Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
anvelope all season
Last Updated: Nov 09 2021 17:10, Started by
cilibiu
, Oct 02 2018 12:30
·
0
#55
Posted 19 April 2019 - 08:55
Daca ne uitam pe harta cu temperatura medie in ianuarie (luna cea mai rece in Romania), se vad clar zonele, vestul tarii si Dobrogea, unde in timpul zilei ai in general temperaturi pozitive si zapada cazuta nu rezista, avand maxim doua trei saptamani de iarna adevarata in acele zone. Harta e pana in 1990, deci nu ia in considerare incalzirea globala din zilele noastre. In zonele respective un cauciul all-season cu franare buna, clasa A, pe asfalt ud e o solutie chiar mai eficienta si mai sigura decat un cauciuc de iarna.
in schimb, daca as locui in centrul sau nordul tarii ar fi mai sigur sa am niste cauciucuri serioase de iarna. Attached FilesEdited by Wotan, 19 April 2019 - 08:58. |
#56
Posted 21 October 2019 - 18:41
Ca sa nu mai deschid încă un topic, ce recomandati din lista asta?
https://www.cauciucu...-65-r14-86t-xl/ https://www.cauciucu...175-65-r14-82t/ https://www.cauciucu...175-65-r14-82t/ Sau poate aveți niste păreri de ceva bun până în 250 de lei. Dacă se poate și cu 200, e perfect. Acum am pe mașina niste Debica și sunt mulțumit de ele. Nu m-au lăsat la greu, dar desigur, nici nu am exagerat prea mult. Tocmai asta cred că e rostul all season-urilor. In schimb erau cam slabe la frânarea pe asfalt umed. In rest, f ok (pentru mine). Ideea e că mă interesează niste cauciucuri all season pe care sa le iau de pe acest site,pentru că e aproape de casa. Nu vreau sa merg până în Berceni sau Militari. Mulțumesc. |
#57
Posted 21 October 2019 - 18:53
#60
Posted 21 October 2019 - 20:13
Mergi pe Nokian sau Goodyear, presupun ca cele Conti sunt ceva mai scumpe. Kumho nu merita la diferenta asa mica de pret, plus ca e cam ultima in teste dintre astea 4-5. La modelul ala de Pirelli a aparut varianta noua acum vreun an-doi.
Nexen N-Blue 4 mai erau laudate parca. Si Falken Euroall Season. Edited by abrakadaver07, 21 October 2019 - 20:16. |
#61
Posted 21 October 2019 - 20:22
Am comandat Goodyear, pentru ca Nokian nu erau pe stoc. Vreau sa schimb cauciucurile zilele astea si sa scap de o grija. Sper sa fie ok.
Multumesc de sfaturi. |
#62
Posted 30 January 2020 - 17:27
La cum e vremea ma gândesc sa trec pe niște Michelin crossclimate sau ceva similar all season, cele de iarna peste 7 grade se comporta mai prost decât cele de vara. Voi ce părere aveți?
|
#63
Posted 31 January 2020 - 11:52
E ok. Anul asta in Arad chiar n-a fost deloc zapada, in schimb foarte des asfalt ud. Michelin Crossclimate au clasa A de franare pe asfalt ud. Exact ce trebuie la clima din zilele noastre.
|
#64
Posted 31 January 2020 - 22:08
Au B pe umed CrossClimate+, alea vechi aveau A si nu se mai gasesc. Oricum cred ca all season sunt alegerea ideala la conditiile din Romania.
A pe ud au Bridgestone Weather Control A05 si sunt si mai ieftine decat Michelin. Edited by scy, 31 January 2020 - 22:08. |
|
#65
Posted 31 January 2020 - 23:32
Orice lucru bun se strica... Eu din alea vechi am, uzura e minimala la sub 10.000 km/an. Arata bine si Bridgestone.
|
#66
Posted 01 February 2020 - 19:45
Nu am încredere în Bridgestone, am avut unele de vara și am făcut galma la una. De atunci nu am mai luat. Nu mi s-a întâmplat la alte mărci deși merg pe aceleași drumuri.
|
#67
Posted 01 February 2020 - 22:37
Eu am luat Falken all season, a210, foarte misto pana acum, dar n am prins zapada.
|
#68
Posted 01 February 2020 - 23:36
Eu am pe o masina AS 200, am urcat pana la Carnic in Retezat iarna pe zapada...
|
#70
Posted 02 February 2020 - 09:39
Un Logan. Nimic 4x4, sau lanturi etc. Asa arata drumul vara.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tO01McPfwBU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#71
Posted 02 February 2020 - 11:38
Pai de aia ziceam. Loganul e una dintre masinile care se descurca bine pe zapada. Printre altele datorita suspensiei moi, rotilor nu f late sau mari, masei relativ scazute si garzii la sol bune.
Daca mai e si diesel sa aiba "tractorul greu si remorca usoara", cu atat mai mult. |
#72
Posted 04 February 2020 - 09:54
scy, on 31 ianuarie 2020 - 22:08, said:
... Oricum cred ca all season sunt alegerea ideala la conditiile din Romania. ... Când vorbim însă de mașini cu sute de cai putere, se schimbă treaba și nu prea este indicat să te joci cu "olsezoane". Ca să nu mai spun că nici nu găsești allseason cu dimensiuni mari, gen peste 255 lățime și diametrul jantei de 18, 19, 20... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users