Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Orange nu aplica regulamentul ANCOM privind portarea

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Astazi am fost intr-un "Orange Shop" pentru a porta trei numere. Conform regulamentului ANCOM, am solicitat sa nu fie activat un numar provizoriu(portare doar cu SIM, nu cumparam/primeam nimic de la ei), astfel incat in cazul in care in ultimul moment ma razgandesc, sa pot anula cererile fara probleme. In continuare, discutia a decurs cam asa, incep cu reactia fetei. "Sa stiti ca nu se poate ce doriti dvs., orice portare presupune activarea unui numar provizoriu si a contractului, dvs. va luati angajamentul ca  respectati contractul"..."Stiti, exista un regulament ANCOM privind portarile, ceea ce doresc eu este prevazut in regulamentul respectiv"..."Noi am fost instruiti ca la fiecare portare sa activam obligatoriu numar provizoriu si contractul, nu am auzit sa existe varianta pe care o mentionati"..."Vreti sa intram impreuna pe site-ul ANCOM?"..."Nu are rost, eu va spun ce am fost invatati sa facem, nu se poate ce doriti". Am sunat si la Call Center, am fost intampinat si acolo cu mirare, totusi a binevoit sa deschida o sesizare, astfel incat "colegii care stiu mai multe sa cerceteze". Morala, daca esti multinationala, regulamentele ANCOM ti se aplica partial si cat se poate de selectiv, iar necunoasterea celor din magazine nu este o intamplare, este o politica "organizationala".

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Nu era mai bine sa inregistrezi si sa ceri in scris tot ce s-a intamplat sa trimiti dovezile la OPC / ANPC ca nu se respecta regulamentul ANCOM privind portarea ?

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
And the problem is ?!
Probabil ai fost primul si ultimul care a cerut asa ceva ;)

#4
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Am trimis deja sesizare la ANCOM, este de competenta lor, mai putin ANPC in acest caz, nu este respectata o prevedere de baza a regulamentului privind portarea numerelor.

#5
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,580
  • Înscris: 11.02.2016
No, asa sunt ei de fel, tepari. Mie mi-au zis ca nu au cartele pentru portarea pe PrePay, doar pe abonament.
Au o retea buna dar atitudinea asta te îndepărtează de ei.

#6
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
relax, o sa vedeti voi atitudine cand sunteti "inside"...

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Rostul topicului, care ar fi? Te duci sa portezi, cand esti decis sa portezi. Daca crezi ca in 3 zile te razgandesti, fie mai astepti, fie te internezi. Dar daca te razgandesti doar dupa ce ti-a fost portat numarul? Simt miros de gainarie ieftina si de reclamagiu de profesie. Cum imediat dupa ce au auzit de portare, esti contactat sa renunti, ca ti se va face o superoferta, cred ca initiatorul defapt asta urmareste, sa-si sperie actualul furnizor, sa-i faca o superoferta, nu are degand sa se teleporteze.

#8
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Fereasca Dumnezeu, este vorba despre niste numere dintr-o retea VoIP, domnu' rumegus, ce oferte sa imi faca aia. Nu am de gand sa iti explic, pe litere, care este problema, desi este mare cat Tampa si evidenta pentru orice individ bine intentionat.

#9
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
La telekom te poți porta fără număr provizoriu de anul trecut.

#10
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Este normal, este un regulament general valabil, nici nu mi-a trecut prin cap ca Orange se face ca nu il cunoaste.

#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postbrasoveanul, on 02 octombrie 2018 - 18:09, said:

... iar necunoasterea celor din magazine nu este o intamplare, este o politica "organizationala".
....numai daca e in interesul lor.
Daca era invers ti se spunea..."stiti asa e legea ...trebuie sa o respectam" .

#12
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Totusi, eu refuz sa cred ca superiorii nu cunosc regulamentul, iar faptul ca nu ii instruiesc asa cum trebuie pe cei care lucreaza cu oamenii, in magazine si in alte puncte de interfata, este descalificant. :( Nu am ocazia sa cer aceeasi treaba la Vodafone, as fi curios sa vad cum reactioneaza.

#13
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postbrasoveanul, on 03 octombrie 2018 - 07:43, said:

faptul ca nu ii instruiesc asa cum trebuie pe cei care lucreaza cu oamenii
Ba da, oamenii sunt instruiti asa cum trebuie. Sunt instruiti sa activeze un numar provizoriu pentru ca in cazul in care esueaza portarea ai un numar caruia i se pot livra servicii de telecomunicatii si un contract valabil, pe care ai semnat ca il respecti pana la termen. Pe romaneste țeapã.

#14
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View Postbiogood, on 03 octombrie 2018 - 08:05, said:

Ba da, oamenii sunt instruiti asa cum trebuie. Sunt instruiti sa activeze un numar provizoriu pentru ca in cazul in care esueaza portarea ai un numar caruia i se pot livra servicii de telecomunicatii si un contract valabil, pe care ai semnat ca il respecti pana la termen. Pe romaneste ţeapã.

Mda... :(

#15
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Am primit raspunsul de la ANCOM care a constatat neaplicarea pevederilor relevante privind portarea de catre Orange. Cei de la Orange au recunoscut problema si le-au transmis ca a fost vorba despre o problema de comunicare in magazin (cica... :) ). Se spune, de asemenea, ca s-au luat masurile legale impotriva Orange(nu se specifica ce fel de masuri) si ca se va urmari in continuare comportamentul lor.

#16
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postbrasoveanul, on 31 octombrie 2018 - 20:41, said:

ANCOM ( ... ) a constatat neaplicarea pevederilor relevante privind portarea de catre Orange.
In locul tau, avand in vedere inconvenientele create, as cere Orange compensatii proportionale. Nu e ok sa scape cu 'ne pare rau, a avut agentul din magazin greutati de limba si nu s-a putut face inteles'. Trebuie si compensatii acordate clientului, tot asa cum clientul, daca genera inconveniente operatorului, era bun de plata.

#17
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Mi-au dat, cica, vreo sase luni gratuite pentru toate cele trei abonamente de telefonie activate in urma portarilor. Sa vedem daca se va aplica gratuitatea in fapt, nu mai am incredere in ei. Este destul de bine, practic imi voi desfasura experimentele aproape gratuit, oricum aveam de gand sa mentin abonamentele active cel mult un an.

Edited by brasoveanul, 31 October 2018 - 21:53.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate