Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING o da iar in bara
Last Updated: Oct 10 2018 05:05, Started by
geostorm
, Oct 08 2018 16:05
·
0
#1
Posted 08 October 2018 - 16:05
http://m.hotnews.ro/stire/22746294
Tranzactii procesate de 2 ori. Zici ca la ING lucreaza doar retardati,nu e prima data cand apar probleme la banca asta |
#3
Posted 08 October 2018 - 16:11
e fain cand ai de incasat sume mari.
e un fel de credit fara dobanda. Edited by arg, 08 October 2018 - 16:12. |
#4
Posted 08 October 2018 - 16:16
O mizerie mai mare ca asta nu am mai patatit-o la nici o alta banca din Romania.
Taman de 1 luna am hotarat sa ma mut la astia de la ING si regret... dublandu-mi tranzactiile facute in weekendul asta am ajuns pe minus. Noroc ca nu-mi tin toti banii la ei in contul curent, ci doar strictul necesar. Ok, sa zicem ca e o situatie deosebita, dar nu au nici un fel de serviciu de a le trimite un mesaj cu o sesizare, in afara telefonului. Ce banca nu ofera o adresa de email pentru sesizari? |
#5
Posted 08 October 2018 - 16:19
#7
Posted 08 October 2018 - 16:25
Va dati seama ce balamuc e prin bazele lor de date acum ?
Baga, scoate tranzactii... Dar la marketing sunt cei mai praf. De obicei cand brandul si marketingul iti iau ochii, produsul vandut e praf si pulbere. |
#8
Posted 08 October 2018 - 16:28
geostorm, on 08 octombrie 2018 - 16:05, said: http://m.hotnews.ro/stire/22746294 Tranzactii procesate de 2 ori. Zici ca la ING lucreaza doar retardati,nu e prima data cand apar probleme la banca asta Uite link-ul corect pt. desktop-uri: https://economie.hot...eturna.htm#self La fel si userii care pun link-uri catre emag, ori puneti link de desktop ori anuntati ca e link de telefon mobil ! Nu de alta, dar imi "strica" mie browserul de cate ori accesez link-uri catre telefoanele mobile. Si cred ca la multi useri se intampla asta. ========================================= ING are cele mai simpatice reclame. Dar degeaba sunt simpatice daca serviciile lasa de dorit. Eu abia am reusit sa inchid un cont la ei; m-au frecat de la o sucursala la alta ca nu acolo se inchide contul, ca tre' sa ma duc la alta banca etc. Niste nesimtiti + incompetenti. Probabil incompetenta se datoreaza angajatilor juniori care "invata" sa fie bancheri. |
#9
Posted 08 October 2018 - 16:33
geostorm, on 08 octombrie 2018 - 16:25, said:
Va dati seama ce balamuc e prin bazele lor de date acum ? Baga, scoate tranzactii... Dar la marketing sunt cei mai praf. De obicei cand brandul si marketingul iti iau ochii, produsul vandut e praf si pulbere. |
#10
Posted 08 October 2018 - 16:34
|
#11
Posted 08 October 2018 - 16:35
mda, eram in strainatate la cumparaturi, fara cash (greseala, stiu) si-mi apare sold insuficient la ing...
noroc cu cardul revolut de backup #m**eing |
#12
Posted 08 October 2018 - 16:36
#13
Posted 08 October 2018 - 16:36
#14
Posted 08 October 2018 - 16:38
stancosty, on 08 octombrie 2018 - 16:36, said:
BRD. Probabil și altele ... BRD are formular online. Si culmea, raspund. ING are acest ecran in aplicatie, care NU functioneaza (pe iOS cel putin): [ https://i.postimg.cc/kMQY44WY/AB56_F509-_C657-4260-_B8_E0-529860_BF8475.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Jalnic. Edited by don_dannielo, 08 October 2018 - 16:40. |
#15
Posted 08 October 2018 - 16:46
geostorm, on 08 octombrie 2018 - 16:05, said:
http://m.hotnews.ro/stire/22746294 Tranzactii procesate de 2 ori. Zici ca la ING lucreaza doar retardati,nu e prima data cand apar probleme la banca asta Dacă da, mai ales dacă ai mai avut probleme și nu-ți mai convine, mută-te la alta! Dacă nu, care e problema ta? Nu mai poți de grija altora? Pe de altă parte, ce mare scofală? Unde e datu-n bară? Au anunțat că se remediază în 24 de ore, asta e! Dar, mai degrabă, tu ești unul care face jocurile altora. Antireclamă! Zi-ne ce bancă ne recomanzi ... don_dannielo, on 08 octombrie 2018 - 16:38, said:
BRD are formular online. Si culmea, raspund. Iar în cazul meu, a trebuit să scriu la francezi, ca să catadicsească să-mi răspundă ăștia de la București. Așa că, fiecare bancă are „uscăturile” ei... ING, poate cele mai puține! Oricum, trăim în România, iar băncile oricare ar fi ele, lucrează cu angajați români! Edited by stancosty, 08 October 2018 - 16:47. |
|
#16
Posted 08 October 2018 - 16:55
ING e praf si ceilalti sunt un monument de competenta... La Raiffeisen nu au fost in stare 4 luni sa mute o pensie... Cei de la ING au reusit intr-o luna.
|
#17
Posted 08 October 2018 - 16:56
baribalu, on 08 octombrie 2018 - 16:55, said:
.... Raiffeisen nu au fost in stare 4 luni sa mute o pensie... daca nu te-ai prins ca la orice banca trebuie sa nimeresti un cosilier/ofiter ok si sa "lucrezi" numai cu el, e naspa Edited by arg, 08 October 2018 - 16:57. |
#18
Posted 08 October 2018 - 16:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users