Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Portare RDS-Telekom, nu primesc sms pt plati online
Last Updated: Oct 14 2018 18:20, Started by
catamunt
, Oct 11 2018 18:22
·
0
#1
Posted 11 October 2018 - 18:22
M-am portat astăzi din Digi la Telekom pe prepay, am încărcat 5 euro și s-a activat opțiunea N5. Totul e ok (convorbiri și sms-uri din toate rețelele) dar nu primesc SMS-urile cu parola pentru plățile online. Am sunat la Raiffeisen și au zis că au avut probleme cu cei ce se portau in Digi și că trebuie să sun la operatorul unde m-am portat(așa s-au rezolvat atunci aceste probleme). Am sunat, a fost preluată o sesizare la Telekom cu promisiunea că se rezolva până seara. Deocamdată nu s-a rezolvat și cred că nici nu se va rezolva fara alte intervenții. Unde ar trebui sa insist, la banca sau la Telekom?
Edited by catamunt, 11 October 2018 - 18:23. |
#3
Posted 11 October 2018 - 18:43
Daca te-ai portat azi mai asteapta, dureaza aproximativ 3 zile aceasta operatiune. Tu acum folosesti un numar temporar alocat, banuiesc.
|
#4
Posted 11 October 2018 - 19:03
Nu, am făcut portare directă, fără număr provizoriu.
Edited by catamunt, 11 October 2018 - 19:03. |
#5
Posted 11 October 2018 - 19:08
Termenul de finalizare a procesului de portare nu poate depăşi, în condiţii normale, 3 zile lucrătoare. Dacă doreşti, poţi alege o dată ulterioară pentru portare, într-un termen de 25 de zile de la depunerea cererii.
În ziua în care se va efectua portarea efectivă, serviciul de telefonie nu va fi disponibil pentru maxim 3 ore pentru serviciile de telefonie mobilă şi maxim 4 ore pentru serviciile de telefonie fixă. http://www.portabili...reazÄ-portarea |
#6
Posted 11 October 2018 - 20:08
aris86 are dreptate: problema e la bancă. Pentru SMS su numere dedicate fiecărei rețele. Când portezi, trebuie să facă ei manual trecerea de pe un număr pe altul. Am trecut și eu prin asta la Transilvania.
|
#7
Posted 11 October 2018 - 20:31
Se rezolva de obicei in 24 de ore, asa a fost si la mine.
Mai mult, eu nu primeam apeluri nici de pe Voip-uri, dar a fost ok pana la urma si fara sa fac vreo sesizare. |
#8
Posted 12 October 2018 - 06:08
Și la mine a fost la fel. Începând cu a doua zi după portare am putut primi mesaje de la bancă. Aceeași procedură se aplică și la curieri
|
#9
Posted 12 October 2018 - 08:02
Confirm, astazi am putut face plati online, am primit sms-urile. (fara alte interventii)
Edited by catamunt, 12 October 2018 - 08:03. |
#10
Posted 14 October 2018 - 16:23
Salut!Cum ma pot porta de la abonament in Digi,direct la prepay in Telekom?(Nr de telefon este deja de Telekom)
|
|
#11
Posted 14 October 2018 - 16:37
Ha?
Deci, ai număr de Telekom (076/078) care e în digi și vrei să-l readuci în Telekom pe prepay? Foarte simplu, dacă ești titularul contractului de la digi te duci cu buletinul și cartela într-un magazin Telekom și le spui ca vrei sa te portezi. E posibil să-ți ceara și o copie de pe ultima factura de la RDS,deci ia-o și p-asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users