Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP
Last Updated: Apr 16 2024 17:07, Started by
goguxx2000
, Oct 11 2018 08:44
·
14
#181
Posted 10 May 2019 - 09:50
goguxx2000, on 24 aprilie 2019 - 12:14, said:
M-am uitat mai atent pe cartea de service (care-i în germană) și-am văzut că cei de la DasWeltAuto SV nu au schimbat și filtrul de motorină. Au schimbat uleiul și restul filtrelor da ăsta nu:( Am căutat și prețul nu-i mare - între 60 RON și 150 RON OEM. Oare-i bine să merg să-l schimb totuși? unbrutus, on 10 mai 2019 - 09:44, said: Schimbarea singur dureaza cam 10-15 min, dar ai nevoie de interfata vagcom, cu banii salvati ca nu mai mergi la reprezentanta, iei interfata si o ai si pe viitor, e f utila. |
#182
Posted 10 May 2019 - 10:48
Paz, on 10 mai 2019 - 09:50, said:
Filtrul de carburant nu se schimba asa des ca uleiul si filtrul de ulei. Citeste pe manualul masinii. "pe manualul masinii" nu scrie, de ani de zile nu mai apar aceste info ca pe vremuri, nici cand se schimba distributia etc Paz, on 10 mai 2019 - 09:50, said:
De ce-i trebuie interfata la schimbatul filtrului ? |
#183
Posted 16 May 2019 - 11:09
Fabrica da interval de schimb pentru aceasta motorizare interval de schimb de 90 000km. Stiu ca pare o enormitate si eu consider la fel. Dar sincer stiind ca alimentez doar si doar motorina mai scumpa doar de la pompe bine stiute de catre mine am zis ca le schimb la jumate. La 45K km filtrul de motorina arata absolut curat, nici macar un gram de murdarie sau altceva nu era prezent. Asa cumva pare mai realist schimbul la 90K in Germania... sincer nu zic ca in Romania este ceva realist si filtrul urmator l-am schimbat mult mai repede, la fel de curat de altfel... doar ca la noi foarte multi alimenteaza de unde apuca si de aici multe filtre supermurdare si dupa 15K km... oricum mai bine il schimbi mai repede decat sa plangi dupa. Dar am vrut sa vedeti ca nu intotdeauna sunt prostii
|
#184
Posted 16 May 2019 - 11:20
Și eu alimenteaz doar de la Rompetrol, Mol și Petrom și-am pus doar motorina mai scumpă decând am luat mașina.
O să verific să văd când a fost schimbat ultima dată. |
#185
Posted 16 May 2019 - 11:53
andrew1980, on 16 mai 2019 - 11:09, said:
... oricum mai bine il schimbi mai repede decat sa plangi dupa... |
#186
Posted 20 May 2019 - 12:40
andrew1980, on 16 mai 2019 - 11:09, said:
Fabrica da interval de schimb pentru aceasta motorizare interval de schimb de 90 000km. eu am un Passat B7 2013 si il schimb la max 1 an de zile goguxx2000, on 16 mai 2019 - 11:20, said:
Și eu alimenteaz doar de la Rompetrol, Mol și Petrom și-am pus doar motorina mai scumpă decând am luat mașina. O să verific să văd când a fost schimbat ultima dată. |
#187
Posted 28 May 2019 - 11:32
De regulă alimentez de la Rompetrol (am o stație aproape de mine),
La Mol n-am ce face...odată pe lună trebe să pun de la ei că are un card de serviciu nevastă-mea și doar la ei pot să-l folosesc |
#188
Posted 31 May 2019 - 08:09
Aseară a trebuit să fac un drum de 200km iar aproximativ la ieșirea din Bacău mi s-a aprins un martor luminos galben dar fără nici un mesaj pe calculator
Am pornit-o și azi dimineață dar martorul respectiv continuă să stea aprins dar la fel nici un mesaj de eroare. Ce naiba poate să fie? Attached FilesEdited by goguxx2000, 31 May 2019 - 08:11. |
#189
Posted 31 May 2019 - 08:13
Acela este martorul pentru defecțiune generala și pot fi foarte multe cauze, de ex la mine sa aprins și nu aveam nici un mesaj, de vina au fost bujiile incandescente. Trebuie tester neapărat.
Edited by boboskippy, 31 May 2019 - 08:15. |
#190
Posted 31 May 2019 - 08:28
Mașina se comportă absolut normal - nu am simțit nici o diferență, nici la accelerare, nici la pornire, nu are trepidații....
|
|
#191
Posted 31 May 2019 - 08:40
Iti trebuie tester pt a afla de la ce e problema. Vezi ca masina e in limp mode, nu va trece de 3000 de ture si nu vei avea toata puterea prin urmare. Pana in 3000 va merge cat de cat normal.
La diesel vara nu ai ce simti de la bujii daca ar fi ele. Masina porneste fara ele si nu au acelasi rol ca la benzina. Motorina se aprinde prin compresie si nu prin scanteie ca la benzina, unde de la bujii poate merge in 3-2-1 cilindri... Edited by t-balt, 31 May 2019 - 08:43. |
#192
Posted 31 May 2019 - 09:00
O fi diferit de la marca la marca, dar la Focusul meu s-a tradus prin defectiune la EGR.
|
#193
Posted 31 May 2019 - 09:04
Am trecut de 3000 de ture în depășiri și mașina a accelerat normal.
|
#194
Posted 31 May 2019 - 09:30
Intradevar poate fi orice. Daca nu simti lipsa de putere, atunci nu cred ca este de la EGR (am avut EGR defect). Eu am avut pe alta masina acelasi martor aprins fara absolut nici un simptom si au trebuit schimbati senzorii de noxe.
|
#195
Posted 31 May 2019 - 12:05
Poate fi de la motorină?
Am alimentat ultima dată de la Rompetrol și-am pus din aia mai scumpă. |
|
#196
Posted 31 May 2019 - 12:17
Mergi la un tester, curand va intra si in limp mode.
Cauze egr, dpf, clapeta acceleratie, motoras galerie etc. |
#197
Posted 31 May 2019 - 12:21
De mers merg...m-am programat la Cybernet pe 06 iunie...atunci am găsit cel mai devreme
Da mă tot gândesc ce poate fi Atâta vreme cât mașina merge absolut ok sper să nu fie ceva nașpa și scump... Edited by goguxx2000, 31 May 2019 - 12:23. |
#198
Posted 31 May 2019 - 12:32
Nu e de la carburant. La motoarele diesel moderne, pica de rup piesele ce tin de emisii si norme de poluare. Cand mi s-a aprins acest martor mie, la un ML, masina era in afara garantiei si au acceptat sa plateasca ei inlocuirea senzorilor. Nici macar nu era luata de la dealerul respectiv masina (asta ca sa-ti faci o idee, cat de comuna este problema). La BMW, momentan e o campanie uriasa de inlocuire EGR. Deci nu conteaza de unde alimentezi, atata timp cat nu torni motorina de locomotiva. O sa tot auzi specialisti care iti spun sa fugi de un lant de benzinarii sau altul (culmea, fix Rompetrol de la care ai alimentat, nu face parte dintre ele).
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users