Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Impozit auto in 2019?
Last Updated: Mar 25 2019 22:39, Started by
VladislavP
, Oct 10 2018 07:16
·
0
#1
Posted 10 October 2018 - 07:16
Buna ziua.
Am un Megane din 2000 cu motor 1.9, la care impozitul este de 180 de lei pe an. Oare se stie la sigur daca vor sa introduca de anul noile reglementari de impozitare, pe baza de norma de poluare? Intreb sa vad cine ce a mai auzit ca imi expira ITP-ul anul asta, si ca sa treaca verificarea masina trebuie sa o vopsesc complet... Multumesc. Adm Edit Impozitul auto in 2019 ramane neschimbat, dar primariile il pot majora in fct de inflatie. Impozitul auto se calculeaza DOAR in functie de cilindreea motorului. Quote Modul de calcul al impozitului maşinii este determinat în funcţie de capacitatea cilindrică a motorului(cmc), apoi înmulţirea fiecărei grupe de 200 cmc sau fracţiune din acesta cu o sumă corespunzătoare din actul normativ citat. Autoturismele şi motocicletele cu capacitatea cilindrică de până la 1.600 cmc au valoarea de 8lei/200 cmc. 1.000 cmc – 40 lei intre 1.001 cmc si 1.200 cmc – 48 lei intre 1.201 cmc si 1.400 cmc – 56 lei intre 1.401 cmc si 1.600 cmc – 64 lei Autoturismele cu capacitatea cilindrică între 1.601 cmc şi 2.000 cmc inclusiv au suma fixă la stabilirea impozitului de 18lei/200 cmc intre 1.601 cmc si 1800 cmc – 162 lei intre 1.801 cmc si 2.000 cmc – 180 lei Autoturismele cu capacitatea cilindrică între 2.001 cmc şi 2.600 cmc inclusiv au suma de 72lei/200 cmc intre 2.001 cmc si 2.200 cmc – 792 lei intre 2.201 cmc si 2.400 cmc – 864 lei intre 2.401 cmc si 2.600 cmc – 936 lei Autoturismele cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv au suma totală de 144lei/200 cmc intre 2.601 cmc si 2.800 cmc – 2.016 lei intre 2.801 cmc si 3.000 cmc – 2.160 lei Autoturismele cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc au suma de luat în calcul la stabilirea impozitului care este de 290lei/200 cmc intre 3.001 cmc si 3.200 cmc – 4.640 lei intre 3.201 cmc si 3.400 cmc – 4.930 lei intre 3.401 cmc si 3.600 cmc – 5.220 lei intre 3.601 cmc si 3.800 cmc – 5.510 lei intre 3.801 cmc si 4.000 cmc – 5.800 lei |
#2
Posted 10 October 2018 - 07:29
Daca e vopsita complet sigur ca ii scade norma de poluare va ITP. Se tine cont si de poluarea vizuala.
Care-i legatura, totusi intre si intre? |
#3
Posted 10 October 2018 - 07:35
Este legatura, fiindca omul nu mai stie daca sa mai bage bani in ea sau s-o transforme in cotet pt gaini.
Uite asa traiesti in incertitudine. |
#4
Posted 10 October 2018 - 07:38
Doar sa o vopsesti? in rest e ok sa treaca itp-ul? o bucsa, o bieleta? ceva acolo?
un vopsit e minim 2500ron, mai bagi 400 ron in doua bucsi. Mai platesti itp-ul 180 ron. Total 3080ron. Mai bine schimbi masina. O varianta ieftina pentru tine ar fi colantare, insa tot trebuie rezolvat putin suprafata inainte de colantare. DAca te zgarcesti eu zic ca o poti face cu 600ron colantare, si 500ron la un tinichigiu sa-ti polizeze si chituiasca zonele nasoale. In felul asta mai poti tine masina 1 an. Edited by Deenman, 10 October 2018 - 07:41. |
#5
Posted 10 October 2018 - 07:49
O vopsesti doar daca e necesar, adica este ruginita la greu... Am o masina de 22 de ani cu vopsea originala si fara pic de rugina
|
#6
Posted 10 October 2018 - 07:51
#7
Posted 10 October 2018 - 07:59
salut, mai bine cauta un centru itp mai intelegator si aia e.
strict in legatura cu problema ta nu se stie nimic inca, personal nu cred sa se bage ceva in viitorul f apropiat.(1 ianuarie) Edited by bossake, 10 October 2018 - 07:59. |
#8
Posted 10 October 2018 - 08:11
Impozitul pe masina va rămâne impozit. Noua taxa auto este un alt bir , separat . Impozitul auto merge la bugetul local iar noua taxa la Ministerul Mediului. Mașinile diesel fără DPF vor fi cele mai afectate de impozitare. Însă nu asta este problema ci restricțiile de circulație pentru dieselul sub euro 5. Noua taxa va fi accesibila dar va merita plătită doar daca mergi mult cu masina diesel ca sa se justifice.
|
#9
Posted 10 October 2018 - 08:16
Nu se stie nimic.
Declarativ e nevoie de oprirea rablelor de import (se stie ca romanii sunt fani vintage), dar practic sunt mult mai interesati de banul anual catre buget si de votantii lor => vor pune o taxa anuala de polutie, cat sa afecteze f putin pulimea cu 1.2 tce si 1.5 DCI. Peste 2999 cmc te vor impusca in cap de doua ori. |
#10
Posted 10 October 2018 - 08:37
Adevarul este ca privind tabelele cu normele de poluare, de la euro 5 în sus se vede clar diferenta ( luând în calcul chiar si furaciunile producătorilor). Într-adevăr motoarele mari sunt suprataxate si in UE. Masinile nu se vor mai cumpara din considerente de orgoliu ci de utilitate si in functie de puterea financiară reală. La noi toți oamenii au mașini 4x4 de 3 litri. Sunt scumpe dar relativ accesibile. Eu , de exemplu , anul trecut în decembrie aveam 3 mașini. Un turism , un pickup si o titirisca de oras. Acum am o Fabia de 1.2 . Cu 100 de euro am platit toate taxele pe 2018 inclusiv asigurarea. Anul trecut ma costau masinile 650 de euro.
|
|
#11
Posted 10 October 2018 - 08:56
Adm, on 10 octombrie 2018 - 08:16, said:
Nu se stie nimic. Declarativ e nevoie de oprirea rablelor de import (se stie ca romanii sunt fani vintage), dar practic sunt mult mai interesati de banul anual catre buget si de votantii lor => vor pune o taxa anuala de polutie, cat sa afecteze f putin pulimea cu 1.2 tce si 1.5 DCI. Peste 2999 cmc te vor impusca in cap de doua ori. |
#12
Posted 10 October 2018 - 09:00
Nu stiu care de prin parlament a enuntat ipoteza cum ca se lucreaza la un proiect de lege care sa impoziteze mai serios, tocmai posesorii de masini cu motoare de ascutitoare, acestia din urma fiind mai multi si evident se va colecta, in final la bugetul de stat sume considerabil mai mari, decat daca supraimpoziteaza doar pe cei cu masini cu motoare mari. Acestia din urma, si asa find putini, si sumele colectate sunt cam 1/4 din totalul colectat. inversand raportul aduc mai multi bani la buget.
|
#13
Posted 10 October 2018 - 09:02
Adm, on 10 octombrie 2018 - 08:16, said:
Nu se stie nimic. Declarativ e nevoie de oprirea rablelor de import (se stie ca romanii sunt fani vintage), dar practic sunt mult mai interesati de banul anual catre buget si de votantii lor => vor pune o taxa anuala de polutie, cat sa afecteze f putin pulimea cu 1.2 tce si 1.5 DCI. Peste 2999 cmc te vor impusca in cap de doua ori. Nu cred. Am vazut ieri pe undeva noua tabela de impozitare (nu mai gasesc sursa) si s-ar parea ca toate masinile peste 3000cmc vor stagna, adica vor creste cu, cateva sute de lei de la o treapta la alta, nu cu mii de lei cum era pana acuma. De exemplu la 2999 platesti 2200lei... la 3100 platesti peste 4500lei... , la 4000 peste 6500lei... .Cu noua formula la 2999 sa zicem ca vei plati tot 2200lei, insa la 4000cmc vei plati undeva la 3000lei , nu 6500lei ca pana acum, insa s-ar putea ca preturile sa fie si mai mici. Eu zic, ca e o masura buna daca va fi aplicata, cu, conditia ca sa nu li se "scoale" peste 4-5 ani la un nou guvern sa taxeze pe "noul val", care si-a cumparat masini cu motoare mari datorita taxelor mai prietenoase. Iar pana in 2.0 tot cam asa o sa fie, sub 1.6 tot asa, iar sub 1.1-1.2 o sa fie o suma infima (gen 5-10 lei). Insa cred ca o sa fie o noua taxa auto de inmatriculare. Fara taxa auto s-au adus destule masini poluante, ar fi urat din partea lor sa le dea o teapa... adica ii lasa sa aduca orice cazatura, iar dupa 1-2 ani cand au venit o gramada, sa incerce sa mai colecteze din impozite uriase de pe urma acelor masini, desi ele nu valoreaza atat, iar proprietarii sunt saraci. |
#15
Posted 10 October 2018 - 10:16
daca se modifica impozitul la cele cu cilindree mare, quattroporte ftw!
|
|
#16
Posted 10 October 2018 - 10:19
#17
Posted 10 October 2018 - 10:24
4,2 benzina aspirat facut de cei cu calutul pe stema. ma refer la penultimul model
|
#18
Posted 10 October 2018 - 11:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users