Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Emigrare Canada.

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Gabik_10

Gabik_10

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.10.2018
Imi sunt recunoscute studiile din Romania in Canada,sau trebuie sa studiez acolo?Eu sunt student la ASE in Bucuresti

#2
YourFan

YourFan

    [♛] Universal user ✔

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,325
  • Înscris: 30.01.2017
Situatia nu este asa de roz precum o vezi tu.

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Maybe / peut-etre (ca sa exersezi ambele)
https://www.google.c...nt=firefox-b-ab
http://www.pstransla...ca/educatie.htm

Ce intreaba omul si ce va repeziti voi, mai frate, serios ?!
Hai, bine, comentati, daca nu puteti sa va abtineti.
Dar comentati DUPE ;) ce i-ati raspuns omului la intrebare

Edited by trollerul_de_serviciu, 11 October 2018 - 14:24.


#4
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Eu nu am vazut pana acum pe un forum romanesc ca cineva care pune o intrebare de genul asta sa fie incurajat. Mereu rautati si frustrari deversate la intamplare.

@initiator: incearca sa afli raspunsuri oficiale, aici doar pierzi vremea

#5
Gabik_10

Gabik_10

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.10.2018
Ok,mulțumesc