Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP

- - - - -
  • Please log in to reply
805 replies to this topic

#109
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Eu nu stiu ce scoate a ta pe teava, iti zic ce ar trebui sa scoata. De la DPF incoace, nu trebuie sa ai fum vizibil cu ochiul liber in nici o situatie cu motorul ajuns la temperatura optima de functionare. Dimineata, daca fumul e alb, ai abur din condensare. Daca ai si diverse nuante de albastru / negru /gri pe acolo sau persista dupa ce ai incalzit masina, iti recomand cu caldura un service bun si o diagnoza.

Edited by Mihai_mb, 15 November 2018 - 19:52.


#110
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostMihai_mb, on 15 noiembrie 2018 - 19:51, said:

Eu nu stiu ce scoate a ta pe teava, iti zic ce ar trebui sa scoata. De la DPF incoace, nu trebuie sa ai fum vizibil cu ochiul liber in nici o situatie cu motorul ajuns la temperatura optima de functionare. Dimineata, daca fumul e alb, ai abur din condensare. Daca ai si diverse nuante de albastru / negru /gri pe acolo sau persista dupa ce ai incalzit masina, iti recomand cu caldura un service bun si o diagnoza.
Vizibil, invizibil, fum exista. In caz contrar, am pune gura la teava si am bea aer prospat.

#111
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,084
  • Înscris: 14.09.2007
Confunzi fumul cu gazele . La ambele masini daca pun degetul pe interiorul esapamentului nu ma murdaresc de absolut nimic , nu exista depuneri pe interiorul lor .
In cel mai rau caz poti sa inspiri aerul,de baut inca n-am auzit :D

#112
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
A apărut actualizare nouă la hărțile navigației - datate 01.10.2018.

Adicălea ar fi Q3 ceea ce este super OK Posted Image

#113
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,236
  • Înscris: 07.02.2017

View Postgoguxx2000, on 20 noiembrie 2018 - 13:57, said:

A apărut actualizare nouă la hărțile navigației - datate 01.10.2018.

Adicălea ar fi Q3 ceea ce este super OK Posted Image
Cine este producatorul hartilor?TomTom?Navteq?

#114
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Navteq.

#115
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Pe portieră scrie că ar trebui presiunea-n roți să fie 2,3 bari dacă-i cu 2 pers adulte+1 copil sau 2,5 bari dacă-i încărcată.

Voi cât puneți acum, iarna?

Merg marea parte 2 adulți+1 copil.

#116
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
Eu am Seat Leon ST ( combi) care este fix acelasi masina ca si Golf 7 estate, de la tren de rulare pana la motorizari etc... la iarna mai ales daca ai 205/55 R16 baga 2.2 - 2.3 Niciodata nu am bagat mai mult si nu am avut probleme. Daca neaparat ti sa te zgaltaie, baga 2.5 cat spun ei (care este ca sa se poate ei acoperi cu acele consumuri ireal de mici date masinii pe drumurile ca in palma din vest)

#117
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,028
  • Înscris: 16.07.2008
Ce dimensiuni ai la roti? Pe Golf V GT nu am pus mai mult de 2.2, dimensiunea 225/45/R17. Si la masina actuala (SUV) sunt recomandate niste presiuni exagerat de mari.
Acum am vazut specificatiile, se pare ca ai aceleasi dimensiuni. 2.2 este recomandarea mea.

Edited by mkdan2004, 23 November 2018 - 15:10.


#118
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 22.02.2010
Discutati de aer comprimat sau azot? Tineti cont ca iarna, una e presiunea de 2.2 la -10C in oras la viteze reduse si alta e acel 2.2 bagat la +5C, cu soare afara, la drum intins, cand se incalzesc cauciucurile si se face 2.5...

#119
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
Atât pe rotile de vara pe 16 cat și pe cele de iarnă pe 15 tin presiunea pe la 2.2-2.3

#120
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 22.02.2010
2.2 facut la ce temperatura?

#121
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
La temperatura medie a sezonului sa spunem. Din cate citesc si eu pe net se spune ca o crestere de 10 grade Fahrenheit duce la o crestere de 1 PSI si prin aproximare as zice o crestere de 5 grade duce la o crestere de 0.06 bar asadar o crestere de 20 grade celsius ar duce la o crestere a presiunii de aprox 0.24 bar. (scala Fahrenheit nu este liniara)
Deci o verificare a presiunii la interval de 2-3 luni cred ca este acoperitoare mai ales pentru cei ce au anvelope separate pentru fiecare sezon si nu numai pentru ca o crestere si de 10-15 grade nu duce la variantii semnificative a presiunii in anvelope.
Stiu ca in timpul rulajului apare o crestere a temperaturii anvelopei dar nu cred ca este una semnificativa incat sa provoace variatii majore a presiunii.

Edited by atupi, 10 December 2018 - 16:47.


#122
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 22.02.2010
Afla ca realitatea este cu totul alta...1.9 noaptea asta e 2.2 maine la mijlocul drumului. (Constatari concrete personale iarna) aerul din anvelope sufera variatii si de 70 de grade, in functie de variatiile temperaturii exterioare si de sarcina...

#123
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
La o asemenea diferenta nu ar trebui sa am eroare de la senzorul de presiune? Pe de alta parte cand schimbam rotile de vara cu presiune 2.2 cu cele de iarna umflate mai mult (2.4-2.5) ca asa e obiceiul la autosoft (aceleasi cote la anvelope) aveam eroare de presiune pneuri in bord.

#124
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 22.02.2010
Nu am senzori de presiune, am manometru permanent la mine si cateodata termometrul fara contact...

#125
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Știe careva ce cod au becurile Xenon?

#126
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Adică vreau să știu dacă se arde unul care sunt codurile pt a le înlocui :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate