Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING o da iar in bara
Last Updated: Oct 10 2018 05:05, Started by
geostorm
, Oct 08 2018 16:05
·
0
#19
Posted 08 October 2018 - 17:00
Consiliera era foarte ok, problema era in centrala....
|
#20
Posted 08 October 2018 - 17:04
stancosty, on 08 octombrie 2018 - 16:36, said: BRD. Probabil și altele ... BRD are adresa de sesizari pe email. Ultima data cand a picat sistemul de carduri la BRD a fost in 2006. Nu tin minte sa fi fost dublate platiile vreodata. Sistemul de ebanking BRD a picat in 2015 ultima data si doar cateva ore. ING prafffff....doar marketing |
#21
Posted 08 October 2018 - 17:09
don_dannielo, on 08 octombrie 2018 - 16:36, said: De acolo intra pe forum, ca si mine. Problem? Trebuie sa sterg mereu istoricul si e frustrant; motiv pt. care nu mai accesez link-urile de pe Softpedia ci prefer sa intreb. Si despre ING, cum a zis cineva mai sus: doar marketingul e de ei |
#22
Posted 08 October 2018 - 17:27
stancosty, on 08 octombrie 2018 - 16:46, said: Așa că, fiecare bancă are „uscăturile” ei... ING, poate cele mai puține! Daca spuneai ca are cel mai prost sistem informatic combinat cu cei mai idioti angajati erai mai aproape de adevar. Numara caderile de sistem si problemele relatate numai aici pe softpedia si deja iti faci o imagine. Tranzactii dublate am avut mereu la ing....imi sareau fanii in cap cand spuneam aici. Daca nu bagam de seama totul era ok....era cea mai buna banca |
#23
Posted 08 October 2018 - 17:29
Ciubex, on 08 octombrie 2018 - 16:16, said:
O mizerie mai mare ca asta nu am mai patatit-o la nici o alta banca din Romania. Taman de 1 luna am hotarat sa ma mut la astia de la ING si regret... dublandu-mi tranzactiile facute in weekendul asta am ajuns pe minus. Noroc ca nu-mi tin toti banii la ei in contul curent, ci doar strictul necesar. Ok, sa zicem ca e o situatie deosebita, dar nu au nici un fel de serviciu de a le trimite un mesaj cu o sesizare, in afara telefonului. Ce banca nu ofera o adresa de email pentru sesizari? Eu mereu cand am avut ceva sa le transmit am dat mail pe [email protected] De fiecare data am primit raspuns. De ceva timp au si helper pe Softpedia. Poti sa ii scrii si lui la o adica. |
#24
Posted 08 October 2018 - 17:44
ING nu mai sunt clar ce au fost in ce priveste calitatea serviciilor. Problema e ca intre timp nevoile majoritatii clientilor s-au schimbat si ceea ce ii face unici nu mai e asa important. Vorbesc, desigur, de bancomatele cu posibilitate de depunere.
Din inertie inca ii dau inainte cu ei, momentan, dar nu va mai dura mult pana voi incepe sa ma uit ce mai ofera concurenta, daca nu depasesc perioada asta. |
#25
Posted 08 October 2018 - 18:00
geostorm, on 08 octombrie 2018 - 16:05, said:
http://m.hotnews.ro/stire/22746294 Tranzactii procesate de 2 ori. Zici ca la ING lucreaza doar retardati,nu e prima data cand apar probleme la banca asta Treaba proasta e ca, daca desfiinteaza total agentiile .. o sa suni la telefon si o sa-ti raspunda robotul Andreea cu tot felul de altfel de raspunsuri decat ceea ce vrei sa afli. arg, on 08 octombrie 2018 - 16:19, said:
ing.... desi am avut contact cu ei, am ramas fidel raiff Se desfiinteaza si Raiff, stai linistit, am discutat astazi cu cineva. Lasa doar ATM-uri si atat.. Cand suni iti raspunde robotul fucking Andreea ca la fraieri. |
#26
Posted 08 October 2018 - 18:04
#27
Posted 08 October 2018 - 18:17
Se discuta deja pe topicul principal al ING: https://forum.softpe.../page__st__4626
|
#28
Posted 09 October 2018 - 07:33
Nu or avea ei toate serviciile puse la punct, dar m-au scutit de jepcarii de la Raiff, BRD, etc, care imi opreau comision si cand extrageam bani de la bancomatele lor, nu imi dadeau bani la ghiseul bancii, pe baza buletinului, pretinzand ca doar agentia care a emis cardul poate sa o faca si alte nspe exemple.
Cat despre dublarea incasarilor, pana seara au anuntat sa vor returna banii in cont. Nimeni nu ramane fara bani. |
|
#29
Posted 09 October 2018 - 08:03
Deja au returnat... fara telefoane si fara stres am avut banii inapoi, in cont.
|
#30
Posted 09 October 2018 - 08:39
Au mai avut acest incident in urma cu ~~ 5 ani. Ca si atunci, si acum s-a rezolvat repede.
PS, sunt client ing din 2006. In toata aceasta perioada nu prea am avut nemultumiri. Edited by crazyalex86, 09 October 2018 - 08:49. |
#31
Posted 09 October 2018 - 08:47
#32
Posted 09 October 2018 - 13:57
Ciubex, on 08 octombrie 2018 - 16:16, said:
O mizerie mai mare ca asta nu am mai patatit-o la nici o alta banca din Romania. Taman de 1 luna am hotarat sa ma mut la astia de la ING si regret... dublandu-mi tranzactiile facute in weekendul asta am ajuns pe minus. Noroc ca nu-mi tin toti banii la ei in contul curent, ci doar strictul necesar. Ok, sa zicem ca e o situatie deosebita, dar nu au nici un fel de serviciu de a le trimite un mesaj cu o sesizare, in afara telefonului. Ce banca nu ofera o adresa de email pentru sesizari? Sa ții și un cort in mașina. Niciodată nu știi când faci plinul undeva și surpriza, cardurile ING nu merg și evident. Nici ei nu o sa spună nimic decât după vreo 12 ore. #JeSuisING |
#33
Posted 09 October 2018 - 14:25
haha. tocmai am auzit astazi de la un coleg de munca ca un prieten a alimentat la benzinarie, a vrut sa plateasca cu cardul ING, si nu a putut, ca ii trecusera contul pe minus. a trebuit sa lase buletinul garantie la benzinarie, pana s-a intors cu cash )
|
|
#34
Posted 09 October 2018 - 16:04
geostorm, on 08 octombrie 2018 - 16:25, said:
Va dati seama ce balamuc e prin bazele lor de date acum ? Baga, scoate tranzactii... Dar la marketing sunt cei mai praf. De obicei cand brandul si marketingul iti iau ochii, produsul vandut e praf si pulbere. Totul este ciclic...he ! Banca evreieasca....ce sa faci.....zgarciti...he,he,he ! |
#35
Posted 09 October 2018 - 20:52
N4S, on 09 octombrie 2018 - 14:25, said:
haha. tocmai am auzit astazi de la un coleg de munca ca un prieten a alimentat la benzinarie, a vrut sa plateasca cu cardul ING, si nu a putut, ca ii trecusera contul pe minus. a trebuit sa lase buletinul garantie la benzinarie, pana s-a intors cu cash ) |
#36
Posted 10 October 2018 - 05:05
Cine dracu poarta milioane la el? Sau cine dracu mai vorbește in milioanele de pe vremea dinozaurilor?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users