Umidigi one
Last Updated: Oct 14 2018 14:53, Started by
paulyka24
, Oct 08 2018 12:28
·
0
#1
Posted 08 October 2018 - 12:28
Va salut.o problema cu un umidigi one cumparat de pe gearbest: se reseteaza singur,se blocheaza.i-am facut o resetare din fabrica si cam aceleasi simptome.azi am fost la un service pt resoftare dar nu mi-l poate face.am vazut pe youtube ca zicea unu individ ca dupao actualizare de soft a disparut problema.am facut aceasta actualizare si tot aceleasi simptome.daca are careva habar si s.a confruntat cu aceasta problema va rog mult,ca n-as vrea sa-l trimit inapoi in service,cine stie cate luni sta pe acolo.
|
#2
Posted 08 October 2018 - 13:00
100% e device-ul defect si ar trebui sa-l retrimiti in garantie, probabil ca procedura va dura vreo 2 luni, 1 pentru dus si 1 pentru intors, depinde ce curier folosesti.
Ia legatura cu cei de la Gearbest, vezi mai multe detalii despre procedura pe pagina lor: Warranty and Return De fapt te poti folosi de procedura: Quote 45 Day Money Back Guarantee For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this. Edited by Ciubex, 08 October 2018 - 13:03. |
#3
Posted 08 October 2018 - 13:10
E prea complicat sa.l trimit inapoi,poate nici nu-l mai trimit inapoi.o sa intru in messenger cu ei sa vedem ce zice.
|
#4
Posted 08 October 2018 - 13:37
Nici o firma, de la noi dau din afara, nu ofera nici o alta alternativa in afara de garantie / reparatie la uns ervice autorizat.
Avind in vedere ca e luat din China, singura varianta este trimiterea inapoi la garantie. SIngur chestie care putea sa-ti raspunde pe chat sau ai gasit pe pagina lor - daca iti returneaza sau nu cheltuielile de transport, pentru trimis la garantie. Daca vrei sa incerci singur ceva, ai 2 ROM oficiale: http://community.umi...orum-201-1.html Si instructiuni aici: http://community.umi...-16931-1-1.html |
#6
Posted 08 October 2018 - 14:36
Tocmai de aia ti-am dat si instructiunile, pe alea le-ai vazut ?!
Si daca nu te pricepi tu, nu exista nimeni in lumea asta (ma rog, in lumea ta) care se pricepe !? Un vecin, coleg, ruda, preten, amic, buddy, gigel, dorel, fratuca..... |
#7
Posted 08 October 2018 - 14:41
Nu ma pricep in sensul ca nu m-am uitat exact peste instructiunile alea din lipsa de timp.o sa ma documentez mai mult sa vad si vad eu cum fac.va multumesc pt raspunsuri
|
#8
Posted 09 October 2018 - 14:14
M-am hotărât să-l trimit înapoi,pt cine a mai făcut lucrul acesta rog să-mi zică cum au procedat exact,cum se trimite.o sa intru și eu în legătură cu ei și să văd ce zic.
|
#10
Posted 13 October 2018 - 19:25
Am reușit să instalez ROM.ul astăzi și nu prea mai face figuri,acuma o sa.l 'forjez' un pic sa vedem daca mai da erori.multumesc pt ajutor.
|
|
#11
Posted 14 October 2018 - 14:53
Azi, dupa ce am mai răsfoit forumul lor se pare că nu din hardware e problema ci din software,la mai multe modele,inclusiv cele așa zise premium a lor,încearcă să le rezolve și bineînțeles că încep cu cele de top,restul,cum e și modelul meu daca le mai rămâne timp.dupa cum ziceam,de ieri de când am instalat noul ROM telefonul se comporta normal.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users