Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP

- - - - -
  • Please log in to reply
808 replies to this topic

#181
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View Postgoguxx2000, on 24 aprilie 2019 - 12:14, said:

M-am uitat mai atent pe cartea de service (care-i în germană) și-am văzut că cei de la DasWeltAuto SV nu au schimbat și filtrul de motorină.
Au schimbat uleiul și restul filtrelor da ăsta nu:(

Am căutat și prețul nu-i mare - între 60 RON și 150 RON OEM.

Oare-i bine să merg să-l schimb totuși?
Filtrul de carburant nu se schimba asa des ca uleiul si filtrul de ulei. Citeste pe manualul masinii.

View Postunbrutus, on 10 mai 2019 - 09:44, said:

Schimbarea singur dureaza cam 10-15 min, dar ai nevoie de interfata vagcom, cu banii salvati ca nu mai mergi la reprezentanta, iei interfata si o ai si pe viitor, e f utila.
De ce-i trebuie interfata la schimbatul filtrului ?

#182
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostPaz, on 10 mai 2019 - 09:50, said:

Filtrul de carburant nu se schimba asa des ca uleiul si filtrul de ulei. Citeste pe manualul masinii.
se schimba mai des, de preferat. Riscul de a face span in pompa e destul de maricel si schimbul filtrului poate ajuta, macar la a tine sub observatie fenomenul.
"pe manualul masinii" nu scrie, de ani de zile nu mai apar aceste info ca pe vremuri, nici cand se schimba distributia etc

View PostPaz, on 10 mai 2019 - 09:50, said:

De ce-i trebuie interfata la schimbatul filtrului ?
ca sa amorseze pompa

#183
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Fabrica da interval de schimb pentru aceasta motorizare interval de schimb de 90 000km. Stiu ca pare o enormitate si eu consider la fel. Dar sincer stiind ca alimentez doar si doar motorina mai scumpa doar de la pompe bine stiute de catre mine am zis ca le schimb la jumate. La 45K km filtrul de motorina arata absolut curat, nici macar un gram de murdarie sau altceva nu era prezent. Asa cumva pare mai realist schimbul la 90K in Germania... sincer nu zic ca in Romania este ceva realist si filtrul urmator l-am schimbat mult mai repede, la fel de curat de altfel... doar ca la noi foarte multi alimenteaza de unde apuca si de aici multe filtre supermurdare si dupa 15K km... oricum mai bine il schimbi mai repede decat sa plangi dupa. Dar am vrut sa vedeti ca nu intotdeauna sunt prostii

#184
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Și eu alimenteaz doar de la Rompetrol, Mol și Petrom și-am pus doar motorina mai scumpă decând am luat mașina.

O să verific să văd când a fost schimbat ultima dată.

#185
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

View Postandrew1980, on 16 mai 2019 - 11:09, said:

... oricum mai bine il schimbi mai repede decat sa plangi dupa...
De ce sa plingi "dupa"? E vorba de un banal filtru de motorina... Eu le-am schimbat exact cum au zis astia si nu am avut probleme. Pacat ca nu l-am pozat sa vezi ca arata "ca nou" dupa vreo 80k km rulati... Oricum, eu pina acum am mers pe mina lor. Cum au zis, asa am facut. Sunt curios la asta benzinara cum/cind/daca se schimba.

#186
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postandrew1980, on 16 mai 2019 - 11:09, said:

Fabrica da interval de schimb pentru aceasta motorizare interval de schimb de 90 000km.
de unde ai informatia? mai nou in cartea masinii nu mai scrie intervalul de schimb din pacate.
eu am un Passat B7 2013 si il schimb la max 1 an de zile

View Postgoguxx2000, on 16 mai 2019 - 11:20, said:

Și eu alimenteaz doar de la Rompetrol, Mol și Petrom și-am pus doar motorina mai scumpă decând am luat mașina.

O să verific să văd când a fost schimbat ultima dată.
Mol cumpara motorina si de la Lukoil, nu recomand. Aceste info le poti solicita in benzinarie, le ceri sa iti arate analiza RAR si certif de conformitate, acolo scrie de unde au cumparat motorina

#187
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
De regulă alimentez de la Rompetrol (am o stație aproape de mine),

La Mol n-am ce face...odată pe lună trebe să pun de la ei că are un card de serviciu nevastă-mea și doar la ei pot să-l folosescPosted Image

#188
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Aseară a trebuit să fac un drum de 200km iar aproximativ la ieșirea din Bacău mi s-a aprins un martor luminos galben dar fără nici un mesaj pe calculator Posted Image

Am pornit-o și azi dimineață dar martorul respectiv continuă să stea aprins dar la fel nici un mesaj de eroare.

Ce naiba poate să fie?

Attached Files


Edited by goguxx2000, 31 May 2019 - 08:11.


#189
boboskippy

boboskippy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 09.03.2009
Acela este martorul pentru defecțiune generala și pot fi foarte multe cauze, de ex la mine sa aprins și nu aveam nici un mesaj, de vina au fost bujiile incandescente. Trebuie tester neapărat.

Edited by boboskippy, 31 May 2019 - 08:15.


#190
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Mașina se comportă absolut normal - nu am simțit nici o diferență, nici la accelerare, nici la pornire, nu are trepidații....

#191
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Iti trebuie tester pt a afla de la ce e problema. Vezi ca masina e in limp mode, nu va trece de 3000 de ture si nu vei avea toata puterea prin urmare. Pana in 3000 va merge cat de cat normal.

La diesel vara nu ai ce simti de la bujii daca ar fi ele. Masina porneste fara ele si nu au acelasi rol ca la benzina. Motorina se aprinde prin compresie si nu prin scanteie ca la benzina, unde de la bujii poate merge in 3-2-1 cilindri...

Edited by t-balt, 31 May 2019 - 08:43.


#192
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
O fi diferit de la marca la marca, dar la Focusul meu s-a tradus prin defectiune la EGR.

#193
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Am trecut de 3000 de ture în depășiri și mașina a accelerat normal.

#194
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 16.07.2008
Intradevar poate fi orice. Daca nu simti lipsa de putere, atunci nu cred ca este de la EGR (am avut EGR defect). Eu am avut pe alta masina acelasi martor aprins fara absolut nici un simptom si au trebuit schimbati senzorii de noxe.

#195
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Poate fi de la motorină?

Am alimentat ultima dată de la Rompetrol și-am pus din aia mai scumpă.

#196
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Mergi la un tester, curand va intra si in limp mode.

Cauze egr, dpf, clapeta acceleratie, motoras galerie etc.

#197
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
De mers merg...m-am programat la Cybernet pe 06 iunie...atunci am găsit cel mai devreme Posted Image

Da mă tot gândesc ce poate fi Posted Image

Atâta vreme cât mașina merge absolut ok sper să nu fie ceva nașpa și scump...

Edited by goguxx2000, 31 May 2019 - 12:23.


#198
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,032
  • Înscris: 16.07.2008
Nu e de la carburant. La motoarele diesel moderne, pica de rup piesele ce tin de emisii si norme de poluare. Cand mi s-a aprins acest martor mie, la un ML, masina era in afara garantiei si au acceptat sa plateasca ei inlocuirea senzorilor. Nici macar nu era luata de la dealerul respectiv masina (asta ca sa-ti faci o idee, cat de comuna este problema). La BMW, momentan e o campanie uriasa de inlocuire EGR. Deci nu conteaza de unde alimentezi, atata timp cat nu torni motorina de locomotiva. O sa tot auzi specialisti care iti spun sa fugi de un lant de benzinarii sau altul (culmea, fix Rompetrol de la care ai alimentat, nu face parte dintre ele).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate