Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 7 Highline 2.0 TDI 150CP
Last Updated: Mar 04 2024 12:01, Started by
goguxx2000
, Oct 11 2018 08:44
·
13
#109
Posted 15 November 2018 - 19:51
Eu nu stiu ce scoate a ta pe teava, iti zic ce ar trebui sa scoata. De la DPF incoace, nu trebuie sa ai fum vizibil cu ochiul liber in nici o situatie cu motorul ajuns la temperatura optima de functionare. Dimineata, daca fumul e alb, ai abur din condensare. Daca ai si diverse nuante de albastru / negru /gri pe acolo sau persista dupa ce ai incalzit masina, iti recomand cu caldura un service bun si o diagnoza.
Edited by Mihai_mb, 15 November 2018 - 19:52. |
#110
Posted 15 November 2018 - 20:05
Mihai_mb, on 15 noiembrie 2018 - 19:51, said:
Eu nu stiu ce scoate a ta pe teava, iti zic ce ar trebui sa scoata. De la DPF incoace, nu trebuie sa ai fum vizibil cu ochiul liber in nici o situatie cu motorul ajuns la temperatura optima de functionare. Dimineata, daca fumul e alb, ai abur din condensare. Daca ai si diverse nuante de albastru / negru /gri pe acolo sau persista dupa ce ai incalzit masina, iti recomand cu caldura un service bun si o diagnoza. |
#111
Posted 15 November 2018 - 21:53
Confunzi fumul cu gazele . La ambele masini daca pun degetul pe interiorul esapamentului nu ma murdaresc de absolut nimic , nu exista depuneri pe interiorul lor .
In cel mai rau caz poti sa inspiri aerul,de baut inca n-am auzit |
#112
Posted 20 November 2018 - 13:57
A apărut actualizare nouă la hărțile navigației - datate 01.10.2018.
Adicălea ar fi Q3 ceea ce este super OK |
#113
Posted 20 November 2018 - 18:25
#115
Posted 23 November 2018 - 11:51
Pe portieră scrie că ar trebui presiunea-n roți să fie 2,3 bari dacă-i cu 2 pers adulte+1 copil sau 2,5 bari dacă-i încărcată.
Voi cât puneți acum, iarna? Merg marea parte 2 adulți+1 copil. |
#116
Posted 23 November 2018 - 13:41
Eu am Seat Leon ST ( combi) care este fix acelasi masina ca si Golf 7 estate, de la tren de rulare pana la motorizari etc... la iarna mai ales daca ai 205/55 R16 baga 2.2 - 2.3 Niciodata nu am bagat mai mult si nu am avut probleme. Daca neaparat ti sa te zgaltaie, baga 2.5 cat spun ei (care este ca sa se poate ei acoperi cu acele consumuri ireal de mici date masinii pe drumurile ca in palma din vest)
|
#117
Posted 23 November 2018 - 15:08
Ce dimensiuni ai la roti? Pe Golf V GT nu am pus mai mult de 2.2, dimensiunea 225/45/R17. Si la masina actuala (SUV) sunt recomandate niste presiuni exagerat de mari.
Acum am vazut specificatiile, se pare ca ai aceleasi dimensiuni. 2.2 este recomandarea mea. Edited by mkdan2004, 23 November 2018 - 15:10. |
#118
Posted 10 December 2018 - 15:23
Discutati de aer comprimat sau azot? Tineti cont ca iarna, una e presiunea de 2.2 la -10C in oras la viteze reduse si alta e acel 2.2 bagat la +5C, cu soare afara, la drum intins, cand se incalzesc cauciucurile si se face 2.5...
|
|
#119
Posted 10 December 2018 - 15:44
Atât pe rotile de vara pe 16 cat și pe cele de iarnă pe 15 tin presiunea pe la 2.2-2.3
|
#121
Posted 10 December 2018 - 16:45
La temperatura medie a sezonului sa spunem. Din cate citesc si eu pe net se spune ca o crestere de 10 grade Fahrenheit duce la o crestere de 1 PSI si prin aproximare as zice o crestere de 5 grade duce la o crestere de 0.06 bar asadar o crestere de 20 grade celsius ar duce la o crestere a presiunii de aprox 0.24 bar. (scala Fahrenheit nu este liniara)
Deci o verificare a presiunii la interval de 2-3 luni cred ca este acoperitoare mai ales pentru cei ce au anvelope separate pentru fiecare sezon si nu numai pentru ca o crestere si de 10-15 grade nu duce la variantii semnificative a presiunii in anvelope. Stiu ca in timpul rulajului apare o crestere a temperaturii anvelopei dar nu cred ca este una semnificativa incat sa provoace variatii majore a presiunii. Edited by atupi, 10 December 2018 - 16:47. |
#122
Posted 10 December 2018 - 17:46
Afla ca realitatea este cu totul alta...1.9 noaptea asta e 2.2 maine la mijlocul drumului. (Constatari concrete personale iarna) aerul din anvelope sufera variatii si de 70 de grade, in functie de variatiile temperaturii exterioare si de sarcina...
|
#123
Posted 10 December 2018 - 18:10
La o asemenea diferenta nu ar trebui sa am eroare de la senzorul de presiune? Pe de alta parte cand schimbam rotile de vara cu presiune 2.2 cu cele de iarna umflate mai mult (2.4-2.5) ca asa e obiceiul la autosoft (aceleasi cote la anvelope) aveam eroare de presiune pneuri in bord.
|
|
#124
Posted 10 December 2018 - 18:12
Nu am senzori de presiune, am manometru permanent la mine si cateodata termometrul fara contact...
|
#126
Posted 11 December 2018 - 12:11
Adică vreau să știu dacă se arde unul care sunt codurile pt a le înlocui
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users