Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Orange nu aplica regulamentul ANCOM privind portarea
Last Updated: Oct 31 2018 21:53, Started by
brasoveanul
, Oct 02 2018 18:09
·
0
#1
Posted 02 October 2018 - 18:09
Astazi am fost intr-un "Orange Shop" pentru a porta trei numere. Conform regulamentului ANCOM, am solicitat sa nu fie activat un numar provizoriu(portare doar cu SIM, nu cumparam/primeam nimic de la ei), astfel incat in cazul in care in ultimul moment ma razgandesc, sa pot anula cererile fara probleme. In continuare, discutia a decurs cam asa, incep cu reactia fetei. "Sa stiti ca nu se poate ce doriti dvs., orice portare presupune activarea unui numar provizoriu si a contractului, dvs. va luati angajamentul ca respectati contractul"..."Stiti, exista un regulament ANCOM privind portarile, ceea ce doresc eu este prevazut in regulamentul respectiv"..."Noi am fost instruiti ca la fiecare portare sa activam obligatoriu numar provizoriu si contractul, nu am auzit sa existe varianta pe care o mentionati"..."Vreti sa intram impreuna pe site-ul ANCOM?"..."Nu are rost, eu va spun ce am fost invatati sa facem, nu se poate ce doriti". Am sunat si la Call Center, am fost intampinat si acolo cu mirare, totusi a binevoit sa deschida o sesizare, astfel incat "colegii care stiu mai multe sa cerceteze". Morala, daca esti multinationala, regulamentele ANCOM ti se aplica partial si cat se poate de selectiv, iar necunoasterea celor din magazine nu este o intamplare, este o politica "organizationala".
|
#2
Posted 02 October 2018 - 18:19
Nu era mai bine sa inregistrezi si sa ceri in scris tot ce s-a intamplat sa trimiti dovezile la OPC / ANPC ca nu se respecta regulamentul ANCOM privind portarea ?
|
#3
Posted 02 October 2018 - 18:20
And the problem is ?!
Probabil ai fost primul si ultimul care a cerut asa ceva |
#4
Posted 02 October 2018 - 18:22
Am trimis deja sesizare la ANCOM, este de competenta lor, mai putin ANPC in acest caz, nu este respectata o prevedere de baza a regulamentului privind portarea numerelor.
|
#5
Posted 02 October 2018 - 18:35
No, asa sunt ei de fel, tepari. Mie mi-au zis ca nu au cartele pentru portarea pe PrePay, doar pe abonament.
Au o retea buna dar atitudinea asta te îndepărtează de ei. |
#6
Posted 02 October 2018 - 18:40
relax, o sa vedeti voi atitudine cand sunteti "inside"...
|
#7
Posted 02 October 2018 - 19:10
Rostul topicului, care ar fi? Te duci sa portezi, cand esti decis sa portezi. Daca crezi ca in 3 zile te razgandesti, fie mai astepti, fie te internezi. Dar daca te razgandesti doar dupa ce ti-a fost portat numarul? Simt miros de gainarie ieftina si de reclamagiu de profesie. Cum imediat dupa ce au auzit de portare, esti contactat sa renunti, ca ti se va face o superoferta, cred ca initiatorul defapt asta urmareste, sa-si sperie actualul furnizor, sa-i faca o superoferta, nu are degand sa se teleporteze.
|
#8
Posted 02 October 2018 - 19:18
Fereasca Dumnezeu, este vorba despre niste numere dintr-o retea VoIP, domnu' rumegus, ce oferte sa imi faca aia. Nu am de gand sa iti explic, pe litere, care este problema, desi este mare cat Tampa si evidenta pentru orice individ bine intentionat.
|
#9
Posted 02 October 2018 - 20:37
La telekom te poți porta fără număr provizoriu de anul trecut.
|
#10
Posted 02 October 2018 - 20:55
Este normal, este un regulament general valabil, nici nu mi-a trecut prin cap ca Orange se face ca nu il cunoaste.
|
|
#11
Posted 02 October 2018 - 21:50
#12
Posted 03 October 2018 - 07:43
Totusi, eu refuz sa cred ca superiorii nu cunosc regulamentul, iar faptul ca nu ii instruiesc asa cum trebuie pe cei care lucreaza cu oamenii, in magazine si in alte puncte de interfata, este descalificant. Nu am ocazia sa cer aceeasi treaba la Vodafone, as fi curios sa vad cum reactioneaza.
|
#13
Posted 03 October 2018 - 08:05
brasoveanul, on 03 octombrie 2018 - 07:43, said:
faptul ca nu ii instruiesc asa cum trebuie pe cei care lucreaza cu oamenii |
#14
Posted 03 October 2018 - 08:26
biogood, on 03 octombrie 2018 - 08:05, said:
Ba da, oamenii sunt instruiti asa cum trebuie. Sunt instruiti sa activeze un numar provizoriu pentru ca in cazul in care esueaza portarea ai un numar caruia i se pot livra servicii de telecomunicatii si un contract valabil, pe care ai semnat ca il respecti pana la termen. Pe romaneste ţeapã. Mda... |
#15
Posted 31 October 2018 - 20:41
Am primit raspunsul de la ANCOM care a constatat neaplicarea pevederilor relevante privind portarea de catre Orange. Cei de la Orange au recunoscut problema si le-au transmis ca a fost vorba despre o problema de comunicare in magazin (cica... ). Se spune, de asemenea, ca s-au luat masurile legale impotriva Orange(nu se specifica ce fel de masuri) si ca se va urmari in continuare comportamentul lor.
|
|
#16
Posted 31 October 2018 - 21:34
brasoveanul, on 31 octombrie 2018 - 20:41, said: ANCOM ( ... ) a constatat neaplicarea pevederilor relevante privind portarea de catre Orange. |
#17
Posted 31 October 2018 - 21:53
Mi-au dat, cica, vreo sase luni gratuite pentru toate cele trei abonamente de telefonie activate in urma portarilor. Sa vedem daca se va aplica gratuitatea in fapt, nu mai am incredere in ei. Este destul de bine, practic imi voi desfasura experimentele aproape gratuit, oricum aveam de gand sa mentin abonamentele active cel mult un an.
Edited by brasoveanul, 31 October 2018 - 21:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users