Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP
Last Updated: Apr 16 2024 17:07, Started by
goguxx2000
, Oct 11 2018 08:44
·
14
#145
Posted 21 January 2019 - 14:35
andrew1980, on 11 ianuarie 2019 - 18:32, said:
Eu avand Seat Leon combi 2.0TDI 150CP, adica motor identic si gabarit identic, va pot spune ca a scos acest consum fiindca pornind de la Harghita Bai si mergand spre Bacau a mers 70% din drum coborand si precis ca a mers legal si mult subturat fara depasiri. Nu știu dacă 70% cobori dar am zis cum am mers - în coloană cu un prieten care are stație și s-a circulat relativ constant 80-90Km/h cu a 5-a...și-n localități Consum sub 4 este singura dată când am obținut. Sub 5 scot relativ ușor - sâmbătă am fost la Iași și la dus am scos 5.2l/100km da am mers cu 130km/h în afara localităților. Când m-am întors era deja noapte și n-am depășit 110km/h...în final consumul dus/întors a fost 4,9l/100km Edited by goguxx2000, 21 January 2019 - 14:35. |
#146
Posted 21 January 2019 - 18:27
goguxx2000, on 21 ianuarie 2019 - 14:35, said:
Sub 5 scot relativ ușor - sâmbătă am fost la Iași și la dus am scos 5.2l/100km da am mers cu 130km/h ĂŽn afara localităților. Când m-am ĂŽntors era deja noapte și n-am depășit 110km/h...ĂŽn final consumul dus/ĂŽntors a fost 4,9l/100km Edited by max_01, 21 January 2019 - 18:28. |
#147
Posted 22 January 2019 - 08:32
Fiind ACC adaptiv l-am folosit la greu. Și-n oraș am ajuns să-l folosesc
|
#148
Posted 03 March 2019 - 18:10
#149
Posted 04 March 2019 - 09:40
Când este cu lumina pe auto dacă împing maneta s-o trec pe fază lungă apare pe afișajul central, lângă indicațiile de cruise control, un simbol de fază lungă cu un A de la auto.
Simbolul de fază lungă se aprinde, se stinge după cum dictează calculatorul. Dar nu doar stinge/aprinde faza lungă - maschează practic într-un con de umbră mașina din fața ta fără a întrerupe faza lungă. De exemplu dacă vine mașină din față maschează doar zona respectivă dar rămâi cu faza lungă pe banda ta. E foarte fain sistemul și cred că funcționează bine pt că nu am primit nici un flash de la șoferii de pe contrasens Edited by goguxx2000, 04 March 2019 - 09:45. |
#150
Posted 04 March 2019 - 19:21
mersi, o am si eu pe masina dar nu apare nimic in meniuri, si nu am stiut, practic nu am folosit-o pana acum
merge la orice viteza? parca era activa numai de la o viteza anume |
#151
Posted 05 March 2019 - 08:19
N-am băgat de seamă să aibă legătură cu viteza. Nu cred că are.
Da verifici simplu...în staționare activezi faza lungă și dacă apare simbolul pe bord înseamnă că nu are nici o legătură cu viteza |
#152
Posted 05 March 2019 - 08:41
Nu la toate masinile este la fel. La mine are un buton separat pentru senzorul de lumini. Daca dau doar faza lunga, se da faza lunga. Pe langa asta, ce descrii tu nu este senzorul de lumini. Senzor de lumini poti avea pe faruri Xenon(sau halogen) care doar comuta automat de pe faza lunga pe faza scurta. Acel Anti dazzle effect (asa se numeste la BMW) este de obicei posibil doar pe faruri LED si intradevar porneste de la 70 km/h indiferent daca este pe auto senzorul de lumini (la BMW). Din cate stiu, pe Skoda Superb exista asa ceva (parca AFS se numeste) si pe faruri xenon dar anti dazzle corect pot face doar farurile LED, deoarece sistemul de control aprinde si stinge fiecare LED individual pentru a nu orbi.
|
#153
Posted 05 March 2019 - 12:45
Am faruri BiXenon adaptive și sistemul este absolut funcțional!
Posibil să fie mai eficient cel cu LED dar este foarte OK și la Xenon Asistentul pe fază lungă merge doar cu comutatorul de lumini pus pe Auto, deci senzorul activat. Asta sigur am verificat - dacă învârt de comutator pe oricare altă poziție dispare semnul pt AFS de pe bord, deci se dezactivează. Edited by goguxx2000, 05 March 2019 - 12:48. |
#154
Posted 05 March 2019 - 12:51
|
#155
Posted 05 March 2019 - 13:53
#156
Posted 05 March 2019 - 14:46
- AFS modifica forma conului de lumina pe faza scurta doar in functie de viteza masinii. Nu atre treaba cu traficul din sens opus.
- Inteligent Light Assistant (ILA) - adica semnul de A in cerc - doar porneste/opreste faza lunga in functie de viteza masinii, gradul de intuneric si pe baza traficului (din sens opus, in fata masinii etc). - sistemul poate dezactica faza lunga automata chiar si daca, camera din oglinda detecteaza becuri de iluminat public mai "speciale" care pot pacali sistemul ca e masina in fata. Ce vorbiti aici, cu obturarea dinamica a unor raze de lumina ca sa nu orbeasca traficul din fata e posibil doar cu farurile tip "matrix led", cu leduri individuale controlate de computer etc. - in cazul asta masina de fapt merge tot timpul cu "faza lunga", care a ajustata dinamic sa nu deranjeze. |
#157
Posted 08 March 2019 - 09:45
Se poate și la Xenon. Uite descrierea de la VW și 2 clip-uri care evidențiază funcția (DLA)
Dynamic Light Assist Dynamic Light Assist optimises illumination of the carriageway for even greater safety on the road. The system with variable road illumination allows the main beam to be left on continuously without dazzling oncoming traffic. This is possible thanks to a masking function which can partially dip the main-beam headlights. The information on other road users and the street lighting is captured by a camera on the interior mirror and relayed to the Dynamic Light Assist system. This significantly improves illumination of the entire carriageway. Dynamic Light Assist produces a brand new lighting sensation that is always perfectly tailored to the traffic situation. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/11PbenBRVjk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IDDvCBPoLSU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#158
Posted 09 March 2019 - 18:56
Întrebare la ce cei care au așa ceva - cum se activează la oglinzi "Lower while reversing"?
Cu toate că-i bifată opțiunea oglinzile nu se înclină când bag în marsarier Attached Files |
#159
Posted 09 March 2019 - 19:16
Incerca asa:
1. Turn on ignition, but don't start the engine. 2. Select reverse gear. 3. Select passenger side mirror on mirror control knob. 4. Adjust passenger side mirror so you can see the curb. 5. Take car out of reverse gear and return to neutral, or Park in automatic gearbox. 6. Turn off the ignition and the passenger side mirror will (hopefully) return to the normal 'O' position, if you have the memory control module (presumably part of the Mirror Pack). To use the dip function, the mirror control knob must be kept to the passenger side position. |
|
#160
Posted 09 March 2019 - 21:25
mkdan2004, on 05 martie 2019 - 12:51, said:
AFS e altceva, si Dynamic Light Assist e altceva, precum si High Beam Assist, care e altceva Cel mai avansat e Dynamic Light Assist (eu asta il am pe masina): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qDB4jW4sg6s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] SwatKat, on 05 martie 2019 - 14:46, said:
Ce vorbiti aici, cu obturarea dinamica a unor raze de lumina ca sa nu orbeasca traficul din fata e posibil doar cu farurile tip "matrix led", cu leduri individuale controlate de computer etc. - in cazul asta masina de fapt merge tot timpul cu "faza lunga", care a ajustata dinamic sa nu deranjeze. Daca e cazul, iti pot posta si pagina din manualul masinii. E pe Passat inca din 2011 goguxx2000, on 09 martie 2019 - 18:56, said:
Întrebare la ce cei care au așa ceva - cum se activează la oglinzi "Lower while reversing"? Cu toate că-i bifată opțiunea oglinzile nu se înclină când bag în marsarier cel mai bine urmaresti procedura in manual |
#161
Posted 10 March 2019 - 09:35
La mine coboară doar dacă am butonul de la oglinzi pe R sau L. Dacă este pe centru/neutru nu mai coboară.
Edited by boboskippy, 10 March 2019 - 09:35. |
#162
Posted 10 March 2019 - 22:57
@unbrutus: am citit acum, stiam ca doar pe farurile relativ noi exista sistemul asta - leduri individuale, control separat etc. mea culpa, mersi de informatie!
Probabil a fost o faza incipienta a farurilor "matrix led" care stiu ca pot "controla" mai multe fascicole deodata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users