si nume posturilor in lista, ... Incearca urmatorul lucru: seteaza frecventa pe care vrei s-o memorezi, lasa radioul pana in momentul cand iti afiseaza postul de radio si apoi memoreaza postul. Asa, o sa-ti apara VIRGIN in loc de 100.2 (de exemplu). |
#61
Posted 23 January 2019 - 19:04
suri, on 22 ianuarie 2019 - 21:27, said: n-am reusit sa ma dumiresc cum functioneaza cruise controlul adaptiv - l-am lasat sa se apropie de masina din fata, dar nu am vazut sa dea semne de incetinire. asta, impreuna cu radioul - care afiseaza doar frecventele, nu si nume posturilor in lista, mai sunt de testat. de asemenea n-am reusit sa conectez telefonul prin Android Auto, dar nici nu am stat de asta. Sa ai mult noroc la masina si sa faci foarte multi km fara incidente. |
#62
Posted 06 October 2021 - 19:11
Bine,bine !Dar dupa mai bine de 2 ani nici un coment depre fiabilitate,probleme cu care v-ati confruntat ?!Toata lumea e activa pana-i vine masina !
|
#63
Posted 08 February 2022 - 12:42
Salutare !
Da si eu as fi interesat despre impresiile actuale. Km parcursi, probleme intampinate...mai ales ca motorul de 1.4 T si 150 cai , avand injectie directa, are probleme reclamate cu LSPI-ul si distrugerea pistoanelor. Am aflat despre aceste probleme de fiabilitate, cautand uinformatii despre motor, fiind montat pe o masina pe care vreau sa o achizitionez. |
#64
Posted 08 February 2022 - 13:11
a mea se apropie de 60k km, fabricata in octombrie 2017.
ca probleme: greieri in bord si in stalpul B, desi unii ar zice ca sunt eu pretentios si ca o compar cu o alta tigaie premium, am rezolvat o parte din ei dar mi-a fost lene sa ma apuc si de stalp, pe langa asta surubul de la oglinda retrovizoare nu era strans bine si avea un usor tremurat, rezolvat cu loctite. vopseaua e foarte sensibila, am destul de multe urme de pietricele pe capota, am corector de vopsea de origine si le rezolv din cand in cand, cred ca e problema la cam toate masinile mai noi de 2015. cititorul de pozitie al schimbatorului a mai facut probleme, nu vedea ca "batul" e in P, asa ca nu te lasa sa scoti cheia din contact, rezolvat pe garantie. pe parte mecanica 0 probleme, au fost probleme la primele generatii din cauza uleiului si a softului, s-au cam rezolvat dar nu complet, e important sa nu mergi subturat, de asta nici nu prea se intampla la masinile automate. |
|
#65
Posted 19 May 2023 - 10:57
Salutare,
Recent am fost sa vad un Astra K 2017 150.000km 1.4 turbo 150cp. Masina faina din multe puncte de vedere. Se conduce bine, dar am intampinat doua chestii care m-au pus putin pe ganduri daca sa o achizitionez sau nu. 1. Am observat ca la decelerare , se aude un sunet metalic nu foarte puternic din zona motorului. Nu imi dau seama exact daca este de la turbina sau ambreaj.. nu pot distinge sursa . Mentionez ca motorul era cald. Link sunet asemanator: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vPH_0w91aLw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2. La relanti, acul turometrului fluctua putin (max 50 ture). La fel, asta cu motorul cald. Masina nu tremura si merge destul de liniar. Aveti idee de la ce ar putea fi? Poate ascunde probleme mai grave la motor? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users