Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Multumesc Universului, Dumnezeiri...

Placa video-Monitor

Cine a fost in spatele cartelei &...

Întrerupator cu led montat la veioza
 Problema HDD extern WD Elements

Cum aflu sRGB la un laptop?

Probleme placa video AMD

Pot pune bara spate de pachet din...
 IPv4 sau IPv6? Si de unde cumpar?

Cu ce asociati o melodie?

Recomandare cabluri audio

Microsoft schimba pictogramele in...
 Tv 100hz cat mai ieftin de la Sam...

Este socialismul viitorul omeniri...

notificare sunet

Ajutor excel
 

Sfat achizitie auto, buget 4000e

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
Shew

Shew

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 22.11.2015
Salut,
Desi nu am mare nevoie am decis ca trebuie sa-mi cumpar o masina...  sh aprox. 4000e.
Problema e ca nu știu exact ce model ar fi potrivit...  doresc ceva compact, diesel,   relativ usor de intretinut, sa arate putin sportiv (si coupe merge) .Masina va fi folosita mai mult pentru plimbari in weekend,fara copii,  sotie etc.. . Dupa cateva cautari pe mobile.de cel mai mult ma atrage Audi a3 sportback 2004-2007...
Specific ca locuiesc in Germania iar masina va fi cumparata si folosita aici.
Daca aveti ceva recomandari argumentate va sunt recunoscator. 😉

#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,353
  • Înscris: 14.12.2007
...diesel, relativ ușor de întreținut...
Mai locuiești și în Germania, dar nu ai auzit de interdicțiile de la diesel?

#3
Baxon

Baxon

    Ursus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,627
  • Înscris: 01.03.2017
Cati km crezi ca faci pe an de vrei diesel ? De ce nu benzinar ?

#4
mkscorpion0

mkscorpion0

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,288
  • Înscris: 26.10.2017

View PostShew, on 10 octombrie 2018 - 22:31, said:

doresc diesel,  
Specific ca locuiesc in Germania iar masina va fi cumparata si folosita aici.


Curios lucru ca vrei diesel si locuiesti in Germania. Nu ai auzit de interdictiile care se pun la cele diesel?
Vrei sa fie si din ~2004-2007? Adica veche de peste 10-15 ani.

Mai bine te reorientezi.

Edited by mkscorpion0, 10 October 2018 - 23:41.


#5
denky

denky

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 09.03.2009
Deci initiatorul sta in germania. Oare la cine e confuzia cu nebunia anti-diesel?
On topic. Acum e momentul sa iti iei o Mazda mx5, baiete. Dupa ce apare sotia si copiii, o mai iei dupa 2 decenii. La mine asa va fi. Bafta!

#6
Darkage_

Darkage_

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 18.07.2016

View PostShew, on 10 octombrie 2018 - 22:31, said:

Salut,
Desi nu am mare nevoie am decis ca trebuie sa-mi cumpar o masina...  sh aprox. 4000e.
Problema e ca nu știu exact ce model ar fi potrivit...  doresc ceva compact, diesel,   relativ usor de intretinut, sa arate putin sportiv (si coupe merge) .Masina va fi folosita mai mult pentru plimbari in weekend,fara copii,  sotie etc.. . Dupa cateva cautari pe mobile.de cel mai mult ma atrage Audi a3 sportback 2004-2007...
Specific ca locuiesc in Germania iar masina va fi cumparata si folosita aici.
Daca aveti ceva recomandari argumentate va sunt recunoscator. ��

Daca mai citesti odata postul  tau punand accent pe ceea ce am bolduit eu, iti raspuunzi singur la intrebare. Daca nu ai mare nevoie de masina inseamna ca nu faci km multi, inseamna ca nu iti trebuie diesel care nu e usor si ieftin de intretinut, cel putin nu unul din 2004-2007 ( daca e si 2.0 tdi din acea perioada...deja ma bufneste rasul), cu atat mai putin un audi A3 vechi de 11-14 ani.
Tu vrei o masina de amuzament, sa te distrezi cu ea si sa faci calatorii scurte ( deci costurile combustibilului nu sunt prea relevante). Incearca o Mazda 3 2.0 benzina, un golf 5 2.0 fsi, o Honda civic de prin 2005-2006...ai multe variante intr-adevar distractive...nu poti compara un diesel cu sunetul si senzatia oferita de un benzinar in acceleratie, intre 3500-6000 rpm.
Eu am facut o mare prostie ca mi-am luat diesel . Masina merge foarte bine, nu a cerut deloc bani, e foarte bine intretinuta,  consuma decent...dar nu se compara cu un benzinar la feeling...cel putin in cazul meu. Abia astept sa o vand si sa imi iau ceva pe benzina.

Edited by Darkage_, 11 October 2018 - 07:26.


#7
spooky51

spooky51

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 863
  • Înscris: 29.09.2006
La mine a fost invers, tocmai mi-am luat primul diesel aproape exclusiv pentru concedii si imi place usurinta cu care se misca la viteze de croaziera si economia de combustibil. Pentru oras avem masina prietenei, o benzinara mica. Preturile la motoarele diesel au scazut, masina are norma de poluare Euro 4 si filtru de particule, nu ma astept ca asa curand sa nu am voie s-o folosesc prin Romania, Bulgaria si Grecia.
Recomand o Toyota, Yaris sau Auris, motoarele lor diesel sunt fiabile, masinile sunt frumoase.

#8
costin001

costin001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 13.08.2013
Lasa dieselurile si uitate la Clio RS, Fiesta ST sau RS, Corsa OPC, Golf GTI. Jucariile astea sunt speciale si mult mai fun decat orice diesel.

#9
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 07.03.2018
Sunt singurul caruia i se pare ca un motor diesel (turbo) e mai fun de condus decat un benzinar? Inclusiv ca sunet. Cuplul unui diesel nu poate fi egalat de un benzinar cu capacitate cilindrica sau putere echivalenta, chiar daca e tot turbo. Cuplu mare inseamna ca depasirile sunt o joaca, dealurile/serpentinele la fel, etc. toate cu consum aproape la jumatate. Singurul loc unde e nasol un diesel e in oras (se incalzeste mai greu, porniri/opriri dese care-l omoara, poluezi, etc.), dar pentru plimbari de weekend (banuiesc ca autostrada, germania) un diesel e mult mai fun dupa parerea mea. A si nu vorbesc din auzite, am avut benzinar aspirat, apoi benzinar turbo, apoi diesel.

Edited by MusafirulCreativ, 11 October 2018 - 09:48.


#10
TLGTLC

TLGTLC

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,698
  • Înscris: 27.06.2007
Cât timp nu ai copii ia o mașină pentru suflet cum ți-au zis și colegii. Pe urmă o să tânjești și o să te zgârii pe ochi că nu ai făcut-o. Noi am prins alte vremuri dar dacă aș putea întoarce timpul înapoi aș lua mașina care mă face să rânjesc de bucurie.

#11
Qipper

Qipper

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 04.07.2017

Vizualizare mesajMusafirulCreativ, pe 11 octombrie 2018 - 09:47, a scris:

Sunt singurul caruia i se pare ca un motor diesel (turbo) e mai fun de condus decat un benzinar? Inclusiv ca sunet. Cuplul unui diesel nu poate fi egalat de un benzinar cu capacitate cilindrica sau putere echivalenta, chiar daca e tot turbo. Cuplu mare inseamna ca depasirile sunt o joaca, dealurile/serpentinele la fel, etc. toate cu consum aproape la jumatate. Singurul loc unde e nasol un diesel e in oras (se incalzeste mai greu, porniri/opriri dese care-l omoara, poluezi, etc.), dar pentru plimbari de weekend (banuiesc ca autostrada, germania) un diesel e mult mai fun dupa parerea mea. A si nu vorbesc din auzite, am avut benzinar aspirat, apoi benzinar turbo, apoi diesel.

Daca initiatorul subiectului se uita la costurile de intretinere , mai bine isi ia benzinar . Sunt si motoare pe benzina  care suna la fel de misto ca si  unul diesel dar nu gasesti la bugetul prezentat .  In rest , sunt de acord cu tine ,  posesor de diesel si eu .

#12
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,242
  • Înscris: 01.12.2007

View Postdenky, on 11 octombrie 2018 - 06:36, said:

Deci initiatorul sta in germania. Oare la cine e confuzia cu nebunia anti-diesel?

Doar pe Softpedia. In Germania se intra in absolut orice oras cu orice diesel cu bulina verde in geam, adica si cu euro 4.

#13
costin001

costin001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 13.08.2013

Vizualizare mesajMusafirulCreativ, pe 11 octombrie 2018 - 09:47, a scris:

Sunt singurul caruia i se pare ca un motor diesel (turbo) e mai fun de condus decat un benzinar? Inclusiv ca sunet. Cuplul unui diesel nu poate fi egalat de un benzinar cu capacitate cilindrica sau putere echivalenta, chiar daca e tot turbo. Cuplu mare inseamna ca depasirile sunt o joaca, dealurile/serpentinele la fel, etc. toate cu consum aproape la jumatate. Singurul loc unde e nasol un diesel e in oras (se incalzeste mai greu, porniri/opriri dese care-l omoara, poluezi, etc.), dar pentru plimbari de weekend (banuiesc ca autostrada, germania) un diesel e mult mai fun dupa parerea mea. A si nu vorbesc din auzite, am avut benzinar aspirat, apoi benzinar turbo, apoi diesel.
Benzinar-ul este mult mai sprinten decat dieselu-ul la aceeasi putere, nu are lag si urca mai repede in ture. Diferenta exista numai in treptele superioare, unde diesel-ul daca are cuplu mai bun are si o rezerva de putere, dar si aici un benzinar turbo iese in fata.

#14
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 07.03.2018

View Postcostin001, on 11 octombrie 2018 - 12:56, said:

Benzinar-ul este mult mai sprinten decat dieselu-ul la aceeasi putere, nu are lag si urca mai repede in ture. Diferenta exista numai in treptele superioare, unde diesel-ul daca are cuplu mai bun are si o rezerva de putere, dar si aici un benzinar turbo iese in fata.
Aia cu benzinarul mai sprinten se aplica doar daca are dublul cailor putere. Un diesel de 120 cp isi bate joc oricand de un benzinar de 120 cp, chiar si turbo, la deal sau in depasiri.

#15
marius0707

marius0707

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 22.11.2007

View PostMusafirulCreativ, on 11 octombrie 2018 - 15:30, said:

Aia cu benzinarul mai sprinten se aplica doar daca are dublul cailor putere. Un diesel de 120 cp isi bate joc oricand de un benzinar de 120 cp, chiar si turbo, la deal sau in depasiri.

E usor sa vorbesti cand nu stii sa conduci o benzina.

Uite un duel intre 1.6 TDI si 1.0 TSI de aceeasi putere, cum dieselul ia bataie pe fiecare repriza (la limita, dar e motor 1.6 vs 1.0)
http://www.zeperfs.c...el6628-6013.htm

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,064
  • Înscris: 16.08.2016
Era mai ok dacă puneai 1.4-1.5tsi vs 1.6 tdi sa vadă clar diferenta

#17
denky

denky

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 09.03.2009

View Postionut_ionut, on 11 octombrie 2018 - 10:14, said:



Doar pe Softpedia. In Germania se intra in absolut orice oras cu orice diesel cu bulina verde in geam, adica si cu euro 4.

Bingo.

#18
costin001

costin001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 13.08.2013

Vizualizare mesajmarius0707, pe 11 octombrie 2018 - 16:30, a scris:


E usor sa vorbesti cand nu stii sa conduci o benzina.

Uite un duel intre 1.6 TDI si 1.0 TSI de aceeasi putere, cum dieselul ia bataie pe fiecare repriza (la limita, dar e motor 1.6 vs 1.0)
http://www.zeperfs.c...el6628-6013.htm
Lasa-l sa creada ce vrea, dar clar este pe dinafara.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate