Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

BMK lact’ food - neseriosi la garantie

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Post`Giovanni, on 10 octombrie 2018 - 18:18, said:

Cam asa pica display-urile la xiaomi, ba puncte albe, ba pixeli morti, ba ghost type, etc. Degeaba ti-l inlocuiau ca peste 6 luni aveai alte probleme.

Mare cunoscator dom'le , mai era unul pe un grup cu audi, care spunea ca la motorizarea X la 220.000km se rupe ceva si e gata de motor, multi au trecut de 300.000km si nu s-a rupt nimic, el stia exact nr de km la care apare problema Posted Image

#20
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010

View PostOPEDI, on 10 octombrie 2018 - 19:59, said:

Prin urmare si asa deci, nu bagi mana-n foc ca respectivul telefon  nu a avut sedinte de bungee jumping.
Tu ai citit tot ce am scris? Si daca ai citit, ai si inteles?

#21
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Ce vrei sa inteleg??
Nu exista in lumea asta telefon care sa nu fii cazut.
Nu stii tu, de cazatura respectiva? Este o alta mancarica de peste, dar a cazut cu siguranta.

#22
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010
Nu am chef sa te invat sa intelegi un text format din mai multe propozitii si fraze, chestia asta se invata la scoala. Dupa modul cum scrii insa...

#23
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,421
  • Înscris: 05.07.2018

View Postrumegus, on 10 octombrie 2018 - 17:41, said:

Nu pricep, ce tot insistati cu pozele. Cum dovediti ca acele poze au fost facute inainte de a trimite? Faceti selfie cu curierul si telefonul? Poze se pot face preventiv, cand l-ati cumparat, sau apelati la un amic care are unul la fel.
Aici ai mare dreptate. Si sa-ti zic (mai degrabe sa afle ceilalti) de ce.

Am comandat mai multe produse de la acelasi vanzator din China. Au sosit intr-un singur colet, dar lipsea unul. Chinezul mi-a zis sa fac poza cu produsele primite. I-am trimis. Mi-a raspuns sa mai fac o comanda cu orice alt produs si imi va livra si produsul lipsa (probabil ca sa acopere cheltuiala pentru transport). Problema rezolvata.

La noi ar trebui sa filmam cu televizorul pornit, sa se vada data si ora cand este o anumita emisiune, si nici asa nu am putea convinge vanzatorul.

View PostOPEDI, on 10 octombrie 2018 - 19:59, said:

Prin urmare si asa deci, nu bagi mana-n foc ca respectivul telefon  nu a avut sedinte de bungee jumping.
Vorbeste de doua telefoane diferite. Adevarul e ca nici el nu s-a exprimat clar.

Draga initiator, imi pare rau pentru patania ta, dar iti multumesc pentru ca ai deschis subiectul. Din ciclul "asa nu".

Edited by Puferiu_, 11 October 2018 - 19:09.


#24
crisadi75

crisadi75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 18.10.2017
BMK ...sunt...adica este ...un nene intr-un apartament . De unde garantie ?

#25
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010
La peste 600 de vizualizari ale acestui topic, cred ca sunt 400 de unici (zic si eu, nu ma prea pricep). Din astia 400 cred ar putea fi 10 potentiali clienti pe care acest magazin i-a pierdut.
Daca asta a pierdut 10 clienti, atunci acest topic si-a atins scopul: idiotul a pierdut mai mult decat daca inlocuia acel ecran. Dar e posibil ca numarul de clienti pierduti sa fie mai mare => mai bine.
Eu pot sa mai folosesc telefonul asa cum e fara probleme inca 1 an sau chiar mai mult... dupa aia deja devine invechit si oricum il schimb.
Eu 1 - el 0.

#26
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Sa-i moara capra.

#27
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 442
  • Înscris: 30.10.2010
Ia-ti o camera

#28
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,421
  • Înscris: 05.07.2018
Linisti-va si cumparati cu cap!

#29
addi19710

addi19710

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 28.11.2011
Eu vreau sa va atrag atentia si asupra comerciantului cel.ro cu garantie asigurata prin service-return.
Sunt patit tot cu un telefon xiaomi,model redmi 3s,care nu mai functiona in 4G.
Dupa 5 trimiteri in service si 4 sesizari la ANPC mi s-a oferit la schimb un telefon inferior ca si specificatii.
La primele 3 sesizari ANPC am primit in loc de raspunsuri abureli,iar la a 4-a dupa ce acceptasem inlocuirea cu cel inferior mi-au dat dreptate si ca sunt indreptatit sa-i dau in judecata!

Edited by addi19710, 12 October 2018 - 20:50.


#30
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View Postm4gicm, on 10 octombrie 2018 - 16:53, said:

Buna ziua,
As dori sa va prezint patania mea cu cei de la BMK. Anul trecut am cumparat de la Emag (vandut de BMK prin intermediul Emag) un telefon Xiaomi Note 4X.
Inca ceva... cand vorbeam cu ala de la BMK si l-am intrebat de ce mi-a zis inainte ca nu au ajuns inca ecranele si apoi s-a schimbat situatia, tot o dadea inainte cu cei de la service. Dar service-ul sunt tot ei (acelasi nr. de telefon aceeasi adresa).
De aceea imi asum urmatoarele: BMK lact' food = tepari (cand vine vorba de garantie)

Sunt firmele tzepare ale Emagului - de fapt tot Emag vinde prin intermediul lor, ca sa nu mai aiba probleme cu garantiile la chinezarii.. ca se intorc o groaza de chinezarii inapoi in showroom ca retur la EMAG si atunci au gasit o solutie... au mai multe firme tzepare prin care vand ca sa nu se complice ei... Daca vrei sa trimiti ceva in garantie, te  duci si te certi cu aia...

In spatele acestui sereleu BMK se afla o firma bulgareasca care vinde iaurt... firma romaneasca in sine fiind o firma de bacanie.

http://www.bmk.bg/

https://www.infobel....essdetails.aspx

https://ibb.co/yFDxfs0

Edited by Kres, 26 March 2019 - 10:48.


#31
mihaih

mihaih

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 09.12.2006
Daca va adresati ANPC aveti cistig de cauza fiindca ei trebuie sa dovedeasca ca telefonul a ajuns spart ....etc. Ii stiu pe cei de la Allview. Ei fiecare colet care ajunge in service il filmeaza la desfacerea coletului si starea telefonului in acel moment,Filmarile se pastreaza 2-3 ani. Asta dupa ce au patit-o cu unii care au trimis telefoanele sparte si pe urma au reclamat la ANPC. Nu au avut filmarile a trebuit sa le schimbe. Acuma daca esti neserios nu mai ai nici o sansa. Ma gindesc ca asa procedeaza toate firmele. Cereti filmarile de la primirea coletului. Nu le au ANPC va da dreptate.

#32
Mosul22

Mosul22

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.12.2019
Și eu am avut aceeași problema cu firma BMK...am cumpărat un tel de la eMag dar practic de la bmk pt că nu m.am uitat cu atenție de la ce firma terță este.Am avut niste probleme cu telefonul și l.am trimis în garanție,dar surpriza..ce sa vezi și să auzi....am așteptat vreo 25 de zile până a venit telefonul din garantie....și asta după 1000 de apeluri către ei, dar surpriza mare.a.fost când am.deschis cutia telefonului care erA că.de la gunoi găsită,rama de la.display sparta și în continuare aceleași probleme,butonul on-off defect bateria fierbea după 2 ore.Deci am primit.o  mai rău situația .Culmea e că în foaia de garanție au zis asa:curățire telefon de praf,înlocuire display și reparare butoane....Dar după  vreo 2 zile de resemnare touchscreen  tel a început să facă  comenzi pe tel.singur.,și butoanele sa nu mai functioneze
Așa că am comandat banda cu butoane,baterie și touchscreen cu max 40 lei de la chinezi și după am fost mai mulțumit.                                                   Cireasa de pe tort a fost că după un timp am primit un plic acasă de la firma BMK cum că tel meu au fost scos din garantie că avea rama la.diaplay sparta....eu am făcut și poze înainte să îl trimit la garanție cu tel intact dar degeaba...o mana spala pe alta......  meseria mea de  electronist spune că ei sunt  lapte praf.

#33
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011
Cum să cumpere cineva telefon de la Bemelactafoot" :ewwpu: :no: ???!!!

#34
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,384
  • Înscris: 16.03.2011
Multi nu se uita vad emag si gata,emag devine olx

#35
OananaM

OananaM

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.12.2020
Doi ani mai tarziu pot povesti si eu o experienta similara cu cei de la BMK lact' food. Mai degraba tin sa povestesc cele intamplate pentru a sublinia importanta verificarii furnizorului de la care achizitionati produse... Eu recunosc ca nu m-as fi gandit nicio secunda ca o sa am parte de o asemenea experienta daca voi cumpara totusi prin intermediul Emag. Cumpar lunar cel putin un produs de pe Emag, de la diversi terti, si nu am avut niciodata o experienta neplacuta pana la acesti BMK lact' food.

Povestea pe scurt este ca am comandat un Xaomi Realme 6i care, in momentul in care am incercat sa il pornesc, era deja parolat. Nu se putea face absolut nimic cu el, nici reset to factory setting, nici wipe data, nimic. Clar era o problema de soft... Am discutat cu cei de la BMK si m-au sfatuit sa le dau retur pentru a trimite telefonul in service la Bulgari si a verifica exact cand a fos setata acea parola (de acord, nici furnizorul nu putea sa ma creada pe cuvant ca nu am facut eu ceva deci era optiunea cea mai buna pentru ambele parti).

Am trimis telefonul catre ei pe 30 noiembrie, iar pe 02 decembrie primesc mesaj de la Emag ca cererea de retur a fost refuzata cu textul: "Cumparatorul a folosit telefonul timp de doua saptamani, l-a parolat si a uitat parola"... Normal ca in secuna doi am sunat la Emag pentru a contesta refuzul si apoi i-am sunat si pe cei de la BMK. De pe numarul meu de telefon am sunat de vreo 6-7 ori si niciun raspuns... La doua minute dupa am sunat de pe un alt numar de telefon si mi-a raspuns acelasi domn stimabil care mi-a reprosat ca nu am trimis telefonul mai devreme (in lege este specificat clar ca ai la dispozitie 14 zile sa returnezi orice produs fara un motiv, lucru mentionat si pe pagina lor de Emag) si ca a fost dechisa cutia, desigilat incarcatorul etc. Ei bine, nu stiam ca atunci cand iti cumperi un dispozitiv nou exista o ordine anume in care trebuie sa deschizi accesoriile din cutie si ca nu as fi avut voie sa verific si celalalte accesorii. Pe langa asta a avut nerusinarea sa imi spuna ca in tot timpul asta (30 noiembrie - 03 decembrie), in conditiile in care nu au lucrat de sarbatori, au trimis deja telefonul la service in Bulgaria si l-au si primit inapoi si cei de acolo au stabilit ca telefonul a fost parolat de cumparator.

Am facut plangere la ANPC, sper ca cineva sa raspunda si sa investigheze mai departe aceasta situatie neplacuta. Furnizorul merita penalizat pentru neseriozitatea de care da dovada. Invatatura de mine si pentru mine sa nu mai cumpar de la orice furnizor, chiar daca este prin Emag, si sa ma documentez putin inainte.

Sper sa va ajute aceasta postare si evitati BMK Lact' Food!!!

#36
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011
Înseamnă că era desigilată cutia produsului.
Eu am primit de la M.G. un tel. cu ram mai mic, decît cel comandat, am returnat produsul la curier.
Adevărat, nici nu am plătit în avans.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate